Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fårberedelse til fuldmåne - Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:51 pm

Willow så lidt overrasket på ham.. en egyptisk sakrofa?.. Mumie? Hun rystede svagt på hovedet ”ok så, men hvis du er ’alfahan’ kan du vel bare invitere en varulv?” sagde hun og så undrende på ham. Der måtte også være andre slags væsner, hun havde jo allerede mødt pigen der duftede anderledes..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:03 pm

''jeg er enig, det ville være det nemmeste, men jeg fortrekker en pige, hvor jeg jeg er nød til at kæmpe for at fange hendes opmærksomhed, istedet for en som bare kaster sig i mine arme, og den type er der uheldigvis ikke mange blandt hunulvene'' siger Fenris mens han tjekker stingende i sit øre
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:16 pm

”Typisk.. går efter det der er svært at skaffe, en jæger til det sidste” sagde Willow og rystede på hovedet. Hun vidste godt det var den holdning mange havde, det var ikke kun varulve. De få tøseserier hun var blevet tvunget til at se af sine veninder.. de indeholdt alle sammen noget i den retning. ”Det lyder heller ikke helt nemt, at ligge and på menneskepiger du ikke må blære dig overfor og ikke engang kan tage med hjem.. køre du så et forhold på et hotelværelse?” hun så nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 6:26 am

''hvem har sagt at jeg ikke må blære mig, det skal bare gøres på den rigtige måde, f.eks rede hende fra voldsmænd, men den vil jeg ikke anbefale dig da de fleste fyre bliver intimideret af kvinder, som er stærkere ind dem selv'' sagde Fenris i spøg
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:01 am

"Hvis den fyr jeg møder ikke kan lide mig som den jeg er, så vil jeg ikke have noget med ham at gøre" hun så lidt vurdende på Fenris "og jeg ville jo nok redde de fleste, hvis jeg havde evnerne til det, og de var i fare"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:24 am

''jeg kom bare med et eksempel på hvordan jeg kan blære mig, men som jeg sagde før er det uheldigvis ofte ikke ikke nødvendig at blære sig, og det ville jo være kedelig, for hvis man får noget for let er det ofte ikke værd at gå efter, nu begynder jeg at lyde selvhøjtidelig igen, endnu en ting som er kedelig''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:36 am

"Så du gør efter hvad der er svært at få, og ikke bare en pige der er sød?" sagde Willow skeptisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:31 pm

''du taler som om det er umulig for mig at få bække dele'' sagde Fenris ''nu bliver jeg nok en smule for poetisk, men jeg tror på den eneste ene, jeg skal bare finde hende''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:12 pm

Willow grinede svagt og nikkede lidt. "Ok ok, den mulighed er der jo også.." sagde hun "jeg siger ikke muligheden ikke er der.. men som før er det ikke helt nemt, men det lyder som om det er det der passer dig bedst"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:17 pm

''jeg vil lede til jeg dør, hvis det er det der skal til, hvad med dig tror du på den eneste ene eller bare den, som er sjov på det tidspunkt''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:21 pm

”Well..” Willow overvejede hans spørgsmål lidt. ”Jeg er ikke sikker på jeg tror på den eneste ene.. men jeg tror på forelskelse” hun trak på skuldrene ”men hvis det ikke går med en kæreste, så er jeg sikker på kærligheden stadig ligger og venter der ude”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 1:09 am

''det kan være, men jeg er en af den type som tror at jeg har mødt den eneste ene vær gang jeg bliver forelsket, men ja jeg er en håbløs romantiker, og som går ind for at sende romantiske kærligheds digte som jeg bruger flere dage på at skrive, så bare kald mig gammeldages'' siger Fenris mens han klør sig i håret

ps. undskyld for pausen, det er skolens skyld
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:29 pm

"Ah, selvfølgelig tror man at man har mødt den eneste ene værd gang.. ellers ville man jo ikke være ordenligt forelsket" hun smilede til ham "du skriver digte? Virkelig..?" hun så tvivlende på Fenris "må man høre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 10:05 pm

''tror du virkelig du ønsker at høre halv-romantiske digte skrevet af mig når jeg er halv beruset for at blive inspireret deres sande funktion er at vise dan pige jeg på dette tidspunkt er forelsket i at jeg er villig til at sluge min stolthed det er en stor mundfuld så svaret på det sidste spørgsmål er nej'' siger Fenris uden at trekke vejret
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:31 am

"Æh..." Willow så forvirret på ham "ja det ville jeg, men det er ok hvis du ikke har lyst" han var altså en underlig fyr, det var der ikke noget at sige til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:09 am

''tro mig når jeg siger at drenge og andre hankøns væsner bruger ikke dårlige rim til at imponere med deres kreativitet, ved at line en idiot, det kan vi gøre uden at anstrenge os, det er en sød måde at sige vores stolthed betyder mindre ind pigerene vi er forelsket i, det må du huske på hver gang du får et dårligt digt fra en håbefuld bejler'' siger Fenris forklarende
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:11 am

"Ok så.. det husker jeg" sagde Willow og så bare forundret på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:19 am

det begyndte at lysne i horisonten

''hvad siger du til at jeg byder på morgenmad, derefter kan jeg erstatte det som blev ødelagt'' siger Fenris
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:23 am

Willow nikkede "det lyder som en hyggelig ide" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:28 am

''så lad os løbe, men lad være med at forvandle dig jeg har ikke mere tøj med så du ville komme til at gå nøgen gennem byen hvis du gør'' der efter gik Fenris ned på alle fire (selv om han ikke forvandlede sig) og begyndte at løbe til bage mod sin motorcykel som stod i udkanten af skoven
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:31 am

Willow nikkede lidt og løb efter Fenris, på to ben, og så lidt på motorcyklen.. nice!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:37 am

Fenris kaster hjelmen over til Willow ''hop op'' siger Fenris mens han sparker motoren igang
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:44 am

Willow tager hjelmen på og springer op bag på motorcyklen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:56 am

''det er nok en god ide at holde godt fast'' Fenris begyndte at speede op til noget nær 200km, nok mest fordi han ved at de bække kan overleve de fleste styrt, så bare for at blære sig begyndte han at køre zik-zak mellem de biler som de overhallede
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:18 pm

"..!" Willow holdt stramt fast om Fenris og pressede ansigtet mod hans ryg. Hun lukkede øjnene *rolig nu Willow, han ved hvad han laver..* tænkte hun.. hun kunne godt selv lide at køre motorcykel, meen..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fårberedelse til fuldmåne - Willow   fårberedelse til fuldmåne - Willow - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fårberedelse til fuldmåne - Willow
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» inden fuldmåne ( Jake)
» En morgen efter fuldmåne - Fredrick
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» i zoo - Willow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: