Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeLør Okt 12, 2013 1:14 pm

Ozzie smilede lidt "Jamen sådan er det altså bare.. lev med det" mumlede han og grinede lidt, "Man kan ikke bare være ligeglad og lade som ingen ting hele tiden vel" sagde han roligt og rystede lidt på hovedet af ham, "Jeg har en bedre ide.. hvis du ved hvor han er så tag ud og find ham.. det virker lidt mere.. som om du vil have ham.. ish.. hvis du ved hvad jeg mener" mumlede han roligt. "Mhmm ja du er så.. det kan jeg godt lide.." sagde han stille, "Ærgerligt du ikke var sådan den gang.. " sagde han stille og blinkede til ham. "mhmm så virker den da.." grinede han.. hvis han lugtede grimt fik Jayden nok ikke så meget lyst til at tage en bid af ham, det var jo bare en god ting ja! hvidløg hjalp åbenbart.. hæh. Han blev lidt overrasket af Jaydens.. omfavnelse.. hm.. var de så gode venner? Ozzie ville jo bare være lidt.. omsorgsfuld. Ozzie kiggede kort på ham og rystede på hovedet "Som om jeg gider have sex med en vampyr.. adr.." grinede han og rejste sig og fik sin jakke på, "Nej jeg ringer bare til.. ja du ved.." sagde han stille og fik katten op i sine arme og så lidt efter træpælen, "Jeg lader træpælen blive.. hvis nu Oliver også godt vil have lidt forsikring.. du ved" sagde han drillende og gik hen til døren, "Skal du med?" sagde han så roligt, "Så kan jeg lige nå hjem til min film!" sagde han glad og aede missen blidt.. den larmede lidt.. den ville vidst også gerne hjem nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeLør Okt 12, 2013 1:34 pm

Jayden gjorde en opgivende bevægelse "Jeg lader ikke som ingenting.." mumlede han bare og sukkede, han var ligesom bare ikke menneskelig, og havde alt det der menneskepladder.. men han var nu alligevel lidt bekymret for Oliver.. den dumme unge! Nå nej.. sød.. sød. Han nikkede "I get it.. ridderen i sin.. skinnende Mercedes Benz.." mumlede han og skævede mod vinduerne "Eller måske mere like.. monsteret i en kæmpestor sweater i sin Mercedes Benz.." hviskede han og grinede så lidt. Han rystede på hovedet "Tro mig, jeg tror du skal være glad.. for ham der.. hvis navn vi ikke nævner.." sagde han så. Han lod sin tunge glide over sine blege læber og sendte ham et frækt blik "Det skal du ikke sige for hurtigt, jeg kan stadig nogen tricks.." drillede han og lod en enkelt lystfølelse snige sig op langs hans rygrad, og forsvinde som dug for solen "Kom ikke her og sig jeg ikke er tiltrækkende!" grinede han, og nikkede så "Ja gør det.." mumlede han så, og skævede så til træpælen "Nej, vent hey! Tag dit mordvåben med!" han havde ikke lyst til at røre ved den.. så han sukkede bare og så efter Ozzie der forsvandt hen til døren "Nice.. hyg dig, vi ses nok igen.. du skal ikke ringe før jeg er gift ellers falder jeg bare i.." drillede han og blinkede frækt til ham.. Ozzie måtte godt få lidt anerkendelse med på vejen. Også bare fordi det var ham, ikke?
Så snart han var ude af døren gik det rasende stærkt inde i lejligheden, han greb sin jakke, sine sko og så videre og ryddede kaffen af vejen og redte sengen og den slags.. til han indså han trak tiden ud og sukkede så.. Oliver.. han var nok i baren. Han tøvede med at gå ud.. han skulle ned i baren.. med en masse mennesker.. Han trak vejret dybt, og knurrede kort "Umulige menneskebarn, hvad gør man ikke for din kærlighed.." hvæsede han lavmældt og forsvandt så ned og ud af døren.. han kunne ligeså godt tage trapperne.. det gik hurtigere! Han var nede i sin bil efter et par sekunder og kørte så til baren.. bare han nu var der.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeLør Okt 12, 2013 1:46 pm

Ozzie smilede kort "Hmm.. et sødt monster så.." mumlede han, ja for han lignede sku mere et monster en en ridder.. det måtte han indrømme.. men han var jo god nok.. Jayden var god nok ja. "Det er jeg også" sagde Ozzie glad og smilede ved tanken af Jayden.. det var hans ridder på den hvide hest.. han var bare glad for at Jayden havde Oliver nu.. eller.. hvis altså Oliver ville have ham.. typisk Jayden at ødelægge alting.. ih.. men nu måtte han lige se at få rettet op på det, så kunne de rigtig være venner.. ja! "Hva?" sagde han kort og mærkede de der.. ih aj stop! "Kan du så holde op!" sagde han højt og rystede på hovedet af ham, han grinede lidt og så ind i de røde øjne og smilede så, "Jeg siger ingen ting" drillede han bare, han var ret overbevidst om han ville syntes det var lidt uhyggeligt hvis de skulle have sex.. når han så sådan der ud.. så ja.. tiltrækkende.. njaa.. men dejlig var han nu altså.. og charmerende som altid. "næh!" sagde han bare og smilede, og åbnede døren, "Mhmm mon ikke Oliver kan holde dig lidt i ørene, så vi har en chance for at blive venner.." sagde han og smilede kort, "Vi ses Jayden.." sagde han roligt og lukkede døren bag sig. 




Oliver var sur.. han var mega sur.. og han var mega træt.. og han var mega ked af det. Lige nu lå han bare på sofaen og prøvede at få tiden til at gå.. men han kunne ikke rigtig sove, musikken inde ved siden af var så sindsyg høj.. at det dunkede i gulvet.. åh. Han havde snakket lidt med en af bartenderne, og det hele var egentlig okay der.. han fik lov til at beholde sit job, og fik lov til at få flere vagter.. lige så snart han havde fået det bedre.. de forstod godt det med såret.. heldigvis.. han havde dog stadig ikke fået noget at spise.. og var irreterende sulten.. og her var bare ikke andet end alkohol og vand til at slukke sulten med.. hmm.. han ville have mælk.. øv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 1:03 am

Jayden bremsede ned udenfor baren og parkerede... lidt pænere end han havde gjort så mange andre gange, og steg så ud. Han var glad for solen var gået ned og det kun var meget lidt rødmen man kunne skimte ude i horisonten. Nu var natten hans dag.. medmindre det var gråvejr. Han sukkede let og gik over på den anden side af gaden, mens han forsøgte at repetere hvad det var Ozzie havde fortalt ham.. han skulle gå ind og finde Oliver, og være ærlig.. og så måtte han jo så tage stilling til om han kunne holde det ud. Og ja, huske at sige at han elskede ham, det var også ret vigtigt. Han stod lidt udenfor og forsøgte at tage sig sammen.. iih han gad virkelig ikke! Han gad ikke tale om det, men han havde heller ikke lyst til at miste Oliver på grund af en misforståelse. Han måtte samle sig lidt.. tanken om at der nok var mange mennesker fouroligede ham lidt.. han var trods alt nyfødt. Han gik indenfor og så sig lidt om.. okay.. godt så.. og hvor var så mennesket? Musikken var høj og der var gang i den på trods af at det var rimelig tideligt på aftenen. Han søgte hen til baren, men der var ingen Oliver.. det var godt.. Han ville nok også foretrække at han slappede af. Han fandt døren ud til baglokalerne og sneg sig derud. Han var heldigvis ikke blevet dårligere til at snige sig omkring, tværtimod syntedes han at han gled bedre i et med tapetet! Han så sig lidt om i baglokalerne og gik lidt dybere ind.. forbi paller af alkohol og oprydningsredskaber.. til han fandt Oliver liggende på en sofa "Oliver.." sagde han så, og standsede op.. åh gud altså.. det lille myr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 9:52 am

Oliver tog en dyb indåning.. hmm hvis han så dog bare kunne falde i søvn.. så skulle han heller ikke bekymre sig sådan om sulten og alt det.. han ville bare rigtig gerne sove.. ih. Han klørede sig lidt i nakken og trak tæppet længere op omkring sig, han havde godt nok også en sovepose liggende, men der var nogen der havde spilt noget på den, så den lugtede virkelig grimt.. så han måtte nøjes med tæppet, nu var det jo heller ikke fordi der var særlig koldt her.. men lige for tiden så frøs han bare lige meget hvor han var.. så tæppet var.. rart alligevel, hvis han blev mere kold kunne han tage en ekstra trøje på og nogen ekstra strømper, det måtte gøre det. Han så forvirret op da nogen sagde hans navn og gabte tungt, "Ikke lige nu" mumlede han træt og puttede sig ind til sofa ryggen, der lå han jo meget godt.. han var for træt.. han gad ikke snakke med nogen, og han gad ikke hjælpe i baren hvis det var det de var kommet for at spørge om, "Jeg gider ikke lige nu jeg er træt" sagde han stille "Kan du ikke spørge en anden.." mumlede han bare og gabte igen.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeMan Okt 14, 2013 4:26 am

Jayden stod lidt og trippede på stedet.. han vidste jo han så anderledes ud, ikke helt anderledes.. ikke at han havde ændret udseende fuldstændig, men der var sket ændringer. Han sukkede ved hans svar, havde hans stemme også ændret sig eller var Oliver bare træt så han ikke kunne høre eller hvad? "Jo.. nu, jeg har noget at sige til dig.." fortsatte han så stille og gik hen til ham og satte sig på kanten af sofaen "Hejsa.." mumlede han så stille "Oliver.. jeg vil gerne lige starte med at sige undskyld.." sagde han så. Han ville gå frem efter Ozzies opskrift på tilgivelse, det måtte virke! "Jeg er ikke mig selv.." mumlede han så og pegede på sine øjne "Jeg er faktisk slet ikke.. mig selv længere" hviskede han så, og blottede kort sine hjørnetænder så Oliver kunne se ændringen "Jeg var lidt uheldig igår.. og blev bidt.." mumlede han og pegede på sin hals hvor han havde plaster på, og trak på skuldrende "Så jeg er faktisk lidt død, men ikke helt som du kan se.." forklarede han og sukkede så igen "Og jeg forstår godt hvis du er bange" sagde han "Det var derfor det tog så lang tid at komme hjem, man skal ligge i jorden og udvikles og dø og sådan.." brummede han og trak på skuldrende. "Jeg vil bare sige at jeg ikke vil gøre dig noget.." indskød han så hurtigt "Og jeg stadig du ved.. elsker dig" mumlede han så og strøg ham forsigtigt over hans hånd med sine kolde fingre... hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 10:28 am

Oliver gabte træt.. hvad nu? Han åbnede langsomt øjnene op, og vendte blikket mod Jayden og gispede let.. hvad fanden lavede han nu her! Havde han ikke lige.. ladet som ingen ting.. og så bare.. stukket halen mellem benene.. argh han hadet ham! Han vendte sig langsomt om og sukkede.. og så troede han bare det hjalp at sige undskyld! "Forklaring" sagde han surt og kiggede kort på hans ansigt, men blev så kort forvirret.. hvad var der med hans øjne? Han stirrede forvirret ind i hans øjne, og så på hans tænder.. og lyttede.. bleven bidt? Bleven bidt af hvad? Hva? "Er du død?" hviskede han forvirret, "Jamen hvad er du bleven bidt af? Hvis det er en slange skal du altså på hospitalet.. de er total gifte Jayden!" sagde han højt og satte sig op, han var lidt for træt til at tænke klart.. åh. Han smilede kort.. og så ned, "Jaja.. men nu syntes jeg vi skal tage på hospitalet med dig ikke?" sagde han stille og lænede sig frem og kyssede ham på kinden, "Jeg er da ikke bange for dig.. så uhyggelig er du nu heller ikke.. selv om jeg ikke forstår hvorfor du har røde kontaktlinser i.. er du klædt ud?" mumlede han og lænede sig tilbage.. "Er det allerede halloween?" mumlede han og så ned.. tja.. det var jo efterår.. så det passede vel meget godt.. men det var sådan underligt, hvorfor klædte han sig ud.. og hvorfor var han her når han var ved at dø af et bid.. af en slags! Argh Jayden altså!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 11:13 am

Jayden lod ham surmule lidt til han pludselig vågnede lidt ved ordet 'død'.. typisk mennesker, meget bange for døden. Hm. Han sukkede stille og trak på skuldrende "En lille smule.." mumlede han og forsøgte sig med at vise ham lidt med hænderne.. bare en lille smule. Han lagde hovedet på skrå og smilede af naiviteten "Jeg er død Oliver, der er ikke så meget de kan gøre, det var ikke en slange der bed mig, det var en vampyr.." sagde han så lidt lavere, hvis der nu var nogen der stod og lyttede. "Det er ikke så.. enkelt.." mumlede han og nød kysset og rystede på hovedet "Nej.. Oliver.. æh.." mumlede han og tog sig lidt til hovedet. Åh for pokker.. "Nejnej.." mumlede han og rejste sig stille og stod lidt og overvejede hvordan han beviste sin død for det lille væsen foran sig. Han sukkede og satte sig ned igen "Kom her.. jo, kom lige.." mumlede han og trak ham ind til sig så de sad helt tæt, men Oliver sad med siden mod Jaydens overkrop og han var placeret mellem hans ben. "Lig hovedet her.." instruerede han og trykkede blidt hans kind mod sin brystkasse og tog en dyb indånding "Hvad er det.. der mangler..." hviskede han så, og ventede på at Oliver skulle reagere på den manglende hjertebanken.. og måske kulden? Måske..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 11:28 am

Oliver kiggede lidt på ham, "Det er simpelhen det dummeste jeg nogen sinde har hørt.." sagde han vredt, hvad fanden var det for en lort forklaring, og en løgn også! Kunne han dog ikke bare sige sandheden, "Man bliver sgu da ikke bare sådan lige vampyr.. !" sagde han højt og slog ud med armene, det var tåbeligt! "Nå og hvem var det så hva! Og hvorfor syntes han eller hun ligeee.. at du skulle være vampyr!" sagde han mut, "Det var måske en eks kæreste.. så forlader du mig vel nu for din vampyr tøs.. eller fyr.. så kan i få et fedt vampyr liv sammen hva!" sagde han og begyndte at tude, han fandt sig ikke i det der.. han trak sit hoved til sig lidt for hurtigt "Jaja det er fint, jeg ved godt at dit hjerte er gået i stykker.. jeg ved godt ting.. om jer.. og nu går jeg!" sagde han højt og slog ud med armene i det han kom på benen og begyndte at tude igen.. han gik hen mod udgangen.. han ville have frisk luft. Han smækkede dørne op og smuttede ud på parkeringspladsen bag ved baren, hvor ingen rigtig parkerede, fordi folk ikke måtte køre alligevel når de var fulde og sådan jo.. så der var ret øde. Han satte en smøg mellem læbenre og prøvede at finde rundt i det hele.. Jayden.. vampyr.. aj nej.. det var jo ikke rigtig.. men han så godt nok ud som.. argh.. jamen hvorfor syntes han lige han skulle til at være det nu! Ek!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeOns Okt 16, 2013 9:24 am

Jayden ignorerede den der kommentar.. om at det var dumt.. og så videre. "Nej, jeg er jo blevet bidt.." mumlede han og sukkede så og lod ham gøre sig fri.. Han stirrede lidt overrasket på ham da han pludselig spurgte ind til hvem der havde gjort det? "Kan det ikke være ligeme.." begyndte han og himlede med øjnene "Aj Oliver come on.." begyndte han, den eneste ekskæreste han havde været i kontakt med var... øh.. nej, okay, ekskæreste var måske så meget sagt i forhold til Ozzie og det skulle Oliver ikke have noget af vide omkring. Han sukkede og lod ham te sig og gå amok og så efter ham da han gik sin vej tudende og sank lidt tilbage i sofaen og sukkede tungt. Okay.. Ozzies wonder tricks virkede så absolut ikke! Eller også var Jayden bare helt forkert på den. Han rejste sig og gik stille ud til ham og standsede. Han sagde ikke noget.. hans blodtørst var begyndt at gå ham godt og grundigt på nerverne. Han stod og rokkede lidt frem og tilbage, mens han overvejede sine muligheder. Så smed han de fleste af Ozzies tips i skraldespanden, han havde ikke tid til det der ynke-klynkeri! Han var sulten, det skulle gå stærkt og det skulle ikke være Oliver. Han var henne ved ham inden for et halvt sekund stod han helt tæt på ham og greb omkring hans håndled og lænede sig ind til ham "Tilgiv mig.. det var en.. besværlig kunde der ikke ville lytte, vi kom op og toppes og det kostede mig..." han stoppede og tyggede lidt på det "Resterne af min sjæl?" grinede han så frækt og trykkede så sin læber tæt mod hans i et intenst kys og slap ham så "Jeg elsker dig.. jeg elsker kun dig.. også selvom jeg er død og kold.." hviskede han mod hans læber og så ham kort i øjnene "Og nu går jeg for jeg er sulten helt ind til benet.." mumlede han og smilede skævt til ham inden han forsvandt med et sekunds varsel. Han efterlod sine lejlighedsnøgler i hans lomme... inden han forsvandt ud for at finde sig noget blod!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:45 am

Oliver sukkede stille og tog et hiv mere, da han hørte døren gå op og fik røgen halvt galt i halsen og pustede det ud i ansigtet på Jayden imens han hostede lidt, "Hva?" hviskede han stille og rødmede lidt.. åh han var tæt på.. "Mhmm" hviskede han stille og så ned, "Jeg elsker jo også dig.." mumlede han så og smilede kort.. okay så.. ih. "Eh.." hviskede han og så efter Jayden.. eller så efter ingen ting, da han ligesom bare forsvandt ud i ingentingen. Han sukkede nå ja.. hmm, han åbnede døren til baren og smed smøgen fra sig, han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv nu.. han var virkelig sulten.. okay han skulle have noget mad, bare en lille smule.. og så skulle han vel tage hjem til Jayden.. hvornår var han færdig med.. det der.. han nu lige skulle hm. Han gik ind og fandt sin taske og trak den på ryggen og gik så ud i nattelivet.. efter en time fandt hans Jaydens nøgle i lommen.. nååe.. han fik sig en tallerken med pomfritter på grillen, som han spiste halvdelen af, og drak en cola.. så gik han hjem til Jayden. Han gik hen til dør telefonene og låste sig ind.. tjaa.. det kunne han vel lige så godt. Han stillede sig ind i elevatoren og tog en dyb indsåning.. hm. Oppe ved Jaydens dør bankede han forsigtigt på, det kunne jo være han var kommet hjem, og så ville han ikke bare gå ind vel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 4:22 am

Jayden var kommet hjem hurtigere end Oliver naturligvis. Han havde stadig blod om munden, og på tøjet.. men han var ligeglad! Det her.. var livet! Hvem ville nogensinde have troet det var så nemt? Ganske vidst havde han vredet sig en smule under den hårdhændede behandling, men det var gået hurtigt over.. Jayden havde jo også været sulten. Han løftede hovedet da elevatoren kom op til øverste etage og hævede et øjenbryn da trinene ude på gangen kom tættere på.. jep, alt det kunne han høre. Han rejste sig dovent, og med et enkelt vindpust havde han skiftet skjorte og tørret sig om munden og smilede lidt for sig selv.. hæh. Han gik hen og åbnede døren og lukkede den op.. han kunne dufte ham på lang afstand "Hej.." sagde han så og trådte til side så Oliver kunne komme indenfor og lukkede døren bag ham da han kom ind. Han duftede lidt af mad.. "Har du spist?" spurgte han og lukkede døren bag ham og betragtede hans ryg lidt... Åh.. Jaydens øjne ulmede let i det svage lys i lejligheden - ja altså, han havde ikke rigtig tændt noget lys, han havde bare smidt sig på sofaen og havde ligget og nydt.. fornemmelsen af at være.. mm.. Og så havde han skulet lidt til den der.. pæl Ozzie havde haft med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:04 am

Oliver så op og smilede kort, han skulle lige vende sig til de der øjne.. det gav ham gåsehud.. argh, kunne han ikke lige.. have sin normale øjenfarve.. igen, det kunne være meget rart. "Hej" sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå, inden han gik ind og tog sine sko af, og hængte sin jakke op.. hm. "Hva så?" mumlede han stille og nikkede så "Ja" mumlede han, da havde han.. han havde spist en halv bakke poemfritter.. hm. Han så sig lidt om "Hvorfor er her så mørkt?" mumlede han og tændte for noget lys og gik så længere ind i lejligheden, "Okay første regel.. ikke noget med at snige rundt.. for det freaker mig ud.. når i sådan.. hurtige og sådan noget.." mumlede han og så kort om på Jayden, "Og intet bideri.." mumlede han og smilede skævt, det havde han ikke lyst til at opleve ærligtalt.. "Og eh. jaja.." mumlede han bare og vendte sig om og spang så nærmest i armene på Jayden, han lagde sine arme tæt omkring ham og trykkede sine læber hårdt og længselsfuldt mod hans.. åh, "Jeg har savnet dig!" sagde han højt og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:13 pm

Jayden lod ham tulle rundt og sætte sine ting af... det gik overraskende langsomt.. Var alle så langsomme? Havde han været så langsom? Nej, nu skulle han også være sød. Søøøød. The keyword. "Jeg er lige kommet hjem, nåede ikke rigtig at tænde lys.." brummede han og lod ham gå længere ind i lejligheden og lagde hovedet på skrå "Laver du regler nu?" mumlede han og skar en grimasse, det havde Ozzie også gjort.. hvad troede de lige? Det var sgu da hans hjem! Tsk... Men han sagde ikke noget, Oliver skulle jo helst ikke stikke af igen. "Jeg skal nok prøve at lade være.." hviskede han drillende, og greb Oliver da han hoppede op i hans favn og smilede fornøjet og gengældte hans kys, og skubbede en hånd ind under hans røv, og kærtegnede hans søde lille numse lidt og trykkede ham så op af væggen "Har da også savnet dig din..." begyndte han men blev afbrudt af de der bløde læber.. og det satte han nok lidt højere.. mmhm. Han sendte ham et frækt blik og lod kysset udvikle sig til noget mere intenst, og lidt mere vådt! Mmhm! Han lod en arm blive under hans numse og lod den anden søge op til hans mave og trøje og kørte den så langsomt op, og fornemmede den varme hud under sine fingre! Åh.. så lækkert!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTors Okt 17, 2013 11:37 pm

Oliver sukkede stille mod hans læber, åh hvor han larmede altså, kunne han ikke bare tie stille og kysse ham nå! De havde ikke kysset i så lang tid.. han kunne ikke.. han var jo for helved helt væk i ham! Det var ikke nemt.. at holde sig fra en man var så.. vild med.. og Jayden var lækker, om han så var vampyr eller dæmon, han var faktisk endnu mere lækker nu.. sådan.. at det kilede.. over det hele.. når han rørte ved en.. åh.. mhm. "Ja.." hviskede han stille, han måtte godt lave regler, i hvert fald lige dem der var vigtigst.. sådan noget med hvem der tog opvasken.. det var nok ikke så vigtigt.. njaa. Han mærkede væggen mod sin ryg og gav et lille klynk fra sig.. åh gud altså. "mmhmm.." brummede han stille, han kørte sine hænder op i Jaydens hår og viklede sine fingre lidt ind i det.. hm. "Jayden.. " pev han stille.. han ville jo ikke have lagt op til.. sex! Det var jo ikke det han havde ment med det.. han ville jo bare.. kysse ham.. et jeg-har-savnet-dig kys.. jo! Ihh.. "Det var ikke det jeg.." hviskede han, men Jaydens fingre var over alt.. og det var svært at koncentrere sig om særlig meget andet.. argh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 3:19 am

Jayden trykkede ham helt tæt mod væggen og lyttede til Olivers klynken "Mmm.. bliv ved.." drillede han "And while your at it.. kan du lige rødme lidt oveni? Og stønne, måske?" hviskede han drillende mod hans læber og nappede ham i underlæben og brummede og smilede frækt til ham. "Men det er det nu.." hviskede han drillende og hev hans trøje af og bøjede sig ned mod hans hals og trykkede et par små våde kys mod hans hals.. åh.. Han lyttede til hans puls mens han lyttede til Olivers vejrtrækning der langsomt udviklede sig.. hah! Han elskede det, elskede at lytte til forvandlingen fra et helt normalt og sødt lille menneske, til lille legesyg frækkert. Han kørte langsomt den frie hånd han havde ned til hans buksekant og lod et par fingre glide indenfor og nussede ham blidt på den bløde...tynde hud, det ville være så nemt at lade sine tænder synke ned igennem åh.. Nej! Jayden.. fy! Kun sex, blid.. blød sex, det kunne Oliver godt lide.. og så pisken også engang imellem. Han åbnede hans bukser og lod sin hånd glide ned bag buksekanten og smilede tilfredst "Halløjsa.." hviskede han kælent og trykkede så sine læber lidt hårdere mod hans, mmhm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 3:56 am

Oliver klynkede sig og vred sig lidt, ih nej det kunne han ikke bare! Ikke når de ikke havde snakket sammen.. eller tilgivet.. eller.. åh gud altså! "Nej nej nej!" skreg han og vred sig ihhh! "Det kan man ikke bare" mumlede han surt.. ih.. det var jo også bare.. han lagde nakken lidt tilbage ved de våde kys og gav et støn fra sig.. argh.. ih Jayden! "Onde.." hviskede stille og fik fat i Jaydens skjorte, og fik nogen af knapperne op og smilede lidt da hans bare overkrop kom til syne.. nå ja, det var jo slet ikke så slemt når man havde en så lækker, "Mhmm.. du er så.." hviskede han stille og pev lidt.. nej.. ih nej! "Nej.." hviskede han og rødmede i hele ansigtet.. argh.. nej, han måtte ikke drille ih! "Mhmm" stønnede han og rødmede bare endnu mere.. fuck altså.. argh! "Jayden!" råbte han og lagde nakken tilbage.. argh! Han lukkede øjnene.. som om det skulle hjælpe på noget som helst.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeFre Okt 18, 2013 11:51 am

Jayden grinede lidt da han hylede op om alting. "Såså.. shh.." brummede han og grinede lidt "Kan du så lige.. shh.." grinede han og trykkede sine læber mod hans "Mm.. åh.. så lækker" gispede han drillende og smilede frækt. Han skævede kort ned af sig selv og smilede lidt af det, jaja.. det kunne han bare gøre, det skulle jo også ske for at de kunne.. mm.. lave ting. "Åh jo.." hviskede han "Mmhm, jo! Støn noget mere.. og mere af den der rødmen, det tænder mig usigeligt meget.." drillede han, selvom det jo var sandt.. så kunne han godt drille ham lidt. Han fik fat om hans lem og bevægede sin hånd op og ned og sørgede for han blev hængende på væggen, mens han igen fandt hans læber med sine og tvang dem fra hinanden med sin tunge. "Ååh Oliver.." hviskede han mod de bløde læber og lod sin tunge glide kort over hans overlæbe. Det var dog utroligt hvor meget lyst man stadig kunne mestre når man praktisk talt var død. Hæh! Han skævede let ned af sig selv.. og smilede kort.. der var skam gang i blodstrømningen til.. det der skulle komme blod til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 10:07 am

Oliver pev lidt, "Nej nej Jayden, ih du kan selv være lækker!" sagde han højt og stønnede let, for satan da også, det gik jo slet ikke, åh. 

//Springe springe springe//

Oliver gispede let og krammede sig ind til Jayden, de var endt på sofaen, hvilket han var meget glad for, for væggen det var lidt.. våget.. og han følte sig egentlig bedst tilpas med at ligge ned.. tjaa.. alle havde vel et ynglings sted de.. kunne lide det bedst, ligesom dem der havde en ynglings stilling.. tjaa.. Oliver kunne bare godt lide når Jayden dominerede, så var alle stillingere fine. "Du er så.. så.." brummede han stille mod hans hals og gav et lille støn fra sig fra en af efterskælvene, han rødmede lidt og gemte sig ved hans hals.. mhmm.. men stadig.. så godt.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeSøn Okt 20, 2013 10:56 am

Jayden lod ham kramme sig ind til ham.. mmhm.. Lille lækkermås. Mmhm. Han kyssede ham blidt på kravebenet og blev indeni ham lidt tid.. bare lige til han.. mm.. og trak sig så langsomt ud. Han lagde en arm om hans talje og vendte sig om så han fik ham med og lod ham ligge henover sig og nød det lille menneskes nøgenhed.. mm. "Jeg håber ikke det var for hårdt.." hviskede han og lod sin hånd glide ned til hans lille søde numse og gav den et blidt klem og smilede tilfreds. God røv. Han lukkede sine øjne og trak vejret dybt "Du må altså gerne sove, jeg får nok ikke noget søvn i aften.." sagde han roligt.. eller nogen aften.. overhovedet. Han lænede sig lidt frem og trykkede et kys mod hans hår, han var faktisk glad for at de snakkede igen, og.. mm.. havde sex. Det var skønt. "Hvornår har du egentlig fødselsdag?" brummede han og åbnede et øje skævede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:00 am

Oliver sukkede stille og lukkede øjnene lidt, han smilede kort, "Tsk" mumlede han bare som om altså.. ihh! Han var da meget.. nå. "Jeg kan sagtens klare det.. alt.. det hele" sagde han bare, "Sig til hvis jeg var for hård ved dig" mumlede han bare.. aj det var.. men når han skulle være så flabet, så svarede Oliver igen, det burde Jayden også lige.. vide nu. "Hey" brummede han og lod sig glide op og side og ned af sofaen og fandt sine underbukser og trak dem på, han kiggede lidt rundt i mørket, det var alt for mørket, han gik hen og tændte for nogen små belysning, sådan det ikke var helt vildt, men bare sådan lidt hyggeligt. "Jeg er ikke særlig træt" sagde han bare roligt, han havde været træt.. men det havde virkelig hjulpet med det der mad, og klokken var jo heller ikke helt vildt meget, og desuden så var det lørdag imorgen, så han skulle ikke tidelig op eller noget.. men han skulle minde sig selv om at komme i skole på mandag.. det gik altså ikke med.. det der sløserig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:48 am

Jayden smilede skævt til ham "Mm.. det er dejligt" hviskede han kælent og grinede "Du er altid hård ved mig, og du ved jeg elsker det!" drillede han og fulgte ham med øjnene da han begyndte at tage tøj på igen og tænde lys, og missede lidt med sine øjne og brummede stille inden han rakte ud efter sine boksershorts og trak dem på. "Fair nok.." sukkede han og rejste sig, for at gå ud og lave en kop kaffe.. "Want something?" spurgte han ude fra køkkenet af og satte en kop frem og stod og trommede lidt på køkkenbordet.. Ikke at han var rastløs, men han kunne bare godt.. drikke noget kaffe. Han hældte det op i en kop da han var færdig, og gik ud i stuen igen og lænede sig kort mod dørkarmen og tog en tår af sin skoldhede kaffe.. varmen gjorde ikke noget, men smagen! "Yrk!" mumlede han og sank den beske mundfuld inden han gik ud og hældte kaffen ud.. det havde han jo glemt. Han sukkede før han gik ind i stuen og greb Oliver om livet og trak ham ind til sig "Smil til mig smukke" sagde han og tog blidt fat omkring hans hage og så ham kort ind i hans blå øjne, samtidig med at han kærtegnede hans hage. "Mm.. kys mig?" mumlede han og smilede skævt til ham og blottede ved samme lejlighed sine fine hugtænder. Oliver var tiltrækkende ud over alle grænser... og lige nu... mmhm, så skulle han bare smile, så skulle Jayden nok gøre alt hvad han ville have! Hæh! "Du svarede forresten ikke på mit spørgsmål.." brummede han så og trykkede ham så tæt ind til sig som han kunne komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:10 am

Oliver grinede lidt og rødmede så bare.. satans altså.. ih! Han gemte sig lidt og prøvede at finde sin t-shirt inden Jayden forsvandt ud i køkkenet igen, han kiggede kort ned på syningen for lige at tjekke at alt var som det skulle, det var jo ikke lige frem fordi Jayden var særlig blid i sengen, faktisk havde han været en anelse.. voldsom.. ikke fordi han gjorde det med vilje, men Oliver skyldte lidt skylden på Jaydens nye kræfter som han nok ikke helt kunne styre endnu, så han fik nok et par blå mærker, men det gik jo nok. "Nåå nej tak" mumlede han kort og så op da Jayden lød som om han blev kvalt, "Eh" brummede han og grinede lidt da han kom over til ham, "hey" brummede han og rødmede bar endnu mere og sendte ham et genert smil, "Jayden.." mumlede han stille og så lidt væk, "Mhm" brummede han stille og lod sig trække ind og lagde armene om ham, t-shirten slap ham igen. "Eh.. " hviskede han og stirrede lidt på de der hugtænder.. nå ja hvad fanden, han var jo stadig Jayden, selv om så lidt uhyggelig ud. Han lænede sig lidt frem og op og kyssede ham blidt på læberne. "Hva?" hviskede han og klynkede lavt, "mere?" hviskede han forvirret.. var han allerede tændt.. igen.. argh altså.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:42 am

Jayden smilede lidt større da blodet skød op i kinderne på Oliver.. kært. "Kan jeg slet ikke friste dig med lidt at drikke?" mumlede han og så kort ned af ham. Ned på hans mave.. "Går det godt med det?" mumlede han og løftede en smule på hans t-shirt og kiggede på det aflange ar med syningerne og rynkede sine bryn en smule i en uundselig grimasse. "Hm.." brummede han så og vendte sit blik mod hans og smilede kort til ham og nød kysset "Mm.. dejligt.." mumlede han og kyssede ham kort på næsen og slap ham så, så han kunne bevæge sig lidt igen. Han grinede og rystede på hovedet "Nejnej, du slipper.." sagde han blidt igen, og sendte ham et kort elevatorblik "Selvom det næsten er en skam at sige nej til, når du nu så pænt.. tilbyder.." drillede han og kurrede lavt og sendte ham et frækt blik, inden han drejede om på hælen med en lille latter og forsvandt ind i sit arbejdsværelse. Han kom ud igen med et par mapper og en markeringstusch i munden og satte sig i sin sofa, og slog op på en random side og bladrede så et par sider hen til der hvor han sidst slap og satte så et par billeder ind, mens han noterede nogen tal samt nogen noter. "Du svarede ikke på spørgsmålet om din fødselsdag.." sagde han roligt og smilede kort til ham, inden han fortsatte. Han rakte ud uden at se og fandt en fjernbetjening som han tændte noget musik med.. så var det lidt mere hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 11:10 am

Oliver smilede lidt forsigtigt og rystede kort på hovedet "Nej tak.." mumlede han, han havde ikke rigtig lyst til noget, ikke lige nu i hvert fald.. jov okay.. han havde ret meget lyst til Jayden, men det havde han jo altid.. mere eller mindre. "Det går vidst fint.." mumlede han stille og smilede lidt forsigtigt, han var ikke sikker, men det gjorde ikke undt.. men han havde selvfølgelig også ædt en del af de der piller han fik.. yearh. "Nåee.." mumlede han, nå ja okay nu var han ellers klar.. igen.. nå fuck it then. "Har du noget imod hvis jeg låner dit bad?" mumlede han stille og så lidt ned af sig selv, han havde ikke været i bad.. lidt længe.. argh.. siden de var i det der boblebad hæh.. han trængte til det. "Åh.. fødselsdag, der er lang tid til, hvorfor da?" mumlede han og smilede forsigtigt, faktisk havde han allerede haft fødselsdag for lidt tid siden, men han syntes ikke det var noget de behøvede at gå op i, det var der alligevel ingen der gjorde længere, ikke engang hans mor havde ringet til ham.. dog.. hans far havde faktisk ringet, og spurgt hvad han ønskede sig, men altså.. det havde han ikke lige kunne svare på, og så havde de ikke snakket sammen siden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 15 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: