| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:29 pm | |
| ".. af hvad?" spurgte Caitlyn |
|
| |
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:31 pm | |
| "får du at se" sagde vi og gik ind til Kirsten og satte sig på stolen og snakkede med hende og trak bukserne lidt ned | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:31 pm | |
| "..." Caitlyn lænede sig op af væggen og så ud af vinduet.. hun var ikke glad for dette her. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:33 pm | |
| vi var inde i et par timer | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:34 pm | |
| Caitlyn sad og ventede på en stol. At hun var blevet bedt om at komme med, gjorde hun kun mere utryg omkring resultatet af VIs tatto.. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:36 pm | |
| Vi kom ud "sådan" sagde Vi så på caitlyn | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:36 pm | |
| Caitlyn løftede blikket og så på VI ".. hvad har du lavet?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:37 pm | |
| "får du at se når vi kommer hjem" sagde Vi og gik mod udgangen | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:38 pm | |
| "..." Caitlyn blev mere utryg. Hun fulgte med VI ud.. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:39 pm | |
| Vi tog hjelmen på og tændte motoren | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:39 pm | |
| Caitlyn tog sin hjelm på og holdt om VI |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:40 pm | |
| Vi begyndte at køre og begyndte at køre hjem af | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:41 pm | |
| Caitlyn sad og holdt om VI og følte sig urolig |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:42 pm | |
| de kom hjem og vi parkede den | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:43 pm | |
| Caitlyn steg af motorcyklen "kom så.." sagde hun og gik indenfor |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:43 pm | |
| | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:44 pm | |
| Caitlyn gik ind indenfor. Hun satte sig i sofaen og så afventene på VI. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:46 pm | |
| vi åbnede langsomt sine bukser | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:47 pm | |
| "..." Caitlyn så på VI og hendes kristiske tanker blev et øjeblik erstattet af helt andre tanker |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:48 pm | |
| vi lod bukserne glide ned til jorden og vendte sig om og hun havde fået tattoveret Cait og en lille cute cupcake ved siden af lidt over røven | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:49 pm | |
| "VI..." mumlede hun og rejste sig.. hun lod fingeren glide over tatoveringen "hvad hvis vi går fra hinanden?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:50 pm | |
| "kunne sige det samme til dig" sagde vi | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:50 pm | |
| "Det var også en dum beslutning.. to forkerte gør ikke en rigtig" sagde Caitlyn og nappede hende på halsen "nu sidder den der permenent på din krop" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:51 pm | |
| "som jeg vil have dig perment" hviskede hun og lukkede øjene | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:52 pm | |
| "Du tænker ikke før du gør ting" hviskede Caitlyn og nappede hende i øret. Hun kørte langsomt hænderne ned af VIs krop |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
| |
|
| |
| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|