Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 6:40 am

Tid: 06:00
Sted: Lejligheden
Vejr: Sol!!!! Very Happy
Omgivelser: LEJLIGHED!


Caitlyn fik klamret sig til gelænderet og kom op til døren. Hun lænede sig udmattet op af den og låste op. Fuldstændigt udkørt og ret såret fik hun slæbt sig ind. Hun var klar til at falde omkuld på sofaen, men hendes tøj var blodigt. Hun tvang sig i stedet ud på badeværelset og fik vasket det værste blod af kroppen ved håndvasken. Hun kom helt ind til sit soveværelse, fik skubbet det blodige tøj under sengen og en T-shirt over hovedet. Så kunne hun ikke mere. Kollapsede i sin seng og faldt i en dyb søvn.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:14 am

Da klokken blev lidt over tolv vågnede VI og gabte og så på uret ed hævet øjenbryn normalt lod Caitlyn hende ikke sove så længe? Vi stod op og gik mod døren og mod Caitlyns værelse hun havde en sort par trusser og en lang løs tshirt på da hun bankede på Caitlyns dør
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:15 am

Caitlyn vågnede med et sæt. Hun så sig omkring.. en drøm? Hun forsøgte at sætte sig op, og den ømme krop forsikrede hende om at det var det ikke. "Ja?" spurgte hun søvndrukken og orkede ikke at bevæge sig mere en højest nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:16 am

Vi åbede døren og stille sig i dør kammen og så på Caitlyn "hey..? er du okay?" spurte Vi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:17 am

"Ja, selvfølgelig" svarede Caitlyn og lagde sig i en lidt mindre akavet stilling. Hun fjernede noget hår for ansigtet og så på VI med det mest sammenfattede udtryk hun kunne præstere så tidligt om morgenen med uglet hår. "Er der problemer?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:18 am

"klokken er over tolv?" spurte vi og gik stille mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:19 am

"Åh?" Caitlyn så mod sin alarmklokke der stod på bordet "er du først stået op nu?" spurgte hun anklagende.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:20 am

"du skulle nøde snakke?" spurte vi med et svagt grin og satte sig på sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:20 am

"Kom lidt sent hjem" sagde Caitlyn og satte sig op, og forsøgte at undertrykke et støn af smerte "har du sover godt?"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:21 am

"fint men du lider en som har fået tæv?" spurte hun og så på Caitlyns krop med et hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:22 am

"Hvad?" Caitlyn smilede som om intet var sket "måske var jeg lidt hård med træningen.."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:23 am

Vi så på Caitlyn med et hævet øjenbryn "aha?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:23 am

Caitlyn nikkede "nemlig, har du spist morgenmad?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:24 am

"niks" sagde Vi "skal du have noget?" spurte vi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:25 am

Caitlyn nikkede "ja, lad os.." hun rejste sig forsigtigt og gik så normalt hun kunne mod køkkenet. Hun var iført en stor T-shirt i en falmet lyseblå farve og sorte trusser.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:26 am

"er du sikker på du ikke bare burte blive i sengen?" spurte vi og gik hen til hende og lagde armen om hende og støttede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:26 am

Caitlyn støttede sig taknemligt mod VI og sukkede svagt "jeg kan godt gå.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:28 am

Vi sukkede tungt og satte hende på en stol "morgenmad og så i hovedet i seng" sagde vi og gik i gang med at lave morgenmad og satte vand over til caitlyns the
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:28 am

Caitlyn sad og betragtede VI og smilede svagt "ok" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:30 am

vi stod og stegte æg til spejlæg mens hun rettede sig svagt over bordet for at tag Caitlyns the var det frit udsyn til hendes røv i de små trusser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:30 am

Caitlyn lænede sig lidt tilbage i stolen. Hun smilede tilfreds.. *kunne man godt vende sig til* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:32 am

Vi stillede tingede klar til Caitlyns the foran hende "du ved du kommer selv til at lave din the" sagde hun og forsatte med at riste toste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:33 am

"Det er nok for det bedste" svarede Caitlyn og gik igang med at lave den. Hun skævede mod VI i ny og næ.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:34 am

Vi røv kom til syne i ny og næ under store store tshirt og hun begyndte stille og stille tingene på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:35 am

Caitlyn rødmede svagt og tog en tår af sin the
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria
Tilbage til toppen 
Side 1 af 14Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Haps! - Viktoria
» Så står man her.. - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: