Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:59 am
"fuck tattoen" sagde Vi stille og kyssede hende på munden
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:00 am
Caitlyn rødmede svagt og kyssede med..
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:01 am
Vi brød det stille "op og tag tøj på" sagde Vi alvorligt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:01 am
"Hvad?" spurgte hun forvirret og så på VI
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:02 am
"op og tag tøj på vi skal et sted hen" sagde vi og gik hen og hentede den ekstra hjelm
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:03 am
".. hvad?" Caitlyn så helt forvirret ud "Hvor?" mumlede hun
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:04 am
"det er en overrasket" sagde vi "afsted " sagde vi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:05 am
Caitlyn gik ovenpå. Hun klædte om til noget ordenligt tøj og kom ned til hende igen ".. ok så"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:09 am
Vi kastede hjelmen hen til hende "her"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:09 am
Hun greb den og tog den på. Hun satte sig på motorcyklen..
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:13 am
Vi satte sig og tændte mortoren og begyndte stille at køre
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:14 am
Caitlyn holdt om hende og var ikke helt sikker på hvordan hun havde det med den mystiske udflugt
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:16 am
vi kørte igennem byen og på vej mod downtown
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:16 am
Caitlyn blev lidt utryg.. hun holdt sig godt fast
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:17 am
Vi kørte ned af en side gade og stoppede op ved en tatto shop
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:18 am
"..." Caitlyn så på tatto shoppen "øh.." mumlede hun og var ikke helt tryg ved dette her
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:09 pm
Vi parkede Motor cykelen og låste den og slukkede den
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:10 pm
Caitlyn steg af og tog sin hjelm af ".. hvad skal vi her?"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:12 pm
"får du at se" sagde vi og gik ind
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:13 pm
"..." Caitlyn fulgte efter VI ind i forretningen og følte sig utryg.
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:24 pm
"får du at se" sagde vi og gik ind og vinkede til en fyr som sad og tegnede for sjov "oh hey Vi" sagde han og de gav hinanden en fist pump " er Kirsten fri?" spurte hun og satte sig på bordet og fyren nikkede og han piftede "hvad?!" råbte en pige stemmen "Viksen er her" råbte fyren og døren gik op "VIKSEN!?" råbte en pige med rødt hår og en cigaret i munden. (udseende) og løb over og krammede vi som krammede igen " længe siden hvad så?" spurte hun "jeg skal ha en tatto" sagde vi og Kirsten fik øje på Caitlyn "davs" sagde Kirsten "det min kæreste" Sagde vi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:25 pm
"Godd- hvad skal du?" Caitlyn så overrasket på VI og derefter på de andre ".. VI kan vi tale sammen et øjeblik?"
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:27 pm
Kirsten gav Caitlyn elevartor blikket "god scoret" sagde hun og slap vi og gav hende et klap på røven "du kommer bare når du er klar" sagde kirsten og gik ind "hvad?" spurte vi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:28 pm
Caitlyn så lidt overrasket på Kirsten, men rettede så opmærksomheden mod VI "hvad er det du laver?" spurgte hun lavmeldt
Viktoria
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:29 pm
"skal ha en tatto?" spurte vi
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria
Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria