Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:59 pm

Anna Rose smilte og gav ham en kop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 7:04 pm

Dante sugede dampen ind, da selve teen var for varm til at drikke
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 7:07 pm

Anna Rose smilte og gik ind i stuen med sin kop og gjorder tegn til han skulle følge efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 7:10 pm

Dante fulgte ''hvor lærte du endelig din magi?'' spurte Dante mens de gik
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 7:27 pm

Anna Rose satte sig ved et lille bord og så tænkene ud "Jeg begynde af en eller anden grund selv at lave magi da jeg var lille, jeg ved ikke hvordan men du kunne jeg ligesom bare, og da jeg bliv noget ældre begyndte jeg at læse op på det og til sidst fandt en anden magiker mig og begyndte at træne mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 8:09 pm

Dante så meget forvirret ud ''jeg blev fortalt at mennesker ikke kunne bruge magi uden oplæring'' Dante smølfe-sparkede Aquila ''tak for at lyve for mig''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 12:41 am

"Det kan de heler ikke normalt" sagde hun og drak sin te "Min lære sagde det var meget sært jeg kunne magi og om jeg ikke var blevet trænet uden jeg opdaget det af nogen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:48 am

Dante dog en tår af sin te den smagte herligt ''det var Aquila, som lærte mig min magi'' sagde Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:13 am

Anna rose nikkede og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:07 am

''jeg mødte ham i en gammel krypt, da jeg stadig boede i Frankrig'' fortsatte Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:08 am

Anna Rose nikkede fasineret " hvad lavede du der" spurgte hun Dante om men så også på Aquila
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:15 am

''jeg faldt ned i den da jeg legede i nogle ruiner'' sagde Dante og peger på fuglen ''han har været der i så lang tid at han ikke kan huske hvorfor han var der''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:17 am

Anna Rose nikkede og smilte "Var du meget klodset som lille?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:19 am

''nej jeg klatrede og greb om en sten som sad løst og faldt'' sagde Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:20 am

"Av" sagde Anna Rose og smilte "Det måtte havde gjordt ondt" hun smilte varmt og drak lidt af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:22 am

''det var kun fysisk skade'' sagde Dante med en skuldertrækning
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:24 am

Anna Rose smilte lidt men fik triste øjne "Ja... sådan nogen healer jo hurtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:29 am

''fysisk skade healer hurtigt, men det gør psykisk skade ikke'' siger Dante, det er tydeligt at han ved hvad han taler om
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:30 am

Anna Rose nikkede stille og gnid sin nakke. Hun drak stille af sin te og så på ham "din te bliver kold"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:27 am

Dante Tog en tår af sin te
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:46 am

Anna Rose smilte og så på ham "Så Dante, hvad arbejder du endelig som"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 5:40 pm

Dante smilede ''jeg studere til psykolog, og så har jeg et job som model, for at betale for det'' delen om at være model lød som noget som var en smule pinligt for ham
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:06 pm

Anna Rose fniste lidt og smilte "En psykolog der er model" hun smilte varmt "Kvinderne kommer nok alle for at søge din hjælp"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:19 pm

Dante grinede lidt ''det er lift ironisk, da jeg vil bruge min uddannelse til at lave psykologiske analyser af kriminelle, hvilket kan hjælpe med at fange kriminelle''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 6:27 pm

Anna Rose nikkede stille og drak af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: