| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:55 pm | |
| "you like it" stønnede vi og lukkede øjene | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:56 pm | |
| "I like some of it" sagde Caitlyn og skubbede VI ned i sofaen.. hun lagde sig over hende "du ved godt du er brændemærket min nu?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 6:58 pm | |
| "og du er brændemærket min?" hviskede hun s,å tændt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:00 pm | |
| "Looks like it.." Caitlyn smilede frækt til VI og nappede hende i halsen "du virker væsentlig gladere for det nu end før?" hun trak VIs trøje af |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:01 pm | |
| "vi er jævn plan nu" stønnede vi og lod hende | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:02 pm | |
| "Og det er bedre end at jeg er din og du er fri?" spurgte Caitlyn og fjernede VIs kampuniform //hvis hun da stadig har den på? xD// |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:03 pm | |
| //har hun XD // "ja" stønnede vi og så op på Caitlyn | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:04 pm | |
| Caitlyn rystede lidt på hovedet "tosse.." hun fjernede VIs bh.. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:10 pm | |
| Vi fniste og så på hende tændt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:11 pm | |
| "Ved du hvad vi ikke har nok af?" spurgte Caitlyn og kyssede langsomt VIs bryst |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:12 pm | |
| "nej?2 spurte vi og stønnede lavt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:12 pm | |
| Caitlyn kyssede hende på munden "sex" svarede hun og tog fat om VIs bryster |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:13 pm | |
| vi lagde hovedet tilbage og stønnede | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:16 pm | |
| Caitlyn masserede langsomt VIs bryster imens hun så på hende |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:16 pm | |
| "oh cupcake" stønnede Vi højt og nød det tydeligt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:17 pm | |
| Caitlyn smilede svagt og kørte langsomt hånden ned mellem VIs ben og gned ude på hendes trusser.. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:19 pm | |
| Vi var klar vådt og stønnede højere " oh yeah" stønnede vi | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:20 pm | |
| "Nogen er klar til at lege.." Caitlyn trak VIs trusser af og kørte et par fingre op i hende. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:21 pm | |
| "oh yeah" stønnede vi og vuggede med underlivet | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:22 pm | |
| Caitlyn kørte blidt et par fingre ind og ud af VI og begyndte så at lege med hendes clit. |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:24 pm | |
| Vi stønnede højt "ja oh!" stønnede Vi og nød det utroligt meget | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:26 pm | |
| Caitlyn kyssede blidt VIs bryst og fortsatte hurtigere |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:31 pm | |
| Vi kunne mærke sin orgasme være tæt på "c-cait jeg kommer snarT!" Stønnede hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:32 pm | |
| "God pige.." Caitlyn fortsatte blidt og kyssede hende dybt |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 7:37 pm | |
| vi kyssede hende klosset igen og og kom tættere på | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
| |
|
| |
| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|