Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Private Party - Christopher

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 12:55 pm

Christopher så ned af gaden, og skævede så til ham igen og smilede lidt til ham. Han fangede lidt af varmen fra hans rødmen da han trak hånden til sig igen og nikkede. "Gå en tur lyder fint" sagde han så og nikkede mod en lille sidegade som førte ned til nogen mindre gader så de kom væk fra hovedgaden. Da de endelig kom ned til de små sidegader, og butikker og hvad der ellers gemte sig. Det var egentlig meget hyggeligt, det ville nok være endnu mere hyggeligt med lidt gadebelysning, men det var endnu for tideligt til det, eftersom det var sommer og solen først gik ned sent. Og alt det fis.
"Så hvad har du.. lavet..siden sidst?" spurgte han, og vendte opmærksomheden mod Cole der gik ved siden af ham. Der var andre mennesker på gaden, men ikke nogen han kendte, ingen med et kamera andet end det de havde i deres mobiler. Og de var ikke interesseret i Cole, eller Chris. Og det passede ham ganske godt. Han havde fået nok opmærksomhed for en rum tid. Og arbejde.. nu ville han bare gerne slappe af... en time.. eller to. Hvor længe det nu gik an. "Får du festet igennem for tiden?" spurgte han og sendte ham et drillende smil. "Er besvimelserne... holdt op?" spurgte han blidt da de var kommet et godt stykke ned af en lille gade fyldt med små cafeer af alle mulige slags. Den blev hurtigt erstattet af en lille smal gade med... Christopher lagde ikke mærke til om det var smykker, eller ngoet andet med tingel tangel i vinduerne, han var lidt distraheret af sit selskab.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 1:08 pm

Cole nikkede forsigtigt, okay det var måske et lidt kedeligt forslag, men han var dårlig til sådan noget.. bestemt når der stod en som Chris, og så fucking godt ud og distraherede og alt muligt.. hvad lavede folk når de.. øh var det her en date? Åh.. han var ikke sikker, han kunne ikke finde ud af om de bare var venner, eller om der var mere.. Chris havde ikke kysset ham farvel.. nej.. de var nok bare venner, men det var.. også okay.. øh.. okay Cole ville måske gerne.. mere.. men.. det kunne han jo ikke bare sige, og ikke hvis Chris bare ville være venner, han havde sikkert mange venner i forvejen, og beundrede og flirter.. hmm. "Vi kan også gå på cafe, eller bar.. eller sådan noget?" sagde han stille "Parken måske" mumlede han, hvis de skulle side et sted og snakke.. eller.. noget. "Øh bare.. arbejdet og sådan.. hvad med dig? Hvordan går det?" mumlede han, det her var en meget høflig snak.. hmm. "Øh nej ikke sådan rigtig.. jeg fester ikke så meget" mumlede han bare, han blev dog tit inviteret.. men på det sidste havde han sagt nej mange gange.. han var optaget.. af andre ting, som at dagdrømme om Christopher.. og hans meget dybe mørke øjne.. og bløde læber.. øh.. blå øjne? hm. "Det tror jeg" sagde han stille og trak på skulderen, han havde ikke.. haft problemer med det siden sidst han så Chris i hvert fald. Det her var mærkeligt. 
Faktisk havde han mest lyst til at tage Chris med hjem, eller tage hjem til ham.. og sætte sig i sofaen.. og se en film, og kysse.. bare tanken om det fik hans hjerte til at hamre hurtigere.. shit.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 9:26 am

Christopher nikkede roligt "Det kan vi sagtens" sagde han blidt, og smilede lidt til ham. "Jeg var faktisk overrasket over at høre fra dig, sagde jeg det?" mumlede han og fornemmede sin telefon brumme i lommen, og stak diskret sin hånd ned i sin bukselomme og slukkede den. Han ville ikke forstyrres. Han havde fri lige nu, han var nød til at have noget privatliv. Bare indimellem i hvertfald. "Det går fint.. det går stærkt, jeg har det som om jeg aldrig har tid til.. ja" han trak på skuldrende. Han havde ikke tid til noget der ikke var arbejde. Hm. "Hvad med her?" sagde han og greb Coles arm hvilket forhindrede ham i at gå videre. De var standset ude foran en lille gadecafe. Sådan en som man hurtigt gik forbi fordi den var så lille. Men den tiltalte Christopher netop på grund af størrelsen, der kunne man sidde i fred. Han havde lyst til at ryge en smøg, men... Ugh, han skulle også holde op. Dårlig vane. Måske kunne han kvæle trangen med et glas vin.. eller kaffe.. erstat din addiction, med en anden. Alkoholiker. Christopher smilede ved tanken og skævede til Cole "Eller vil du hellere på bar?" spurgte han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 10:02 am

Cole kiggede lidt på ham og trak på skulderen "Det var heller ikke.. helt meningen" mumlede han stille, han måtte heller bare sige det, det var vel at lyve ikke at sige det? "Jenny tog min telefon imens jeg var på toilet, og da jeg kom tilbage skulle jeg på date med dig" sagde han og grinede sådan lidt.. ja.. argh.. "Eller.. øh date, ja det ved jeg ikke, men ja.. " mumlede han og rødmede, han vidste ikke om det var nogen date, argh, og nu vidste Chris at Cole håbede at det var det det var.. eller at han så det sådan i hvert fald.. argh! Han så ind gennem ruden til cafeen og nikkede, "Du har ikke særlig meget fritid?" spurgte han stille og rystede så på hovedet "Nej det her er fint, kom" sagde han blidt og gik forest ind i den lille cafe, det så egentlig hyggeligt nok ud. "Nejnej kom!" sagde han hurtigt og gik hen til et lille bord og satte sig hurtigt ind på bænken og smilede til Chris, hvad fuck skulle de nu snakke om! De snakkede jo ikke om andet end.. ingen ting.. argh! "Hvad kan du godt lide.. at lave.. når du ikke arbejder så?" spurgte han stille, han ville gerne lære Chris ordenligt at kende.. ikke bare det der.. høfligheds snak.. næh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 11:35 am

Christopher hævede et øjenbryn og grinede lidt "Aha... ja hun var vidst en temmelig.. ejendommelig kvinde, hm?" Christopher huskede ikke så meget andet end at Cole faldt og slog sit hoved den aften. Men han mente at Jenny havde været en af hans veninder, og hun havde vidst været.. glad. Så vidt han huskede. Måske. Han sagde ikke rigtig noget til det med daten... var det en date? Det var det vel. Det.. jo.. altså..
Han endte med bare at smile lidt skævt til ham, og betragtede han rødmen. Hæhæ. "Jeg ville ikke have inviteret dig på date hvis jeg ikke ville se dig igen" sagde han så blidt. Christopher gik med ham ind og satte sig ned sammen med ham, og så ham i øjnene og smilede djævelsk. "Du ved.. når jeg ikke koger heksebryg i min kælder, så kan jeg godt lide at lave fuldmåne ritualer.." drillede han, og blinkede til ham. "Jeg har faktisk mere eller mindre aldrig fri.." mumlede han så "Der er altid nyheder, der er altid noget jeg skal forholde mig til. Mit liv er arbejde.. arbejde er mit liv." mumlede han, mens en tjener diskret kom ned til deres bord. "Kan jeg tage deres ordre?" sagde hun venligt og smilede til dem. "Ja øhm.. en kaffe au lait.." sagde han roligt og skævede til Cole og smilede. Da Cole havde bestemt sig trak tjeneren sig tilbage og Chris lænede sig lidt tilbage "Men når jeg har tid.. så ser jeg min familie, tilbringer tid med ture til mit sommerhus i The Hamptons.." mumlede han "og... hvad end der falder ned i mit skød... " sagde han og skævede kort til Cole ved den bemærkning. For han var praktisk talt faldet ned i skødet på Christopher...Hah.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 11:56 am

Cole smilede genert og nikkede bare "Ja måske" sagde han så bare, det vidste han ikke helt, hun var sød nok.. hun kunne bare godt være lidt klæbrig.. og troede hun.. måtte alt muligt, som hun ikke måtte.. det der med andres grænser.. det gik hun ikke så meget op i.. desværre. Han rødmede lidt og nikkede bare lidt.. han var nok bare lidt forlegen, men Chris fik ham også til at føle.. ting.. som han aldrig havde følt før, nogen gange følte han sig lidt som en freak. Han havde aldrig været.. forelsket før, ikke fordi han ville sige han var det nu, han var bare.. ja.. crazy.. argh. Han stirrede lidt på ham da han begyndte at tale om.. det som de havde aftalt ikke at tale om, han så hurtigt ned og fik det hurtigt lidt ubehageligt.. han havde godt nok aftalt med sig selv at han ikke skulle være bange for Chris, men når han sagde de der ting.. han nogen gange sagde.. eller gjorde.. så fik han altså bare myrekryb! "Det mener du ikke" mumlede han bare og ventede til han ligesom.. kom væk fra det emne igen, han så så op igen og lyttede. "Nå okay" sagde han det lød.. meget stressende, Cole var ikke sikker på han ville passe ind i sådan en livstil.. men nu var han og Chris også meget anderledes.. så.. tjaa.. man valgt jo selv sin livstil. "Det lyder også spændende" mumlede han bare og så op da han blev spurgt hvad han ville have "Kakao" sagde han så bare og nikkede da hun spurgte om det skulle være varmt.. kold kakao på en cafe? Hvem fik også det. Han smilede stort da Chris alligevel fortalte lidt om ham selv, en familie, og et sommerhus! "Familie?" spurgte han blidt, og ville gerne høre mere end det.. hans tænkte kort på sommerhuse.. han havde engang været i et sommerhus.. men selvfølgelig havde Chris et sommerhus, han var jo stinkende rig.. shit altså! Han var på date med den rigste mest eftertragtede ungkal i byen.. shit. Han så op da han.. sagde noget, og rødmede så helt vildt, han vidste godt han talte om ham.. argh! Havde han overhovedet tid til at være sammen med Cole? Tjaa.. ellers ville han vel have sagt nej, ikke? Han så genert ned, "Nå ja.." mumlede han forlegen og folede nervøst sine hænder i skøddet.. han ville bare gerne kysse ham lidt mere.. argh! Cole for fanden!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 12:02 pm

Christopher grinede og rystede på hovedet "Nej, jeg gør ikke.." sagde han roligt og sendte Cole et mere beroligende smil så han ikke behøvede bekymre sig om hvorvidt Chris var et eller andet hekseyngel. Han nikkede "Yeah... stor familie.. stoooor.." grinede han, og illustrerede det med hænderne.
Chris så op da tjeneren vendte tilbage med deres kaffe og kakao og placerede en foran ham, og en anden kop foran Cole. Da hun gik igen, skiftede han på kopperne så Cole fik det rigtige, og Chris fik sin cafe au lait. Han sendte ham et lille smil og lagde hovedet på skrå og betragtede ham. "Så.. øhm.. Cole.." mumlede han og tog en lille teske der var placeret ved siden af hans kaffekop og rørte lidt rundt i kaffen. "Jeg tænkte på noget... angående.. det vi snakkede om sidst.." mumlede han stille, og fangede så hans blik  "Du kan godt huske hvad der skete sidst... da jeg satte dig af ikke?" mumlede han stille, og fortsatte hurtigt "Du har ikke.. sagt det til andre.. vel?" mumlede han så. Han vidste ikke helt hvad han skulle stille op hvis Cole rent faktisk havde.. sagt det til nogen, eksempelvis Jenny.. men han var nød til at gøre et eller andet, for det kunne meget muligt være enden på ham
.. hans karriere i alt fald. Medmindre han kunne tale det ned, dysse det væk som noget være fjolleri, men det ville putte Cole i en ret vanskelig position også.. at blive kaldt skør var nok ikke noget hverken modebranchen eller sygeplejrskeuddannelsen så særlig let på. Det ville også ødelægge hans karriere. De ville begge to blive ramt. Og Chris ønskede ikke at Cole skulle rammes. Ligeså lidt som han selv ønskede at blive underlagt det pres. Men kunne han stole på Cole?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 9:04 am

Cole så lidt ned og nikkede, nej han gjorde ej, var han dum eller sådan noget? Måske var han bare lidt naiv, men han vidste jo ikke noget rigtig, om sådan noget.. troldmandskunstner.. øh.. så hvorfor skulle han også vide det nå! Så dum var han heller ikke.. måske. Han så op da deres krus kom, med den dampende varme masse. Han lod Chris bytte rundt på dem, han var ikke så glad for kaffe, så det var måske godt nok.. han havde nok ikke opdaget det før det var i munden på ham.. og så havde han sikket spyttet det ud og gjort sig selv til grin, med kaffe ud over det hele.. argh. Han så op og nikkede forsigtigt, han ville helst ikke tale om det, det gav ham myrekryb. "Ja" hviskede han stille og så ned i sin kakao, han var jo ikke bange for Chris som sådan.. ja okay måske en lille smule bange.. men han.. han brød sig bare ikke om at.. tænke på det.. det minede ham om den grønne lænestol, og den.. den gjorde ham fanme bange.. ja han var bange for en fucking stol, what so ever.. ey. "Jaja.. nej.. altså" sagde han forpint og turde ikke se op, han stirrede bare ned i sin fucking kakao, og vidste ikke helt.. hvad.. han.. øh, ja. "Jeg har ikke sagt det til nogen.. hvem skulle jeg sige det til, jeg er ikke engang sikker på hvad.. der skete.. selv.." mumlede han bare stille og så forsigtigt op og gøs, okay.. ubehaglige til mode gange hundrede.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 9:52 am

Christopher betragtede ham roligt, Cole så dog ikke ud til at nyde at tale om det. Han nikkede langsomt da Cole ligesom fik det sagt, og smilede så beroligende til ham "Tak.." sagde han så blidt, mens han overvejede hvad han ellers kunne sige for at få ham ned på jorden igen, og tørret det der urolige ansigtsudtryk af ham. Christopher rakte ud og fik fat i Coles hånd "Hey..." sagde han og gav den et blidt klem "Jeg er.. ikke farlig" løgn. "Der kommer ikke til at ske dig noget.. Okay? Jeg beklager... ja.. undskyld" sagde han så, og gav hans hånd et klem mere, før han trak sin hånd til sig. Det der var sket... Han havde ikke helt forberedt sig på det ville gøre Cole ubehageligt til mode på den måde, det var også derfor han undskyldte, han skullle jo ikke skræmmes til stilhed, Chris var jo ikke mafiaen.. Han ville hellere gøre det på en pæn måde. Han tog en tår af sin kaffe fordi.. den ikke skulle blive kold.. Mens han ventede på Coles respons.. han kunne i princippet godt være vred over den måde Chris havde.. opført sig på, det ville ikke være mærkeligt, han kunne jo ikke bare.. gøre den slags. Jeez, hvad havde han egentlig tænkt?! Ingenting. Han kunne ikke have tænkt noget. Det var nok det der var problemet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 10:00 am

Cole nikkede bare, "Så lidt" mumlede han forvirret, selv om han ikke helt var med på hvad det var Chris havde sagt tak for, egentlig ville han ønske han slet ikke vidste noget om det.. men det var også hans egen skyld, han havde slev spurgt ham, mere end en gang.. så han kunne ikke side der og være tøsefornærmet. Han så forsigtigt op og smilede lidt halv falsk, han gispede dog da Chris tog hans hånd, som lige nu var stiv og kold, fordi han havde det ubehageligt. Hans hjerte begyndte omgående og hamre derud ad og han trak hurtigt sin hånd til sig, uden at tænke over det.. Chris gav ham bare sådan nogen små stød.. hele tiden.. selv om det gjorde undt.. ville han gerne have mere.. han var ligesom en ildfluge og det var virkelig dumt.. for det endte altid i lort til halsen.. og han ville gerne prøve at undgå at opsøge fare for en gangs skyld. "Øh" sagde han stille og nikkede så bare og så væk "Okay, kan vi ikke bare.. tale om noget andet?" spurgte han så stille, han ville ikke.. mere om det.. det gjorde ham dårlig. Han lagde sine kolde fingre omkring kakao glasset, både for at få varmen, og for at Chris ikke skulle tage hans hånd igen. Han tog forsigtigt en tår.. men det var ikke helt så brændende længere, så han kunne godt drikke det.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 10:54 am

Christopher fulgte hans hånd med øjnene, men kommenterede ikke på det, istedet drak han en tår mere af sin kaffe og tillagde sig en mere proffessionel attitude "Jo, selvfølgelig" sagde han og smilede roligt til ham, inden han lænte sig lidt tilbage så han bedre kunne se ham, og rømmede sig lidt "Hvordan går det på arbejdet?" spurgte han så "Og studiet for den sags skyld" tilføjede han, og satte kaffekoppen fra sig. Solen var så småt begyndt at gå ned, men det havde han på ingen måde lagt mærke til.. før nu altså. Det var lidt mærkværdigt, for tiden løb ligesom fra ham for hurtigt, og han kunne spørge sig selv hvordan det kunne være, når han nu faktisk levede evigt... men stress var åbenbart ikke kun menneskeligt. "Fik jeg spurgt dig hvad du lavede til hverdag? Ud over arbejde og uddannelse naturligvis.." tilføjede han stille og satte sin teske ned i kaffen og rørte lidt rundt i den igen og fulgte hvirvlerne med øjnene, inden han løftede blikket og kort fangede Coles øjne. De gav lidt et genskin af solnedgangen, hvilket gjorde dem en smule gyldne. Hrmf.. Chris havde lidt et problem med at kontrollere den lidt mere... skulle man kalde det den dyriske side af sig selv? Han ville jo gerne hive Cole ned under bordet og... Han lavede en ret pludselig bevægelse med skeen så han kom til at spilde på sit eget ærme. Hvilket fik ham ud af sit dagdrømmeri.. "Hov.." mumlede han lidt overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 11:02 am

Cole så lidt på ham og lagde hovedet på skrå, måske havde det alligevel været hans eneste mulighed for at komme rigtig ind på livet af ham.. den der evige snak om arbejde og uddannelse og hverdagsting.. fuck det.. det var så røv kedeligt, Chris vidste godt hvad Cole gik og fortog sig. Det vidste alle jo, alle var ens, og Cole var ikke særlig spændende. "Har du ikke noget bedre?" spurgte han så bare og hævede et øjenbryn, inden han tog en tår mere af sin kakao, og kiggede rundt, for at sikre sig at ingen lyttede til deres samtale.. han brød sig ikke om.. Shit.. hvor han stirrede.. "du stirre" mumlede han så og så forlegen ned og rødmede så. "Så hvor mange gange får du sex på en uge?" spurgte han.. spørgsmålet røg bare lige ud af ham.. men han havde bare sådan en lyst til at svare igen, fordi Chris var så.. ihhh så irriterende, og så flot.. og det var så træls! Han rødmede selvfølgelig helt vildt, "Det mente jeg ikke" hviskede han forlegen og drak noget mere af sin kakao.. okay.. akavet.. shit! Han kunne dog ikke lade være med at grine lidt da Chris spildte på sit ære.. sødt.. egentlig. "Er du sulten?" spurgte han så og så op igen og fangede Chris blik.. hvad spiste dæmoner?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 11:46 am

"Jeg greb det første og det bedste spørgsmål jeg havde i ærmet, hvor trivielt det end kan være..." sagde han og trak på skuldrende. "Sorry.." sagde han og så ned i kaffen igen og kiggede så lidt efter sin serviet til at ordne sit ærme, men hans blik forblev ikke ved den lysebrune, nærmest mokkafarvede plet da Cole spurgte ham om... om.. Christophers øjenbryn røg nærmest helt op i hans hårgrænse af forbavselse "Synes du mit spørgsmål var så kedeligt?" grinede han overrasket. "I dont count.." sagde han så og ignorerede Coles forlegne hvisken og skævede til sit ur. "Det er jeg faktisk.. wanna go somewhere else and get something to eat?" spurgte han så og smilede kort til ham, mens han foldede sit kaffeplettede ærme op. Det irriterede ham en smule, han kunne godt lide at se ren og pæn ud. "Ville det gøre dig noget hvis vi slog et smut forbi mig først så jeg kunne skifte denne her ud?" mumlede han og trak kort i sit kaffestænkede ærme og så forskende på Cole for at se hvad han mente om den sag. "Jeg kan også sagtens gå ud sådan her, det er ikke noget problem.." skyndte han sig så at understrege. For det var selvfølgelig bare en plet. En irriterende plet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 11:18 am

Cole nikkede bare "undskyld jeg er bare uhøflig" mumlede han så, han kunne godt mærke på Chris han havde overskredet en af de der usynlige grænser.. var han sur på ham? Han ville jo helst ikke være uvenner, men det gled bare ud af ham.. sammen med alle de fordomme som han havde fået stoppet i hovedet fra højre og venstre, omkring Chris altså.. Den med at han aldrig gik alene hjem fra byen, var ligesom den der sad bedst fast.. og gjorde ham værst til mode. Han så op "Nej nej det.." begyndte han da Chris grinede af ham.. åh.. og svarede.. som han ville ønske han havde ladt være med.. for svarede slog ham hårdt i ansigtet, og han følte sig som en idiot.. og måske lidt.. dårlig.. skulle han kaste op? Var han jaloux? Nej.. men kunne ikke være jaloux på en man ikke kendte.. argh.. han fik det dårligt.. blev svimmel.. åh nej! Ikke igen, det havde han ikke tænkt sig, og slet ikke foran Chirs, det var pinligt nok de to første gange! Han så op og rødmede lettere, selv om han nok var helt bleg nu. Han løftede kakao op og tog en tår, men den var iskold.. virkelig.. kold.. åh. Han stillede den fra sig og prøvede ikke at røre ved flere ting.. pis. "Okay" mumlede han bare og rekste sig, "Skal jeg betale?" spurgte han så forvirret, det kunne han godt, han var ikke fattig.. dog var han heller ikke lige så rig som Christopher.. men det var der jo ingen der var.. i hvert fald ikke her.. i Aterswell. Han smilede forsigtigt og nikkede "Det gør ikke noget, vi kan godt gå hjem til dig.. eller.. vi kan også bare mødes.. et andet sted.. hvis du heller vil det.. eller.. øh jeg kan også godt bare gå hjem, hvis du.. skal noget" mumlede han bare forvirret over hvad han selv sagde, og hvad han mente.. skal noget? Argh.. ard. Han gik så målrette mod døren, kunne ikke være på cafeen et sekund mere, kunne ikke se på Chris perfekte ansigt en gang mere.. kunne ikke stå og være vild med en der kneppede til højre og venstre.. det gav ham kvalme, det hele! Han måtte have luft! Han stormede ud af døren og lænede sig op af muren uden for.. fuck! Måske skulle han bare skynde sig at løbe? Hmm.. hans ben var gele.. han kunne måske kravle? Han gled ned på alle fire, og begyndte faktisk at kravle.. ind til det gik op for ham hvor tåbeligt det måtte se ud, så satte han sig op og stirrede lidt på sine hænder.. Fuck, han var virkelig helt ude hvor han ikke kunne bunde lige nu!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 14, 2014 10:15 am

Chris så undrende på ham eftersom Coles ansigtsudtryk blev mere og mere forvrænget. Okay så... det hjalp vidst heller ikke at snakke om noget andet, i alt fald ikke i det her tilfælde. "Cole?" sagde han blidt da han ligesom gik i selsving, og rystede på hovedet og åbnede munden, men så var Cole forsvundet ud af døren... well.. fuck me.
Han smed en seddel på bordet og nikkede til tjeneren om at han kunne beholde resten, inden han gik udenfor og fandt det lille menneske siddende op af den nærmeste mur. "Skulle du besvime?" spurgte han og lænede sin skulder mod muren og betragtede ham lidt mens han sad der nede og rodede rundt. "Cole.." sagde han så i et lidt mørkere tonefald "Hvorfor spørger du mig ikke bare? Jeg kan jo nærmest se din hjerne arbejde på højtryk med alle mulige spørgsmål og indtryk.. jeg bider dig altså ikke" sagde han roligt, og afventede at han ligesom rejste sig så de kunne se hinanden ordentligt i øjnene. Eftersom det ikke lige skete rakte han forsigtigt ned og fik ham på benene og så blidt på ham "Har du brug for noget? Noget vand eller et eller andet?" spurgte han. Der var ret stille i gaden... lige.. bare det ene øjeblik var der ikke et øje og det var begyndt at blive småkoldt i luften eftersom solen gik ned. Christopher kunne ikke hjælpe sig selv, han lænede sig simpelt baaare frem og trykkede sine læber mod Coles. Fandens også... Mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 10:10 am

Han børstede sine hænder af, men de var stadig lidt beskidte. Han kunne have sat sin hånd oven på et glasgård, åhh han var virkelig et fjols, og et meget naiv et af slagsende. Han sukkede igen og skulle til at rejse sig, da han så Chris kom ud af døren, hans fulgt plan havde slået fejl! Han så tilbage på sine hænder og lod dem falde ned på sine lår, han så nok en smule fortabt ud, men han følte sig også fortabt. Han havde aldrig følt sig mere fortabt, end lige nu, der var intet der gav mening. "Nejnej" sagde han så bare, han skulle ikke besvime, eller altså, ikke endnu i hvert fald, men han var faktisk stadig lidt svimmel. Han så op da Chris stillede ham et sprøgsmål der fik ham til at skælve, og hans øjne.. de var så mørke.. mørk som himlen, dyb som himlen, så uendeligt som universet.. han kunne intet finde i det mørke.. og det gav ham gåsehud. Chris havde de smukkeste øjne, han nogen sinde havde set, og det var ikke en joke. "Jeg.." mumlede han, men var ikke sikker på hvad han skulle sige. Egentlig var det ikke så meget et spørgsmål, men mere en erklæring. "Jeg er bange.." hviskede han så, og så ned, han turde ikke se på ham, "Du giver mig gåsehud.. og åndenød.. og hjertebanken.. og sommerfugle i maven.. og jeg ved ikke hvorfor, og jeg ved ikke hvad det betyder, og det skræmmer mig.." sagde han så, så ærligt som han kunne, så mange blandede følelser, han kunne ikke håndtere det, det var aldrig noget han havde prøvet før. Han lod Chris hjælpe ham på benene, og han smilede taknemligt til ham "Tak" mumlede han stille, det var faktisk rart at komme op og stå. "Nej det gør ikke noget, jeg har det fint.. skulle bare lige have lidt frisk luft" sagde han så og slog ud med hånden, men nu ville han faktisk bare gerne hjem, han følte sig udmattet.. fuldstændig drænet. "Jeg tror gerne jeg vil hj.. arhugjf!" sagde han, ind til han blev kysset meget spontant af Christopher, som tog helt pusten fra ham.. uf.. så hans sætning ligesom bare.. flød ud. Han gispede selvfølgelig efter vejret, ind til han fik lukket øjnene, og gav ligesom.. slip.. åhh. Alle følelserne væltede op i ham, og det følte sådan lidt som om.. han havde haft en knude inde i maven, og nu havde.. Chris ligesom bare bundet den op.. eller sådan noget. Han gispede og greb fat i det eneste han ligesom lige kunne gribe fat i.. Chris trøje, hvis han ikke havde grebet fat var han måske dasset op.. Han trykkede sig ind mod Chris på samme tid som han trak sig væk, og da han holdte fat i Chris trak han ham jo bare tætter på.. og ja.. han gengældte kysset.. smeltede.. hev efter vejret.. hans hjerte sad helt op i halsen på ham.. han var svimmel.. men det var så.. så fantastisk.. så vidunderligt, og han ville bare ikke give slip igen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 10:42 am

Christopher smilede en smule af den forbavsede lyd der undslap Cole da han kyssede ham. How could he not? Those lips, that face, those eyes... jeez. Kid had him going, before he even got the chance to speak! Mmhm! Han lod ham gribe fat i ham og trække ham tættere på og Okay.. okay, det... mmpfh! Christopher havde svært ved helt at abstrahere fra at have Cole så tæt på, og det han havde sagt havde også ligesom.. Lad os bare sige det ikke gjorde hans dilemma bedre. Han burde ikke involvere sig med Cole overhovedet, han burde ikke engang stå der og åbenlyst kysse med nogen som helst, eller noget andet med nogen for den sags skyld! Eller jo.. måske finde en eller anden kvindelig.. eller mandlig korrespondent, adoptere en masse børn og finde et hus i the suburbs and live happily ever after. Det ville være den plan der bedst kunne lykkes, og gå uset hen. Det ville være normen. Den handling ville ikke kunne koste hans job. Det kunne det han lavede lige nu til gengæld godt. Det her var mere risky..farligt... måske var det også derfor det var så spændende? Eller var det Cole der genererede hele den der gnist alene? Alt i alt kunne, og ville Chris vidst ikke benægte eller benægte at han gerne ville udforske Cole mere på egen hånd. Han slap hans læber og sukkede tæt ved dem, inden han fangede hans blik "Maybe... I could enhance the things you are already feeling?" hviskede han. Gone was the thought of stopping this while it was just a game of flirting. "Vil du.. stadig med tilbage til mig?" spurgte han så, i det mindste gav han ham chancen for at løbe mens tid var... selvom han ikke ligefrem havde lyst til at han skulle gøre det. He'd prefer to take him to bed as soon as possible.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 10:56 am

Cole gispede og hev efter vejret, viklede sig ind i Chris, og nød det våde kys, der hele tiden udfordrede ham.. Chris kyssede virkelig godt, det var bare.. så udforskende.. som om han.. undersøgt Cole.. eller sådan noget.. ville lære hans mund at kende, det var meget.. mærkeligt, men utrolig.. ja.. okay det var bare frækt og dejligt, og han måtte godt blive ved, selv om Cole ikke helt kunne følge med i det der prof tempo, men han skulle nok lærer det, måske! Han hev stadig efter vejret da Christopher slap hans læber, han vendte sig ansigt op af og stirrede lige ind i Chris øjne.. han ville ønske han kunne tyde de øjne, og se hvad der gemte sig bag ved.. høre hver eneste lille tanke. Han smilede for sig selv og så ned.. det kysse noget der, han kunne ikke finde ud af om det var seriøst eller om det var.. en joke.. eller hvad det var, men han var da ret sikker på han i hvert fald gerne ville have mere.. en af grundende var helt sikkert fordi, Chris var den eneste han havde kysset sådan med, uden at han havde ligget i et rystende koma agtigt stilling på gulvet, og stirrede tomt ud intetheden i flere timer.. yearh.. han var hårdt ramt.. angst var ikke en joke.. en anden del.. Chris var virkelig lækker, sådan wow trejde grads forbrænding lækker! Den sidste del var han ikke sikker på endnu, han var stadig ved at udforske den del. 
"Kan du?" mumlede han stille, usikkert og rødmede så.. ja så kom det endelig, han kunne bare ikke lade være. "Du gør nar af mig" mumlede han så bare, genert og forvirret.. han kunne slet ikke.. han havde alle de her følelser, og Chris ville bare ikke.. gengælde dem. "Vil du gerne have sex med mig?" spurgte han så ærligt.. Chris havde selv opfordrede ham til at spørge.. og nu spurgte han altså, og han var nysgerrig, og bange.. og forvirret.. Chris gjorde ham.. hvileløse!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 12:07 pm

"Muligvis.. hvis du giver mig lov" sagde han og smilede lidt drillende til ham, og fik så et spørgende udtryk i øjnene, og lagde hovedet lidt på skrå og fangede hans hage mellem sine fingre "Nej.." sagde han så roligt, og sendte ham tilmed et beroligende smil, så Cole var sikker på at han ikke lavede sjov med ham. Det var skam... nogenlunde seriøst det her. Det der gjorde at det ikke var komplet seriøst var at Christopher ikke kunne lade være med at smile lidt af Coles generthed, og de ting han sagde og gjorde. Det var sødt, det fik ham til at ville skabe mere.. mere rødmen, flere ord der dansede over hans læber, og når smilet nåede hans øjne... Chris blev revet ud af sine dagdrømmerier da Cole stillede et spørgsmål.. som han selv havde inviteret til, men ikke havde været forberedt på. "Ja... eller.. jo.. Dont you... want to have sex with me?" spurgte han så ligeså ærligt og fulgte de fine små linjer i Coles ansigt, those.. soft.. lips. Gee! Chris ville give hvad som helst for at få lov lige at lukke munden på ham igen med et kys, men han skyldte ham også et svar.. så det kunne han ikke lige.. få sig selv til.. i hvertfald ikke endnu. Desuden kunne Cole jo være blevet forfjamsket over Christophers ligefremme svar på.. sex-spørgsmålet, og så ville han måske ikke.. oh nevermind. Han lod sine fingre glide fra hans hage og ned langs hans nakke og lod sine fingre kærtegne hans nakkehår.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 12:26 pm

Cole kiggede lidt på ham, forvirret, han var ikke engang sikker på hvad det var Chris snakkede om, hvad det var de snakkede om? Følelser, følelser der kunne forbedres? Hvordan? Han så lidt på ham da han sagde ned.. hans fingre.. spredte behagelige kuldegysninger fra hans hage og hele vejen ned i underlivet.. han gøs let. Han smilede lidt og så op igen, mødte Christophers mørke øjne, han rødmede og så hurtigt væk, de øjne. Han blev måske lidt mundlam da Christopher svarede ham, meget ærligt.. men han havde også håbet på et ærligt svar. Et andet svar havde måske været underligt, for hvis han ikke ville have sex, hvad ville han så? Det var lidt der Cole var måske.. nej, han ville ikke have sex med Christopher, han.. han kendte ham overhovedet ikke.. desuden var han bange for ham.. og.. nej.. han ville ikke være endnu en streg i bogen.. nix! "Nej" sagde han så bare roligt.. prøvede at bevare fatningen.. men Christophers fingre.. åh.. det var svært.. det var meget svært. "Jeg kender dig slet ikke.." mumlede han så bare, det var jo det fysiske.. og så var der hans berøringsangst, det psykiske, det var jo umuligt.. han kunne ikke.. selv om han gerne ville, som han ikke ville! Vel.. eller.. nej.. stop så.. han kendte ham jo ikke! "Jeg går ikke i seng med hvem som helst, og jeg kender dig ikke, og efter hvad jeg har hørt.. så er du lidt løs på tråden, og jeg har ikke lyst til at være endnu en streg i bogen, og jeg har ikke lyst til at være din hemmelighed, og jeg har ikke lyst til at have sex med dig, og blive smidt ud bag efter.. og blive dumpet.. " sagde han så, alt det han var bange for.. og.. så selvfølgelig, han havde ikke lyst til at miste sin mødom på den måde.. jaja.. han var jomfru.. og ja han drømte om det idylliske, kald ham sindsyg, men han synes bare der var noget magisk over det der.. den første gang.. ikke fordi det skulle være perfekt.. men han ville sætte pris på at det var med en han var.. virkelig forelsket i, en han følte sig tryg med, en han kunne sige hvad som helst til, en som elskede ham og holdte af ham som den han var.. og ikke en der gjorde ham bange og usikker, fik ham til at tvivle på sig selv, og.. gjorde ham skør.. og.. åh.. Christopher var lækker.. virkelig lækker.. og tiltrækkende, og flot.. og sexet.. og han tændte på ham.. hver en nerve i hans krop skreg efter hans berøring.. men det var ikke nok, det var simpelhen bare ikke nok. Han tog en dyb indånding. "Undskyld.." sagde han så til sidst, han kunne mærke tårende presse sig på, nu var det tid til at tage afsked.. der var for mange følelser, følelser der slet ikke skulle have været indblandet.. ikke fra hans side.. følelser der kun var fra hans side.. det var ikke gengældt, Chris havde hele tiden bare ville i bukserne på Cole.. han følte sig så.. beskidt, og nedværdig.. ubrugelig. Han vendte sig langsomt om, "Farvel Christopher" mumlede han og tog det første skridt væk fra ham.. han var så anspændt.. åh.. det var svært, så svært.. men han minede sig selv om at det kun var svært fra Cole og at Christopher var ligeglad.. og det hjalp.. på en måde.. men det gjorde stadig undt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 12:45 pm

Christopher hævede sine øjenbryn og så overrasket på ham "Jeg er ikke løs på tr.." begyndte han, men blev afbrudt da Cole ligesom fortsatte. Det var ikke et svar han havde forventet, og han havde heller ikke forventet det der kom bagefter, de var åbenbart gået fejl af hinanden på det punkt. Det tog lidt pusten fra ham, han havde slet ikke... Det gjorde ham også lidt ør, for det var lidt som om at hver gang han forsøgte at komme ind på livet af ham, ligegyldigt om det var sex, eller lære ham at kende, så blev han afvist. Det var nok ikke ment til at gå helt så vel.. Hm. Han slap ham blidt og lod ham bevæge sig lidt væk. Han sank besværligt og rakte så ud og greb fat om hans håndled og trak ham tilbage og ind til sig, denne gang i et kram. "Nej. Det er mig der undskylder.." mumlede han ned i hans hår "I never ment to hurt you" hviskede han "Sorry for being insensitive.." tilføjede han stille og slap ham så lidt igen så han kunne bevæge sig. Han trak på skuldrende og kørte en hånd gennem sit hår "Må jeg ikke.. følge dig lidt på vej..?" spurgte han så, ikke fordi han havde skumle bagtanker, mere fordi han ikke kunne lide det triste udtryk i hans ansigt. "Give me a chance to at least fix this..?" sagde han så, og lagde hovedet på skrå. De kunne jo godt være venner.. der ville ikke være noget problem i at være venner.. hvis Cole kunne acceptere det efter.. det her scenarie! Det var også blevet mørkt. Chris ville gerne gøre det godt igen, så Cole ikke mistænkte ham for at være løs på tråden og kun ude efter at have sex med diverse mennesker.. for det var ikke det det handlede om.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 15, 2014 12:59 pm

Cole rakte op og tørrede en tåre væk, han blev nød til at komme på afstand fra Christopher før han kunne lade dem løbe uhæmmet, han kunne simpelhen ikke stå og græde foran ham.. han kendte han slet ikke, og.. alle de følelser.. der bare væltede op i ham.. Egentlig var det jo fordi han havde lyst til at kende Christopher, han havde lyst til at snakke med ham, og være sammen med ham, putte sig ind til ham, kramme ham, kysse ham.. bare.. være tæt på ham.. men for Chris var det bare en facade, et langsomt forspil, mon han gjorde sådan med alle sine.. "venner".. hm. Han blev dog overrasket da Christopher trak ham baglæns og ind i et kram, han gispede let og prøvede at slippe fri, mest fordi han blev en smule forskrækket, og han forstod ikke.. og tårende.. han kunne næsten ikke holde dem inde længere. Han vendte sig mod ham, men han så ikke på ham, han så igennem ham og nikkede bare, han ville bare gerne hjem nu, meget gerne, og han ville bare gerne have Chris ud af hans hovede, hans mørke sexede øjne, og hans frække charmerende smil.. åh. "Det er lige meget, du kan jo ikke gøre for det.. jeg troede en ting, du troede en anden.." sagde han så bare og trak på skulderne, "Jeg burde have vidst det" mumlede han så bare, nok mest til sig selv.. Jenny havde advaret ham.. der var jo aldrig nogen der fik noget seriøst sammen med Chris.. han var.. skørtejægere.. og han var god til det.. men Cole ville ikke være med, så Chris var fri til at finde en anden.. det kunne han sikkert hurtigt gøre, Jenny ville gerne i hvert fald.. og Cole.. han ville bare hjem og dø langsomt.. hvordan kunne man dog være så dum. "jeg ved ikke helt" sagde han stille, han ville gerne være alene. "Jeg tror gerne jeg vil være alene.. " sagde han så til sidst og nikkede for at bekræfte at det ville han gerne. "Hvad?" spurgte han bare, for hvad var det han ville fikse? Han forstod det ikke.. han.. han ville bare.. og så begyndte tårne at løbe, ned over hans kinder og han snøftede og tørrede dem væk, der var intet sted at gemme sig, og intet sted og løbe væk.. og nu stod han altså der og fælbede foran Christopher.. Christopher Conner.. åhhh hvor var det pinligt.. han døde allerede. "Jeg går hjem nu, farve Chris" mumlede han så og vendte sig atter væk fra ham, han havde lyst til at skrige og råbe og hulke.. men det måtte vente.. lidt endnu. Han troede virkelig at.. at.. de havde haft noget.. en eller anden.. særlig forbindelse.. som der var håb for.. at kunne udvikle sig.. til noget.. bare et lille håb.. og nu var håbet helt væk.. der havde aldrig været en forbindelse.. Cole var bare naiv og godtroende, han havde bildt sig selv en masse lort ind. Han sukkede højlydt over sig selv, og begyndte at gå, nu ville han væk.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 9:26 am

Christopher stirrede lidt på ham. Damnit... Cole. Ugh. Men han havde nok selv været temmelig meget uden om denne her. Han havde fucket op... det her var hans skyld, ikke at han nogensinde havde forestillet sig at sex kunne være skyld i at han havde såret nogen så meget.. uden egentlig at kende ham ordentligt. Og nu havde han forpasset chancen. Fordi han ikke havde tænkt sig om. Coles øjne løb pludselig over, og Chris mistede jordforbindelsen... Fuck. "Cole.." begyndte han i et tonefald han ikke engang selv kunne genkende.. det var bekymret, det var..disconnected from reality. "Cole please, jeg..." begyndte han, men han havde allerede vendt ryggen til og var begyndt og gå. "Jesus christ.." mumlede han og kørte sine hænder gennem sit hår. Han havde fået ham til at græde.. Han havde såret ham.. årh for helvede. Han blev stående i yderligere noget der mindede om fem minutter... men han kunne ikke gå efter Cole, for det ville gøre ham vred. Og det forstod, og respekterede Chris. Han skulle ikke såre ham meget mere.. det ville.. ikke være fair.
Så istedet tog han hjem og gik i bad, stod med panden lænet mod klinkerne på det halvlyserøde badeværelse. Han hørte heller ikke døren gå op til lejligheden.. faktisk så eller hørte han intet før han kom ud af badeværelset, og der stod hun så. "JESUS...FUCK!" råbte han højlydt og fik hurtigt dækket sig til med håndklædet. Christophers ældste søster grinede højlydt af ham, og fnisede henrykt "Lillebror!" sagde hun og gestikulerede med armene, mens hun gik imod ham, og fik gevet ham et kram. "Uhnf!!" kom det fra Chris da han blev trykket mod hende. Hun var ligeså høj som ham, og havde lidt flere kræfter end hun skiltrede med.. "Hvordan går det?!Og du er blevet chefredaktør! Chrisser! JEG ER SÅ STOLT AF DIG!" nærmest skreg hun ind i øret på ham "Jesus fuck... " gispede han og grinede lidt overrasket. "Det går... okay.." mumlede han så, og fik genfældt krammet. "Du lyder ikke okay?" sagde hun så og trak ham ud fra sig og betragtede ham vurderende.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 10:06 am

Cole tog direkte hjem, hvor han låste døren og lod lyset være slukket. Han smuttede ud af sine sko, han havde ikke haft nogen jakke at tage af. Han gik smed sig i sin seng og trak dynen helt op over ansigtet, imens han græd, og prøvede ikke at tænke på Christopher, hvilket stort set var umuligt. 
Den følgende dag følte han sig mere som zombie end som menneske. Han ville gerne have mere, og nu havde han intet. Han kunne mærke at han både var skuffet over sig selv, og over Chris. Der var intet han kunne gøre om, men han kunne ikke lade være med at tænke på, at hvis han kunne gøre noget om, om han så ville gøre det. Ville han havde haft sex med Chris? Nej han var sikker på.. at det ville han alligevel ikke.. men måske ville han være gået med ham hjem, og have kysset lidt mere med ham.. men hvorfor? Når alt han følte ikke var gengældt, hvorfor så overhovedet håbe? Han sukkede og rakte ud efter en bog, han prøvede at distrahere sig selv med læsning.. det var smukt.. den måde man kunne glemme den virkelig verden på og leve sig ind i en anden person.. og bare være.. mhmm. 
Hans Telefon lå ved siden af ham på skrive bordet, den var på lydløs, men forsiden vendte op ad, han kunne se hvis nogen ringede.. han ventede på nogen ringede.. en ringede.. han håbede.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 10:44 am

Christopher sukkede tungt og trak på skuldrende "I sorta.. fucked up" mumlede han til hende "Jeg har såret en.. uden at ville det" mumlede han. Hun stirrede overrasket på ham, og trak ham med ind i sofaen "Fortæl mig det hele.." sagde hun. Og da Chris endelig fik tungen på gled, kunne han ikke rigtig stoppe igen. Det var som om ordende stak af med ham, og han stoppede ikke med at tale før han havde fortalt hende alting. "Jeg fik ham til at græde.. jeg troede.. fejlagtigt..." han rystede på hovedet. "Men det kan vel i bund og grund også være ligemeget.. pressen ville ikke se på det med forstående øjne, og han hader mig egengiveligt nu.." forklarede han. "You broke his heart you know?" mumlede hun lidt efter "Han har været smaskforelsket i dig, og du har været blind.. det er en fejltagelse, men du kan stadig rette op på den Chris.." sagde hun blidt. "Ring til ham.. eller.. endnu bedre! Skriv til ham, beskriv hvad du gjorde galt, fortæl ham at du så ham som et objekt.. for det gjorde du vel ikke?" spurgte hun og hævede skeptisk et øjenbryn hvilket fik Christopher til at ryste på hovedet. "Nej.. han var meget speciel, jeg ville gerne.. have vidst mere om ham" mumlede han skyldigt. Til sidst greb hun hans telefon og gav ham den i hånden og sendte ham et opfordrende blik, inden hun gik ud i køkkenet. Christopher følte sig som et barn.. eller en teenager der ikke kunne finde ud af at vise hvad han følte.. at han var nød til at spørge sin søster til råds.. ugh.. men.. hm.

Jeg er virkelig ked af det tideligere. Jeg havde aldrig haft til intention at du bare skulle gå i glemmebogen.. det skal ikke være en hemmelighed at jeg havde... har lyst til dig. Men det skal ikke forhindre mig i at lære dig at kende.. som menneske, og give dig en chance for at se at jeg ikke er et monster. Undskyld Cole.. jeg ved det er meget at bede om, men hvis du kunne give mig en chance.. så vil jeg gerne vise dig at jeg rent faktisk kan være menneskelig, samtidig med at lære dig at kende.. ordentligt?
- Chris.

Hvis ikke... så.. kunne Cole jo lade beskeden stå hen, eller slette den... så enkelt var det. Eller... det føltedes ikke så enkelt for Chris, han havde dårlig samvittighed selvom det var lidt atypisk for ham.. men Cole havde bare virket så besejret, så alene i verden, og Chris følte sig som en nar. Han ville gerne gøre det godt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Private Party - Christopher - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Private Party - Christopher
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» frihed? - Christopher og Caspian
» Full Private Academey
» Panik i uptown ~ Christopher
» mit ny hjem/terry/private emne
» Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Stranden-
Gå til: