Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:21 am
"Det tror jeg..." Caitlyn så ikke på hende "men den del af ryggen ser man jo alligevel ikke så tit så.."
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:22 am
vi så på hende "så i den tid du har været væk har du været i kamp og fået en tatto med MIT navn på?" spurte hun
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:24 am
Caitlyn nikkede "jeg vidste ikke hvad jeg skulle vælge, var meget træt.. det var det første jeg tænkte på" mumlede hun i et forsøg på at forklare sig
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:25 am
"hvorfor få en tatto?!" spurte hun og gik helt hen til hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:25 am
"Æh.." Caitlyn kunne ikke fortælle sandheden "jeg var virkelig fuld.." begyndte hun
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:26 am
"...noget siger mig du ikke siger sandheden" Saggde hun
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:28 am
"Jeg havde drukket mig fuld" sagde Caitlyn og så på VI "og så fik jeg den ide at en tatovering ville være.. en god ide"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:33 am
"med mit navn på?" spurte hun
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:34 am
"Du var det første jeg kom i tanke om.." sagde Caitlyn undskyldene "jeg er ked af det"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:35 am
"og slåskampen?" spurte hun og sukkede tungt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:35 am
"... bar slagsmål" mumlede Caitlyn
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:36 am
"jeg har været i min del af bar slåsmål og du har ikke sår for barslåsmål"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:37 am
"Kommer nok an på hvem man slås mod og hvordan" sagde hun og så på VI...
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:38 am
"med den mægde blod der var på dit tøj" sagde Vi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:39 am
"VI.. værd nu sød.." begyndte Caitlyn
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:40 am
"Hvad?! jeg er bekymret for dig!? kan du ikke se at du er den eneste person jeg har?! du er den første person jeg har åbent op for men jeg kan se nu at det ikke er genglædt" sagde Vi "fint jeg har brug for at gå en tur" sagde Vi og lagde hjelmen og gik mod døren
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:41 am
"VI hold så på!" Caitlyn tog hendes arm "gå ikke væk fra mig"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:43 am
"hvorfor det virker ikke som et problem du har med mig?" hviskede hun
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:45 am
"VI jeg er ked af det" Caitlyn bed tænderne sammen og havde hænderne på hendes VIs skuldre "jeg var bange.. og kold... i store smerter.. jeg havde ikke noget valg, jeg ved nu at jeg ikke skulle have valgt dit navn. Men jeg troede jeg skulle dø og du var den eneste jeg kunne tænke på og hvis jeg fortæller dig noget som helst så finder de dig og så slår de dig ihjel!"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:51 am
vi bed tænderne sammen "for fanden cupcake" sagde hun sammen bidt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:52 am
"Jeg er virkelig ked af det..." sagde hun og lukkede øjnene "jeg kan ikke lave noget om nu. Værd sød ikke at gå ud og led efter dem, det her er større end os.."
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:53 am
"..." vi krammede hende tæt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:54 am
Caitlyn holdt sig træt op af hende "jeg er ked af det.."
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:55 am
Vi krammede hende tæt "undskyld.." sagde Vi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:56 am
"Jeg skal nok holde den skjult.. måske kan man komme noget sminke på det eller.." Caitlyn holdt om hende "jeg sørger for den ikke bliver set, vi glemmer sikkert helt den er der"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria
Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria