Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fårberedelse til fuldmåne - Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:49 am

"Næh, det må bare være lidt.. underligt. Du flirter måske ikke fordi du er vild med nogen? Bare sådan for sjov?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:54 am

''man kan sagtens være vild med sine venner, men når de ikke gengælder følelserne så er man i det man kalder friend zone, og så kan man ikke gøre andet ind at prøve at komme ud af den igen''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:56 am

"Men.. er du vild med mange af dine veninder?" spurgte Willow lidt skeptisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:57 am

''nogle'' sagde Fenris
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:59 am

"Du burde kun være vild med en" sagde hun og så lidt på ham "kunne det have noget med det at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 11:03 am

''undskyld sammenliningen, men hvis jeg kan lide en sang behøver det ikke at gøre mig søv for andre sange''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 9:48 am

"Men nu er det ikke det samme" sagde Willow overrasket "så hvis du var sammen med en kvinde, så ville du have det fint med hun var sammen med andre mænd?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 2:45 pm

''ja''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:20 am

"Woaw.. underligt" sagde Willow og trak på skuldrene "så igen, hvis du kan finde en kvinde der er med på den.. så er der jo ikke noget galt i det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 10:44 am

''men et problem jeg har når jeg skal finde den eneste ene er at hun skal være en varulve eller et andet væsen, som er svært at slå ihjel, da jeg ellers ville være for bange for at skade hende, jeg tror jeg tager kaffe''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:57 am

"Så du leder efter den eneste ene?" sagde Willow og smilede svagt "det var godt.. varulve piger er ikke svært at finde, nævnte jeg jeg havde nogle veninder der er helt pjattede med dig?" sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:24 am

''jeg kunne da godt møde dem, og håbe på at en af dem er den eneste ene'' siger Fenris mens kaffen og morgenmaden kommer ''men nu og her skylder jeg dig noget nyt tøj da jeg var skyld i at dit tøj gik i stykker''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:30 am

"Nemlig" Willow smilede svagt "så.. du prøver at hjælpe nye varulve i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:39 am

''jeg prøver at hjælpe alle varulve, med nogle undtagelser, men unge varulve er ofte dem som har mest brug for hjælp''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:42 am

"Mh.. ok, så hvad synes du man bør gøre når fuldmånen kommer?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:47 am

''jeg syntes i skal bruge pig-halsbånd,for at beskytte jeres strube, og så blive stærke nok til at i ikke har brug for at blive forsvaret''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:53 am

"... nu mente jeg med at ødelægge byen?" sagde Willow med et lille smil "jeg tænkter ikke min min sikkerhed"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:56 am

''jeg syntes alle varulvene burde samles et sted hvor mennesker ikke kan komme og passe os selv til vi er færdige''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:58 am

"Hm..." Willow rynkede brynene lidt og tænkte på eliksiren hjemme i hendes skuffe "måske.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:02 am

''jeg kender også nogle som tager beroligene stoffer, men de mængder det kræver er meget ulovligt''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:03 am

"Hvad med..." Willow tøvede "jeg har noget der kan stoppe forvandlingen.. for en aften.. men det er meget smertefuldt og ikke sikkert på at virke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:08 am

''der findes intet som gør det, men der er mennesker som frygter os og sælger en blanding af kviksølv og ulve-bane, som begge er dødelige gifte for os og siger at det er en kur''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:13 am

"Jeg er nu ikke sikker.." Willow smilede skævt "det var ikke et menneske.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fårberedelse til fuldmåne - Willow
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» inden fuldmåne ( Jake)
» En morgen efter fuldmåne - Fredrick
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» i zoo - Willow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: