Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fårberedelse til fuldmåne - Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:22 am

Willow grinede svagt "jeg kender faktisk et ret godt sted.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:35 am

''så efter dem manquez'' siger Fenris med et dybt buk
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:40 am

Willow smilede lidt og begyndte at gå i retning af en hyggelig lille cafe der solgte brunch.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:52 am

Fenris følger går op på siden af Willow.
morgen trafikken er lige begyndt og der er mange menesker på gaden og de fleste mennesker går en bue uden om Fenris, om det er fordi han er et hoved støre ind alle andre eller fordi han sparkede den bande ud af området, viste Fenris ikke, men han var van til det
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:58 am

Det var Willow ikke, og hun så lidt undrene efter de folk der undveg ham.. "wow, du har et rygte i byen huh?" mumlede hun og skævede lidt op imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:10 am

''der var den her pige lidt ældre in dig nogle bøller prøvede et gøre hende fortred, og som den gendelman jeg er var jeg nød til at gøre noget ved det, ingen døde selvfølgelig, men det vækker en smule opsigt når en mand overvinder 22 personer uden flere sår ind to knivsår i låret. jeg skorede ikke engang ved det''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:13 am

"22 personer?" Willow så lidt tvivlsomt på ham, det var alligevel lidt mange.. var det nu også sandt? "Hvorfor var 22 personer imod en pige?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:19 am

''hvor skulle jeg vide det fra pigen besvimede af skræk og jeg havde for travlt med at brække knogler til at spørge idioterne'' siger Fenris med et træk på skulerene
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:22 am

"Alligevel, 22 mænd.." sagde Willow tankefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:37 am

''jeg er hurtigere ind dem, jeg er stærkere ind dem, og ikke at forglamme af mennesker bliver meget opskræmt når man kæmper videre efter to knivstik''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:42 am

"Ja, tjo.. det er bare mange mennesker imod en pige" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:44 am

''hun kunne havde vidnet mod en af deres venner eller noget i den stil''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 9:51 am

"22 mænd.. det er for mange til en pige" sagde Willow bare og trak på skuldrene "3 mænd burde være mere en rigeligt til en pige.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:01 am

''de fleste kom til ag larmen fra deres skrig, men ingen døde så de burde være glade''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:04 am

"Ah ja, arme og ben har ingen jo brug for.." hun smilede svagt og kom hen til cafeen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:16 am

''ja jeg ved det de burde ikke være så pylre så meget det vil gro tilbage i en uge (født varulv og ved ikke at mennesker er måneder om at hele en brækket knogle)''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:22 am

"Et par uger?" grinede Willow og rystede svagt på hovedet "Fenris, ikke alle healer med en varulvs hastighed.. de er heldige hvis de kan bruge deres ben ordenligt om 3 måneder.. og de skal muligvis også igennem noget genoptræning.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:33 am

Fenris havde et overrasket udtryk i ansigtet ''men, men det kan ikke passe så har jeg givet dem alvorlige skader''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:35 am

"Ja?" Willow så overrasket på Fenris "er du seriøs? Mennesker er skrøbelige.. hvis du har brækket det alvorligt kommer de måske aldrig til at kunne gå ordenligt igen.. som fx at dyrke sport på et lidt mere seriøst plan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:39 am

''hvis de er så skrøbelige, hvordan kan det så være at de ikke er uddød, ara det er en joke at de er så langtid om at hele''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:41 am

Willow grinede svagt "Fenris.. har du altid været varulv?" spurgte hun forundret.. han morede hende. "Tjo jeg har været et af de skrøbelige væsner du omtaler, jeg tror ikke menneskeracen er uddød fordi mennesker har en.. utrolig vilje til at leve videre og lærer nye ting.. taget deres svage tilstand i betragtning"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:51 am

''jeg er født varulv, og første gang jeg talte med et menneske var 10 år, og det var først efter hun døde jeg begyndte et bo tæt på mennesker''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 10:54 am

Willow nikkede tankefuldt.. født som varulv, det måtte være underligt. Hun fandt et bord inde på cafeen og satte sig tilrette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:02 am

Fenris sætter sig ''de fleste spørger mig på nu, hvor jeg gik i skole, og svaret er at min mor hjemmeunderviste mig, hvad vil du have''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 11:09 am

"Mener du mad, eller information om din barndom?" spurgte Willow med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fårberedelse til fuldmåne - Willow
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» inden fuldmåne ( Jake)
» En morgen efter fuldmåne - Fredrick
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» Is med Willow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: