Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 6:46 am

Oliver gispede let "Hvad?" hviskede han bare forvirret, han var ikke med længere, hvad gjorde han? Åh det var også fuldstændig ligegyldigt.. Det var svært at tænke sådan her.. puuh.. men han blev nød til at tænke en lille smule, ellers var han jo helt.. væk.. åh! Han stønnede lidt højre da Jayden trangte dyber op i ham, mhmm.. åh.. kunne de ikke bare.. blive ved altid? Men åh det kunne de jo ikke.. og han.. han kunne snart ikke holde på sig selv mere.. Åh. Han gispede let da Jayden vendte ham om, egentlig meget glad for at kunne se hans ansigt igen, selv om han sikkert selv var helt rød i ansigtet, og svedig og forpustet.. ard.. åh! Han trak ham ind til sig og folede sine hænder i nakken på ham, og bed sig kort i læben, og lagde så også sine ben om hans hofter og pressede ham lidt tætter ned til ham på den måde.. mhmm. "Ih" mumlede han bare.. men egentlig var han ret glad for at hans øjne ikke var.. skiftet.. havde skiftet, til en eller anden klam neon farve, nej det måtte de ikke. "Hva?" hviskede han stille forsigitgt.. noget sjovt? Åh.. han lukkede øjnene hårdt i og lagde nakken tilbage, lod sine fingre glide ind i Jaydens hår og trak til "NEJ!" skreg han højt og spærede øjnene helt op, lænede sig frem og satte sine hugtænder i Jaydens skulder, faktisk ville han bare bide ham, men han havde jo glemt.. at han havde hugtænder.. han kom lige med det samme som den søde strøm af varm blod flød ind i hans mund, og han gispede højt.. lige der.. i øjeblikket, forsvandt alt for ham.. ikke engang hans orgasme kunne måle sig med det her, han bed hårde til, omverden var død for ham, og hans pupiller trak sig sammen til små sorte prikker... så sulten.. så ufattelig sulten!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 11:53 am

Jayden grinede bare stille, og rystede på hovedet, mens han fortsatte sit lille mellemværende. Han nåede dog ikke langt med vampyrens overmenneskelige hastighed før Olivers tænder pludselig sad i skulderen på ham "Hm.. mm.." brummede han "Too late I guess.." mumlede han og smilede kort inden han bed tænderne sammen i en grimasse "Ah, rolig.. jeg går ingen steder.." mumlede han. Han havde jo godt vidst det bare var et spørgsmål om tid før Olivers sult ville kræve sit, men det her havde vidst mere været et tilfælde end et egentligt angreb. Jayden lod ham suge et stykke tid til han selv følte det var tid til at han stoppede og greb fat om hans nakkehår og trak ham væk "Så skat.. slip" sagde han roligt, men fast og fik trukket hans nakke lidt tilbage. Han betragtede hans blodige læber lidt, og smilede "Der skal vidst lidt øvelse til.. " drillede han blidt og lænede sig frem og kyssede ham inden han trak sig ud og slikkede kort på sin tommelfinger og lod den glide over bidemærkerne på sin hals så de forsvandt. Det ville de have gjort alligevel, men spyttet hjalp på processen. Han lod sig rulle om på siden inden han fik en arm om Oliver og trak ham ind til sig.. han havde jo lovet de skulle putte og den slags.. mens han gjorde det beredte han sig på en halvynkelig klagesang der omhandlede ord som undskyld og tilgiv mig. Han ville ønske han ville lade være og bare... ligge sig ned og slappe lidt af ovenpå sex, og blod.. Eller i hvertfald lige give Jayden to sekunder til at komme ovenpå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 8:41 am

Oliver glippede lidt med øjnene, han kom først rigtig til sig selv da Jayden skubbede ham tilbage, han stirrede på ham med vrede øjne og rystede på hovedet.. "Mere" sagde han truende og stirrede ind i Jaydens øjne, med sine egne zombie farvede øjne og hvæsede lavet.. lyden kom så meget bag på ham at han gispede højt og så sig til alle sider, han forstod ikke at lyden kom fra ham selv.. satans. Han skubbede hurtigt Jayden væk og var oppe fra sengen på ingen tid, og så i tøjet han stormede mod døren, det hjalp ikke at blive der, Jayden kunne ikke hjælpe ham.. ikke nu. Han var ude af døren på igen ting, ligeglad med om Jayden var i hælene på ham.. han kunne bare holde sig væk kunne han! Han løb ned af trappen og ud på gaden hvor alting gik fuldstændig amok.. WOW! Han gik langsomt på knæ og gemte sig ansigt i hænderne.. åh gud.. så mange.. følelser.. åh gud nej.. Han løftede sit ansigt igen "Jeg er sulten nu.." hviskede han stille.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:05 am

Jayden havde aldrig troet at han skulle høre en trussel fra Oliver.. men han var selvfølgelig Oliver hyped on blood.. lige nu i hvertfald. Han nåede dog slet ikke til det der putte-stadie som Oliver havde bedt om inden de havde haft sex, før Oliver sprang ud af sengen og fløj ud af døren. "Fuck!" hvæsede han kort og kom i tøjet med det samme. Han var ude af døren sekundet efter Oliver, det var et sekund for meget. Han stormede ned af trapperne, duften af mennesker fik hans øjne til at gløde røde som blodet fra et nyt sår, næsten flouroscent rødt. "Oliver!" råbte han og kom ud på gaden og fik lige præcis set Oliver falde på knæ. "Satans.." mumlede han sammenbidt og skyndte sig ud og samlede ham op og smilede stort, falskt og undskyldende til de der stirrede på Oliver der klynkende blev trukket med. "Jeg ved godt for helvede at du er sulten, tror du ikke også jeg er?" brummede han og fik ham slæbt op på øverste igen og lukket ham inde på badeværelset "Du bliver der.." sagde han og låste bag sig. "Jeg kommer tilbage om lidt, don't.. move." slog han fast og gik ud. Han låste også yderdøren... for en sikkerheds skyld, inden han forsvandt ned og udenfor. Det skulle gå stærkt.. for hans egen og Olivers skyld. Han fandt også hurtigt et offer og bed hende, sugede kun lidt af hendes blod hvilket gjorde hende bevidstløs.. resten måtte Oliver klare. Jayden fik hende også slæbt med hjem igen.. åh gud.. kæmpe drink.. bagefter.. når han havde skilt sig af med liget selvfølgelig.. han klarede det her ene for Oliver, og så skulle han selv lære det! Bum. Han låste sig ind og låste derefter op for badeværelse døren og så på Oliver "Dinner.." mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:42 pm

Oliver tørrede sine øjne og snøftede da han mødte lugten af Jayden, han kunne lugte ham! Utroligt.. woaw! "Lad mig være" mumlede han bare stille, kunne slet ikke.. ville slet ikke.. ville bare side der.. og hade sig selv lidt.. og være alene.. kunne Jayden ikke forstå det! Han var ligeglad med dem der kiggede, han var ligeglade med dem og deres dumme blod, og deres dumme puls, der pumpede og ramte hams øre.. og hev og sled i ham, i retning af dem, han var røv ligeglad.. ville bare side der.. og få sine tanker på plads.. men det syntes Jayden ikke, og så blev han slæbt med oven på igen, og låst inde, "Jeg vil ikke være her, jeg vil hjem!" sagde han surt og rækte tunge af Jayden.. ihh! Han gik hen til vasken og vaskede sit ansigt, han gad ikke ligne en klam morder.. ad føj.. han kiggede kort på sig selv og gispede lavt, han øjne! Åh gud det var jo værre end neonfarver.. fuck altså.
Han stirrede lidt på døren, og ventede bare til Jayden kom og låste op. Han fór forskrækket tilbage.. åh gud åh gud åh gud! Var hun død! "Du kan få hende helt for dig selv kan du!" skreg han vredt, og skyndte sig ud af døren, "Ses" mumlede han og spurtede så alt hvad han kunne.. lad mig nu bare værre.. åh åh åh.. ud i skoven.. ud i skoven.. skoven er godt, der er ingen mennesker i skoven.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:33 am

Jayden begyndte at fornemme en trykken bag sin hjerneskal. Hovedpine? Seriøst? Kunne han overhovedet have det? Det måtte skyldes stress. Stress over hans nye, åndsvage job som barnepige for Oliver. Han var ikke vildt tilfreds med det overhovedet, og det gjorde ham temmelig hidsig da Oliver stak af igen... åh for helvede hvor var han træt af at skulle den fornuftige, og den der forklarede, på trods af at Oliver ikke forstod et hak alligevel! Da han bare stak af igen blev Jayden stående... han rendte ikke efter ham. Istedet tømte han kvinden for blod og skildte sig af med liget som om der intet var hændt inden han gik hjem med brændende røde øjne, i et forfærdeligt humør. Tsk. Han smed sig inde i sengen og låste døren.. ikke at han kunne holde den umulige unge ude, men han kunne i det mindste høre ham hvis han bragede gennem døren. Han ville nok høre ham nede foran bygningen, men altså.. Tsk. Han fandt en flaske Jack Daniels og drak. Føj, det havde han godt nok trængt til! Han fandt også et glas hovedpinepiller selvom hovedpinen var mere eller mindre væk, nok på grund af blodet.. men han tog alligevel et par stykker for en sikkerhedsskyld. Han var vred og det fik lov at gå ud over Jack Daniels! Og hende tøsen der.. der var død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:31 am

Der gik en time.. og en til.. og en til.. og så vendte Oliver om sider tilbage til Jaydens lejlighed, han stod lidt nede foran, og røg en smøg fra den pakke han lige have købt.. det føltes bare underligt, og ligegyldigt, men han kunne godt lide følelsen af det, ligesom han godt kunne lide følelsen af at trække vejret.. selv om han ikke behøvede det, så gjorde han det nu bare alligevel.. Han så op.. endnu et skænderi.. Jayden havde ikke tænkt det her igennem.. Oliver ville ønske at han.. at han havde tænkt.. inden han havde gjordt det her.. de skændes hele tiden, de kunne jo ikke.. det kunne jo umligt blive godt.. og han hadet at være uvenner, hadet det! Han havde faktisk mest lyst til at tage hjem til sine forældre.. men det kunne han ikke.. og han var sikkert allerede efterlyst, sammen med Jayden.. det ville være typisk hans forældre i hvert fald.. han burde nok passe på med hvor han gik.. og alligevel det var en stor by, og hvor mange ville egentlig genkende ham hvis de så ham.. han så jo anderledes ud nu ikke? Han bestemte sig så for at tage trappen op og åbnede roligt døren ind til gangen, hvor han trådte ud af sine sko.. han havde ikke haft jakke på. Han gik forsigtigt ind i stuen og stirrede lidt på soveværelse døren der var lukket.. han ville nok ikke forstyrres, i stedet lagde han sig på sofaen og lukkede øjnene, prøvede at sove.. hvorfor kunne han ikke falde i søvn.. argh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:55 am

Jayden var mere eller mindre i en søvndøs.. efter 3 flasker JD.. eller måske var det 5? Han var ikke sikker, men der skulle meget til for overhovedet at få ham til at sove... eller døse hen, han sov ikke.. for han hørte udemærket Oliver komme ind af døren. Deusden havde de der piller nok også gjort sit for at give ham en lille.. søvndøs på.. drugged. Det føltedes godt, det kunne han godt komme til at gøre igen. Hah. Han lyttede til Olivers rumsteren rundt inde i stuen til han vidst lagde sig på sofaen.. Han kunne mærke hans frustration... han kunne mærke den længe.. i godt og vel et par timer. Så sukkede han og stog op og gik hen og åbnede døren og kiggede på ham. Han svajede lidt, dog ikke så påvirket længere. Kun lige af at stå op for første gang i lang tid. "Hvornår har du tænkt dig at lade mig hjælpe?" sagde han så i et kontrolleret tonefald, ikke særlig højt.. lavt faktisk, og roligt. Han bød ham ikke op til endnu et skænderi.. det var et spørgsmål. Et tilbud. Han kunne jo hjælpe ham.. spørgsmålet var bare hvornår Oliver ville udnytte tilbuddet om hjælp.. for det var han virkelig dårlig til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:15 pm

Oliver sukkede irriteret, hvorfor kunne han ikke bare sove! Han havde brug for at sove, han havde brug for at drømme! Argh! Det her var det rene helved, hvordan blev man menneske igen, kunne man det? Eller var man bare død.. og så ikke mere.. argh, han hadet den tanke.. for evig og altid.. fml! Han så op da Jayden kom ud og sendte ham et skævt smil, "Undskyld" hviskede han stille, "Jeg kan bare ikke.. jeg kan bare ikke dræbe.. det er ikke så let for mig.. som for dig.. er det okay hvis jeg fortrækker dyreblod? Selv om det smager dårligt, så.. så slår jeg altså ikke nogen mennesker ihjel, det gør jeg altså bare ikke.." sagde han stille og rystede lidt på hovedet for sig selv. Han rejste sig langsomt, han ville heller ikke skændes.. hadet det. "Er du allerede blevet træt af mig?" sagde han stille, han kunne lugte alkohollen.. ard. Han gik langsomt hen mod ham og slog armene rundt om ham, "Kan vi ikke bare.. gifte os.. og flyve langt væk.. og være alene.. altid" mumlede han stille mod hans bryst og lukkede øjnene igen, "Hvorfor kan jeg ikke sove.." mumlede han så stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:01 pm

Jayden stod roligt og så ham vende og dreje sig, og ventede på reaktionen. Han sukkede stille og nikkede så "Mmhm, det kan jeg godt gå med til, hellere det end at sulte dig.." sagde han blidt, og lænede hovedet på dørkarmen og så ham, mens han rejste sig og snakkede videre. Han rystede på hovedet "Jeg blev vred på dig, lad venligst være med at gøre det særlig ofte.." brummede han. Der var lidt en advarsel i det, det måtte Oliver acceptere, Jayden hadede at blive ustyrlig, medmindre ustyrligheden havde et hint af styring, eller bare en effektivitet. Den vrede tideligere havde ikke båret frugt. Den havde bare været der.. vred. Ud over det hele. Smittet af på luften. Hvis bare hans modeller kunne føle sådan indimellem, og vise det til kameraet ville han være en lykkelig mand. Han lagde en arm om hans skuldre og glippede søvnigt med øjnene, selvom han jo i realiteten ikke var træt. Men han kunne gå i dvale.. selvom han var dårlig til det, måske var Oliver bedre? Han trak svagt på smilebåndet og grinede "Gift er noget man tager for ikke at blive gift.. Oliver.." mumlede han ned i det mørke hår og lyttede til hans vejrtrækning "Ville du gerne det?" spurgte han så, og åbnede sit lille.. epi-følelsescenter så han kunne fornemme hvad Oliver følte. "Lad mig vise dig noget.." mumlede han så og trak ham baglæns ind i soveværelset og lukkede døren efter dem, inden han guidede ham op i dobbelt sengen, under den fine sengehimmel med stjerner og planeter i et gammelt design tegnet på sengehimlen. "Lig dig ned og luk øjnene.. du kan gå i dvale, det er som at sove.." forklarede han stille. "Jeg er dårlig til det, men det er du muligvis ikke!" sagde han og lagde sig ved siden af ham. "Luk øjnene.." sagde han igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:21 pm

Oliver kiggede lidt på ham og nikkede "Jeg er også sur.. hele tiden.. næsten, jeg hader det" mumlede han bare, "Jeg hader at skændes med dig" mumlede han og tog en dyb indånding og snusede ind ved Jaydens t-shirt.. åh han duftede godt.. hvis man kunne få Jaydens duft som en parfume så ville han hundrede procent gå med den hele tiden, dag og nat! Putte det på sin pude så han kunne sove i Jayden.. uh ja! "Hold op" mumlede han bare stille og rystede svagt på hovedet "Det ved jeg ikke.. måske ville jeg gerne.. men det her er jo heller ikke specielt romantisk" mumlede han bare og rødmede lidt ved tanken om Jayden på knæ og alt sådan noget, "Måske skulle vi prøve ikke at skændes så meget først.." mumlede han stille og smilede så lidt "Ja?" sagde han roligt og fulgte efter Jayden ind i soveværelset. Han lagde sig ned og lyttede som Jayden bad ham om, "Vent jeg vil.. " hviskede han stille og satte sig op og hev sin t-shirt over hovedet, og fik så efterfølgende hurtigt revet Jaydens af.. uden at ødelægge den faktisk, og så lagde han sig så ned og puttede sig ind til hans brystkasse åh det var herligt.. "Åh" hviskede han stille og kyssede Jayden hurtigt på brystet og lukkede så øjnene.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 5:31 am

Jayden trak vejret dybt og så kort hen over Olivers hoved og ud i rummet, og lukkede derefter kort sine øjne "Jeg ved det godt.." mumlede han ned i hans hår, og rynkede sine bryn. Oliver vidste vel godt at han heller ikke syntedes det var vildt fedt at skulle råbe af hinanden. Eller bare det at være vred i det hele taget. Han smilede dog lidt frækt ved hans mumlen og lænede sig ned og nappede ham i øret "Mmhm.. jeg har heller ikke ligefrem gået på knæ endnu vel?" mumlede han og lod ham så trække tøjet af ham og ligge sig til rette. "Vi kan jo altid prøve.. der er jo ingen grund til at kuldsejle det hele nu vel?" mumlede han og hev en dyne op over dem. "Okay... nu skal du bare lytte til min stemme, intet andet.. find fokus" mumlede han stille. "Slap af i kroppen.. find ind i dig selv, træk vejret i en bestemt rytme hvis du vil.." mumlede han. "Find ind i dig selv.. slap af.." mumlede han og fornemmede hvordan Olivers krop slappedes mod hans. Godt han kunne ligge stille, ellers ville han nok bryde hans koncentration, for det var vidst mere en slags koncentreret dvale end en dvale. "Sov godt..." hviskede han til slut og lukkede sine øjne, men hans evner til at gå i dvale var ret dårlige.. og han gav som regel op efter lidt tid. Dog blev han liggende og lyttede til Olivers vejrtrækning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:55 am

Oliver sukkede lidt.. øv hvor var det bare uretfærdigt.. "Vi kender bare ikke hinanden særlig godt" mumlede han så stille, faktisk var det meget rigtigt.. hvor meget vidste de overhovedet om hinanden? Måske skulle de lege et par spørge lege og finde ud af lidt mere på et tidspunkt.. det plejede bare at komme af sig selv den slags.. men.. de havde jo sådan set ikke rigtig fået snakket så meget sammen.. det var lidt dumt. "Nåe.. nej det.." mumlede han stille og rødmede helt vildt ved tanken om Jayden på knæ.. nej det ville han ikke have "Det skal du heller ikke" hviskede han stille, faktisk gjorde tanken ham en smule dårlig.. han ville slet ikke vide hvad han skulle sige hvis han gjorde sådan noget.. han var sikker på han bare ville besvime.. argh. "Jeg vil gerne prøve" mumlede han bare og gjorde så bare som Jayden sagde og slappede lidt af.. åh.. han var faktisk lidt træt nu, "sov godt" mumlede han stille og klemte Jaydens hånd ind til sig og faldte langsomt i søvn.. eller dvale.. hvad vidste han.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:43 am

Jayden brummede stille, og lod Oliver falde i søvn.. Eller.. Dvale. Ja. Efter et par timer kom han på benene, og gik ud i køkkenet og lavede kaffe.. Han kunne ikke gå i dvale, og han havde også vænnet sig til at det ikke gik. Han savnede måske lidt at sove... det skabte adspredelse i hverdagen, det var et langvarigt tidsrum hvor han havde slappet af.. hvor alle slappede af. Han var bare glad for Oliver kunne. Han satte sig til at rode med sine kameraer og portfolie. Der skulle skiftes ud i billeder, nye skulle ind.. gamle skulle ud. Man var nød til at være opdateret for at kunne være i eliten.. sådan var det bare. Det var heldigvis en fordel. Han kunne arbejde i nattetimerne, og det gav ham et kæmpe forspring i forhold til mange andre fotografer slash kunstnere. Han tænkte også lidt over det Oliver havde sagt.. hvordan skulle de nogensinde lære hinanden at kende? Jayden var for selvoptaget, og Oliver for hektisk til at lytte efter... for ikke at nævne at Jayden aldrig talte om noget egentligt. Han var bedre til nuet.. specielt hvis nuet omhandlede det seksuelle. Han sukkede stille og gned sig kort i panden inden han drak hele koppen og hældte nogen mere op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 19 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: