Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fårberedelse til fuldmåne - Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 5:33 pm

''jeg mente med mad, men min barndom er kedelig hvad med din''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 1:58 am

"Røræg med bacon" sagde Willow "og et glas juice.. min barndom var som de fleste menneskebørns, jeg er sikker på din er mere.. interessant"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 2:24 am

den var ikke serlig interessant, den var faktisk meget mormal, jeg begyndte at lære kampteknik da jeg var 3, da jeg fulgte 6 skulle jeg leve af det jeg selv fangede, som 12 vant jeg min første duel, alt i alt en meget normal barndom'' sagde Fenris med en tone som om det var helt normalt
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 6:27 am

"Ah ja ja jeg er helt med.. jeg kunne tegne næsten runde cirkler da jeg var fire, jeg kunne læse bedre end halvdelen af min klasse da jeg var 8.. jeg har aldrig haft kamptræning, vundet end duel eller skulle leve af det jeg selv fangede.. mine forældre synes jeg flyttede alt for hurtigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 6:56 am

''jeg mistede min mor da jeg var 16 hun døde i en duel, eller duel er ikke det rette udtryk for kujonen var nød til at få hjælp af 4 af sine venner og kujonen var den eneste af dem som overlevede, har du hørt udtrykket 'hell hath no fury like a woman scorned' det skulle hellere hede 'hell hath no fury like a shewolf scorned' for hun gik ikke ned uden en kamp'' Fenris sagde det sidste med nærmest ærefrygt
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 7:02 am

Willow så lidt på ham og nikkede "det må have været hårdt.. at miste sin mor" sagde hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 7:10 am

så grinte Fenris pluslig ''hvis hun havde set mig grade over hendes død ville hun have skamme sig så meget at hun ville rejse sig fra sin grav og give mig noget at grade over, nej hun ville have at jeg skulle smile og blive stærk nok til at hævne hende''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 8:41 am

"Man har lov til at sørge.." sagde Willow tøvende "jeg tror ikke gråd er et tegn på svaghed.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:44 am

''det tror jeg heller ikke hun gjorde (har aldrig set hende grade), men hun ville ikke huskes med et smil ikke tåre, iøvrigt troede hun på livets cirkel, rovdyr spiser bytte, rovdyr dør og gøder planterne som byttedyrene spiser og så videre, hun var klar til at dø for hun viste at hendes liv ville blive ført videre''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:48 am

"Ja, det er nok en meget god tanke.." sagde Willow og smilede lidt. "Men du virker ikke til at vide ret meget om mennesker... det kunne forklare en del"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:54 am

''jeg ved meget om mennesker, jeg har en doktorgrad i psykologi, historie og mytologi, jeg forstår menneskers frygt for det de ikke kender så de finder på løgne for at de kan forstå det''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:04 am

"Men du har tydeligvis ikke helt styr på det med normal social adfærd" sagde hun med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:08 am

''mener du det med bare at gå forbi et problem uden at løse det, jeg er en varulv ikke et menneske, jeg sagde jeg forstår dem ikke at jeg vil gøre som dem''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:09 am

"Nej, mere de ting du siger.." Willow rystede svagt på hovedet "ærlig talt Fenris, har du mødt et normalt menneske der ikke syntes du var underlig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:21 am

''normal er et meget bredt begrap det betyder at man følger normen, og nej den slags personer er ofte forbange for det som er anderledes til at være interessante''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:25 am

Willow sukkede "Fenris, du må altså indrømme at du ikke passer perfect ind i det normalle adfærdsmønster, behøver alt hvad du siger lyde som om jeg er i skole?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:27 am

''jeg er historiker'' sagde Fenris bare
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:32 am

"Har du venner?" spurgte Willow og så lidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:36 am

''12 varulve, 3 elver, 2 engle, 4 dæmoner og en troldmand''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:37 am

"Et simpelt ja havde været fint, jeg tror ikke du lyver" grinede hun og smilede til ham "når du taler med dem.. er alt hvad der kommer ud af munden på dig så også en belæring? Eller slapper du lidt mere af?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:40 am

''det går an på om jeg flirter med dem'' sagde Fenris
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:41 am

Willow grinede lidt og holdt sig for munden.. "det kommer an på om du flirter med dine venner? Er det sådan du normalt gør?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:42 am

''ja, i sær elverne''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:44 am

"Men er i ikke venner?" Willow lagde hovedet på skrå "hvis du var interesseret i dem som mere end venner.. tja, ville i så ikke være det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:47 am

''jo vi er gode venner det gør ikke at man ikke kan flirte gør det for den lov har jeg aldrig hørt før'' griner Fenris
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fårberedelse til fuldmåne - Willow
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» inden fuldmåne ( Jake)
» En morgen efter fuldmåne - Fredrick
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» i zoo - Willow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: