Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fårberedelse til fuldmåne - Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 7:51 pm

Fenris svingede ind til et liglighedskomoplegs ''jeg skal lige ind efter nogle penge, men du er velkommen til at komme med ind hvis du vil''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:04 am

Willow nikkede "ok så, jeg går med" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:40 pm

de gik op på Fenris lejlighed, her flød det med bøger og cd'er over alt og ved sofaen stod der en stor trækasse med et lagen over, Fenris gik over til køleskabet og tog et stort bundt penge sædler og siger''ingen kikker efter penge i køleskabet''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:43 am

"Hm, nej men nogle kigger efter mad.." Willow sendte ham et skævt smil "der er faktisk risiko for at nogen prøver at stjæle en øl"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 5:39 pm

''selv hvis de finder mine penge har jeg dryppet noget af mit blod på det, og lugten af mit eget blod kan jeg følge inden for ti km'' sagde Fenris
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:56 pm

"Smart" sagde Willow og så lidt på pengene "og det er ikke forvirrende når du leder efter dem? Du ved der er vel også blod på dem du bruger så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:00 pm

''jeg går bare efter den største mængde''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:27 pm

"Ah, smart" sagde hun og så på pengene i hans hånd "hvis jeg nogensinde bryder ind, stjæler jeg kun et par stykker så" sagde hun med et drillene tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:33 pm

''hvis du brød ind vil jeg kunne lugte at set var en varulv, hvilket vil gøre søgen letter, hor der er ti tusind mennesker for vær varulv, faktisk ville det være lettere at finde et hvilket som helst overnaturligt væsen, de vi er som roser i en græsplæne''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:36 pm

"Fenris, jeg bryder ikke ind" sagde hun med et lille grin "driller bare, jeg skal ikke stjæle noget fra dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:42 pm

''godt for du ville ikke overleve hvis jeg fangede dig, men jeg tænkte på at det første du gjorde da jeg angreb dig var et forvandle dig, den selvforsvars teknik er meget dyr, og den vil afsløre dig, som en varulv, men jeg kan lære dig at forsvare dig uden at forvandle dig''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 8:11 am

"Du ved, du er ret selvglad.. er du ikke?" spurgte hun og hævede et øjenbryn. Hun betragtede Fenris lidt, det var ham der havde prøvet at spise hende i skoven.. ikke hende der havde været voldelig eller givet grund til mistanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 23, 2012 8:03 pm

''selvglad nej, selvsikker ja, der er en grund til at jeg er en alfa, jeg er støre og stærkere ind de fleste, jeg har et helt livs erfaring, jeg er født varulv så kamp kommer naturligt til mig og sidst, men ikke mindst min opdragelse, f.eks. skulle jeg som 12 årig dræbe en isbjørn, hvilket selv voksne varulve ikke vil bryde sig om at kæmpe mod'' sagde Fenris alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 9:31 am

"Selvglad" sagde Willow bestemt og lænede sig op af muren.. hun betragtede ham lidt og smilede svagt "hør.. det er bare måden du taler på.. det får en til at føle sig mindre værd"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 5:37 am

''du tager fejl det er ikke måden jeg taler på, som får dig til at føle dig mindre værd, det er hvordan du tænker på dig selv'' Fenris ser Willow ind i øjnende ''du er en del af en race som har truet selv guder i styrke, hvis ikke det kan give dig lidt selvrespekt, så se dig selv som en køn og stærk ung kvinde''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 11:20 pm

"Guder?" Willow så lidt overrasket på Fenris. Hun så undersøgende på ham, det irriterede hende lidt at hun ikke kunne regne ud hvilken type menneske han var. "Hm.. det hjælper ikke at du behandler en som en lille pige.." sagde hun og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 2:30 am

''husk på mit navn Fenris og nortisk mytologi, Fenrisulven var en varulv som de nordiske guder frygtede så meget at de bandt ham med en ubrydelig kæde, faktisk er jeg i direkte blodlinje fra den oprindelige Fenris og jeg behandler dig ikke som en lille pige, jeg bebandler dig som en hvalp''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:14 am

"Jeg er ikke en hvalp.." sagde Willow og så lidt på ham "og jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke der har eksisteret en rigtig fenrisulv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:25 am

''han eksisterede, og min familie Fenri klanen er hans direkte efterkommer, mit navn Fenris er titlen på familiens overhoved, aka. mig'' Fenris tager en dup indånding ''min næse siger mig at du max har været varulv i 1,5 år hvilket vil sige hvalp'' griner Fenris højt
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:28 am

"Jeg har været varulv i 3 år.." sagde Willow og sukkede lidt. Hvor dramatisk en fyr "og jeg tror ikke på han eksisterede, også selvom du måske tror du nedstammer fra ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:45 am

Fenris fandt en skriftrulle frem fra en af skufferne ''dette er en report til elverkongen skrevet om min forfaders fængsling'' Fenris åbnede rullen og begyndte at læse '' tuhoa susi Fenrir tuomittu ikuinen vankeuteen liian suuri uhka, että jumalat. det er elvisk og betyder løst oversat, ødelæggelsens ulv Fenris dømmes til evig fængsling for at være en for stor trudsel mod guderne, dengang tiltalte elverne sig selv som guder''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:51 am

"For det første har jeg ingen bevis for det er ægte" sukkede Willow "for det andet kunne det være elveren der skrev det var tosset, hvem ved.. jeg tror ikke på guder, eller kæmpeulven Fenris.. måske på at elverne har troet de var guder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:01 am

''vi varulve er kæmpeulve, jeg har i vært fald ikke set en naturlig ulv, som er 1,70 meter høj, men min mening er et den oprindelig Fenris intet mere intet mindre ind en varulv som var en del stærkere ind de fleste, men nok om det jeg skylder dig stadig morgenmad''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:03 am

Willow rullede kort øjne af ham og nikkede så "ok så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 8:08 pm

''kende du et godt sted at spise, for som den store stykke ulv jeg er plejer jeg kun at spise små piger klædt i rødt men det tror jeg ikke du vil bryde dig om'' siger Fenris i en spøg
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fårberedelse til fuldmåne - Willow
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» inden fuldmåne ( Jake)
» En morgen efter fuldmåne - Fredrick
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» Is med Willow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: