Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Empty
IndlægEmne: Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//   Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 2:31 am

T: KL 13
V: kedeligt vejr
O: ingen andet en ødelagte huse
P: Billed

Azazel kig rundt om hjørnet i det fattige kvater, hun var lige blevet færdig med af pakke og skulle til at finde en anden gyde hun skulle overnatte i. Hun kig og ledte i ret lang tid, men fandt ikke rigtig en god gyde til af overnatte i.
Hun forsatte med af lede, hun kig nede af den øde gade som var hel tom som den hele tiden plejede af være på dette tidspunkt, Snow kig ved siden af hende den hjalp også med at lede, men den havde ikke fået mad i langtid.
Azazel og Snow blev nød til af sætte sig ned. "Det er ikke let af koncentere sig når man ikke har noget mad i maven har jeg ret?" Snow nikkede og pustede ud, de havde ikke fået mad i en hel uge, men det havde til gengæld fået masser af vand, og det siger man at man kan leve af. *Heller vand end mad* hun grinte. "Jeg vil heller have mad end vand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//   Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 8:02 pm

For Christopher, var menneskenes by et besynderligt sted. I de 150 år han havde levet, var han aldrig kommet op på landjorden. Som han gik rundt i gaderne ville han være sikker på at få alle detaljerne med.

"Hvor er det her sejt!", sagde han til sig selv. "Men vent, hvad er det? Jeg kan høre noget."

Christopher gik rund om et hjørne og fandt en pige og hendes tiger. Han skar en grimasse af overraskelse ved synet af pigens kæledyr. Han ville egentlig bare have gået videre, men der var noget ved dem der fik Christopher til at reagere. Han gik over til pigen og spurgte om de havde brug for noget hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//   Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 6:59 am

Azazel kigge op på drengen der nu stod foran hende og talte til hende "Øhh... Nej der ikke noget glat... Hvorfor spørg du?" hun smilte venligt til ham og klappede Snow på hovede da den følte sig usikker og den knurrede af drengen.
"hvem er du?" hun så op og ned af ham. *andet spørgsmål.. Hvad et han?* hun kiggede op på hans ansigt og lavede et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//   Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 7:44 pm

"Nå, i så bare ud til at have det skidt." sagde han og grinte nervøst og kløede sig på hovedet. Bæstet gjorde ham virkelig nervøs, men hans nysgerrighed vor ofte større end frygten.

"Jeg hedder Christopher og jeg er ny her." sagde han. Han turde ikke række hånden frem, måske ville bæstet bide hans hånd af.

"Hvad er det?" sagde han og pegede ned på tigeren med hånden så langt ind mod kroppen som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//   Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 2:25 am

Azazal smilte "Argh, men vi har det helt fint" hun kiggede på drengen, hun kunne se drengen var nærvøs.
"Okay hej Christopher, jeg er Azazel, hvor ny siger du, du er?
Hun smilte til drengen "det er min tiger Snow han er en slags beskytter, han gør ikke noget, med mindre du vil gøre mig noget" hun grinte og kløede Snow bag øret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//   Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en kedelig dag... eller? //Christopher//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» endnu en dag - Logan
» Kedelig eftermiddag //Elion//
» frihed? - Christopher og Caspian
» Private Party - Christopher
» Endnu een som søger emner og plots

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: