Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 9:59 am

Hun rystede og så på ham "Hvad tro du så der vil ske hvis folk ser det, hvorfor tro du der var hekse brænerig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:10 am

''det var for at den kristne kirke kunne tjene penge, på at folk frygter det de ikke forstår, skal vi gå hen på den restaurant og få noget at spise, jeg giver'' sagde Dante og pegede mod en lille italiensk restaurant
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:11 am

Hun nikkede stille og beroligede sig selv og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:13 am

''er der noget galt'' spurte Dante
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:14 am

"Jeg har det bare ikke så godt, mit hoved gør ondt" hun samlede sine ting op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:17 am

''skal jeg følge dig hjem?'' spurte Dante meget bekymret
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:18 am

"Nej" hun smilte varmt til ham "men mad lyd rart"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:30 pm

Dante gik hen til døren til resturangen, og åbnede døren med et lille buk ''efter dem manquez''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 6:16 pm

Anna Rose nikkede og gik stille mod døren med sine poser, men stoppede et øjeblik og så ud som om hun havde ondt men gik så videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 6:43 pm

''Er du sikker på at dit ben har det godt?'' spørger Dante bekymret, Dante går hen for at hjælpe Rose, han har så travlt med at komme hende til hjælp at han glemmer at dukke sig for dørkamen, som han slår hovedet direkte ind i.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 6:52 pm

Anna Rose ser forskræket på ham og sørger hurtigt for han ikke falder og grinder lidt "Det må ske tit for dig" hun smilte sødt og aet hans pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 7:01 pm

''det er ikke noget, den slags sker meget regelmæssigt, det er være med din ankel, den ser ud som om den hæver'' konstatere Dante.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 7:03 pm

Anna Rose nikkede lidt og så på ham "Det her sted ser ud til at havde privat border, hvis vi bestiller sådan et kan vi snakke om noget andre helst ikke skal høre om" hun smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 7:09 pm

Dante hjælper Rose hen til et bord som står lidt der fra, trækker en stol ud for hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 8:18 pm

Anna Rose satte sig og tog sig til sit ben og ankel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 8:58 pm

Efter Dante havde sat sig kom en tjener, en ældre mand som tydeligvis havde været i resturangen i mange år, og var stolt af det ''hvad skal det være'' sagde han
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 8:59 pm

Anna Rose på på menuen "Jeg vil gerne havde en ravaoli og et glas vin" hun smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:12 pm

''nej, nej de er unde 21 jeg kan ikke sælge dem vin'' siger tjeneren.
Dante ryster på hoved tænk at der stadig ar nogle i Aterswell, som overholder reglen om ikke at sælge alkohol til mindreårige
''så vil jeg gerne muslignesuppe og kildevand''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:14 pm

Anna Rose fniste lidt og strøg håret bag øret, pluselig så hun ældre ud "De må havde tager fejl sår, jeg er skam 22" ændrengerne var ikke store så man kunne sagtens havde taget fejl første gang, hun tog et kort op af hendes taske, det var et sygesikrings kort der beviste hun var 22.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:27 pm

''jeg må have set forkert'' sagde han og gik ind i køkkenet, en smule flov. Da tjeneren var ude af syne sagde Dante ''du brugte en illusion, det er ikke særligt pænt at snyde gamle mænd'' sagde Dante med et grin
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:29 pm

Anna Rose så på ham og så stadigvæk ældre ud og smilte "Jeg undskylder meget, men jeg vil ikke snydes for min vin"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:46 pm

''jeg dømmer ingen, jeg har praktisk drukket vin siden jeg var 10, man lad os nu tale om noget meget, meget sjovere emne nemlig magi, hvis du fortælder hvad du kan så fortæller jeg hvad jeg kan''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 10:14 pm

Anna Rose smilte "Tja, det må i alt tale være din tur, du kan snakke med fugle og jeg kan illostioner" hun smilte stille og ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 3:44 am

''jeg kan se sandheden'' sagde Dante krybtisk
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 17, 2012 3:47 am

Hun luftede et øjenbryn og lænede sig frem "hvad mender du med det"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)   ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ørnen og rosen (Anna Rose/Mortes)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Are you friend or foe? - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: