Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 10:36 am

Det var efterhånden blevet helt mørkt, tunge skyer overtrøede sommerhimlen og en let men tæt regn landede alle stæder rundt om Thomas hvis sandaler lavede små plask i de vandpøle der havde samlet sig på de flade tage han løb hen over. Han havde sin sorte frakke på, og inden under den havde han en hvid T-shirt der havde gyldne mønstre ned af ryggen, selvom de kun var synlige hvis han tog frakken af. Han havde også et par shorts på, der var sandfarvede og havde et utal af lommer. Han bar selvfølgelig sit magiske kort-sværd under frakken, så det ikke var synligt, selvom han ikke lagde så meget vægt i det med mystik, mere. Den sorte frakke var idag kun med af to grunde, fordi den var god beskyttelse mod regnen og det faktum at den var skudsikker og brandsikker, takket være Roses fortrylleser.

Han fortsatte med høj hastighed hen mod kanten af den høje bygning han løb henover, og sprang 8-10 m fra den ene bygning til den anden, hvor han standsede glidende, dette var den rigtige bygning. Thomas så udover kanten, der var langt ned, men hustagene var det eneste sted man i byen kunne løbe med denne hastighed uden at blive opdaget af forbipasserende mennesker. Thomas tog fat i tagrenden og lod sig frygtløst glide helevejen ned til den rigtige etage. Han skulle besøge Sebastian, for han havde brug for noget slagkræft hvis han skulle klare det han havde i sinde.

satte fødderne i spænd henover vinduet og lod sig hænge med hovedet ned af, med ansigtet ind mod vinduet. Han viste ikke om Sebastian var hjemme, men han håbede på det. Han kunne ikke se noget gennem glasset, men det var kun hvad man kunne forvente, af vinduerne hos en lyssky vampyr. Han bankede på ruden, og gav sig til at vente på at nogen ville svare, mens han hang der som en stor flagermus... faktisk det eneste tidspunk hvor man kunne bruge betegnelsen "stor" om Thomas, der stadig havde en krop som en 12 årig, tænkte han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 10:52 am

Sebastian sad inde i stuen ved sin computer, mens man kunne høre en pænt høj bass og rigtig høj musik gengren var Indrustrial, Thomas ville sagtens kunne høre denne store larm for hvor han sad ude foran vinduet. men Sebastian kunne af en grund sagtens høre den banken på ruden der var kommet. han tog et hiv af sin smøg mens han gik over til vinduet, han var iført en sort T-shirt med et kranie motiv og store posede bukser med kæder og nitter ned af sig. selv hans to haskæder var lavet af et blankt mørkt metal, han åbnede vinduet og så derigte på Thomas mens han smilte. "jamen god aften med dig Thomas, Kom dog inden for." tilbød han og gik et skridt til siden så Thomas kunne svinger sig ind i hans stue. "hvad bringer dig her?" han smilte stille mens han så på Thomas der stadig sad som en stor flagermus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 11:01 am

Thomas havde lagt armene over kors hvilket var bemærkelsesværdigt sværere når man hang med hovedet nedaf. Da Sebastian åbnede vinduet sendte han ham et hugtands smil. "Go aften, og tak skal du ha'. Thomas lod sig svinge ind i rummet, ved at ligge hænderne på vindues karmen, og lade sig falde forover ind, i stuen, så han ladnede på benene. Han dryppede af regnen udenfor, så han tog sin frakke af og hængte de over... et eller andet... inde i stuen. "Jeg håber ikke du har travlt." Sagde han konverserende og lød som om han var en venlig nabo, der var kommet på uanmeldt besøg, og var bange for at hans vært ikke havde tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 11:08 am

Sebastian smilte still til Thomas dan han sprang ind i stuen, han var nu lidt misundelig på hans behændig hed men der var ikke noget han kunne gøre, Thomases jakke landed oven på en kiste, jo den selv samme kiste som han havde set sidste gang han havde været der, bare at indeholdet var betydeligt mindre end sidste gang. men udover det var der også en Tyg toge nede ved gulvet eller for Thomases højte gik det ham til skridtet, "nej du forstyrre ikke det mindste. Jeg sidder bare og stener noget computer som du nok kan høre," han grinte lidt mens han gik over til computeren for at slukke musikken, "men hvad bringer dig her min ven?" han så nysgerrigt over på Thomas mens han tog endnu et hiv fra sin smøg og pustede ud. og Thomas kunne nok godt lugte nu hvor han var kommet her ind at den røg der var ved gulvet var sku nok lige en tyg Hash røg hvis ikke noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 11:20 am

Thomas snusede et par gang til luften. "Er det cannabis?" Spurte han, og lod sin hånd glide igennem den tætte røg. "Du sagde da sidst at du ikke røg Hash, jeg håber da ikke du er alt for påvirket, for så er mit besøg da til ingen verdens nytte."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 11:28 am

Sebastian smilte stille og nikkede mans han sukkede "joo det er det, tor også der er noget herioin der..." han trak på skulderne. "jo jeg har røget lidt og det påvirker mig ikke..jeg er død ved du nok" han grinte lidt mens han sukkede" men jeg nogle venner kom over og ja de hyggede sig.. og nu ligger de fire inde i min seng of er godt knocked out.." han grinte lidt mens han hankasted gav et nik over mod en dør hvor man kunne høre nogle...ja stønne lyde der inde fra. "ta dig ikke af det.. men hvad vil du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 11:39 pm

Thomas hørte lydende fra soveværeslet himlede med øjnene. "Så er det måske et dårligt tidspunkt at bede dig om at følge med, jeg kunne godt bruge lidt hjælp med noget der lige er din stil, men hvis du har gæster..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 1:17 am

sebastian nikkede irrerterne med hoved. "ohh jo sagtens jeg kan sagtens hjælpe keg keder mig. vil ud og lave noget og de går ingen steder." han nikkede mens han grinte lidt og sukkede mens han gik over og tog sit sværd og spænde det om, på ryggen sammen med at han tog sin trench coat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 1:28 am

Thomas smilede. "Fantastisk, har du noget reb?" Sagde Thomas han så på døren indtil soveværelset, "Jeg vil lige lave lidt sjov inden vi går, du kan samle dine ting imens. Har du hørt at Vatikanet endnu engang er begyndt at arbejde i USA, især her i Aterswell."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 1:51 am

Sebastian sukkede lidt mens han peget over i hjørnet på en bunke reb mens han samlede sine ting, "sure.. bare ikke ødelæg noget eller slå nogle ihjel" han sukkede mens han samlede sine ting "what? vatikanet? her? hmm skal du bruge hjælp til at nakke nogle af dem?" han gikkede over på Thomas mens han smilte han haved taget alle sine ting på mens han stod klar og så på Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 2:19 am

"Jeg har fundet en af deres "reder" ikke så langt herfra, de er begyndt at jage vampyrer, og de har måske fanget en, selvom de plejer at slår os ihjel, på stedet. De er også begyndt at opsøge de magiske genstande, som de finder vanhellige. Jeg ejer en hel del af sådanne ting, og hvis de viste at jeg er her i byen, ville de komme efter mig, hele tiden." Han talte imens han samlede rebet op og bandt det til dørhåndtaget. Han kiggede sig lidt omkring, for at finde noget passende at binde den anden ende til, og besluttede sig for at binde det rundt om kisten der var enormt tung af alt det guld der var i. På denne måde kunne døren ikke åbnes, da den svingede ind af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 3:07 am

Sebastian så på Thomas mens han grinte lidt mens han nikkede "hmm oki.. så det er bare et slagter party?" han rejste sit øjenbryn lidt mens han så til mens Thomas arbejdede på dørhåndtaget. han kiggede sig lidt om og gik over til en stol for at tage en arm beskytter op og der efter en handske, "hmm det skal nok blive sjovt at få sat Vatikanet på plads. de dumme katolikker...hrr."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 4:56 am

Thomas færdiggjorde knuden og ventede på at Sebastian skulle blive klar til at gå. "Det er ikke et party, nej. Det er farlige mennesker vi har med at gøre, de ved trods alt hvordan man har med vampyrer at gøre, selvom det som regel er utrænede vampyrer."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:41 pm

Sebastian stod nu klar med alle sine ting. mens han nikkede til Thomas og så hvordan han lige færdiggjorde knuden til håndtaget. "well det er jo sandt. men hey'n that. lad os komme videre skal vi?" han smilte og gik over til døren hvor efter han åbnede den og den tunge røg flød ud fra hans dør ned i opgangen. mens han trådte ud og ventede på at Thomas skulle komme efter. effekten med røgen var en rimelig nice ting, men i realiteten så måtte de mennesker der inde være ret så skæve med den røg der var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:15 pm

Thomas gik med ud af døren, han lød Sebastian lukke den. Han gik ned af trappen til han kom til yderdøren som han åbnede så han igen kunne træde ud i regnen. "Vi skal gå et par gader." Sagde han og pegede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 1:40 am

Sebastian lukkede døren, mens han stille fulgte efter thomas, mens han smilte og luntede ned af trappen, og smilte, da han gik ud af døren ud i regnen. mens han nikkede. "okay. du føre and," han nikkede mens han ventede på Thomas skulle gå i gang med at gå eller løbe mod der hvor de skulle hend.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 9:49 pm

Thomas satte et almindeligt, men dog raskt gå tempo ned af gaden. Han trak hætten op for at beskytte sig imod regnen. "Det ligger ikke så langt herfra, men det er godt skjult, så man skal vide hvad man leder efter."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:29 am

Sebastian fulgte efter Thomas i hans raske tempo. mens han trak sin krave på sin coat mere om om halsen, mens de gik i regnen. han sukkede lidt, men nikkede* "javel ja. men fortel mig lige, Hvordan er de kommet her, og skal vi banke dem synder og sammen eller hvordan vil du se på det?" han så på Thomas mens de gik med raske skridt hen hvor de skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 12:13 pm

"De er her, fordi de tror vampyrer står i ledtog med Jævlen eller noget i den retning, så de vil slå os ihjel. Jeg vil vide hvordan de har fået midlerne til at forsøge at generobre USA, med deres forskruede planer, og så vil jeg arbejde på at smide dem ud igen, hvis jeg kan." Sagde Thomas. At andgribe deres hovedkvarter, ville komme bag på dem, eftersom de troede at de var inkognito, indtilvidere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 12:21 pm

"ahh okay. hmm det er sku da lidt stener, at de idioter efter så mange år stadig tror at vi vampyre har noget kørene med de dæmoner og what not.. det er sku til at skide sig selv i hjel med. kan huster for 33 år siden hvor der var en idiot der prøvede at drive mig væk med et kores.. suk han blev hurtigt et hoved lavere" han grinte lidt mens han fulgte efter thomas. sandt nok var et angreb på en hoved base helt u ventet for dem som jo ikke ventede et angreb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:22 pm

Thomas lo. "Det skulle ikke undre mig om de myter om kors og hvidløg er noget vampyrer engang har fundet på, bare for at have overtaget."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 1:58 am

Sebastian grinte sammen med Thomas mens han nikkede "tja det er det sikkert, men gud hvor er det sjovt at lege med dem når de har et kores. hehe. hvis du ved hvad jeg mener?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 5:34 am

"Det gør jeg." Sagde Thomas, han lød dog ikke som om han syns det var sjovt, hvis Sebastian da mente hvad han troede han mente. "De her har hverken kors eller hvidløg, de bruger derimod tricks der virker, de har en kviksølv baseret gift, som forhindre dig i at akkumulere blod, så du kæmper uden hjælp, du må heller ikke drikke fra dem vi finder, for nogle af dem, dog ikke så mange, bruger en gift igennem deres ejet blod."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeTirs Jul 03, 2012 12:25 am

Sebastian nikkede stille mens han smilte til Thomas, selv om han ikke syntes det var sjovt så syntes han det. "n'awww ingen sjove ting. når.. vent hvad? hvad betyder Akkumulere?" han så spørgerne på Thomas mens han fulgte efter ham i regnen. hans halv lange hår klaskede i mod hans ansigt mens de gik og han op til flere gange børstede sit våde hår til siden. "jeg ved godt man ikke skal spise fra dem der.. det kan være selvmord.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 8:23 am

Thomas rullede med øjnene. "Akkumulerer betyder, at du bruger blodet, til foreksempel at lukke dine sår, eller når jeg over korte afstande bevæger mig hurtigt." Sagde han. "Jeg er ved at få lavet en modgift, men indtil da må vi undgå at blive ramt med kanyler eller ligene."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Empty
IndlægEmne: Sv: Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//   Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» An old enemy - Scarlet
» Velkommen til Nephilim!
» Bænken, du er velkommen
» En gynge tur //Sebastian//
» Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: