Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:37 am

Vi satte sig ved bordet foran hende da hun fik sat alle tingene på bordet og hælte kaffe op til sig selv mens hun så på Caitlyn " så har du tænkt dig at sige hvor du har været hennne på det sidste?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:37 am

".. ude og finde oplysninger" svarede Caitlyn "ingen held endnu"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:39 am

"men det ser ud som om du mødte nogen som ville stoppe dig?" spurte hun og begyndte at tag mad "du skal snart holde op med de solo missioner" sagde vi stille med et suk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:40 am

Caitlyn nikkede "du har ret" svarede hun og tog en tår
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:41 am

vi sukkede tungt og spiste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:42 am

Caitlyn blev færdig ".. jeg vil tage dit råd og gå i seng" sagde hun og rejste sig med lidt besvær
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:43 am

Vi sukkede og rejste sig op og gik hen ved siden af hende "jeg bekymre mig for dig det ved du godt ik?" mumlede hun og støttede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:46 am

Caitlyn så på VI.. "jeg er ok.." svarede hun og strøg hende over kinden
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:48 am

Vi fnøs og så væk og bar hende i seng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:48 am

Caitlyn var træt.. "VI?" sagde hun da hun var blevet lagt ned "kom lige her"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:50 am

vi så på hende med hævet øjenbryn og satte sig ned ved siden af Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:50 am

Caitlyn trak VI ned til sig og kyssede hende dybt
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:51 am

Vi så overrakset på hende og lukkede stille øjene og kyssede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:52 am

Caitlyn holdt det en tid og brød det så langsomt "tak.."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:54 am

"for?" hviskede Vi forvirret og åbnede stille øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:55 am

"At være her.." sagde Caitlyn stillede, kyssede hende meget kort og lagde sig ordenligt ned
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:59 am

Vi rødmede kræftigt og aede CAitlyn på kinden "brug for jeg her?" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 8:00 am

"Hvis du vil.." Caitlyn nussede hende på kinden "må du gerne.."
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 8:34 am

Vi nikkede og lagde sig stille ned til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 23, 2014 7:51 pm

Caitlyn smilede svagt og lagde sig tæt ved hende inden hun lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:28 am

Vi kyssede hende på Halsen "du har virket meget fraværgerne på det sidste..." hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:30 am

Caitlyn lukkede svagt øjnene.. hun kunne ikke fortælle VI noget om Natsu. "Mh, arbejde.." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:32 am

"du ved godt vi er pather nu ikke...du behøver ikke at arbejde alene"sagde hun stille,,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:33 am

"Du har ret, jeg vil sørge for at have dig med næste gang" lovede Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 6:34 am

"det sagde du også sidst" sukkede hun og nussede hende bare
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria
Tilbage til toppen 
Side 2 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Haps! - Viktoria
» Så står man her.. - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: