Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:29 pm

".. af hvad?" spurgte Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:31 pm

"får du at se" sagde vi og gik ind til Kirsten og satte sig på stolen og snakkede med hende og trak bukserne lidt ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:31 pm

"..." Caitlyn lænede sig op af væggen og så ud af vinduet.. hun var ikke glad for dette her.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:33 pm

vi var inde i et par timer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:34 pm

Caitlyn sad og ventede på en stol. At hun var blevet bedt om at komme med, gjorde hun kun mere utryg omkring resultatet af VIs tatto..
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:36 pm

Vi kom ud "sådan" sagde Vi så på caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:36 pm

Caitlyn løftede blikket og så på VI ".. hvad har du lavet?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:37 pm

"får du at se når vi kommer hjem" sagde Vi og gik mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:38 pm

"..." Caitlyn blev mere utryg. Hun fulgte med VI ud..
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:39 pm

Vi tog hjelmen på og tændte motoren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:39 pm

Caitlyn tog sin hjelm på og holdt om VI
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:40 pm

Vi begyndte at køre og begyndte at køre hjem af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:41 pm

Caitlyn sad og holdt om VI og følte sig urolig
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:42 pm

de kom hjem og vi parkede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:43 pm

Caitlyn steg af motorcyklen "kom så.." sagde hun og gik indenfor
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:43 pm

vi gik ind i huset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:44 pm

Caitlyn gik ind indenfor. Hun satte sig i sofaen og så afventene på VI.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:46 pm

vi åbnede langsomt sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:47 pm

"..." Caitlyn så på VI og hendes kristiske tanker blev et øjeblik erstattet af helt andre tanker
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:48 pm

vi lod bukserne glide ned til jorden og vendte sig om og hun havde fået tattoveret Cait og en lille cute cupcake ved siden af lidt over røven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:49 pm

"VI..." mumlede hun og rejste sig.. hun lod fingeren glide over tatoveringen "hvad hvis vi går fra hinanden?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:50 pm

"kunne sige det samme til dig" sagde vi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:50 pm

"Det var også en dum beslutning.. to forkerte gør ikke en rigtig" sagde Caitlyn og nappede hende på halsen "nu sidder den der permenent på din krop"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:51 pm

"som jeg vil have dig perment" hviskede hun og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:52 pm

"Du tænker ikke før du gør ting" hviskede Caitlyn og nappede hende i øret. Hun kørte langsomt hænderne ned af VIs krop
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria
Tilbage til toppen 
Side 7 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Haps! - Viktoria
» Så står man her.. - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: