Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

endnu en dag - Logan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

endnu en dag - Logan Empty
IndlægEmne: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:29 am

sted: huset
tid: 15:00
omgivelser: pænt

Samuel stod og malede, mens han tænkte. Han havde et indre problem, og han vidste ikke helt, hvordan han skulle gribe det an.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy

Race : Vampyr
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:33 am

Logan kom hen til ham.. stillede sig og så på ham male.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:40 am

Samuel kiggede på Logan og sukkede svagt, "Logan ... jeg høre du har .. snakket med en menneskepige, katrine eller sådan noget?" spurgte han.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:43 am

"Katrine?" sagde han spørgende og så lidt på Samuel "ikke et navn der siger mig noget, hvordan ser hun ud?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:47 am

"øh ... rødt hår, ganske pæn af et menneske at være?" sagde han
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:48 am

"Hm.. hun passer godt nok på en beskrivelse" sagde Logan "jo, det skulle nok passe"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:52 am

Han sukkede igen, "sig mig ... hvor god en løgner er du?" spurgte han. Han var ikke sikker på, hvor stor en trussel pigen var, og under alle omstændigheder var han kommet til at syntes om hende.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:54 am

"Jeg er ikke sikker, jeg lyver sjælendt og når jeg gør det er det overfor dig" sagde han og så roligt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:55 am

han sukkede irriteret, "det kunne jo godt gå hen og blive et problem ..." sagde han og tænkte lidt.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 11:56 am

"Jeg tror jeg kan lyve hvis det er nødvendigt?" Logan betragtede ham "i hvert fald hvis du bad mig om det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:01 pm

Han nikkede lidt, "hvad med skuespil?" spurgte han.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:02 pm

Logan smilede svagt "det er vel det samme"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:03 pm

"tror du, at du kunne lade som om du er i smerter?" spurgte han og så vurderende på ham.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:34 pm

"Det kan jeg" sagde Logan
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 5:54 am

Han smilte svagt, "det var godt, det løser lidt af et dilemma for mig"
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:23 am

"Må jeg høre?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:27 am

"jeg mødte hende her pigen, og vi faldt i snak ... hun var ret " han stoppede op og ledte efter ordet, "fornærmet tror jeg" han rynkede brynene lidt, "ja, det er vist nok det mest dækkende. Fornærmet over at du bed hende, faktisk planlagde hun at dræbe dig" sagde han med et lille grin, "da jeg hverken gad rive hovedet af hende midt i tivoliet, eller have en nærtagende menneskepige rende rundt og lege snigmorder, slog jeg en handel af med hende" sagde han og trak på skuldrene, "men for at være helt ærlig har jeg ikke tænkt mig at holde min del, og det ville være meget nemmere, hvis vi kunne snyde hende" afsluttede han.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:28 am

"..." Logan betragtede ham lidt "ønsker du ikke at jeg bider menneskepigen?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:42 am

"jeg er ligeglad" sagde han og trak på skuldrene, "men jeg ønsker ikke hun render rundt og prøver at slå dig ihjel, magiske mennesker kan være farlige .."
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 7:59 am

"... aha" Logan så ikke tilfreds ud men nikkede bare.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:01 am

"... undskyld" sagde han , "vi kan også finde hende og slå hende ihjel?" sagde han, "hvis det ville gøre det bedre"
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:03 am

"Nej" sagde Logan og så lidt på ham "jeg kan godt lide hende"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:06 am

Han nikkede, "jamen så ..." sagde han, stadig en anelse frustreret.
Katy

Katy

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:08 am

"Jeg skal nok spille med" Logan trak på skuldrene "hvis det er det du vil have.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:15 am

Han så lidt på ham, "... du virker ikke tilfreds?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: endnu en dag - Logan   endnu en dag - Logan Icon_minitime

endnu en dag - Logan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Endnu een som søger emner og plots