Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 aften i byen - Arissa

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 12:35 am

Hadrian kunne ikke lade være at smile lidt da han så at vampyren gav elveren et visitkort som var stortset sort. Hadrian kiggede afventende på elveren for at se om hun ville fortsætte med at gå. Hvis elveren gik kunne Hadrian få aftalt et forretningsmøde med vampyren.
Der var ikke grund til at sige alt mens elveren var til stede men hvis Hadrian kunne samarbejde med vampyren kunne det blive en stor sucess.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 12:37 am

Arissa så overrasket på visitkortet.. "hrm, meget passende design" sagde hun og sendte Thomas et lille smil. Hun kom begge kort i lommen, og vinkede kort til Hadrian "ok.. jamen måske ses vi igen" sagde hun henvendt til dem begge og fortsatte afsted.. det havde været en underlig aften.

//out :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 2:19 am

"Hav en god aften." Sagde han til Arissa, inden han vente sig mod Hadrian. "Jeg har vist også allerede fortalt dig for meget Hadrian." Thomas smilede, men hans smil nåede ikke øjnene. "Hvad er det du siger du kan tilbyde?" Han stod med hovedet let på skrå og med hænderne i lommerne på sin frakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 2:17 am

" Det er i moderne tid ikke noget problem at dræbe de fleste magiske skabninger, problemet er at finde dem, hvilket jeg kan. Jeg tror dog du kan hjælpe mig med at gøre det bedre." Sagde Hadrian smilende mens han afventede for at se hvor interreseret knægten var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 2:33 am

Thomas andsigts udtryk blev hårdt. "Det lader til vi er på to helt forskællige hold". Hans stemme var nu fuldkommen kold, og hans øjne skinnede unaturligt. "Du lader til at tro at det jeg har lavet, skal bruges til at slå vampyrer ihjel med, du må være sindsyg!" Han havde stirrede på Hadrian uden at blinke. "Jeg har dræbt flere vampyr jægere end du vil bryde dig om at høre, det er let nok selv uden dette program, men de skal ikke være i stand til at finde os uden at arbejde for det!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 3:23 am

" Du misforstår vidst helt for den her maskine kan sagtens gavne mange magiske væsner, og du skal ikke sige der ikke er interne kampe mellem jer, for jeg foretrækker ingen kunder men handler med alle " Sagde Hadrian afslappet for at berolige vampyren.
" Din dims kan så vidt jeg har forstået bruges til at dræbe vampyr jægere så du skal ikke være hellig, men problemet med min er størrelsen og prisen" Sagde Hadrian i et anelse mere professionelt tonefald.
Nu måtte vampyren tage sig sammen. *Ville han handle eller opføre sig som han så ud* tænkte Hadrian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 3:36 am

"Hvad mener du med hellig?" Spurte Thomas. "Selvfølgelig bruger jeg programmet til at opspore vampyrjægergere, de har valgt at jage min slags derfor skal de dø. Hvad giver dem ret til jage os?" Thomas lod stak hænderne i lommerne, og stirrede stadig stift på Hadrian. "Hvad mener du iøvrigt med størrelsen og prisen, hvor stor er den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 1:37 am

" Jeg mener netop det med at spore fjender på gammeldagsfacon er overvurderet, men det tjener også et ganske andet formål netop det med at den kan se genstande som er magiske... Relikvier.. Men den er så stor at den fylder hele bagagerummet på min bil " sagde Hadrian og pegede over mod Jeepen. " Det er ganske anderledes størrelse end din " fortsatte Hadrian og pegede på vampyrens mobil "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 2:43 am

"Netop derfor skal jægerene ikke have fat i den, det er åben krig vi har med at gøre, jeg ville da være godt dum hvis jeg solgte min opfindelse til nogle der uden videre ville give den videre til fjenden." manden forstod nok ikke den konstante kamp der var mellem den ædle vampyrrace og de moderriske religiøse fanatister til vampyrjægerene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 4:17 am

" Åben krig? "
Dammn Hadrian havde et problem nu, hvis der var krig igang og Hadrian havde ikke rigtigt nogle kunder nu. Det kan da umuligt være lige så slemt som europa hvor kirkelige jægere havde hele den katolske kirke til at bakke deres jagt på vampyrer op. Mente vampyren at der var specielt meget konflikt lige nu eller var det bare den evige krig.
" Jeg ved ikke hvor meget , krig , der er her i byen men under alle omstændigheder vil det ikke være mig der vender krigens gang da jeg tilbyder alle parter lige meget... der ville jo ikke være noget salg hvis varulve, vampyrer og lignende døde, du ville vel også være interreseret i at finde andre racer ikk? eller er det kun vampyrjægere der interreserer dig? " Sagde Hadrian afslappet. Det her var blot en kamp på argumenter og hvis vampyren tror at han kunne stoppe Hadrian i at fortsætte så tog han meget fejl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 5:57 am

"Jeg er ikke ude på at nægte dig muligheden for en god handel Hadrian." Han stak begge hænder i lommen. "Jeg siger bare at denne form for teknologi, kan betyde enden for mange af os vampyrer, og andre magiske væsner, hvad det andgår. Men den kan også betyde større sikkerhed imod andgreb, så snart den er fuldt kalibreret, for den er ikke helt færdigudviklet." Manden var nødt til at bøje sig og ekskludere visse personer fra handlen, selvom det nok ville være et spørgsmål om tid før vampyrjægere ville få fat i programmet, selvom de blev ekskluderet fra listen over acceptable kunder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 8:33 am

" Så du er altså stadig interreseret? og som sagt burde den også kunne instilles til at opfange skarpe pæle som din dims når den først er klar så den vil også kunne gavne vampyrer, og du må huske at det langtfra er alle der kommer til at havde adgang til udstyret.. Og netop det med færdigudvikling er noget jeg kunne tænke mig hjælp til for hvis den ikke blot sporede magi men også selv var magisk så ville man kunne opnå meget mere eller gøre den meget mindre " Sagde Hadrian en anelse begejstret da han mente at vampyren var blevet venligere instillet nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 8:49 am

Thomas så ud til at tænke over Harians tilbud, endnu en gang. "For et øjeblik siden sagde du at du hanler med alle levende væsner, så længe de er villige til at betale." Sagde Thomas skarpt "Jeg ved ikke om jeg tror på du har ændret mening. Hvor dygtig er du i øvrigt til computerprogrammering, det kræver en sand mester at lave et program til at kunne arbejde sammen med magi, og jeg har arbejdet med computere siden de blev opfundet, men kan du ha med det at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 6:51 pm

" altså det med at det langtfra er alle der kommer til at havde dimsen er fordi det langtfra er alle der har råd, jeg må ærligt sige at selvom jeg føler mig god til computere så har jeg folk til at gøre noget af arbejdet og du skulle havde set prototypen af maskinen... Den fyldte en hel lastbil, og det er jo netop grunden til at jeg kunne tænke mig din hjælp "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 8:47 pm

"Udemærket så, vi må vel hellere aftale et forretningsmøde." han tog sin mobiltelefon op af lommen igen og begyndte at prikke til dens touchscreen. "Jeg håber du kan holde dig vågen menneske, for jeg arbejder selvfølgelig kun om natten."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 1:25 am

" Jeg kunne tænke mig at vi gjorde det i morgen aften du kan bare ringe og så får du adressen " Sagde Hadrian afslappet. Nu var handlen jo så godt som hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 1:53 am

"Udemærket så" Sagde Thomas, og smilede koldt til Hadrian. "Men jeg vil advare dig på forhånd, ingen vampyrjægere må få fat i denne teknologi, og hvis de gør så er du ansvarlig!" han pegede på Hadrian. "Så går jeg ud fra vi ses i morgen aften?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 2:03 am

" Jep du ringer bare når du står op, og så tror jeg at jeg smutter hjem nu " Sagde Hadrian lidt træt. Det med om vampyrjægere skulle havde teknologien skulle Hadrian nok komme til at bestemme før eller senere.
Nu var det bare vigtigt at lære noget fra vampyren og få ham til at føle at man kan blive hans bedste ven. Vampyrens trusler om at Hadrian blev ansvarlig gjorde ikke Hadrian noget for han vidste at hvis der dukkede vampyrer op ville hans maskine advare ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 2:57 am

Thomas stirrede på Hadrian, et øjeblik inden han vendte rundt på hælen, og forsvandt den vej han var kommet fra. Hvis Thomas ikke kunne sikre sig at Hadrian ikke solgte Thomas opfindelse til fjenden, ville Hadrian ikke få noget som helst fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 8:02 am

Hadrian vendte sig om og gik tilbage mod bilen
//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aften i byen - Arissa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aften i byen - Arissa   aften i byen - Arissa - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aften i byen - Arissa
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» A New Woman - Arissa
» Kaffe tår på en cafe //Arissa//
» Mystisk aften i byen// Jake, Will, Matt, og Safira
» Hello, my name is... - Arissa
» ZzZ -arissa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: