Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Private Party - Christopher

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 11:16 am

Cole lyttede opmærksomt ned i røret, imens han fik hældt et glas mælk op. "Åhhh.. undskyld" gispede han da en kvinde stemme lød i hans øre, wtf? Havde han fået forkert nummer? Men så nævnte hun Chris, og det lød et værre spektakel, og så kunne han høre Chris stemme. Han rødmede let og kløede sig forvirret i håret. "Øhh.." mumlede han, som om han var lidt skeptisk.. som om han ikke var sikker på hvem han talte med. "Det var bare.. jeg tror bare jeg.. jeg tror at jeg troede, at du ville smide mg ud, og så ville jeg bare ikke.. ja skuffes, og så tænkte jeg at det var nemmere hvis jeg selv gik" mumlede han, men det lød dumt når man sagde det højt, og han sukkede "Undskyld, jeg tænkte ikke over det.. vil du ikke nok komme?" spurgte han nærmest bedende ned i telefonen, "du ved godt hvor jeg bor ikke? Kan du ikke komme?" spurgte han igen, og tog en tår af mælken.. puuh.. han vidste ikke engang hvorfor han så gerne ville have Chris kom over, men han ville bare gerne se ham, og det var altså lettere at tale med ham rigtig end at tale i en telefon.. åhh. Efter samtalen lagde han på, og begyndte igen at rydde op, selv om der ikke var særlig meget at rydde op. Han havde en sød lille stue og et sødt lille soveværelse, et endnu mindre køkken, og et mini toilet, den type hvor man nærmest skulle side på toilettet når man var i bad.. fordi der ikke var plads. Han gik ind i stuen, hvor der stod en bordeaux farvet sofa, og en lænestol også i den farve. Et lille tv stod i den anden ende af stuen, altså cirka 3 meter henne. Bog reoler var linet op på begge sider, og et lille kælder vindue sad i væggen bag sofaen. På reolerne var der fyldt med, bøger, digte, skole ting, billeder, nipsgenstande, og en masse lort fra alle de ferier han havde været på som barn. Der var træ gulv, og ved sofaen var der et mærkeligt tæppe i mørke farve, det var meget brunt. Så stod der forskellige slags lysestager rundt om, og Cole sørgede for at tænde hver og en af dem, selv om det stadig var dag.. men hvis Chris kom. Han sørgede også for at vande planterne, selv om det var begrænset hvor mange han havde. Så gik han ind i soveværelset, og proppede sit tøj ind i et skab, og redte sengen.. soveværelset var også ret småt.. men der stod et stort spejl i hjørnet, og han lod sine øjne glide ned over sig selv. Åhh.. hans øjne.. shit.. de var godt nok mere almindelig end igår, men de havde stadig sådan en lysende glød over sig, heldigvis ikke så intenst, så det kunne være man ikke lagde mærke til det. Han havde en går t-shirt på, og et par slidte cowboy bukser, nogen strømper, og så trak han lige en forvasket blå sweater over hovedet, med pink floyd print på.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 12:16 pm

Christopher lyttede da Ceit forklarede hvad han havde tænkt og nikkede for sig selv. "I was going to let you sleep here" grinede han stille.. "ikke smide dig ud" sagde han blidt. "Jo.. jeg kan sagtens komme.. hvornår skal jeg komme?" mumlede han og lyttede "Kommer snart.." afsluttede han så samtalen med, og kom i tøjet og pakkede sammen. Julia sad og betragtede ham "Så.. ingen bank idag?" drillede hun, og han kastede en trøje efter hende i forbifarten. "jeg har ikke tid til dit vrøvl.." brummede han bare og skred. Godt hans lejlighed ville stå klar inden for de næste par dage. Han glædede sig i hvertfald. Han gik ned og tog bilen hen til Cole, og var der inden for ti minutter, hvorefter han parkerede ude foran huset. Han smilede lidt til ham da døren blev åbnet og lænede sig frem og trykkede et kys mod hans kind "Hey there.." mumlede han, og gik indenfor og så sig kort omkring. Han stilte sine sko, og trak sin jakke af inden han vendte sig mod ham og smilede lidt igen. "Er du okay idag?" spurgte han og betragtede ham som hvis han kunne se om han var okay, eller ikke.. "Du ser godt ud.." sagde han så til sidst og sendte ham et smil. Meget godt.. men der var stadig det der med hans øjne.. ikke ligeså intenst, men det var der.. og Chris havde svært ved at slippe dem.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 8:42 pm

Cole rettede lidt på sit tøj og gik så ud i køkkenet og satte en kande te over, han stod lidt og fumlede med det, kunne Chris overhovedet lide te? Måske, ellers måtte han jo sætte en kanden kaffe over også. Han sukkede lidt dramatisk.. han havde tænkt sig at lade ham sove der? Var det ikke nok til at overbevise ham? Han var stadig forvirret.. og ikke sikker.. på hvor meget af det han følte og gjorde, der var gengældt.. det var nok hans største frygt.. at komme til at føle for meget, give efter.. og hvis Chris så ikke havde det på samme måde, så at blive såret.. urgh. Han så op da dørtelefonen brummede, han lukkede Chris ind og åbnede døren for ham. "Hej" sagde han stille og rødmede lidt ved det blide kys på kinden, det gik ret hurtigt op for ham hvad det var de havde lavet igår. Han rødmede så bare endnu mere da han spurgte ham om han havde det okay idag.. øhh.. "Ja" hviskede han, men altså, ja.. han var vidst lidt øm.. her og der.. og mest bagi, men det behøvede han ikke.. sige højt vel. "Undskyld" mumlede han stille og kiggede op på ham med sine store øjne, der tiggede efter tilgivelse. Hans ansigt eksploderede i rødmen og han gik et skridt frem mod Chris og begravede sit ansigt ved hans hals og åndede tungt ud, "Det gør du også.. altid" mumlede han stille.. han følte sig lidt håbløs.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 10:35 pm

Christopher smilede lidt til ham "Det gør ikke noget..." mumlede han og blev lidt overrumplet da han dumpede lige ind i det nook som Chris havde ved halsen og gemte sig der. "Ikke altid" sagde han så og strøg ham blidt over håret, og fik fat omkring hans talje med sin frie hånd "Where's the kitchen?" spurgte han smilende og løftede ham, og sørgede for at holde ham forsigtigt under røven, så han ikke kom til at skade ham. Chris tog ham med ud i køkkenet, som han fandt efter Coles anvisninger og satte ham ned der. "Fik du noget mad igår?" spurgte han, og skævede til ham.. ikke at han troede Cole var anoretisk eller noget. Han var dog ret lille.. petite mere.. "Og vigtigere.. er du sulten nu?" spurgte han og lænede sig ned og trykkede kort sin næse mod hans, hvilket gav ham mulighed for at se ham ind i de der øjne... "Og endnu vigtigere.." hviskede han så "Why are your eyes glowing?" mumlede han stille og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 10:51 pm

Cole klynkede bare noget uforståeligt mod Chris hals, han brokkede sig lidt. "Jov" mumlede han bare stille, alle de gange han havde set Chris havde han altid været.. guddommelig smuk.. åhh. Han sagde ikke rigtig noget da Chris løftede ham op, han blev lidt overrasket, hm? Han gled ned på gulvet igen, og slap ham langsomt, han havde ikke lyst til at slippe ham. "Øhh.. det glemte jeg måske, men jeg spiste morgenmad imorgen" sagde han stille og smilede til ham "Jeg har lavet te? Kan du lide te? Jeg har også kaffe hvis du ikke kan lide te?" sagde han og så tilbage på Chris og trak lidt på skulderne, "Det ved jeg ikke.. ikke.. rigtig.. måske.. er du?" sagde han stille og smilede da han trykkede hans næse mod Coles.. han var så blød, og varm, i modsætning til Cole der var ret kold lige nu. "They are not.." brummede han bare og vendte sig lidt væk fra Chris så han kunne hælde en kop te op til sig selv, han tog også et glas ned til Chris hvis han nu ville have noget altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 1:36 am

Christopher klynkede drillende tilbage og smilede frækt til ham. "Jeg kan godt lide te.." sagde han blidt, og så sig om i køkkenet "Er der noget jeg kan hjælpe med?" spurgte han så, og åbnede et af skabene.. men der var altså ikke nogen te, det var kun tallerkener. "Hvor har du kopper henne?" spurgte han nysgerrigt og så lidt på de andre skabe. "Are you cold by the way?" spurgte han så og betragtede ham lidt. Da han havde trykket sin næse mod Coles havde han virket kold.. Chris havde lidt en deja vú følelse omkring det, havde han spurgt Cole om det før? "Oh yeah they are.." mumlede han og lod Cole finde kopperne, Chris ville nok have brugt længe på bare at gå og åbne skabe. Han lagde armene om ham bag fra et øjeblik "They're full of magic.." hviskede han mod hans øre, og fik lysene i køkkenet til at blinke kortvarigt, inden han slap ham med et stort smil, og fandt elkedlen der stod på bordet i forvejen og fyldte lidt vand i den og tændte den så uden at røre ved den. "Lidt.." sagde han så.. med hensyn til det med at være sulten fra før. "I thought we could order pizza, and watch tv?" noget.. normalt. Noget stille og roligt og fælles.. Christopher havde skulket lidt fra arbejde de seneste par dage, men han havde undskyldt med at han havde været syg.. as if. Han skulle dog tilbage dagen efter, og det samme skulle Cole sikkert. Tilbage til det virkelige liv.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 1:49 am

Cole kiggede bare lidt på ham og rødmede da han drillede ham "Hoooold oop" klynkede han og rakte tunge af ham, ihh! "Nå.." mumlede han og surmulede lidt, så Chris drak te.. bum bum.. Han hjalp ham med kopperne og teen, og viste ham stuen, så de kunne tage deres te og placere sig i den røde sofa. Han satte sin te fra sig på sofabordet og betragtede Chris øjne lidt. "Nejnej" sagde han hurtigt, måske lidt for hurtigt.. ihh han var jo altid kold.. næsten.. ikke når de havde sex.. faktisk. "Jeg har vidst bare et dårligt blodomløb.." mumlede han stille og stirrede lidt på lyst der begyndte at blinke, han kiggede på Chris, det var ham der gjorde det.. ihh! Måske burde han fortælle ham det? Chris havde jo vist ham.. hvad han kunne.. men.. men det var bare så personligt. "Nej de er aj, bare normale skøre øjne.." brummede han så og lagde hovedet ind mod Chris skuder og lyttede til hans puls og hans ord. "Det lyder rart.." sagde han stille. "Du besteiller pizza, og jeg finder en film!" sagde han så og rejste sig hurtigt op og fandt den hylde hvor hans film stod.. åhh.. måske skulle de gøre det omvendt, "Jeg tror du skal vælge.." sagde han så lidt opgivende, han havde jo ikke set Coles film før, måske var det sjovest hvis han fik lov at vælge.. desuden var Cole lort til det, han valgte altid sådan nogen gamle romatiske film.. typisk.. måske skulle de bare se en gyserfilm, eller en actionfilm eller sådan noget? Tjaa.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 2:59 am

Christopher smilede bare lidt af ham "Okay okay.." sagde han og hjalp med at bære tingene ind i sten. Han lagde hovedet på skrå og satte sig ned sammen med ham og hældte noget te op.. teselskab. Bare ham og Cole! Da han var lille plejede hans søstre at tvinge ham til den slags sammen med deres dukker. "Da jeg var mindre legede mine søstre teselskab.." forklarede han, og hældte noget te op til Cole også "They dressed me in doll clothing and then we all drank tea.." grinede han, og skævede til Chris "Mmhm.. brummede han så "Hvis du fryser så sig til.. jeg skal nok prøve at huske det" lovede han så, og grinede mens han rystede på hovedet da Cole erklærede sine øjne skøre. "Hvordan kan de være normale men skøre?" drillede han og så efter ham da han pludselig sprang op, med fornyet energi for at finde en film. "Okay" sagde han og fandt sin telefon frem og skulle til at indtaste cifrene til et lokalt pizzaria han kendte da Cole opgav ligeså hurtigt som han havde sprunget op fra stolen.. kært. Chris rejste sig og rakte ham telefonen "Margharita.. dont spare the cheese.." hviskede han og blinkede til ham da der lød et hallå? fra den anden ende af røret, og Chris gik hen til film hylden, og lod sine fingre glide henover titlerne, mens han forsøgte at bestemme sig. Men der var en hel del at vælge imellem.. såeh. Til sidst hev han dog en ud som så ret spændende ud.. Silver.. Lining.. something. "Hvad med denne her?" spurgte han lavmældt og holdt den op så Cole kunne se den. Han anede ikke hvad det var, men der var en mand og en kvinde på forsiden af den... "Playbook.." mumlede han og rynkede sine øjenbryn i en spørgende grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 3:19 am

Cole kiggede op ham over skulderne og grinede kort for sig selv, han kunne godt se billederne for sig, Chris var åndsvang! Han himlede med øjnene af ham og nikkede så hurtigt "Jaja" sagde han stille, hvad ville han gøre ved det? Han så sig om, nå ja men han kunne måske få varmen lidt hvis han tog et tæppe på, så ville Chris ikke være så bekymret. "Okay" sagde han da han fik stukket telefonen i hånden "Hallå!" sagde han højt og forsvandt ud i køkkenet. Han kom tilbage et par minutter efter og kiggede på hvad Chris havde valt. Han rødmede så lidt og nikkede forsigtigt, han havde måske ikke opdaget hvilken genre filmen var, eller også havde han gjort det med vilje. "Jeg sætter den på.." mumlede han så bare stille og satte den i.. nå ja.. så romantisk var den vel heller ikke, den var faktisk ret sjov! Han satte sig tilbage i sofaen og trykkede play, de kunne vel godt se lidt ind til pizza manden kom, han var altid lidt langsom.. sååh. Han lænede sig uskyldigt ind mod Chris imens de så starten af filmen, han havde set den før.. så.. desuden blev han let distraherede af.. den meget flotte mand.. der sad der.. ved siden af ham.. og bare udstrålede sex.. åhh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 4:11 am

Chris betragtede Cole lidt da han rente rundt, og endte med at gå med over til sofaen og sætte sig ned sammen med ham. Han trak vejret dybt og lænede sig lidt tilbage, og rakte op og læsnede sit slips. Han var jo pænt klædt.. sådan var han jo, ligegyldig om han skulle på arbejde, eller ud sammen med nogen. Chris lagde en arm om Coles skuldre og trykkede et lille kys mod hans tinding og kørte en hånd gennem hans hår, inden han koncentrerede sig om skærmen. Det var en smule besværligt for Cole sad klods op af ham, og egentlig var film ikke rigtig hans ting, men det føltedes rigtigt at gøre den slags.. specielt fordi han ikke havde lyst til at lade Cole i stikken. Han kunne jo godt lide knægten, han ville gerne lære ham bedre at kende. Han ville ikke ende op med at han gik igen som han havde gjort. Filmen var overraskende fangende, og Chris endte op med at se et godt stykke af den til pizzaen kom, og han vendte hovedet som en sporhund inden dørklokken ringede og var på benene. Han blinkede kort til Cole og gik ud til døren netop som dørklokken ringede. Han betalte og tog imod pizzaerne og gik tilbage til stuen "Vil du have noget andet at drikke end te?" spurgte han og grinede lidt. Det var måske ikke det rigtige at drikke til pizza..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 4:43 am

Cole kunne ikke koncentere sig om filmen, han kunne kun koncentere sig om Chris, Chris der sad så tæt på og var så pæn.. måske skulle han give ham lidt plads. Til sidste rykkede han sig også lidt væk fra ham og satte sig pænt i sofaen, men han holdte ikke op med at kigge på ham, og dagdrømme om ham.. hans hænder var bestemt meget distraherende.. han kunne ikke få billeder ud af hovedet.. af hvad de havde lavet igår.. hvad Chris hænder havde lavet igår.. han gav et stille støn/suk fra sig og så lidt ned på sine egne hænder.. hm. Han så op da Chris rejste sig, og skulle til at sprøge hvad det var han skulle, da det ringede på.. hmm.. sikke dog et sammentræf.. mærkeligt. Han nikkede roligt, og fik selv hentet noget vand til dem, og sat filmen på pause og alt sådan noget, ind til de sad i sofaen igen med deres pizzaere og han trykkede play. Cole fik kæmpet sig igennem en halv pizza men så var han også lige ved at gå kold.. han kunne ikke få en bid mere ned.. og det Chris var færdig ryddet han op og vaskede sig på toilettet.. han havde jo alligevel ikke fulgt med  filmen.. som også snart var slut. Han gik tilbage i stuen og satte sig pænt ned ved siden af Chris med et mellemrum mellem dem.. han ville jo hellere ikke være alt for klæbrig.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 9:33 am

Christopher så efter Cole da han gik efter de havde spist.. men han kom heldigvis tilbage denne gang, Chris havde når fået et mindre hjertestop eftersom han klart havde fanget den der med ikke at lade Cole bare.. gå. For så gik han måske helt. Når det nu var sagt, så sad han utrolig langt væk fra ham i sofaen og det kunne han jo godt gøre noget ved. Så han dumpede ned i hans skød, vendte sig om på ryggen så han så ham op i ansigtet. "Tell me about you.." mumlede han mens rulleteksterne rullede i baggrunden med en svag baggrundsmusik "Please?" bad han. Cole vidste meget om Christopher efterhånden, men Chris havde svært ved at komme ind på livet af Cole. "Hvor voksede du eksempelvis op henne? Hvilken rolle spillede du i din klasse? Hvorfor sygeplejrske?" spurgte han og betragtede han nysgerrigt. Han var smuk. Meget smuk... det kunne egentaget være interessant at møde Coles forældre og se om han lignede dem.. eller.. lignede dem gjorde han jo nok. Men der var altid nogen enkelte ting man kunne sætte en finger på og være helt sikker på var enten ens mor eller ens far. Og Chris syntedes det var lidt spændende. At Cole var lidt spændende...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 10:02 am

Cole så op da Chris pludselig valgte at komme lidt tæt på, så tæt på han faktisk lagde sit hoved på hans skød, han så ret sød ud når han lå sådan.. sød. Han strøg hans hår væk fra ansigtet og gemte sin hånd i hans hår, hans bløde mørke lokker. Han sukkede stille "Der er ikke meget at fortælle" mumlede han bare og trak på skulderne.. hvor skulle han dog begynde? Men han havde heller ikke lyst til at sige nej den den flotte gud der lå der og tiggede.. nej han kunne ikke sige nej til ham. "Okay.." mumlede han, og skulle til at spørge ham om hvad han gerne ville vide, da spørgsmålende kom dumpende en efter en.. han tog en dyb indånding. "Voksede op i Orlando" sagde han stille "Flyttede her til sammen med min far da jeg var 13.." mumlede han stille og kiggede lidt på ham og grinede så "Det ved jeg ikke, jeg var nok lidt den stille type.." sagde han roligt, "Prøvede at være neutral.. havde et par få venner.. ja du ved.. normal highschool" mumlede han og fandt Chris øjne, "det er et mærkeligt spørgsmål" grinede han så.. ihh! "Øhh.. sygeplejerske.. tror bare.. at jeg godt kan lide.. at gøre en forskel.." mumlede han stille.. den egentlig grund havde han ikke lyst til at sige højt, lige så lidt som han havde lyst til at indrømme det overfor sig selv.. og alligevel brast det ud af ham.. Chris gjorde bare et eller andet ved ham.. åhh. "Tror det var min mor der inspirerede mig til det" sagde han så og rødmede lidt og rystede på hovedet. "Hvad med dig selv? Hvornår får jeg din livshistorie?" brummede han og strøg sin hånd gennem Chris nu lidt flirtrede hår.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 10:21 am

Christopher brummede stille da Cole nulrede rundt i hans hår og lukkede sine øjne et øjeblik. Det var virkelig rart. "Der er masser af fortælle!" sagde han hurtigt og åbnede sine øjne og så op i de blå øjne der lyste mod ham som lanterner i natten. "Aha?" sagde han nysgerrigt og lagde hovedet en smule på skrå.. det var interessant. Han var interessant.. Mmhm. "Gøre en forskel.." gentog han og tyggede lidt på det. "Din mor?" mere nysgerrighed. "Er hun også sygeplejrske?" spurgte han så, og grinede. "Min livshistorie? Er lang og utriviel.." mumlede han. "I'd much rather hear yours.. what do you dream about Cole?" mumlede han og rakte op og strøg ham over hans kind, og nød stadig at have Coles hånd i sit hår inden han satte sig lidt op og gav ham et lidt omvendt kys, men stadig et kys lige midt på hans bløde læber. "Tell me.. tell me everything" hviskede han. Tell me said the demon to the human..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 10:35 am

Cole smilede lidt fjoget og rystede på hovedet, han var ret normal altså.. ihh! "øh" mumlede han stille og nikkede men rystede så på hovedet "Nej øh.. hun var.. øh.. bilotikar" sagde han så og smilede kort.. øh? "Hun døde da jeg var 12 år.." sagde han så hurtigt.. noget han aldrig nogen siden havde snakket med nogen om før.. han brød sig ikke om at snakke om det.. overhovedet! Og alligevel fik Chris bare virstet det ud af ham, om han så kunne lide det eller ej.. "Så.. sygeplejerske" mumlede han hurtigt og rystede på hovedet "Nej shh" mumlede han, han ville ikke have hans medlidenhed.. det var derfor han ikke talte om det.. argh.. nyt emne.. meget hurtigt. Da Chris spurgte ham hvad han drømte om, greb han chancen.. så kunne Chris få et indblik i hvad det var Cole gik og tænkte. "Dig.. " sagde han stille og fangede hans øjne "For det mest.. " sagde han og nød det blide kys, lukkede øjnene lidt og lagde nakken tilbage mod ryglænet. "Jeg drømmer altid om dig.. og den der grimme grønne lænestol.. du er der.. og du kalder på mig.. der er altid meget mørkt.. og du har altid meget mørke øjne.. nogen gange har du blod på tøjet.. og så.. kalder ud på mig.. og jeg leder efter dig.. men jeg finder dig aldrig.. og så bliver alt mørkt, og så får jeg det skidt.. og så tror jeg at jeg dør.. men jeg er ikke sikker.. for jeg vågner altid" sagde han stille "Jeg drømmer om dig.. i min seng.. nøgen.. helt nøgen.. med dine brune øjne som jeg kan blive væk i, og dine lange sorte øjenvipper.. dit smil.. dine røde læber.. der er så bløde.. din varme hud.. så varm.. og så rør du ved mig.. og alt går i stå.. så vågner jeg som regel.. efter noget tid i sengen med dig.. og så kommer jeg" sagde han og rødmede lidt.. "Jeg drømmer altid om dig.. nogen gange drømmer jeg dårlige ting, med lænestolen.. og nogen gange drømmer jeg gode ting, når du er nøgen i min seng" sagde han så.. og så kunne han ikke sige mere.. han havde allerede sagt alt alt for meget.. shit, hvor kom alt det lort fra!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 11:08 am

"Bibliotekar?" sagde han overrasket "Wow.. min mor er regnskabs chef.. bibliotekar lyder mere spændende" mumlede han. Christophers øjne blev bløde og åbnede munden.. men han fik ikke lov til at undskylde at han havde spurgt så meget ind til hende. Så han lod det ligge. "Mig?" sagde han så overrasket og rynkede skeptisk et øjenbryn. "Why me?" spurgte han, og smilede så lidt djævelsk da han fortsatte "So.. you've got dirty dreams about me?" spandt han som en kat der havde fundet musen!
Chris satte sig op og fangede hans blik.. det var underholdende nok, men.. hvorfor var Coles underbevidsthed så obsessed med Chris? Var det fordi den vidste han var farlig? Var det en advarsel? "Sounds nice" sagde han så og trængte ham lidt op i et hjørne af sofaen og lænede sig ind og trykkede et lille kys mod hans hals "I never dream.. it's all pitch black darkness" hviskede han mod hans hals, og slap den så og lænede sig lidt tilbage og så muntert på ham. "I wish I could though.. but I think it's a demon thing.. not being able to... dream." sagde han og trak på skuldrende. I det mindste var han ikke vampyr, for så fik han slet ikke lov at sove! Og det ville nok have ændret ham.. eller han ville i alt fald ikke være den Christopher som Cole kendte, det var han sikker på. "Cole.." mumlede han så med et lidt mere alvorligt tonefald "Hvor meget ved du om dæmoner.. og væsner?" spurgte han så og lagde hovedet på skrå. For Cole havde aldrig mødt en dæmon før, så.. vampyrer? Det løb Chris koldt ned af ryggen, og lige i det øjeblik havde han mest af alt lyst til at gemme Cole for resten af verden så den ikke kunne gøre skade på ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 11:16 am

Cole stirrede bare på ham, han kunne godt forstå hvorfor han lagde mest mærke til den del.. de gode drømme.. der var ingen der snakkede om de dårlige.. om lænestolen og blodet, og Chris der lokkede ham i døden.. nej.. det var der ingen der snakkede om.. det kunne han beholde helt for sig selv. Han så op og rødmede lidt "Det ved jeg ikke, fordi du er så pisse lækker måske.. min underbevidsthed kan ikke holde det uuuud" grinede han og rystede kort på hovedet og lyttede til Chris, "Nååe.." mumlede han stille og stirrede på ham som han kom op og side, og væltede rundt.. og så kom han ret tæt på, og Cole lænede sig længere væk fra ham.. han så altså lidt uhyggelig ud i den vinkel der.. lænestols vinklen.. argh. "Øhh" sagde han stille, hvorfor gik han så meget op i alt den slags? Han var ligeglad med hvad der fandtes og ikke fandtes.. det vigtigste var at Chris var der, og så ville han faktisk helst bare glemme den der dæmon ting. Han blev selvfølgelig iskold.. med det samme.. Chris sagde det. "Jeg ved ikke særlig meget.. " hviskede han stille og stirrede op på ham, hans øjne begyndte så små at lyse lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 1:01 am

Christopher grinede og rystede på hovedet "Du er fjollet" mumlede han, og trykkede kort isne læber mod hans. Han havde dog ikke glemt det han havde sagt om den anden drøm... om nogen af drømmende, han måtte høre sin mor om hun vidste noget.. kendte noget til det. "Men du er lækker så jeg tilgiver dig!" drillede han så og fik væltet ham ned i sofaen og lagt sig henover ham og lagde hovedet på skrå og betragtede hans øjne "Okay... måske er det meget godt.." mumlede han så. Han havde ikke lyst til at invitere Cole ind i den. Han vidste i forvejen at han ikke brød sig særlig meget om at Chris ikke var menneskelig som han selv. Der var desværre bare ikke så meget at gøre ved det. "Jeg tænkte på noget.." mumlede han så "Faktisk to ting.." rettede han så sig selv "For det første... sygeplejrskeuddannelsen.. vil du være sygeplejrske eller vil du bygge ovenpå til læge eller... noget andet måske?" spurgte han så stille og lænede sig ned til ham "And secondly... you wanna come by and visit me in my new apartment?" spurgte han nysgerrigt og nappede ham lidt drillende i læben.. mmhm, han kunne godt spise ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 6:23 am

Cole smilede bare lidt og gengældte kysset "Måske, men det passer" hviskede han stille og smilede, Chris var pisse lækker, altid! Om han så ville indrømme det eller ej! Dog var han ret sikker på at Chris godt vidste at han så godt ud.. han måtte jo få det at vide hele tiden.. åhh. Konkurenter.. tsk.. Cole var.. nej.. faktisk så.. fuck it. Han så op på Chris og smilede forsigtigt "For hvad?" sagde han forvirret, hmm. "Og nej jeg er ikke" tilføjede han så stille og stirrede ham tilbage i øjnene, han havde jo lidt regnet den ud.. men Cole havde bare virkelig ikke særlig meget lyst til at fortælle det.. Så godt kendte han jo heller ikke Chris, og det var hans eneste rigtige hemmelighed.. der var ingen der vidste det jo! Nogen gange blev man altså bare nød til at have sine egne hemmeligheder, som andre ikke altid skulle være en del af.. ja. Han lod sig tumle rundt med Chris, og lod nok en lidt fjollet fnisen glide over sin læber, og rødmede så lidt, og klynkede.. dog var han ikke fej for at ligge sine hænder mod Chris nakke, ret hurtigt.. han var så dejlig! "Øh" sagde han stille og lyttede til Chris spørgsmål. "Åhhh det vil jeg rigtig gerne!" udbrød han så glad, han ville virkelig gerne besøge ham i hans lejlighed.. se Chris.. se noget der tilhørte Chris, noget som han havde valgt, og noget han kunne lide.. åhh hvor han glædet sig allerede! "Øh altså ikke.. til.. altså.. jeg vil gerne se din lejlighed.. men øh nej jeg skal bare være sygeplejerske" sagde han og rødmede lidt og lænede sig lidt op mod ham og kyssede ham, efter Chris selvfølgelig havde nappet ham i læben.. ihh.. flab!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 8:30 am

"For at være fjollet.." svarede han, og ignorerede det der.. lækkerheds halløj. Christopher vidste godt hvorfor Cole syntedes han var tiltrækkende, men hvis Cole, som Chris, havde mødt andre dæmoner i sit liv, så ville han forstå det. Det var ikke kun en engangs ting, eller noget der skete for hver tiende. Alle dæmoner var født.. meget tiltrækkende. Ligesom vampyrer fordi mennesker var deres bytte. Derfor var de nød til at være attraktive.. Hvis han havde været menneskelig, havde han muligvis lignet... i hvertfald ikke sig selv, det var han ret sikker på. Ikke fordi mennesker var grimme, han havde jo et lyslevende eksempel liggende under sig der var.. et vidunder! Cole var sådan en alfelignende tingest, med lysende øjne.. Christopher ventede praktisk talt på at han skulle opdage en ny duft på Cole og finde ud af at han rent faktisk ikke var menneskelig. Men det var aldrig tilfældet. "Mmhm?" sagde han så og smilede skævt til ham. Han var så sød. "Okay.. sygeplejrske, og ja til at se lejligheden!" sagde han, og nød kysset.. mmhm. "Hvornår kan du komme?" mumlede han mod hans læber og rettede sig en smule op igen... det var også ved at blive sent og han burde egentlig... tage hjem, fordi han skulle jo op den følgende dag på job og... ååh Coles blide blå øjne nærmest tiggede efter at blive rørt ved, og... fuck. Altså.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 10:52 am

Cole grinede så lidt og rystede på hovedet "Okay" hviskede han stille og så op i Chris flotte brune øjne .. så dybe.. udenlige.. så smukke… kunne bruge flere timer på bare at side og stirre.. eller ligge.. bare ligge der og stirre.. åhh. Han rødmede lidt og kiggede på ham, "Synes du der er noget jeg burde vide?" sagde han så stille, for egentlig at komme tilbage til det overnaturlige emne.. hvis der var noget Chris mente han skulle vide.. og det måtte der jo være, siden han bragte det op igen.. og igen.. selv om Cole havde sagt han var ligeglad, og ikke ville høre om det.. han var ligeglad med hvad Chris var, så længe han var her hos Cole. Han kiggede lidt på ham og nikkede så, han tænkte kort "Øh når jeg må?" sagde han så forvirret, han vidste jo ikke lige præcis hvornår Chris flyttede hjem, eller ind.. eller hvad man nu sagde, men han ville gerne besøge ham i hvert fald! "Hvornår må jeg komme" hviskede han stille og fliterede sine fingre ind i det mørke hår.. kunne han ikke bare smide tøjet? Bare sådan en lille smule.. for.. puuh det var varmt.. havde han været kold før, så måtte han være brændende varm nu jo! Åhh.. "Mh" brummede han stille og fandt hans øjne igen.. så smukke.. dybe.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 11:20 am

Christopher betragtede den røde farve der spredte sig over hans ansigt og smilede frækt "Blushing is god sent.." mumlede han og bukkede sig ned over ham og kyssede ham på næseryggen og snusede blidt til ham. Han duftede dejligt... han var... hm. Christopher greb sig selv i at nyde samværet med Cole, at nyde.. en anden persons tilstedeværelse. Alligevel distancerede han sig i sit hoved for... hm, det var ham lidt uvant.. det med at være i et forhold. Og var de i et forhold.. det var de jo ikke rigtigt endnu... Der var ingen der havde spurgt, og.. Måske skulle der gå lidt tid.. eller.. Argh. "Jeg flytter ind i løbet af tirsdag... så du kan jo komme onsdag?" mumlede han og brummede stille da han flettede sine fingre ind i hans hår. Åh.. "Mmhm.. hovhov" mumlede han og bøjede sig ned og nappede ham langsomt i overlæben.. og underlæben.. kinden, hagen.. "You.." brummede han, han burde nok ikke. Men Cole var virkelig... arghh.. "Maybe we shouldn't go too far... because.." mumlede han og lod sin hånd glide nedover hans hofte og ned til hans søde lille numse og kærtegnede den. Might be sore...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 11:45 am

Cole rødmede selvfølgelig bare endnu mere ved Christophers ord.. ihh! "Hold op" mumlede han genert og prøvede at gemme sit ansigt ved ham, men han kyssede ham og.. snuste til ham? Hvad? Han smilede genert "Lugter jeg?" spurgte han drillende, han havde da taget deo på idag, så det kunne da ikke være så slemt.. hm? "Ja?" sagde han stille, onsdag.. der var lang tid til onsdag.. tre dage.. hmm. "Okay, så kommer jeg når jeg får fri" sagde han stille, "Hvor bor du henne?" spurgte han så, det vidste han jo ikke, men i en lejlighed et sted vel? Han glædet sig i hvert fald! Han grinede lidt, "Hvad?" mumlede han, måtte han ikke nusse ham i håret? Han havde sådan noget dejligt blødt hår, han kunne jo ikke rigtig lade være. Hans hjerte begyndte at banke hurtigere da Chris begyndte at nappe ham.. uff.. vidste han ikke hvad det gjorde ved Cole den slags? Argh.. og med tankerne på igår.. han blev helt.. åhh gud.. argh! Han lyttede til hans ord, og mærkede hans hænder, og gav et par klynke lyde fra sig, "Ja.." gispede han og rystede på hovedet.. nej.. nej ikke idag.. han var virkelig øm.. det gjorde undt at gå.. men det skulle Chris ikke vide. "Tror lige jeg skal.." hviskede han, men fuck.. det var svært at sige nej.. bestemt når de lå sådan der.. og Chris pillede.. sådan.. ved ham.. puhh.. det var svært.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Private Party - Christopher - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Private Party - Christopher   Private Party - Christopher - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Private Party - Christopher
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» frihed? - Christopher og Caspian
» Full Private Academey
» Panik i uptown ~ Christopher
» mit ny hjem/terry/private emne
» Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Stranden-
Gå til: