Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 11:32 am

Jayden løftede blikket og målte ham kort med øjnene "Mm.. okay så.." sagde han blidt, og fortsatte sin klippe klistren, og lyttede lidt til hans mumlen der ikke lød helt vildt tilfreds og trak svagt på smilebåndet "Mm.. nej, det kan ovenikøbet være jeg joiner om lidt.." drillede han.. det kunne han godt finde på, det var ret frækt at have sex i badet! Og på køkkenbordet, og i sofaen.. og på gulvet, og... så, nej Jayden.. stop lige en halv, og vent lidt. Han trak på skuldrende "Bare noget jeg kom til at tænke på..." mumlede han kort og vendte blikket mod det han var igang med. "Men smut du bare i bad, jeg kommer om lidt" sagde han og blinkede kort til ham og skrev nogen tal ned og lyttede lidt til musikken.. hm.. han måtte lige, tænke lidt videre over det med fødselsdagstingen.. det var da også satans at der var så lang tid til. Han havde garanteret lige haft det! Hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:40 am

Oliver stod lidt og kiggede på ham imens han arbejde, "Der er lidt under et år til" sagde han så bare, for at fortælle sandheden, han havde haft fødselsdag for lidt over en uge siden.. nu havde han fortalt sandheden, men han havde ikke.. lyst til at få gaver af Jayden og han havde ikke lyst til at fejre fødselsdag, lige så lidt som han havde lyst til at fejre jul.. som desværre kom tættere og tættere på.. og hans mor ville ringe, og hans far ville ringe, og han gad ikke se nogen af dem.. men han havde en lille bror, og han kunne ikke svigte ham, det kunne han bare ikke.. han hadet julen. "Okay" mumlede han så bare stille og gik sin vej.. han kunne ikke finde ud af hvilket humør Jayden var i.. men han havde vel meget at tænke over lige nu.. det var også fair nok. Han smed tøjet på gulvet og hoppede ind under brugserne, han havde ikke helt.. det der store badekar skræmte ham lidt.. nej brugsernen var det nemmeste. Han vaksede sin krop og så sit hår, og stod der lidt længere ventede på Jayden, som ikke kom.. han havde nok travlt med.. arbejdet, han ville ikke forstyrre, han hoppede ud og fik sig tørret i et håndklæde og fandt noget tøj i sin sports taske som han heldigvis havde stillet i gangen ved døren, han skiftede til underbukser og en sort t-shirt med Guns n' Roses brand på. Han hængte håndklæder på plads og smed sit tøj til vask, det var vel okay, han gik tilbage til stuen og smilede kort til Jayden, "Så er der fri.. hvis du også skulle have et bad.." mumlede han stille og lagde hovedet lidt på skrå. "Når du er færdig med det der.. så.. kunne du måske tænke dig at se en film eller noget.. sammen med mig?" sagde han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 10:36 am

Jayden sukkede og rystede på hovedet "Okay, fint nok.." brummede han og stirrede lidt på billederne på de næste par sider uden at kigge op og skrev nogen flere tal. Han hørte ham godt gå ud på badeværelset og i bad, men han opdagede at der var mere at lave end han oprindeligt havde troet, så han skruede op for tempoet og ødelagde en kuglepen.. og en til.. og en til... argh! Sådan noget lort. Han fandt en af metal, og den holdt så til gengæld længere end de andre, og pludselig stod Oliver igen inde i stuen. Han klappede den sidste bog sammen og løftede hovedet "Allerede færdig?" spurgte han, måske en anelse skuffet.. Han skævede ud mod badeværelset og nikkede så "Okay.." sagde han roligt og kom på benene og gik hen til ham "Mm.. er færdig.. skal lige i bad.." mumlede han og lænede sig frem og snusede til ham.. mmhm.. indbydende. Han smilede djævelsk og bed sig diskret i fingeren så der piblede en smule blod frem og kærtegnede hans kind så han tegnede en lille stribe "Det ser ud som om du har misset en plet.." sagde han så og rynkede på sine øjenbryn og kyssede ham så på kinden, i panden, på munden og gav sig til at plette små rustrøde pletter på henholdsvis hans næse og anden kind "Jamen dog, du har da slet ikke været grundig nok!" sagde han bare drillende og bøjede sig og fik fat under hans røv og fik ham op over skulderen "Det må vi hellere gøre noget ved, kom!" sagde han og fik ham med ud på badeværelset og satte ham ned inden han trak hans t-shirt af ham "Også der?" sagde han og trak en lang streg nedover hans brystkasse.. så.. blødte han vidst heller ikke mere, der var grænser for hvor længe sådan et sår holdt sig uden at vokse sammen.. hæh. "Beskidte unge.." grinede han og trak ham ind i et kys. Mmhm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 11:00 am

Oliver smilede forsigtigt "Jaja.. jeg.. bliver bare her.. og prøver ikke at rode" mumlede han stille og så sig lidt om, han følte sig så lille bitte i den store lejlighed.. det var lidt overvælende, og så var der så koldt.. sort.. og metal.. og klassisk.. indretning.. kedeligt.. og koldt, og slet ikke særlig varmt og indbydende.. men helt perfekt for Jayden.. men nej, Oliver skulle ikke bo sådan.. han skulle bo et sted med hygge.. og med brunt træ gulv, og baby blå vægge, og potteplanter og små nips ting alle steder.. ja.. og en grøn sofa.. ja! "Hva?" mumlede han og rystede på hovedet og tog et skridt tilbage "Stop Jayden det er ulækkert" mumlede han lidt surt og rystede på hovedet af ham, hvorfor gjorde han sådan noget, ard. "JAYDEN!" sagde han højt advarende.. ihh! "Stttttoppppppp ih" brummede han surt og gav et hyl fra sig da han blev smidt over skulderen som en anden sæk kartofler, "sæt mig ned nu!!" sagde han og var ved at blive godt gal.. ikke rigtig vel.. men helt ærligt.. han sukkede irreteret da de kom der ud.. "Du kunne også bare spørge i stedet for at tvære mig ind i det der.. ih.. hvad ville du sige hvis jeg begyndte at tvære dig ind i mit blod måske.. hm" brummede han stille og lod ham dog alligevel trække t-shirt af og sukkede opgivende, "Af med det tøj" mumlede han stille og kiggede lidt på ham, nå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTors Nov 07, 2013 7:07 am

Jayden lod ham ikke blive.. og slet ikke for at rode! Nej, den bisse kom med i bad, fordi han var så beskidt altså.. Han smilede til ham og grinede da han råbte af ham og brummede og hylede, og teede sig som en sindssyg. Godt Jayden boede i en betonbygning der vejede det samme som månen.. nærmest. Hæh. For jo mere beton, jo mindre lyd! Medmindre det var meget høj lyd, for så ville det sprede sig ned igennem betonen. Han skævede til ham "Du ville ikke være gået med" protesterede han og smilede drillende til ham. "Desuden så er du dødlækker med sådan lidt blod.. man kan jo slet ikke holde fingrene fra dig!" drillede han og lænede sig frem og slikkede ham på kinden, henover en enkelt blodstribe der blev fjernet ved tungens berøring. Han grinede og rystede på hovedet af ham "Skat... babe, hvis du tværede mig ind i dit blod, så spiste jeg dig nok.." grinede han, og rakte ud og åbnede hans bukser og fangede kort hans blik og lagde hovedet på skrå "Okay okay" sagde han og trak sin trøje af, og smed den over på vasketøjskurven og åbnede sine bukser og trak ham ind til sig igen og gned blidt hans bukser ned, og lod dem falde resten af vejen ned på gulvet "Du må ikke være sur på mig.." mumlede han blidt og trak ham helt tæt på så han kunne mærke hans varme hud mod sin og kyssede ham blidt på hans nøgne skulder. Han trak hans underbukser ned og kærtegnede hans hofte og lod kyssene glide ned på hans kraveben.. mm.. Han åbnede sine bukser og lod dem glide ned og trådte ud af dem, og trykkede Oliver blidt bagud mod badet, og smilede lidt mod hans varme hud.. åh så indbydende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeFre Nov 08, 2013 9:37 am

Oliver sukkede overdrevet højt og langt.. og smilede så kort, "du er virkelig.." mumlede han, men vidste ikke helt hvilket ord der skulle til for at beskrive Jayden.. fucking irreterende måske.. og pirrende.. og irreterende fræk.. argh! "Måske hvis du havde spurgt sødt" mumlede han bare, nej nok ikke.. men det betød ikke at han bare sådan kunne tvinge ham, helt ærligt altså! "Ad Jayden" mumlede han bare, siden hvornår var blod bleven så død frækt.. argh.. nok siden Jayden var bleven vampyr, men det var altså stadig ulækkert for Oliver, så hvis han gerne ville prøve sådan noget skulle han nok finde sig en vampyr elsker.. eller noget, så kunne de smøre hinanden ind i blod.. fra en død kanin.. og side og slikke det af.. omg.. klamt.. argh! "Ja som om.." brummede han bare og rystede på hovedet.. okay han var ret negativ lige nu.. men ihh, Jayden var bare så skide dominerende.. hvorfor fik han lov til det? Hvorfor var han sådan.. nok fordi der aldrig rigtig var nogen der havde sagt nej tak til en nat med Jayden, og så kom Oliver.. og hans skreg og pev.. ved den mindste berøring.. aj det var sku heller ikke helt fair.. han var ikke særlig sød. Han så kort ned da Jayden åbnede hans bukser, han rødmede selvfølgelig.. som han altid gjorde når det kom til nøgenhed.. men han kunne ikke gøre særlig meget ved det.. helt ærligt. Han smilede så lidt mere, og lod sig trække ind til ham, med de åbne bukser, og bukserne der faldt ned.. bukser alle vejne, "Jeg er ikke sur, jeg er bare besværlig.. undskyld" hviskede han stille, og lænede sig frem og kyssede ham blidt på læberne, "Skal nok prøve at opføre mig ordenligt nu" mumlede han stille, og kiggede ned.. og så var han nøgen.. fuck altså.. hvis han ikke havde været rød i hovedet før så var han det i hvert fald nu, postkasse rød! "Mhmm" hviskede han stille og lod sig blot skubbe, "Jayden" hviskede han stille og kiggede kort ned, og tog så fat i hans underbukser og hev dem ned, hvis Oliver skulle være nøgen så skulle Jayden sgu også!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 11:09 am

Jayden løftede hovedet fra hans kraveben og så på ham, mens han bare grinede og rystede på hovedet "Baby I don't do sweet.." hviskede han og lænede sig frem og så ham i øjnene "Er du vred på mig? Hvorfor er du vred på mig?" mumlede han og kærtegnede hans side og ryg let.. hm.. måske havde han bare taget lidt for let på det med vampyrtingen? Måske var Oliver langt mere påvirket af det end Jayden var? Det eneste der irriterede Jayden var åbenlyst at han ikke hele tiden var god til at styre sig selv, men nu havde han også brugt 300 år på at blive god til at være dæmon i en verden der var kontrolleret af mennesket.. eller var det? Han smilede for sig selv, der sad mange væsner på nogen af de allerhøjeste pladser i samfundet. Men Jayden var heller ikke sød, og det vidste Oliver godt, ellers var han vel ikke gået med til det her.. i et forholds- halløj, kærester. Han sukkede tungt og rettede sig op da han undskyldte "Du skal ikke undskylde.. du skal vælge menneskedreng.." mumlede han bare og gik forbi ham og ind i badet, hvor han tændte for vandet. Oliver kunne ikke forvente at Jayden opførte sig som svigermors drøm, med sideskilning og missionær stilling. Det pis gad han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 12:08 pm

Oliver rystede på hovedet og grinede så lidt.. nej, nej det gjorde han ikke, eller jov.. men Jayden kunne godt lide at tænke på sig selv som en bad guy men egentlig var han jo meget dejlig.. og sød også.. men Oliver kunne godt lide ham når han var lidt,, mhmm som nu, han var bare træt og, ja.. det var ikke fair. "Jeg er ikke vred på dig!" sagde han hurtigt, "Ihh" mumlede han bare, "Hvad skal jeg nu vælge, jeg vil ikke vælge noget.. hold så op.." mumlede han bare og så lidt efter ham og sukkede, ih var han nu tøse fornærmet eller hvad? argh! han kørte forsigtigt en hånd gemmen sit hår og trak vejret dybt ned i lungerne, hm, Han skyndte sig så efter ham, han gad ikke det her pis heller, nu skulle han droppe det! Han prikkede ham på skulderen og vendte til han havde vendt sig om og lagde så armene omkring ham, "Jeg er ikke sur eller vred, eller noget.." hviskede han, "Så.." mumlede han stille "Shut up.. and fuck me.." hviskede han og smilede frækt inden han lænede sig frem og kyssede ham, lod sin tunge glide ind mellem hans læber og smilede kort. Han lod sine fingre glide ned over hans overkrop, og stønnede stille.. åh.. han var så.. ja.. han rystede let på hænderne, skælvede og fik gåsehud, "Hold op med at være så fandens lækker, jeg dør her.." hviskede han mod hans læber og rødmede en lille smule.. hmm.. en lille smule nu, det blev helt sikkert værre.. argh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 12:42 pm

Jayden ignorerede ham køligt, helt ærligt? Så havde Oliver nok også meget godt af at blive lagt på is indimellem så han kunne tænke lidt over tingene. Hm. Han skruede demonstrativt op for vandet så det bare larmede mere da han brokkede sig fortsat, og rystede på hovedet.. møgunge. Jayden lagde dog mærke til Oliver ikke forlod badeværelset.. han kunne dufte ham, og høre hans hjerte og puls dunke inde bag huden, bag ribbenene.. Han lukkede øjnene kort, tvang branden bagerst i sin hals til at ligge sig. Han bestemte! Han fornemmede et prik på skulderen og vendte sig så om mod mennesket der.. okay, så Oliver valgte en knap så aggressiv taktik.. eller.. den var ret aggressiv, for knægten havde ikke noget tøj på.. well played. Han trak vejret dybt og hævede sine øjenbryn "Hvad er du så?" brummede han, og lyttede og betragtede hans ansigt.. if you insist. Han sukkede mod hans læber, og gengældte så hans kys og lagde en arm om ham og trak ham ind i kabinen og vendte ham sådan at han havde ryggen til væggen og ikke havde mange muligheder for at komme ud "Møgunge.." mumlede han, men der var ikke noget hadefuldt i det.. overhovedet. Han understøttede det ved at trykke sine læber hårdere mod Olivers og afskår ham muligheden for at kommentere! Hæh. Han smilede svagt da Oliver stønnede.. han var som altid på forkant med det hele lydmæssigt. Han grinede og rystede på hovedet "Flab, luk.. or I'll devour your hot body in one bite, mmkay?" drillede han og fik fat om hans lår og trykkede sine læber mod hans, inden han trykkede ham mod væggen og løftede ham så og lagde hans ben bedre omkring sine hofter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 1:08 pm

Oliver sukkede stille, argh Jayden så virkelig pist ud.. hvad havde han gjort for at gøre ham så.. ja.. sur? Hmm aj var han virkelig så ond? Det var jo bare for sjovt.. det var jo bare modspil for fanden! Hold nu op altså.. eeek! Kan han så i det mindste ikke få ham til at bløde lidt op med noget.. kys? Sex var et billigt kneep, men han var ligeglad, han gad ikke den sure Jayden, han ville have den frække Jayden.. frække og søde Jayden, men lige nu mest frække. "Liderlig" hviskede han bare drillende og trykkede sig ind mod ham, hmm.. kunne han modstå? njaa Jayden kunne ikke modstå. Han gispede let og lod sig tvinge ind mod den kolde væg, og blev låst fast der, mellem den kolde væg, og den endnu koldere Jayden.. argh iskold! Han gøs let, og fik gåsehud over det hele, men det varme vand hjalp, og at hans egen krop var ved at blive godt varm, fordi han var ret tændt.. kunne han andet.. se ham lige.. se lige ham.. der.. åh. Han stønnede lavt mod Jaydens læber og fik igen gåsehud over det hele.. shit.. han rødmede lidt mere og lagde sine arme tilbage omkring Jaydens hals, og gav et lille klynk fra sig da han blev løftet op.. argh, han snak forsigtigt. "Jeg er ikke bange for dig.. at du ved det" mumlede han bare, selv om han var en smule skeptisk fa Jayden kyssede ham mod halsen.. kunne han finde på det? Njaa.. nej han kunne ikke, og hvis han gjorde så kunne han bare vente sig kunne han! Oliver kunne godt kaste med knive og smadre ting hvis han blev sur nok.. og te sig.. og slå op og skride.. ja.. nej det gik ikke, han havde ikke tænkt sig at lade ham bide sig, og det havde han også allerede fortalt, end of discussion! Han stønnede igen let, og pressede sine ben omkring Jayden og trak ham tættere på, ville have mere.. mhmm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 2:16 pm

Jayden regnede ud.. på Olivers rysten at det var køligt at stå der trængt op i et hjørne. Han drejede bruseren lidt så det varme vand regnede ned over dem begge. Dog virkede Oliver ikke så kold i sig selv, men det havde vel også noget at gøre med hans hjerterytme der bare steg og steg.. nurh, det lille menneske var tændt! Han smilede "Kan jeg høre.." drillede han og trykkede sin krop mod hans "Mm..." brummede han så bare, kun en gang imellem.. måske. Han fortsatte kyssene nedover hans hals og lod sin tunge glide blidt, hele vejen op igen og over øret hvor han nappede ham. Han havde overhovedet intet imod at blive trykket tæt på det lille menneske, han var varm, og han var tændt, og i hvertfald det sidste.. det smittede. Han fandt hans læber igen og genoptog hans intense kys fra før mens han fik guidet sit lem på plads så det eneste han egentlig skulle var at bevæge sig opad, men han kunne godt lige kysse lidt på ham først ikke? Hah.. Han nappede ham i underlæben, holdt den fast et øjeblik mens han fangede hans blik og så længe ind i de smukke blå øjne der lignede havis nogen gange i det rigtige lys, så blege kunne de blive.. så sarte, men alligevel smukke og sikke nogen hidsige følelser de kunne afspejle! Nogen gange behøvede Jayden jo ikke engang bruge sin evne, Oliver kunne fremstå som en åben bog indimellem.. Hah. Han trak så svagt på smilebåndet, og slap så hans underlæbe og lod sin tunge glide ind mellem hans læber og gled derpå langsomt op i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 2:43 pm

Oliver stønnede lavt og rødmede så bare helt.. helt tomat rød.. igen.. fuck altså, "Mhmm" hviskede han genert og prøvede at gemme sit ansigt, skulle han kigge på den måde der! Han døde jo! "Du må ikke se sådan på mig" hviskede han genert og sukkede stille.. de kys der.. åh fuck altså, "Ah" stønnede han endnu højere og kunne mærke.. Jayden.. hvorfor.. hvorfor gjorde han ikke noget! Var det en straf? En straf for at være sur og tvær.. det var slet ikke fair! Hvis han ville straffe kunne han råbe og smide med ting.. men det her var ikke okay.. argh! "Jayden!" stønnede han og gengældte hans kys, og prøvede at bevæge sig lidt, ned mod hans lem, ihh! "Jayden.." stønnede han igen og sukkede, fuck altså! "Gør det nu.. gør det nuuuuuu.. jeg kan ikke.. tag mig! nu!" stønnede han og skælvede let, fuck.. han var verdens dårligste til sådan noget her, han havde ingen tålmodighed over hovedet, nix.. pist væk.. han ville være den værste at lege sådan nogen.. sex lege med, fordi han ikke kunne holde mere en fem sekunder.. max! "JAYDEN!" skreg han højere da der ikke skete noget, andet end flere kys.. og et meget intenst blik, omg altså! "Jeg giver dig tæsk hvis du ikke snart! begyndte han, men så gled Jayden op i ham, og han gav et voldsomt støn fra sig, efter fuldt af flere små støn, og klynkede let, "Mhmm mhmm.. tag mig.." hviskede han bare og lagde nakken tilbage, åhhh.. shit!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:15 pm

Jayden smilede skævt da han gemte sig.. eller prøvede, der var ikke så mange steder at løbe til! Eller gemme sig bag.. "Hvorfor ikke?" brummede han bare, og slikkede ham kort på hagen.. mm. Han havde nok en eller anden kink for Olivers stønnen.. og skrigen og klynken. Specielt når de bare kom ud af den blå luft, man skulle bare røre ved ham! Det var så enkelt, og så... frygtelig.. frækt.. Han grinede af hans utålmodighed "Er der aldrig nogen der har fortalt dig at.. mm.. tålmodighed er en dyd?" drillede han stille og nappede ham blidt i kinden, der midt i hans søde rødmen. "Okay okay.. rolig.." drillede han og fik bedre fat omkring ham og bevægede sig så, først et par prøve gange.. frem.. tilbage.. jep.. så skruede han tempoet i vejret "Vi kan slås bagefter.." hviskede han tæt ved hans læber og nød hans stønnen. "Right on it.." mumlede han og trykkede ham tæt op af væggen og holdt ham fast der, og kyssede ham så langsomt på halsen da han lagde nakken tilbage, åh.. fuck det var fristende altså! Men det var også Oliver.. og et eller andet sted var Olivers blod helligt.. Hvordan det var blevet det forstod han ikke rigtig, men det var det altså. Punktum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 09, 2013 3:38 pm

Oliver rystede på hovedet "Fordi det får mine kinder til at brænde op!" sagde han højt og sank.. argh! Han gispede stille og rystede på hovedet igen, og rødmede endnu mere, oven i det andet, mhmm, "Tålmodighed? Aldrig hørt om det!" sagde han bare og smilede kort, og krammede sig tættere ind til Jayden og kyssede ham forsigtigt på halsen, mhm, han stønnede så bare endnu højere da Jayden.. åh fuck altså, "ARGH!" skreg han og satte sine negle i Jaydens skuldere og klemte lidt til, og kneb øjnene sammen.. mhmm! "Mhmm" stønnede han og sukkede og bøjede sig frem og kyssede Jayden på halsen, og stønnede mod hans hals, åh shit altså.. hvordan kunne det bare.. argh! "Jayden" stønnede han og rystede kort på hovedet, han skammede sig over sig selv.. men der var ingen tid til det lige nu, det var alt for godt, til at tænke argh! "Mere!" stønnede han bare og klynkede lidt.. shit altså..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Nov 16, 2013 1:40 pm

Jayden grinede bare "Jeg synes det er fantastisk, keep the good work up.." drillede han, og ignorerede hans heftige vejrtrækning, røde kinder og andre små lyde af alle slags. Istedet for at bide ham gik han igang med at smånappe, slikke og kysse hans hals.. og brumme lidt mens han gjorde det, for hyggens skyld. Han trak på smilebåndet, hvilket forvandlede hans ansigt til noget langt mere djævelsk "I love it when you talk dirty babe.." drillede han og lod sin tunge glide hele vejen op af hals hals til hans øre, som han også lod få en kærlig omgang og bevægede sig så lidt hårdere op i ham med et dybere støn mod hans øre. Han lagde ikke mærke til hvor hurtigt han bevægede sig, det eneste der ligesom var vigtigt var hvor tæt, hvor langt op og hvor lækkerblød Oliver var under hans hænder. Han kunne mærke Olivers hofter bore sig ind mod hans jo tættere han trykkede ham mod sig, men han var nok nød til ikke at ødelægge ham fuldstændig.. han var trods alt kun et menneske. Der var bare noget i Olivers stemme.. eller støn, nok nærmere.. og klynk for den sags skyld der kunne få ham til at miste fatningen fuldkommen, han ville gerne... argh. Han bed sine tænder sammen for ikke at miste sig selv fuldkommen og trykkede sit ansigt tættere mod hulningen mellem hans nakke og skulder og stønnede lidt højere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeMan Nov 25, 2013 9:06 am

Ved de ord rødmede Oliver bare endnu mere og kraftigere end før, han skød læben frem til en kort surmulen, men den fik ikke lang tid.. for endnu et støn flød over hans læber.. han lagde nakken lidt tilbage, og krydsede fingre for at Jayden ikke kommenterede hans rødmen yderligere.. han ville få røde pletter over hele kroppen.. hvis han blev ved på den måde! Han grinede så bare og rystede på hovedet.. og stønnede.. igen og igen.. Han lod sine negle bore sig ind i Jaydens skuldreblade, ubevidst om hvor hårdt han pressede, da vandet blev rødt i bunden af brugseren, han trak hurtigt sine hænder til sig, "Undskyld!" hviskede han forvirret og trak vejret i små stød.. argh! Han havde ingen kontrol over sig selv.. det var Jaydens skyld! Fuck.. argh.. det gik.. alt for hurtigt.. "Jayden!" hviskede han panisk og lagde sine hænder mod hans kinder og rettede hans øjne mod sine, "Ikke hurtigt.. jeg er stadig ved at heale.." hviskede han og lod en hånd glide ned over hans egen mave, til sygningen.. for at vise ham.. at der var en grænse for hvor hårdt han kunne gå til den.. selv om det var virkelig skønt.. og en smule skærmmende.. han kunne i hvert fald nemt sige, at det var meget.. meget anderledes at have sex med en vampyr.. woaw!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeMan Nov 25, 2013 9:38 am

Jayden var yderst fornøjet over at Olivers surmuleri ikke blev til noget, fordi hans ansigt blev fordrejet i nydelse og hans fremskudte underlæbe måtte vige for de støn der led sig over hans læber. Han fornemmede Olivers negle bore sig ned i hans hud hvilket fik blodet til at pible frem. Det fik ham til at smile lidt for sig selv.. hæh! "Du behøver ikke.. undskylde.." gispede han mod hans læber og bed kort tænderne sammen inden han trykkede sine læber mod hans i et lidt hårdt kys og afsluttede det med at nappe ham lidt tilfredst i underlæben. Hans paniske hvisken hylede ham dog lidt ud af den og han åbnede sine halvlukkede øjne og stirrede på ham inden han så ned af ham "Ow..hov.. sorry.."mumlede han, og tog et bedre tag omkring Oliver og smilede skævt til ham, inden han langsomt gled.. mmhm.. helt i bund igen.. Og samlede sig så , så vidt muligt om opgaven how to fuck like a human. Det tog ham lidt tid og han fik også ødelagt en af badeværelse klinkerne der faldt ned med en klirren. Men smerten hjalp lidt til at fastholde koncentrationen. Desuden holdt han lidt mere øje med Olivers reaktioner, indtil han kom, og Jayden også selv kom et par sekunder efter... Sådan! Så kunne det vidst heller ikke gøres bedre! Han skævede til klinken der var faldet ned, og lå som skår på gulvet og trak sig så langsomt ud af Oliver, men satte ham ikke ned. Istedet bar han ham ud af badet og satte ham på badeværelse gulvet inden han gav ham håndklæde på.. og fandt et til sig selv. "Så!" erklærede han "Er du hel endnu?" mumlede han så drillende og tørrede ham en smule i håret.. mmhm.. lille menneske! Yndlings ting!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 7:43 pm

Oliver stønnede og grinede så lidt, "det okay, bare du ikke ødelægger mig" grinede han og gemte sit ansigt ved Jaydens skulder.. puuuh.. sex med en vampyr.. woaw. "Åh" hviskede han forpustet og satte tænderne i Jaydens skulder, for at dæmpe de høje skrig lidt.. bare der ikke kom nogen.. gud nej altså! 
Han trak vejret dybt ud, da de begge.. var færdige.. eh, ja. "Du må gerne sætte mig ned?" hviskede han stille og lænede sig tilbage og så ham kort i øjnene, men det fik ham bare til at rødme igen, så han kiggede hurtigt væk.. satans. Han lod sig dumpe ned og kiggede kort tilbage på badet.. Han havde slet ikke lagt mærke til at Jayden havde ødelagt noget.. ups.. åh nej altså.. skulle det være sådan fra nu af? Argh! Han smilede og lod sig dumpe ned på gulvet, men han kom hurtigt på benene igen, han gad ikke side der og kukkelure.. næh nej! "Måske" sagde han og smilede frækt.. lige kort. Inden han skyndte sig afsted for at finde noget tøj.. han fik et par underbukser på og en halv lang sort band t-shirt, som han nogen gange sov i. Han så sig lidt rundt.. da han fik øje på.. hvad fanden!? Han så sig om efter Jayden og råbte så lidt, inden han kaldte på ham, "Hvad har du gang i?" sagde han surt da Jayden kom til syne, og pegede på træpælen der stadig lå der midt i det hele, hvor Ozzie havde efterladt den, men han kendte jo ingen ting til hans tideligere besøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeFre Dec 06, 2013 6:08 am

Jayden så efter ham da han stak af for at finde noget tøj, og smilede bare lidt. Helt i stykker var han vidst ikke. Godt så. Han strakte sig dovent, og tjekkede kort sit ansigt i spejlet. Der var ikke noget at sætte en finger på, hverken skæg eller noget andet han skulle tage sig af. Han hævede blikket til døren da Olivers stemme pludselig skar igennem stuens vægge og nåede ham.. eller også var det bare fordi han hørte bedre. Han skar en grimasse, og gik ud fra badeværelset og fik øje på ham stående henne ved bordet hvor træpælen lå, og skar en grimasse. "Ingenting?" sagde han uskyldigt og gik hen og samlede den op. Han vendte pælen mellem fingrene, kort og betragtede den indgående "I was re-decorating.." sagde han sarkastisk og smilede djævelsk til ham "Overvejede et stakit langs væggen derovre.." mumlede han sarkastisk inden han gik over og smed pælen ud på altanen og holdt armene ud "See? Gone!" forsikrede han ham roligt, mens han så forskende på hans ansigt for at afkode hvad han helt præcis tænkte... Ud fra hans temmelig sure udtryk kunne det tyde på at han ikke var helt tilfreds med at pælen havde ligget i stuen. "Kaffe?" sagde han så roligt og gik ud i køkkenet, og satte kaffe på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 11:02 am

Oliver så hen på ham og hævede øjenbrynene "Du er dårlig til at lyve" sagde han stille og lukkede øjnene imens han prøvede at få lidt styr på sig selv, han vendte sig langsomt om og lagde en hånd for munden i det han hostede lidt.. hmm.. var han ved at blive syg igen? Det var da ikke særlig lang tid siden han havde været syg sidst.. øv. Han sukkede stille og vendte sig om igen og fulgte Jayden med øjnene som han gik hen mod døren ud til terrassen, han sukkede stille. "Hvad var meningen med den egentlig?" sagde han stille, "Du har vel ikke overvejet.. du er vel ikke.." sagde han stille og stirrede på ham indgående. "Jayden" sagde han stille og sukkede og tog sig for munden da han blev ramt af endnu et hosteanfald, "Kaffe ville være godt" sagde han stille.. hvordan kunne to mennesker have et så fantastisk sex liv.. men være så skide kedelige når de bare.. var der.. omg.. de passede virkelig dårligt sammen. Han så sig lidt omkring og gik så hen til sofaen og slog sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 10:04 am

Jayden sendte ham et skævt smil ude fra køkkenet "Det er ligemeget" sagde han og fandt nogen kaffekopper frem fra et af skabene, mens Oliver tullede rundt inde i stuen. Det var mærkeligt at leve sammen med nogen, når man var van til at leve alene.. når altså han ikke havde haft nogen med hjemme natten over. Men det var så sjældent folk sov der.. Hm. Han hældte den skoldhede kaffe op i et kopperne og lyttede, og sukkede så dybt inden han gik ud i stuen. "Oliver.." sagde han og sendte ham et blik der kunne betyde lidt af hvert, men nok mest af alt at han ikke gad tale om hvorfor pælen lå i stuen. Han balancerede kaffekopperne med en hånd og samlede Oliver op med den anden så han hang på hans hofte som en liiiidt for stor baby... men det var da også meget sjovt ikke? Haha. Han trak ham med over i sofaen og satte ham ned "Er du ved at blive forkølet? Jeg synes du hostede før?" brummede han og rakte ham koppen og et tæppe fra armlænet og betragtede ham så lidt.. han så faktisk lidt bleg ud. "Er du syg?" spurgte han så nysgerrigt og snusede til ham som om det fortalte ham noget. Men han duftede bare af Oliver, frisk blod og kaffe. Han lænede sig tilbage, men slap ham ikke med øjnene "Skal vi.. se en film?" tilbød han så langsomt, og fulgte kaffekoppen der blev løftet op til Olivers læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeTors Dec 26, 2013 6:18 am

Oliver stirrede tilbage på ham, en ukendt vrede strøg op i ham, og han havde lyst til at slå om sig.. hans indre skreg på Jayden, bad ham om at blive væk, hold dig væk, god dammit!.. men han kom stadig tætter på.. han bed tænderne sammen og lukkede øjnene, det sidste han havde brug for var endnu et skænderi, hvis de blev ved på den måde.. guderne vide hvad der så sker.. En ting er sikkert.. ingen ville blive glade af sådan en beslutning.. Tag dig sammen Oliver.. Siden hvornår var han begyndt at tale med sig selv? Den indre stemme.. Shut up!.. Han vendte sig kort mod Jayden og stirrede ind i hans mørke røde øjne da han blev løftet på, han gav et brum fra sig, og tilkende gjorde at det brød han sig ikke om.. lige så snart han var blevet fri fra Jaydens skruetvinge greb, kravlede han ned i den anden ende af sofaen og tog sin kaffe kop med sig.. afstand var godt. Han gav et host mere fra sig.. føj. "Nej jeg er aj" sagde han, og kunne godt høre hvor vred han egentlig lød.. satans. Han tog en dyb indånding, "Ja det kan vi godt, vil du vælge?" sagde han med en mere sød stemme.. slap af.. slap af slap af slap af!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 6:05 am

Jayden havde ikke set Oliver i en uge.
En hel uge.
Det var faktisk pænt lang tid for sådan en som ham. Specielt når deres forhold var helt nyt og sådan, var det så ikke meningen man skulle hænge på hinanden til man næsten klistrede sammen?
Jayden vrissede lidt og skubbede til en mannequin der faldt med et brag der forskrækkede en af make-up artisterne så meget at hun kom til at stikke modellen i øjet med mascara børsten. Det morede ham slet ikke nok, det gjorde ham heller ikke mindre irriteret, det var bare... ligegyldigt.. Han fandt sin mobil og ringede Oliver op mens han rodede utålmodigt i sine lommer efter smøger. "Hej. Det er mig, hvor fuck er du og hvorfor svarer du ikke? Skal jeg virkelig til at OPSNUSE dig som en anden hund for at finde ud af hvor du befinder dig?! Ring." sagde han små-hysterisk og lagde på. Det var det 4 opkald på to dage. Jayden hadede den slags, han hadede at skulle være den der opsøgte nogen, specielt fordi han følte det nedværdigende. Men et eller andet sted nagede det ham også utrolig meget.. et sted inde i hans døde samvittighed og medlidenshedsfølelse var han ude af den fordi Oliver kun var et menneske og han kunne ligge død i en eller anden container eller være blevet spist af en af nattens dæmoner. Nej. Han var bestemt ikke glad for situationen. Og det smittede af på hans arbejdsindsats, han kunne ikke få det til at fungere, modellerne var forkerte, opsætningen var forkert, kameraet var lort! "Lav jeres amatør lort selv!" fnøs han til sidst og kylede kameraet ind mellem modellerne og vendte om på hælene for at gå ud og trække vejret gennem et filter.
Da han kom udenfor fandt han dog ingen smøger, og det gik op for ham at han havde kæderøget de sidste dagen før, mens han havde ventet på at Oliver ville ringe. Nu skulle det være nok. Han vidste hvor hans mor boede, hun måtte vide noget. Han var væk som et lyn ned af gaden, det var nok en af de smarteste finesser ved at være en vampyr, han bevægede sig fuldstændig ubesværet, og det tog ingen tid for ham at nå hjem til Olivers barndomshjem. Han kørte en hånd gennem sit hår for at sikre det sad nogen lunde inden han bankede på, selvom han vidst ikke kunne være mere perfekt i sit udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 6:21 am

Han vendte sig om da en lyd nåede hans øre.. en banken? Hvem fanden bankede på nu?! Han smed hvad han havde i hænderne og vandrede mod døren, hans øjne var blodskudte og hans hår var pjusket, og han havde ikke været i bad i omkring en uge, eller sovet.. for den sags skyld, lidt mad havde han fået, men det var ikke meget. Han åbnede døren hurtigt op og stirrede udtryksløst ud på en fremmed ung herre, hvem fanden? "Hvad vil du?" mumlede han surt, prøvede at finde ud af hvem der kendte en mand som ham, umuligt Oliver, umuligt Jenni.. og hvorfor skulle Oskar kende en.. nej. "Hvem er du?" sagde han så forvirret og så sig om. Olivers far John, havde hængt ud på hospitalet samen med Jenni i den sidste uge, Oskar var der af og til, men han var bare for lille til at forstå det ordenligt, og han gik jo stadig i skole, så han var blevet sat af hos Johns forældre. Jenni og John havde skiftet til at besøge Oliver, de var ikke så godt til at være i selvskab sammen, og Oliver sov for det meste, så var det kun dem to.. og de havde intet at tale om.. så det var bedst at de var hver for sig.. lige nu var John blevet sendt hjem til Jenni for at hente noget skifte tøj, og hendes computer, så kunne hun arbejde lidt fra hospitalet af.. selv om han hadet at løbe erinder for hende.. men det var en alt for upassende sitation til at skændes.. de blev nød til at enes, for Olivers skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 6:49 am

Jayden gloede lidt på den mørkhårede mand der åbnede døren. Han troede umiddelbart at det var Oliver da døren gik op, men det her var ikke Oliver. For det første var han mega ubehøvlet, men det var Oliver jo også, så de var nok i familie. Han snusede dybt og så henover hovedet på manden et øjeblik.. forsøgte at finde Oliver... her duftede af ham, men kun alt for svagt. Han var her ikke. "Hvor er Oliver?" sagde han så, præcis ligeså ubehøvlet som manden. Han ville skide på om han var alderspræsidenten i det her selvskab, for psykisk var han det i alt fald ikke. Jayden tænkte kort over sine næsten 300 år. I al den tid havde han aldrig gjort noget som det her. Det var ikke en god kombination, faren.. som det vel måtte være? Virkede træt og uoverskuelig.. Og lige nu var Jayden vred og irriteret og frustreret og han havde ikke drukket blod i dagevis, og manden duftede usandsynligt godt, og... Han blegnede, nej, det måtte han ikke. Ikke spise Olivers familie. Fy. "En ven." svarede han kortfattet, han var ikke kommet for at diskutere oprindelse og udlægge sin livshistorie i billeder, han ville bare have Oliver.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 16 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: