| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:13 am | |
| Det linder at det var blevet smidt på sengen hurtigt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:16 am | |
| "... VI hvad laver du?" mumlede Caitlyn forvirret og trak i noget tøj. Så gik hun udenfor på jagt efter VI. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:47 am | |
| Vi var ikke til at se og lyden af hendes motor cykel der startede nede under | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:47 am | |
| "Oh smukt.." sukkede Caitlyn og gik så hurtigt hun kunne afsted mod lyden |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:48 am | |
| Vi tog sin hjelm på og satte støtten fra | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:49 am | |
| "VI vent" sagde Caitlyn og gik med hastige, smertefulde, skridt mod motorcyklen |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:50 am | |
| Vi kunne ikke rigtigt høre hende fra larmen fra motorcykelen og hjelmen og begyndte at gå trække den ud af garacen | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:51 am | |
| Caitlyn kom hen til hende og tog fat i hendes arm |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:53 am | |
| Vi skubbede hjelmen op "ja?" mumlede hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:54 am | |
| "Hvor er du på vej hen?" spurgte Caitlyn med alvorlig stemme |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:57 am | |
| "det er ikke vigtigt" Sagde vi og så ikke på Caitlyn | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:57 am | |
| "Nu høre du godt efter. Du kommer med mig hjem lige nu, er det forstået?" spurgte hun skarpt |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:59 am | |
| "nej tak mor" sagde Vi og klappede skærmen ned igen | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:00 am | |
| Caitlyn trammede grebet om VIs arm ".. VI, kom med ind" sagde hun |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:04 am | |
| vi så ikke på Caitlyn "så har du bare om at begynde at snakke" sagde Vi | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:05 am | |
| "Søde.." sagde hun stille "jeg ved ikke hvor jeg skal begynde" hun så tøvende og bekymret ud "... har fået tatoveret dit navn på ryggen" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:07 am | |
| Vi trak hjelmen "HVAD?!" Spurte hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:07 am | |
| Caitlyn begyndte at humpe indenfor "mhm, ja.. så.." hun anede ikke hvad hun skulle gøre |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:08 am | |
| Vi dræbte motoren "HVOR??!" spurte vi | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:09 am | |
| Caitlyn lukkede øjnene "uhm.." mumlede hun, ikke helt sikker. Hun havde faktisk ikke selv set den endnu "nedre del....." |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:12 am | |
| "har du fået mit navn tattoværet som en tramp stamp?!" sagde vi | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:14 am | |
| "..." Caitlyn hvilede ansigtet mod væggen "ja.." |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:16 am | |
| "hvad tænkte du på?!" Spurte vi | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:17 am | |
| ".. jeg ved det ikke..." Caitlyn kunne ikke se på VI og vidste nu hun skulle have valgt en kat |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 8:20 am | |
| vi lagde hænderne på sit hovede " og vi snakker en permatent tatto vi snakker om ikke?!" sagde Vi | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
| |
|
| |
| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|