| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:37 am | |
| "Mmh.. gjorde jeg?" mumlede Caitlyn tænksomt |
|
| |
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:38 am | |
| "ja" sagde vi stille og lukkede øjene "men lad os nu bare sove" sagde hun stille | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:41 am | |
| Caitlyn nikkede udmattet og faldt kort tid efter i søvn |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:42 am | |
| vi kunne ikke sove og lå bare ved siden af hende | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:44 am | |
| |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:47 am | |
| Vi lå i nogle timer og begyndte at kunne dufte blod og følgte duften | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:49 am | |
| Caitlyn gabte svagt... hun mumlede lidt da VI fik sengen til at bevæge sig. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:50 am | |
| Vi kiggede under sengen og fik øje på tøjet og træk det ud | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:52 am | |
| "VI?" mumlede Caitlyn træt og åbnede øjnene "hvad laver du..?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:55 am | |
| "Caitlyn...hvad er det her?" spurte hun strangt og lagde det blodie tøj op på sengen | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:56 am | |
| "..." Caitlyn sukkede svagt og satte sig ømt op "mit tøj.. hvorfor kigger du mine ting igennem?" spurgte hun |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:57 am | |
| "kunne dufte blod" sagde Vi og det blodie lå nu synligt "har du været i kamp?" spurte hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:59 am | |
| "... nej" løj Caitlyn selvom det nok ikke var den bedste løgn |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:00 am | |
| "ffs Caitlyn" sagde Vi og gik ud af værelset | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:01 am | |
| "VI?" Caitlyn kom med lidt besvær på benene "VI vent lige" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:01 am | |
| Vi svarede ikke og gik ind på sit værelse | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:02 am | |
| Caitlyn fulgte efter "Viktoria.." sagde hun og gik ind på hendes værelse |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:03 am | |
| Vi var i gang med at tag kamp uniform på og svarede ikke | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:04 am | |
| "..." Caitlyn gik tøvende hen foran hende "VI, hvad skal du?" spurgte hun |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:05 am | |
| "...ikke noget" sagde Vi og så bare ned af uniformen og trak i en stor grå hætte trøje og lynde op | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:07 am | |
| "..." Caitlyn sukkede svagt, hun fik vidst ikke mere ud af VI lige nu "pas på dig selv" sagde hun og gik ud i køkkenet. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:09 am | |
| Vi gik forbi Caitlyn hurtigt forbi caitlyn og ind på hendes værelse og gik så ud igen og mod hoveddøren | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:10 am | |
| "..?" Caitlyn gik ind og så på sit værelse om der manglede noget |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:10 am | |
| det blodie tøj lå anderleds end da de gik fra værelset før | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:12 am | |
| "..." Caitlyn gik hen og så undersøgende på det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
| |
|
| |
| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|