Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Welcome Anna Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:01 am

Anna Rose smilte stille "Jo, det ville da være rart med sådan en, det bedere end at jeg ikke kan give ham noget" hun så på hende og smilte stille, nussede hendes fugl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:17 am

"Men inden vi begynder, skal jeg hører hvad du ønsker at betale. Jeg har ingen faste priser for mine velsignelser, og går mest ud fra hvad ejeren ønsker at betale"sagde hun venligt og lagde hovedet let på skrå. Hun plejede tit at få folk til at sige en pris, hvis de ikke ville give videre meget for det, mente hun sjældent at folk så havde de rette hensigter med det. Desuden var det ikke alle som havde lige mange penge og kunne betale lige meget, så det der var meget for en, var måske meget lidt for en anden.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:22 am

Anna Rose så på hende og smilte nervøst "Nu jeg ikke den der bruger mest penge, jeg ved ikke hvad prisen for sådan nogen er"
Hun tog hånden ned i sin håndtaske "Men jeg gætter på at 1000$ (5,681.93 kr) er nok" hun så på hende "Eller er det forkert"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:27 am

Aurora løftede et mistænktsom øjebryn. Pigen så ikke ud til at hun burde have så mange penge, men hun havde nu solgt dyrer velsignelser, der hvor hun havde boet før. "Det er rigeligt"sagde Aurora og lod et venligt smil hvile roligt på hendes læber. Hun rakte hånden frem og åbnede og lukkede kort hånden, som tegn på at hun skulle have halskæden. Det ville tage ganske få minutter at få det ordnet, og kun tage lidt af hendes energi. Men så var det heldigt at de var aften og hun alligevel skulle i seng om nogle få timer.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:30 am

Anna Rose tog smykket op og gav det til hende "Kan du tage kort eller skal jeg hæve i en bank" hun så bekymret ud, så på sit ur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:39 am

"Vi ordner betalingen ude i butikken, der kan du betale med kort"sagde hun venligt og lukkede hånden med smykket i. Hun gik hen til lænestolen og lukkede øjnene, da hun pressede hendes håndflader mod hinanden, med smykket imellem dem. Smykket lyste hvidt og lyset strømmede ud mellem hendes fingre. Hun åbnede øjnene og stirrede lige ud i luften, mens det samme lys strømmede ud af hendes øjne. Hun ville ikke hører pigen hvis hun begyndte at snakke. Når hun velsignede genstande, befandt hun sig i en helt anden verden hvor der kun var hende og smykket.
Det tog kun nogle ganske få minutter inden hun lukkede øjnene og lyset ved hendes hænder forsvandt. Da hun åbnede øjnene igen lyste de heller ikke mere og alt så normalt ud. Hun løftede smykket op i kæden og betragtede kort vedhænget. På bagsiden af vedhænget var der med en smal tynd søvl streg skrevet et navn, som næsten var usynligt. Aurora stod der og man skulle se godt efter før at man ville opdage det. Aurora havde aldrig fundet ud af hvorfor hendes navn dukkede op på genstandene som hun velsignede, hun kendte kun en anden som kunne gøre det samme, men der dukkede der ikke et navn op. "Værsgod"sagde hun venligt og rejste sig fra stolen mens hun rakte hånden med smykket mod pigen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:47 am

Anna Rose havde stået pænt og vented på hun var færdig, ville ikke forstyre.
Anna Rose smilte glad og tog imod halskæden "Tusen Tak" hun smilte glad og så på smykket "Så håber jeg bare det virker og han bliver glad for det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 4:52 am

"Det virker" Forsikrede hun venligt og gik mod døren til butikken. "Husk at forklarer ham hvordan det virker. Han skal helst ikke tro at det gør ham udødelig, det gør blot at han kan klare flere tæsk end han normalt ville kunne"sagde hun alvorligt, da hun var nået hen til døren. Hun åbnede døren og lavede en høflig gestus til pigen, for at hun skulle følge med hende ud i butikken. "Må jeg egentlig hører dit navn?"spurgte hun med et venligt smil, da hun ventede på at pigen skulle gå ud af døren og hun selv følge efter.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 5:19 am

Anna Rose gik ud af døren og smilede til hende "Jeg hedder Anna Rose" sagde hun vendeligt, holde halskæden ind til sig med et smil "Men hvordan virker det, er magien konstandt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 5:26 am

"Aurora" præsenterede hun sig selv kort, da der ikke var grund til at blive længere ved hendes navn. "Så længe jeg er til, er der magi i den. Men bruger han den for meget, kan den en dag holde op med at virke"sagde hun med et skævt smil og gik hen bag kassen og tændte for kasseapparatet, så hun kunne betale med kort. "Men er der noget med det, så bed ham komme til mig, det kan være at jeg kan ordne det"tilføjede hun venligt og ventede til
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 5:57 am

Anna Rose smilte taknemmeligt, tog sit kort frem og betalte det beløb de havde aftalt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Welcome Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Anna Rose   Welcome Anna Rose - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Welcome Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» Arbejde - Anna Rose
» jeg har et par spørsmål - Anna Rose
» En lille sol - Anna Rose
» terapi - Anna rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: