Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Welcome Anna Rose

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 7:19 am

Tid – 20:47
Sted – Udkanten af centrum. Aurora’s Butik
Vejr – Vinter koldt og sne
Omgivelser – Sneen falder roligt udenfor. Fredeligt.
Påklædning – https://lh5.googleusercontent.com/-kSc_VlxRkOc/TXmh3Y_qdDI/AAAAAAAABNM/ZVIb3O0wkUE/Joanna+Kustra+Cool+Cute+Photos++Fashion+Model+from+London+(5).jpg

Butikken var lille, det var tydeligt allerede set udefra. Butikkens front var beklædt med røde mursten og med et træskilt over døren, hvor der stod Winter’s. Der var placeret et stort vindue på hver side af døren, som gjorde det muligt for forbipasserende, at se ind på vintage tøjet, som hang på stativer inde i butikken. Der fandtes også andet tilbehør og alle slags smykker, som var placeret rundt omkring i butikken. Guirlander af gran hang i vinduerne, med røde julekugler.
Inde i butikken gik en ung kvinde rundt og lagde noget tøj på plads. Hun nynnede svagt og lod kort hendes mørke chokolade brune venlige øjne mod vinduerne for at beundre sneen som fald. Hun havde altid holdt af vinteren, sneen var så smuk. Hun gik langsomt rundt i butikken og forsvandt kort ind i det eneste prøverum som butikken havde, der var ikke plads til flere. Nogle piger havde været der tidligere og havde efterladt alt det tøj, som de havde prøvet og ikke havde valgt at købe. Hun tog det sidste derfra og lage det sammen på disken. Lyden af en fugl pippede og noget som væltede lød højt fra baglokalet og tiltrak Auroras opmærksomhed. Hun tog en af bluserne hun havde foldet sammen og lagde den på plads, på en reol som stod så hun kunne ligge den på plads da hun gik mod døren som førte til baglokalet. Hun lod kort blikket glide rundt i butikken, hun skulle snart lukke og regnede ikke med kunder, så hun kunne godt se efter hvad Sky nu havde gang i. Desuden ville hun nemt kunne høre klokken som hang ved døren, som afslørede kunders tilstedeværelse.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 7:37 am

Anna Rose gik ned af gaden med en seld i hånden med en adresse, hun så på sneen der faldt over hende og tænkte tilbage på de mange gange hun havde gået ned af ensnefuldt som denne.
Hun havde sin røde jakke på med jordbær knapperne, den Rose havde givet hende, hun havde et hvisd halteklæde på og hvide bukser.
Hun så buttiken hun skulle ind i og sukkede, åbnede den stille, så på julekuglerne der havde hangs i vinduet.
Jul...
Bare tanken fik hende til at skælve, det havde været år siden hun sidst havde holdt jul, faktisk var hun ikke sikker på hun havde holdt den eller hendes forældre bare havde holdt den for hende.
Men nu var julen her, og Jayden ville åbengerne gerne have gang i alt det med Julen.
Så dher stod hun, lige gået ind af den kimrene dør og ledte efter en jule gave til ham.
Hun havde spurgt Layla, havfruen som hun havde handlet med før om en magisk genstand der ville beskytte Jayden og Layla havde peget hinde i denne ratning, selvom det nu mest lignede en tøj butik.
Anna Rose stod og overvejert om hun var gået forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 7:51 am

Aurora smilede muntert af hendes lille blå undulat som fløj rundt i baglokalet som var indrettet til beboelse. Det lignede ikke et baglokale. Hun lod altid Sky flyve frit. På væggen i stuen havde hun sat et fint stort fuglehus op som fungerede som hans rede. Hun havde stillet nogle fuglestativer op flere steder, så han kunne sidde hvor han ville. Han landede på hendes hovedet og kravlede ned ad hendes hår og kravlede så rundt på hendes tøj. Hun smilede muntert og rejste bøgerne som han havde væltet fra bogreolen. "Hvordan har du væltet dem min skat?"spurgte hun med et smil og aede ham på hovedet med en finger, da han kravlede op på hendes skulder. Det var nogle store bøger i forhold til hans lille størrelse. Hun rejste sig op da hun hørte klokken fra døren. "Skal vi se om du kan sælge noget?"Spurgte hun ham som ville han kunne forstå og svare hende. Hun havde endnu ikke skabt nogen bekendtskaber i byen, og den eneste hun havde at snakke med når der ikke var kunder var Sky. Hun lagde bøgerne fra sig på sofabordet, da hun gik mod døren til butikken. Hendes blik faldt på pigen med det samme, og et venligt smil bredte sig på hendes læber. "Godaften" hilste hun med et smil, og reagerede ikke på at Sky fløj fra hendes skulder og satte sig pippende på et smykketræ i nærheden af pigen. "Kan jeg hjælpe med noget?" spurgte hun derefter og gik langtsom hen mod hende. Det var ren rutine at spørge om.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 7:54 am

Anna Rose så på kvinden der kom ud og smilte, så her var nogen, hun lagde også mærke til fuglen der var med hende og så på den istenden for hende da hun svaret "Det ved jeg ikke, jeg ledte efter en butik men jeg tro jeg er gået forkert, det var ikke en tøj butilk jeg ledte efter" Anna Rose så rundt efter noget tegn på magi

//Mine indlæg bliver ikke så lange igen, sorry//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:04 am

"Hvad ledte du da efter?"spurgte Aurora med et venligt smil, og legede med det lange krøllede brune hår. Hun gik hen til et tøjstativ og rettede på tøjet, og tog en kjole som var blevet hængt forkert på plads. "Det kan være at jeg kender stedet. Jeg kender de fleste butikker i nærheden"tilføjede hun med et venligt smil, og ønskede at hjælpe. "Sky kom her, du må ikke kravle på tøjet kaldte hun med en smule bestemthed i stemmen, da Sky var hoppede ned på et par bluser lavet i sart stof, som ikke ville kunne holde til dens små klør. Han satte af og føj hen til hende. Hun smilede stort til ham og rakte en hånd frem så han kunne sætte sig på hendes pegefinger.
"Du må endelig sige til hvis du ikke kan lide fugle. Så sætte jeg ham om bagved" sagde hun med et smil, da hun kom til at tænke på den kvinde som var blevet overrasket af Sky og var flippet helt ud over at der var en fugl i butikken.


//det er helt fint Wink //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:17 am

Anna Rose smilte og viste hende adressen "Jeg blev sent her hen fra en knivde der sælger "Magiske" genstande, du ved Drømme fanger og lykke amuletter" hun smilte stille "Og hun sagde der var nogen der solgte noget magen til her" hun så på fuglen og smilte "næ har inted imod fugle, men de har for det meste noget imod mig, min kat følger efter mig rart tit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:32 am

Aurora kastede kun et kort blik på adressen og genkendte den med det samme. Det var butikkens adresse og ud fra pigens almindelige magiske genstande hint, regnede hun med at hun kendte til den magiske verden. Hun smilede venligt og satte Sky over på hendes skulder. "Måske jeg alligevel kan hjælpe dig"sagde hun med et høfligt smil og gik imod døren, som førte ud til gaden. Skulle hun diskutere magi ville hun ikke have at civile mennesker hørte noget de ikke skulle hører. "Hvad er det du helt præcis ønsker at finde?"spurgte hun venligt, da hun så sig tilbage over skuldren. Hun ville først udspørge noget mere, hun ville helst ikke tage fejl med om pigen var kendt af den magiske verden eller ej. Hun mente ikke at mennesker burde kende til den verden, især ikke dem som ikke havde en chance for at forsvarer sig med magi. Hun låste døren og vendte sig så helt om, så hendes front var rettet mod pigen. Hun løftede den ene hånd og aede Sky på hovedet med en finger.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:47 am

Anna Rose blev lidt nervøst da kvinden lukkede døren, men vidste hun nok var i sikkerhed med sin magi.
Hun havde front mod kvinden, tog en dyb indåning og så hende i øjne "Jeg er bekymret for min kæreste, han har et farligt arbejde og jeg vil gerne give ham noget some virkelig kan beskytte ham men som er gemt nemt, som et smykke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:53 am

Aurora smilede venligt til hende og nikkede svagt, som tegn på at hun havde forstået hvad pigen gerne ville have. "Og hvad ville du gerne give, for at kunne få fat i sådan et smykke?"spurgte hun med et venligt smil og gik langsomt hen mod hende, og rakte hånden ud mod døren til baglokalet, som tegn på at hun skulle følge med i den retning, da hun fortsatte mod døren. Hun åbnede den og gik ind i det rum som udgjorte hendes stue. Hvide vægge, et lille tv stod ovre i hjørnet. Det var ikke en fladskærm, men en som var tyve år gammel, men godt i stand. Sofaen var placeret midt i det lille rum, den var mørke rød, og stod på et beige farvet blødt tæppe med et glassofabord, hvor bøgerne lå i en bunke. En læne stod i samme farve og stof som sofaen, stod på den modsatte side af sofabordet.
Sky fløj hen til sit fuglehus og satte sig på den lille pind foran hullet. "Har du et bestemt smykke du ønsker det skal være?"spurgte hun venligt og satte sig i lænestolen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 9:07 am

Anna Rose gik med hende og så rundt "Jeg betaler nok hvad end det koster, bare det virker" sagde hun stille så på kvinden "Et bestemt smykke, noget en dreng kan gå med, åh vent jeg har faktisk et" hun rakte ned i sin lomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 1:45 am

Aurora nikkede svagt og lod smilet svinde ind til hendes ansigtudtryk var neautralt. Hun tog det altid seriøs med hendes kunder til velsignelserne, det var ikke alle som havde fortjent det. Hun ville ikke sælge til en lyst morder eller en anden, som ville misbruge dette mod andre fredelige individere. "Fortæl mig om din kæreste"sagde hun og lænede sig tilbage i lænestolen. Hun ville hører noget mere om ham, helst ville hun møde ejermændene, men hun vidste at selv om en person sagde at det var til dem selv kunne de sælge eller give det videre til en ny ejer.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:24 am

Anna Rose tog en halskæde op af lommen og viste den til hende

http://img3.etsystatic.com/004/0/6566425/il_fullxfull.365093239_lnng.jpg

Anna Rose smilte "Jeg ved ikke hvor jeg skal starte... Han passer altid på mig, er bekymret når jeg er væk og prøver at beskytte mig, han er ærlig, selv om ting han mender ikke er en god ide at fortælle kan han fortælle mig fordi han stoler på mig, han arbejder meget og jeg er rigtig bekymret for ham, jeg kan ikke selv beskytte ham, han vil ikke lade mig, jeg kan vel sige mænd men han vil bare være sikker på jeg er i sikkerhed, og jeg ville så gerne bare give ham noget så jeg ville være sikker på han ville komme hjem igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:30 am

Aurora lyttede høfligt og nikkede svagt som tegn på at hun havde hørt det hele. Hun kunne ikke sige om pigen løj, men hun skulle tjene penge på noget og butikken var ikke helt så kendt i byen endnu, så hun måtte jo sælge et eller andet.
"Hvad præcis går hans arbejde ud på?"spurgte hun med en stemme som tydeligt fortalte at hun skulle vide det til mindste detalje. Fik hun den mindste anelse om at han var den type, som hun mente ikke fortjente en velsignelse ville hun intet sælge til pigen. Sky fløj fra fuglehuset, ned på sofaens ryglæn. Den var klar over at den ikke skulle kravle for meget på Aurora når hun var på denne måde, som hun altid var når hun skulle handle med velsignelser.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:35 am

Anna Rose holde halskæden ind til sig og smilte lidt.
"Han abejder som, body guard er nok det bedste ord jeg kan finde på, hans job er at beskytte en vigtig person"
Anna Rose strøg metal fjerden på halskæden og smilte stille, hun vidste Jayden også havde andre opgaver, men det var den del hun nævnte hvis noget virkelig spurgte ind til det, og det var jo heler ikke løgn.
Anna Rose så på handels kvinden og smilte "Derfor er det et lidt farligt job, at beskytte en person bringer jo en hvis fare"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:46 am

"Hvem beskytter han?"spurgte Aurora og syntes ikke at det var detaljeret nok. Fik hun ikke alle oplysninger, ville velsignelsen ikke være stor, kun en som hun mente var passende at give til en som hun ikke var sikker på havde rent mel i posen.
Hun rakte hånden frem mod sofaen, hvor Sky sad. Han lettede med det samme og landede på hendes hånd, inden der var gået længere tid kravlede han rundt på hendes tøj. Han elskede af en eller anden grund at kravle på hendes tøj, når hun gik med noget løst og hvis tøjet havde flere lag hvor han kunne gemme sig.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:49 am

Anna Rose rødmede "Jeg kender faktisk ikke hendes navn, det har jeg aldrig tænkt over" hun så tænkene ud "Jeg ved kun det en vigtig person, og jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg må snakke om det, undskyld" hun så ned, holde halskæden stille "Jeg bare så bekymret for ham tit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:55 am

"Jeg skal kende alt til ham før jeg vil sælge dig en velsignelse som han skal have. Ikke alle fortjerner en velsignelse"sagde hun med en smule hårdhed i stemmen. Hun var ikke blevet overbevist om at hun skulle sælge til pigen. Det slog hende kort at de stadig ikke have præsenteret dem for hinanden, men det betød nu ikke så meget for hende ligenu. "Har han nogensinde skadet nogen med vilje?"spurgte hun stadig med et neutralt ansigtudtryk. Sky fandt vej ind i hendes løse top og blev ved med at kravle rundt. Hans fjer kærtegnede hendes hud og enkelte sjældne gange kradsede hans klør hende, men hun var så vant til det at hun ikke reagerede noget særligt på det.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:58 am

Anna Rose så på hende og så ned "Det... det ved jeg ikke..." hun så meget bedrøvet ud og så ned "Jeg... jeg ville bare gerne have han var sikker..." hun så stille ned og sukkede "Jeg... jeg tro bare jeg finder et andet sted, undskyld" hun tog halskæden ind til sig og gik lidt baglens mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:02 am

Aurora var klar over at pigen kæreste nok ikke fortjente en velsignelse, men pigen virkede oprigtig i sin mening med at ville give ham den. Hun lagde hovedet på skrå og tænkte kort over det. "Jeg kan lade den heale ham? Ikke voldsomme skader, men nok til at han ville kunne klare flere lag tæsk"sagde hun og rejste sig op. Refleks rakte hun hånden ned, da hendes pludselig bevægelse fik Sky til at falde ud af toppen. Han landede i hendes hånd, som han så tit havde gjort når Arurora blot rejste sig op uden at sørge for at han hang ordentlig fast.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:04 am

Anna Rose så på hende og så ned "Det ved jeg ikke om er en god ide.... folk ville nok undre sig over han... lige pluselig ikke havde sine sår mere" hun stoppede med at gå og så bare ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:08 am

Aurora trak på skulderne og aede Sky på hovedet med en finger. "Hvilken slags beskyttelse havde du da i tankerne?" spurgte hun og var klar over at pigen var skræmt væk og nok ikke ville købe af hende. Hun gik langsomt hen mod hende, kun for at følge hende ud hvis hun ikke ønskede at handle med hende. Desuden skulle hun jo også låse døren til butikken efter pigen hvis hun valgte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:09 am

Anna Rose så på hende med triste øjne "Noget det ville gøre han ikke fik flere sår, noget som ville sørger for han ikke blev skadet og sagtens kunne komme hjem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:17 am

"Usårlig ønsker du altså? Det ville folk undre sig mere over, end at hans sår healede hurtigt" sagde Aurora venligt og lod kort hendes mørke chokolade brune øjne falde på pigens triste øjne. Sky lettede fra hendes hånd og landede på pigen hår, hvor han kort pippede. "Sky bryder sig ikke om at folk er triste... Folk der er glade giver oftest flest godbider"sagde hun roligt mens hun gik hen mod døren. Hun lod hendes slanke hånd hvile på håndtaget, uden at lave andre tegn på at hun ville åbne døren. "Jeg kan give dig en mild velsignelse til ham nu, møder jeg ham og mener at han fortjener en større, kan jeg ændre velsignelsen gratis" oplyste hun venligt og lod blikket hvile på Sky som legede Tarzan i pigens hår.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:32 am

Anna Rose så på fuglen og smilte, tog en finger meget rolig op og prøvet og nusse fuglen "Åh du vil bare ha godbidder hva" hendes øjne lyste et hvidt lys og hun gjorder selv lidt mere glad og beroligt og smilte.
Hun så hen på Aurora og smilede "Hvad er en mild velsignelse, og jeg tro ikke du ville... syndes han skulle havde en velsignelse.... mange forstår ham ikke og det han gør, nogen gange ikke engang mig" hun så stille ud i luften og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:57 am

"Jeg kan give dig en velsignelse, som gør hans krop mere modtagelig og lade hans sår hele hurtigere, men det vil foregå i en langsom proces, dog hurtigere end andre healer sig naturligt. En brækket arm vil heale inde for nogle få dage og han vil ikke kunne mærke at den har været brækket." forklarede hun venligt og lod hendes hånd feje hendes lange hår om bag sig, så det ikke han foran hendes skuldre. "[/i]Men han vil ikke være usårlig/i] Tilføjede hun alvorligt. Hun havde engang give en ung mand en velsignelse. Han havde ønsket at han ikke kunne føle smerte, han havde overbevist hende om at det var den eneste velsignelse han ville kunne bruge. Men når han ikke følte smerterne, blev han ikke klar over hvor alvorlige hans skader var. Hun kunne ikke gøre en udødelig, hun kunne dog velsigne en til at genoplive hvis man døde. Men den velsignelse, skulle man gøre sig fortjent til og hun skulle være hundred procent sikker på det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Welcome Anna Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Welcome Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» terapi - Anna rose
» stille nat (Anna Rose)
» Arbejde - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: