Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 12:07 pm

"Jeg forlader dig ikke, husker du vel.. jeg lovede dig at jeg nok skulle hjælpe dig" svarede han og lukkede sine øjne lidt, mens Oliver råbte af ham og sukkede bare af de mange ting han var så overbevist om.. han skulle vise ham skulle han, når blodtørsten først hærgede hans krop og Jayden ikke kunne hjælpe ham, så ville en jagt være det mest tiltrækkende af alt. "Oliverrrrr... shhh.." sagde han stille.. han havde ikke lyst til at diskutere med ham, han ville ikke skændes, han vidste hvordan han havde det med det hele, og Jayden hadede at gentage sig selv. "Hader og elsker du mig ikke altid? Er det pludselig blevet et privilegie?" mumlede han flabet og åbnede sine øjne og så ham i øjnene... de der.. isblå øjne. "Jeg går ingen steder... hvorfor tror du det er mig der bliver træt af dig?" brummede han, hvem sagde at Oliver ikke fik nok af Jaydens selvoptagede opførsel en dag? Hm. Han hævede sine øjenbryn da Oliver gav sig til at klynke og vride sig ovenpå ham "Æh.." begyndte han, øh.. okay, ja, bange... what? "Oliver.. så.. træk vejret.." sagde han blidt og mærkede hans læber mod sine. Han var ikke helt sikker på at sex var verdens bedste ide lige nu selvom Oliver var varm og hans mund var varm. "Kan du overhovedet klare sex.. i den tilstand?!" mumlede han ind imellem kyssene, han vidste jo ikke synderligt meget om en kommende vampyr der var halvt menneske lidt endnu... Han rullede ham om på ryggen og lænede sig ind over ham "Oliver.." sagde han og så ham i øjnene. "Ikke at jeg ikke kunne have sex med dig lige nu, for jeg har ikke fået sex i en uge, og det er lidt mere end jeg plejer at vente med den slags så længe... men kan du fortælle mig hvor det gør ondt?" spurgte han og så kort ned af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 12:38 pm

Oliver bed tænder sammen.. ugh.. det var strengt det her! Det var meget overvældende.. desværre havde han bare på fornemmelsen at det først lige var begyndt.. åh det var strengt! Han skulle nok.. finde en eller anden måde at gøre gengæld på! Et eller andet.. han skulle nok give ham en rigtig kamp! Han fik ikke lov til at tæmme ham så let.. næh.. når han først var blevet vampyr, så havde han tænkt sig at være en rigtig ballade mager! Og det var ikke ment til Jaydens fordel næh nej! "Fordi jeg er elsker dig alt for højt" hviskede han bare, usikker på Jaydens egentlig følelser, han vidste godt at han sagde han elskede ham, og han var ret sikker på at det var sandt.. men hvor sandt var det egentlig når det kom til stykket.. og lige der.. gik det op for ham.. åh.. "Du forlader mig aldrig vel.. du er så vild med mig, at du hellere ville gøre mig til et dødsygt monster, end at lade mig dø.. " sagde han stille lidt undrende, "Jayden skat.. jeg tror du er faldet for mig" hviskede han stille, "Og det er intet du kan gøre ved det.. i hvert fald ikke fra nu.. og hvis du nogen sinde overvejer at forlade mig skat.. jeg skal nok finde dig.. og så bliver det værst for dig selv" hviskede han og sendte ham et drillende blik.. "Ah" mumlede han stille da ilden rigtig begyndte at tage til.. "Du er slet ikke klar over hvad jeg er i stand til.. desuden hoster jeg ikke mere, jeg tror det er din skyld.." hviskede han stille og lod sig rulle rundt.. satans altså! "Du skal have sex med mig lige nu.. inden jeg mister mig selv.." hviskede han stille og lagde sine arme tætter om Jaydens nakke, "please? En sidste gang som menneske?" hviskede han og trykkede sine læber ind mod Jayden.. kunne han overhovedet sige nej? "Mhmm.." stønnede han let.. åh hvor det brændte.. hvorfor var her så skide varmt! "Elsk med mig" tiggede han videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 1:17 pm

Jayden fnøs, men han ville som sagt ikke diskutere. Oliver ville ikke vide hvad det her kunne gøre ved ham. Jayden havde idet mindste været vant til at være en djævel før han blev dette.. Men Oliver var et menneske, og havde kun gjort nogen få ting galt i sit liv, som ikke engang var halvt så slemme som noget af det han selv havde udført. Han så lidt på ham og hævede skeptisk et øjenbryn da Oliver gav ham den mest sukkersøde forklaring på hans redningsaktion tideligere. Han blottede kort sine tænder "Don't get to excited.." brummede han bare, men trak så lidt på smilebåndet af det sidste han sagde. "Lyder da hyggeligt, jeg vil altid sætte pris på besøg" drillede han igen, og lyttede til den lille lyd der undslap ham med fornyet interesse. "Spændende lyd, kan du flere af dem?" mumlede han drillende og lænede sig ned til ham og lyttede til hans bøn, og mærkede hans kys.. hm.. "Okay okay okay... så også kun fordi det er dig.." mumlede han og trykkede sine læber mod hans, så han ikke kunne nå at svare og gjorde kysset meget mere.. hm.. intenst inden for meget kort tid og kørte blidt sine hænder nedover hans krop.. mærkede lungerne og hjertet virke ved hjælp af blodet der stadig strømmede.. men noget var anderledes, det hele var langsommere.. hm. Han overvejede hvordan Oliver ville reagere på det at være vampyr. Han lod sine hænder glide op af hans lår og trak samtidig den der hospitals kittel længere op "Mmhm, du burde gå i kjole lidt oftere.." drillede han og lod den ene hånd glide op omkring hans nakke hvor han løsnede den knap der holdt kitlen sammen om ham så den faldt nedover hans skuldre. Han bøjede sig nedover hans nu bare skulder, og hals og kyssede ham der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 1:45 pm

Oliver grinede stille, "Jeg er ligeglad.. " mumlede han stille, han kunne brumme lige så tosset han ville! Et sted i al verden.. var Oliver nu på vej til sit lykkelige sted.. sådan et sted alle havde.. mhmm.. og lige nu, sammen med Jayden.. så tæt på.. det fik det til at gniste! Og tanken om at de nu.. skulle være sammen i.. lang tid.. og måske i al evighed hvis han var heldig.. Hans krop spandt! Åh gud.. Kunne man overhovedet ønske sig mere.. mhmm.. okay måske bare en smule mindre tøj, men så var den også lige i skabet! "Shh ikke ødelægge det.. jeg er lykkelig lige nu" hviskede han stille og rødmede lidt, ih! Ham og hans evige jokes! "Åh" gispede han let.. Jayden var ikke den eneste der ikke havde haft sex i en uge.. og med det flammende hav inde i ham.. og Jaydens berøring.. åh, han brændte op! "Åh gud.." mumlede han og lagde nakken tilbage.. hans blik blev sløret.. men trods blindheden.. så kunne han stadig mærke alt.. meget.. intenst, og endnu et støn forlod hans læber, "Tag dit tøj af.. nu!" kommenderede han, han kunne simpelhen ikke vente.. jaja han var utålmodighed, havde altid været det, og ville altid være det.. mhmm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 10:49 am

"Bliver du krævende nu?" sagde han drillende og nød de mange små lyde der undslap Oliver. Han var nok den som han havde haft sex med der sagde flest lyde. Men kære det var de, og ret.. ophidsende. Han kyssede ham på skulderen og grinede stille, mens han langsomt krængede sin sjorte af og fortsatte kyssene nedover hans brystkasse. Han var ikke langsom til at finde Olivers underbuksekant og trække den ned, inden han fik fumlet sin egen bukseknap åben. Han sneg en arm omkring hans ryg og bar ham lidt længere op i sengen og sneg hans underbukser af ham, inden han fandt hans læber igen og kyssede ham og fik snoget sig ud af sine bukser. Åh Oliver var så varm.. men det ville selvfølgelig ikke blive ved.. han ville blive koldere om ikke så længe.. ligeså kold som Jayden. Hm. Der var også ting Jayden lige skulle vænne sig til... han sukkede invendigt, det ville nok blive temmelig uoverkommeligt.. men så måtte han jo bare gøre det overkommeligt. Med sex måske? Hah. Han lod sine hænder glide ned langs hans sider og placerede sig mellem hans ben og trykkede ham lidt ned mod madrassen, uden at læne sin fulde vægt på ham. Jayden Lod en enkelt hånd glide ind mellem dem og fandt Olivers lemog lod sine fingre følge det, op og ned igen. Han holdt hans læber fast i et kys som han ikke fik lov at slippe ud af, i alt fald ikke lige med det samme. Han skulle lige ligge der og ynke lidt som han var så god til. Hæhæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 11:43 am

Oliver vidste jo godt han var ret dårlig til det med at være stille.. men han kunne altså bare ikke holde det inde! Det skulle bare ud, alle de støn.. nej det skulle ikke holdes inde, desuden så var han helt sikker på at Jayden godt kunne lide det, lige meget hvor tit han så skulle drille ham med det.. tsk.. han ville gerne have det ville han! "Shh" mumlede han bare igen, kunne han ikke bare.. og tage sit tøj af hva! Hvor svært kunne det være!

// dage sener.. //

Det var selvfølgelig ikke bevidst, han havde endnu ikke lagt mærke til det.. Når noget så intenst har rusket i ens psyke så mange dage i træk.. Så er det svært at forstille sig hvordan sådan en smerte nogen sinde holder op igen, og mange gange har man tænkt.. Så nu.. Nu er det over, hvor det kun var blevet ved i noget der føltes som en evighed, så nu, hvor den egentlig var begyndt at ligge sig, sad han helt stille og med lukkede øjne, på sine knæ, og lukkede alting ude. Han vidste Jayden sad der et sted i rummet, og lyttede og ventede, som han selv gjorde, at han ville lægge mærke til det, at hjertet var stoppet, som han selv havde lagt mærke til fra et par sekunder siden, selv om erinderingen om smerten stadig var utrolig intenst, ville den måske først ligge sig igen om nogen timer.. Og her midt i det hele, begyndte det langsomt at gå op for ham.. smerten var væk, hjertet var stoppet, pulsen var stille.. åndedrættet var meget roligt og let.. ikke som før.. Men han var for længst stoppet med at skrige.. han havde fundet ud af at det ikke hjalp, det hjalp ikke at te sig.. og det han havde været så stille så længe.. siddet der, hadet sig selv, hadet Jayden, kaldt ham ting han ikke mente.. bedt ham om at slå ham ihjel, endda havde han givet det et forsøg selv, altså inden Jayden bandt ham fast jo..
Han turede ikke åbne øjnene, forventningen om at det var over, oplevelsen af det.. følelsen af det.. den var alt for ny, og den skræmte ham.. han ville side sådan.. for evigt hvis han fik lov.. men der var ikke lang tid tilbage, Jayden ville snart opdage det, hvis han ikke allerede havde opdaget det.. Men han rørte sig ikke, sad bare musse stille, ville ikke miste sig selv, han havde stadig sig selv, ville ikke røre sig.. ville ikke åbne øjnene, ville ikke have at smerten skulle gå væk.. smerten minede ham om at han stadig var et menneske.. men den var væk.. og han var noget.. nyt.. noget han var bange for, han ville tilbage, tilbage til helved.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 12:20 pm

Jayden sad sammensunket i en stol.. han så faktisk træt ud.. det her havde taget hårdt på hans ellers utrættelige psyke. så lige nu sad han vidst og fik en lur, selvom han var lysvågen.. hans tanker var bare på mute. Han trak ikke vejret.. men Oliver gjorde stadig, det kunne han høre selvom han ikke kunne høre hans puls længere. Han havde brug for blod.. men han turde ikke efterlade ham i lejligheden, ikke efter de ting der var sket tideligere. Nej, han var nok nød til at blive hængende som en anden blækspruttemor til han døde af fejlernæring. Afrikanske børn der sultede? My ass! De skulle prøve at babysitte en ny vampyr! De skulle prøve at babysitte Oliver!
Jayden lod sig glide ud af sin fraværende tilstand og så på Oliver, mens han rettede sig op i stolen og rejste sig "Oliver.." sagde han blidt og gik hen til ham og lod sig synke ned i knæ foran ham "Du er nød til at få lidt at spise..." sagde han så og forsøgte at finde hans øjne, men han havde lukket dem.. hm. Han lænede sig frem og kyssede ham i panden "Oliver.." hviskede han blidt og lyttede til hans forvirrede vejrtrækning.. det var iorden.. han skulle jo lige vænne sig til at det at trække vejret ikke rigtig var nødvendigt længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 12:41 pm

Lydende blev ved med at vokse som en konstant der aldrig ville falde, det var utroligt, kunne de blive højere? Det var alle lyde, alle lyde over alt, hele tiden, hvordan kunne man leve med den slags? Hvordan kunne man slappe af med alt det larm plantet i hovedet? Det var ulideligt.. Meget være var at han ikke engang var sikker på det var det værste.. Han havde hørt om det med sanserne, så hvis hans hørelse.. gik amok, så måtte resten også gå amok.. Underligt nok var der kun en ting han kunne tænke på.. gad vide hvordan Jayden ville smage nu? Og det var så absurd som noget kunne være.. ville det ikke være den sidste ting han burde tænke på lige nu.. sex var.. ikke en mulighed, lige meget hvor meget han havde tænkt sig at plage Jayden, var han ret sikker på han fik et nej.. det var vigtigere ting, ting han ikke havde lyst til skulle være vigtige.. åh. Han drejede sit hoved mod lyden der overdøvede de andre, hans navn blev nævnt men han åbnede stadig ikke øjnene.. hørelsen.. synet.. synet, det måtte være meget være, hvor hvad nu hvis han havde fået underlige øjne? Sorte øjne.. eller røde øjne? Eller grønne øjne.. nej åh nej da. "Jayden" hviskede han stille.. åh hans stemme, han stemme var underlig.. argh han lød slet ikke som sig selv, "Er jeg smuk ligesom dig nu?" hviskede han forsigtigt, og mærkede det bløde kys i panden.. åh alle de følelser.. det boblede i ham! Han ville have mere.. kunne ikke få nok! Argh! Han bed hårdt tænderne sammen.. nej Olier.. nej. "Jeg er ikke sulten" hviskede han stille, og så forsigtigt.. langsomt.. åbnede han sine upåvirket øjne, blå som før, helt almindelige og kiggede ind i Jaydens mørke røde.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 2:27 pm

Jayden rakte frem og kærtegnede hans kind og kyssede ham blidt på næsen, mundvigen "Oliverrrr..." sagde han kælent.. han skulle nok få lokket ham frem. "Talk to me baby..." hviskede han og lyttede mens Oliver hviskede hans navn. "Mmhm.." hviskede han og smilede skævt da Oliver spurgte om han var smuk og lænede sig lidt tilbage og betragtede ham. "Jeg vil gerne være cheesy og sige at du altid... har kunnet lokke mig med i seng" mumlede han og lænede sig ind til hans øre "Jeg vil sige... det kan du stadig" hviskede han drillende og kyssede ham på øreflippen "Du er smuk" sagde han og lænede sig tilbage igen og tog blidt fat om hans hage og så ham i de nyåbnede øjne og smilede tilfredst "Smukke blå øjne.." sagde han så, og nikkede så. "Okay.." sagde han så, og og trak vejret dybt inden han rejste sig op "Kan jeg slippe dig løs uden du gør dumme ting?" sagde han så og fangede hans blik med en død-alvorlig mine malet på sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 11:42 pm

Oliver sukkede stille, og prøvede at få styr på sin underlige vejrtrækning, det føltes underligt.. uhf! Men Jayden syntes ikke rigtig han skulle have lov.. med alt det kysseri! Og.. åh.. den måde han talte på.. fuck! Han var så ond! God.. Han gav en klynken fra sig, og stønnede stille, kunne ikke lade være.. for helved! Han rødmede.. åh.. han rødmede stadig! Eller hans ansigt brændte i hvert fald.. men hvorfor skulle man heller ikke kunne rødme, selvfølgelig rødmede han stadig! Bare fordi Jayden aldrig gjorde det.. mh. Han var smuk.. nu var han smuk.. åh! "Er de blå?" hviskede han forvirret og stirrede ind i Jaydens øjne.. hvordan.. blev man ikke sådan, rød øjne agtigt? Måske var det fordi han ikke var.. hmm. "Ja.. fri.." mumlede han stille.. ih! Han skulle nok lade være med at gøre noget, "Jeg skal nok være sød.." hviskede han stille, og ventede på at Jayden slap ham fri.. der gik ikke mere end tre sekunder efter han var fri, til han væltede Jayden omkuld på gulvet "Jeg løg" mumlede han stille og lænede sig ned over ham og kyssede ham.. på læberne, meget mere intenst.. fuck vampyr sult, han var kun sulten efter Jayden! Åh mere! "Åh" hviskede han stille, og lod sine fingre glide ned over hans overkrop, langsomt.. og op under hans t-shirt.. mhmm! Så kold.. nej vent nu lige.. ikke kold.. han var ikke kold! Åh.. fuck.. han gav et lavt støn fra sig.. mhm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeOns Jan 01, 2014 2:52 am

Jayden nikkede, ja de var blå.. himmelblå som altid. Han trak nøglen til de håndjern han havde lagt omkring hans håndled, ud af sin lomme og lænede sig ned for at få dem op. "Hvordan har du d.." begyndte han, men nåede ikke at færdiggøre sætningen før Oliver havde kastet sig over ham. Det havde han ikke helt forberedt sig på så han havde nær lagt ham i håndjernene igen da Oliver igen åbnede munden og kyssede ham.. aha.. så det var dét han havde i tankerne! "Kan du stadig?" grinede han så og brummede lidt da hans hænder gled under hans t-shirt... argh, Jayden var ikke helt sikker på at det var verdens bedste ide at knalde nu hvor Oliver var blevet.. vampyr, var det virkelig det første han havde lyst til? Ikke at Jayden ikke havde lyst, jesus! Hvorfor pludselig så etisk korrekt? Fuck etik! Han fik fat i hans t-shirt og trak ham længere ned til sig "Jeg håber ikke du er alt for glad for dit tøj.." brummede han drillende og lod sin tunge glide ind mellem hans læber og gjorde kysset mere lidenskabeligt. Jayden lod sine fingre glide ind bag halsudliningen på Olivers t-shirt og trak let i den, men nok til at stoffet gik fra hinanden med en sprød lyd. Jayden lod Oliver blive ovenpå, for en gangs skyld... det var jo heller ikke så tit.. måske skiftede han også mening, det kunne han ikke helt bestemme sig for endnu. Han rev resten af trøjen fra hinanden, så han kunne se Olivers overkrop. Han var blevet mere bleg, selvfølgelig.. han var jo i realiteten klinisk død.. men stadig.. meget levende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeOns Jan 01, 2014 7:08 am

Oliver rødmede lidt og nikkede bekræftende, "Jeg kan altid med dig" mumlede han bare.. Det var lige meget hvad han var.. han var stadig Oliver jo.. og Oliver havde jo en lille svaghed for den smukke mand under sig, at han havde forstillet sig at det at skifte race ville tage lysten væk.. åh hvor havde han dog taget fejl! I guder! Han havde aldrig haft mere lyst! "Og nu behøver du heller ikke passe på mig.." hviskede han stille, han behøvede ikke holde igen under sex længere, det måtte alligevel være befriende.. mhmm. "Ikke det mindste, tag det af" mumlede han bare stille og kyssede ham igen og gav et stille støn fra sig.. mhmm.. fandens også. "Her på gulvet?" hviskede han så forsigtigt, selv om han ikke var sikker på han havde tålmodighed til at finde et nyt sted.. nej.. åh, nu! Han håbede lidt det med tålmodigheden ville.. komme igen.. de havde ikke rigtig haft noget forspil på det seneste.. damm you Oliver.. argh! Han trak jaydens trøje lngere op og over hans hoved, inden hans sultne fingre gled ned over hans overkrop, lige som hans egen t-shirt.. blev revet af ham, han grinede højt og rystede på hovedet.. "Åh Jayden" mumlede han bare og fandt hans buksekanpper og begyndte at åbne hans bukser, "Jeg får aldrig nok af dig.." mumlede han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 5:53 am

Jayden tyggede lidt på tanken om ikke at behøve passe på længere... det var da smart! "Det er et ret godt argurment for at overbevise mig.." brummede han så, hvis ikke han var overbevist, så var han det i alt fald nu! Stønnet hjalp da også meget godt på det. Han gengældte hans kys og brummede tæt ved hans læber "Vi kan da også rykke det op i sengen...? Eller sofaen, køkkenbordet, badet... eller alle stederne?" hviskede han drillende, og trykkede sine læber mod hans igen.. mmhm! Han lod ham trække hans trøje af og smilede djævelsk til ham da han grinede "Jeg kan ikke gøre for det, du er bare så... frygtelig lækker.." brummede han og lænede sig lidt op og slikkede ham på halsen.. åh det var fristende når han nu ikke havde fået noget så længe... men for pokker... iih, det ville ikke afføde noget godt resultat. Han løftede røven lidt og gled ud af sine bukser, samtidig med han fik trukket Olivers bukser og underbukser af med den ene hånd. Åh lille nøgne menne... nå nej.. vampyr så. Hm. Han måtte dog huske på at Oliver var ny vampyr, og han ikke kendte sin egen styrke endnu... så han måtte være lidt påpasselig med ham. Medmindre han var usædvanlig god til at styre sig selv. Han trykkede en række våde kys nedover hans hals og skulder og lige det øverste af hans brystkasse. Han kunne godt lige spise ham.. nom! "Har du bestemt dig for et sted?" hviskede han drillende mod hans skulder og løftede hovedet lidt og så ind i Olivers blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 6:40 am

Han grinede kort, "Det er jeg glad for" hviskede han stille og lænede sig ned og nappede ham drillende i øret.. åh altså da. Han tænkte lidt.. hvor.. hvor? "Det ved jeg ikke om vi kan nå.." mumlede han bare forsigtigt, og rødmede lidt.. næh.. han kunne altså ikke vente.. alt for længe, han havde jo.. lyst til ham, sådan nu jo! Argh! Han smilede lidt og rødmede endnu mere, "Nej jeg er aj" mumlede han bare og sukkede mod hans hals.. puuuuhhh.. Han gispede let da Jayden trak hans bukser ned.. og underbukser.. ah! Han skyndte sig at tage fat om elastikken, og trak også Jaydens ned, han ville ikke være den eneste der var nøgen.. næh! Han kravlede så ordenligt op på ham og kiggede ind i hans øjne, "Jeg kunne ligge her.. nøgen med dig.. altid, og bare kigge ind i dine øjne.." hviskede han stille og bøjede sig over hams og kyssede ham blidt på læberne, "Ja.. sengen" hviskede han stille og lagde sit hoved mod hans brystkasse.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 7:31 am

Jayden trak vejret tæt ved hans hud, elskede duften også selvom den havde ændret sig lidt. Men det gjorde ikke så meget... Han snusede langsomt ind og lyttede "Jo vel er du så" sagde han og lagde en arm om hans talje og fik sat sig op med Oliver "Jeg tror nok vi ville blive lidt utålmodige.. eller måske er det bare mig.." hviskede han drillende og trykkede et let kys mod hans læber inden han trak ham med op i sengen som han jo gerne ville, denne gang endte han ovenpå! Måske ikke helt ved tilfælde.. hæhæ. Han lænede sig ned og kyssede ham kærligt på hans bløde maveskind, der lå der udstrakt og lokkede. Han lod kyssene glide nedefter og kyssede han lige under navlen og nappede ham drillende i huden ved navlen inden han lod sig glide helt ned og kyssede hans lem, og lyttede. Han vidste godt de ikke rigtig havde lavet noget forspil.. så det var nok også lidt derfor han gjorde det, og så selvfølgelig fordi han elskede at høre Olivers ynk og klynken. "Støn for mig.." hviskede han drillende og smilede skævt til ham og lod sine læber glide ned over hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 8:42 am

Oliver sukkede stille og lyttede kort "Shh" mumlede han bare og rødmede lidt igen.. ih altså. Han smilede kort "Måske.. " hviskede han stille, "Okay vi kan godt have sex først så.. men bag efter" mumlede han bare og rødmede lidt.. han ville elske.. at ligge der hos Jayden, selv om Jayden nok ikke havde så meget tålmodighed til den slags.. ikke at lave noget.. men.. det var dejligt nogen gange, bare at ligge og putte.. ja. Han sukkede overrasket og fulgte med op i sengen, det var egentlig meget let.. sammen med Jayden altså. "Jeg troede jeg skulle være øverst" mumlede han drillende og kiggede lidt på ham og fik så en ide om hvor han var på vej hen, "Nej.." hviskede han stille og støttede alburende i madrassen, og kom lidt op på den måde, og så spærrede hans øjnene helt op og fulgte Jaydens læber ned af.. fuck! Der var en grund til at de ikke havde forspil.. ud over at han var utålmodig.. han kunne ikke håndtere det.. det var alt for.. alt for godt, det gjorde undt så godt var det! Kunne ikke håndtere det, "Jeg kan ikke.. det der.." hviskede han prøvende og vred sig lidt under Jayden, "Slip.." mumlede han halvt.. hans krop var ikke helt enig med ham, den ville gerne have det åbenbart.. argh.. åh nej, nejnejnejnej! "ÅH!" skreg han højt og borede sine fingre ned i madressen.. det var så den madres.. ups? "ÅH gud åh gud åh gud! Fuck!" skreg han og vred sig under Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 9:21 am

Jayden sukkede "Okay, så putter vi bagefter" lovede han og trykkede sine læber mod hans inderlår. Han smilede for sig selv da han hørte hylene fra Oliver, og slap hurtigt hans lem, sådan som han rumsterede omring ville det være farligt at have sin mund og sine tænder omkring det. Ligegyldigt om man havde vampyrbisser eller almindelige tænder, så ville det gøre ondt ligemeget hvad. "Kan du så lige ligge ordentligt din uromager.." brummede han utilfredst, og grinede så inden han kravlede ind over ham og holdt ham nede. "Kan du ligge stille hvis jeg gør noget andet?" spurgte han drilsk og så ham i øjnene, mens han langsomt førte en finger op til sine læber og slikkede langsomt på den inden han lod sin hånd glide ned mellem hans ben "Rolig rolig.. jeg passer på dig" sagde han og lænede sig ned til ham og trykkede sine læber mod hans i et lidenskabeligt kys inden han lod fingeren glide op i ham men en tilfreds lyd mod hans læber, og bevægede den så langsomt til at starte med. Det gode var at han så kunne holde ham nede med den anden hånd fordi han lå oppe ved ham! Hæh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 9:34 am

Oliver pustede højt, kunne slet ikke kontroller det, det var umuligt, hvis Jayden havde tænkt sig at give ham flere af de der blowjob.. måtte han tage en spændetrøje med.. uf! Ellers så gik det ikke helt.. han kunne bare ikke gøre for det.. det var så sindsygt godt, han kunne umuligt ligge stille til det! Argh! Han så kort ned og stønnede højlydt "Kan ikke" hviskede han forvirret, "Undskyld" mumlede han o så lidt på Jayden da han kom op til ham, "Ah" mumlede han stille og så ham kort ind i øjnene for så at rødme igen. Kontrol.. næh.. næh det ord havde han aldrig hørt om, sådan noget ejede han slet ikke, ikke sammen med Jayden i hvert fald.. mhmm. "Måske?" hviskede han stille og gav et støn fra sig ved.. ved Jaydens sexet scene.. han kunne da ikke bare ligge der og sutte på sin finger! Hvad var det for en pinefuld act! Argh! Men han mærkede så øjeblikkeligt hvad det var det gik ud på, og gav et højt hyl fra sig.. blev dog stoppet midt i hylet, pga Jaydens læber.. åh åh åh! Han lå og gyngede lidt, åh det var dejligt.. mere.. meget mere.. åh! "Åh" hviskede han mod hans læber og fik sine arme så meget fri at han kunne ligge dem om Jaydens nakke, imens han snoede sine ben om hans hofter, og sad fast.. mhmm! "Mere" pev han og gav endnu et højt støn fra sig.. åh!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:14 am

Jayden smilede lidt af hans ukontrollerede hyl og lænede sig tættere ned til ham, han kunne tage det! Den lille trold, godt man havde tykke vægge så ens naboer ikke kunne høre... Eller.. Måske kunne de alligevel godt høre de nydelsesskrig der kom fra Oliver, det var nu ret fornøjeligt stadig! Mmh.. Han nappede ham let i underlæben, kinden... mmhm.. "Støn.." hviskede han og lod en finger mere glide op i ham og bevægede sin hånd lidt hurtigere og smilede tæt ved hans kind. Han kyssede ham ned til hans øre og nød at mærke hans arme om sin nakke og hans ben om sine hofter. Han kunne dog ikke holde den gående særlig længe efter det, til sidst tog han sine fingre til sig og trak vejret tungt ved Olivers øre "Vil du have mere?" hviskede han drillende og kyssede ham på øreflippen. Han vidste jo godt at han nær var død af begær, sådan havde Jayden det vidst også.. men han ville gerne høre ham bede om det. Han ville høre hans ord dryppe af det.. den der søde klynken..! Åh det var svært, men han skulle bare lige holde lidt ud.. lidt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:55 am

Oliver sukkede højlydt, hvis ikke det havde været for Jaydens krop, og arme der holdte ham på plads, så havde han måske væltet dem begge to ud af sengen, og nok skadet sengen endnu mere end han allerede have.. ups? "Åh" stønnede han endnu højre og klamrede sig til Jayden.. åh to fingre.. åh nej altså! "Du skal også.. åh.. stønne.. åh" klynkede han vider og vred sig endnu mere.. mhmm.. åh! "Ja mere, mere nu!" næsten skreg han, og stønnede højt iden da Jayden trak sine fingre ud, nej hvad var nu det for noget! "Åh.." gispede han og satte sine hænder i brystet på Jayden og væltede ham omkuld, om på ryggen i sengen.. kom selv op og side på ham, det tog ham ikke mange sekunder at sætte sig på plads.. følelsen af Jayden der gled op i ham.. åh! Han lænede sig ned til ham og lagde sit ansigt ud fra hans kind og øre, så hans læber let strejfede hans øre, inden han begyndte at bevæge sig.. mh.. mh! "Åh.. Glemte og spørge om jeg måtte voldtage dig.." grinede han stille og stønnede så igen.. bevægede sig lidt hurtiger.. mhmm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 11:20 am

Jayden smilede.. åh han var sød.. tænk hvis han havde været død nu.. Han kunne ikke rigtig forestille sig det, han kunne sagtens se ham syg, men ikke død.. nej. Ikke Oliver. Han blev overrasket da Oliver pludselig vendte om på dem og satte sig øverst, og han gav et støn fra sig da han gled ned over hans lem "Mmh.." brummede han da han begyndte at bevæge sig. Åh det havde han ikke fået lov til! Hm. Men det skulle han nok råde bod på om lidt... for lige nu der bevægede Oliver sig hurtigere og Jayden lagde en arm om bag sin nakke "Jeg kan vel give dig begrænset lov..." mumlede han og stønnede igen inden han lagde en hånd på hans hofte og lod ham sidde øverst.. han fik ovenikøbet noget i nærheden af et par minutter før Jayden greb fat om hans talje, trak sig ud og fik ham ned og ligge med røven i vejret og kinden mod madrassen så han støttede på sine knæ. Han greb hans hænder og holdt dem om på hans ryg inden han lænede sig ned til hans øre "Næste gang.. er du nok nød til at bede om lov, nu er jeg jo nød til at straffe dig" sagde han kælent og trængte blidt op i ham bagfra og holdt fast på hans hænder.. han var stadig stærkest! Og ældst. Bum. Han trak sig dog ud lidt efter "Lad os gå tilbage til før... hvor du ikke svarede mig.." hviskede han drillende og slikkede ham i øret "Hvad er det du gerne vil have?" hviskede han kælent og trykkede sin næse mod hans hår.. mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 12:21 pm

Oliver grinede kort "Nej du kan aj" mumlede han bare og fortsatte.. og fortsatte.. med stønnenden mod Jaydens øre, lod sin tunge glide gennem det.. mhmm han smagte bare så godt.. over det hele! Han blev ved med bevægelserne, og lydende.. og åh.. det var godt! Hvorfor var det så godt! Åh! Det var også lige meget bare det aldrig stoppede.. nej! Han gav en pinefulde lyd fra sig da Jayden trak sig ud, "Nejnej!" skreg han og tumlede rundt og trak vejret i små hiv da han fik pressede ansigtet ned i madressen.. åh gud altså! "Jayden!" klynkede han, det var ikke fair.. han ville.. han ville have mere.. hvorfor stoppede han, hvorfor.. nejnej! "Nej!" hvinede han og rødmede ud over det hele.. straffe? Åh gud.. åh gud nej! Han vred sig lidt, men det resulterede ikke rigtig i noget.. og så gav han bare et støn fra sig.. for åh gud hvor var det frækt! Han elskede når Jayden tog styringen.. og selv om han ikke var meget for at indrømme det, så kunne han rigtig godt lide det hårdt også.. åh ja.. mere af det! Og nu hvor han kunne holde til at blive kastet lidt rundt med.. uden de blå mærker og ømme led dagen efter.. så.. mere meget mere af det åh! Han gav endnu et højt skrig fra sig efterfulgt af en række støn da Jayden trængte op i ham.. og hans hænder.. argh! Nej! Men så trak han sig ud igen.. fuck! "Nej nej mere! Kom tilbage" klynkede han og stønnede lavet, prøvede at få sin krop under kontrol.. men den ville ikke.. og han pressede bare røven bag ud mod Jayden.. mere! "Hva?" hviskede han forvirret og sukkede.. åh nej.. ikke den leg! Nej det kunne han ikke.. "Jeg vil bare have dig.. mere af dig.. mere nu.. Jayden!" Klynkede han og stønnede lavet.. åh.. "Tag mig.." hviskede han så og vred sig igen.. til ingen nytte.. åh det var frækt! Mere!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 1:25 pm

Jayden smilede skævt "Det kan du da se at jeg kan" hviskede han kælent og nussede blidt hans håndled. Han kyssede ham blidt i nakken og lyttede åh alle de skønne lyde der kunne undslippe den dreng altså! Mmhm! "Åh Oliver, Oliver.." mumlede han mod hans nakke "Så meget du kan sige, men bare ikke det rigtige.." drillede han, og mærkede hans røv presse mod sit skridt. "Hov hov.. lille ven.." drillede han og fik en hånd fri, men holdt så bare fast om hans fingre med den anden hånd og klappede ham blidt i måsen. "Rolig.." mumlede han og nussede ham lidt på røven nu hvor han havde den ene hånd til den slags. Hah! Han smilede skævt for sig selv "Så... du er dygtig.." hviskede han og lod sin tunge glide ned langs hans rygrad og trængte så op i ham igen. Han slap hans hænder igen så han kunne få lov at støtte lidt på dem og lagde sine hænder om hans hofter og begyndte at bevæge sig.. fra langsomt.. meget... meget langsomt... altså sådan at han trak sig helt ud og langsomt lod sig glide op i ham igen med et højt støn. Jayden skruede dog op for tempoet ligeså stille, lyttede til Olivers mange lyde og skrig. Han rakte ud og greb blidt fat om Olivers nakkehår og trak ham op på alle 4 inden han lænede sig frem til hans øre "Hvem har lært dig at være så fræk?" stønnede han drillende lavmældt og smilede skævt mod hans øre... åh!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 7:20 pm

Oliver gispede let og rødmede bare igen, Jayden kunne gøre hvad han ville.. mhmm.. åh! Han skulle nok gøre som han sagde bare.. bare at han, "Men.." hviskede han forvirret og smeltede lidt da Jayden kaldte hans navn.. åh.. det var så.. dejligt. "Jamen.." klynkede han og gav et gisp fra sig da han fik et klap i røven, og trak den så lidt til sig.. ih! Hvorfor kunne han ikke bare.. kunne han ikke bare komme i gang.. sådan helst nu jo! "Kom nu!" brummede han utålmodigt og stønnede ned i puden.. måske kunne han gemme sine lyde lidt i den, så kunne Jayden få den kunne han! "ARGH!" skreg han højt ved mødet med Jaydens tunge.. fuck altså! Hvordan gjorde han det der... "Argh.. åh åh gud.." hviskede han mod puden da Jayden gled op i ham igen.. pinefuldt langsomt.. åh hvad skulle det til for! "Hurtiger!" skreg han bare, han var ligeglad, han kunne ikke holde det der tempo ud! Det kunne han da ikke være bekendt.. han grinede kort "Dig" mumlede han bare.. hvem skulle det ellers være! Oliver havde jo stort set været jomfru.. før Jayden.. mhmm.. og han havde aldrig lamet så meget sammen med en før.. næh nej! Det var ham der fik det frem i ham.. ih!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 1:59 am

Jayden smilede fornøjet "Gjorde jeg? Det gjorde jeg da vidst også..." drillede han og tog et lidt fastere tag om hans hofte og holdt ham da han han trængte lidt hårdere op i ham, mmhm åh. Hah.. søde lille ting altså. Han lod ham være i den stilling i et stykke tid, til han trak sig ud af ham.. han var selv ved at være godt oppe over, men det var så hyggeligt at trække pinen ud! Også selvom det gik lidt ud over ham selv.. but oh well.. nogen gange måtte man lide for man kunne nyde, ikke? Han fik vendt ham om på ryggen som oprindeligt havde været der han havde ligget og trængte op i ham en gang til, med et lavmældt støn.. sidste gang. "Hey blue eyes.." hviskede han drillende "Vil du prøve noget sjovt?" hviskede han drillende og fangede hans blik med sit, mens han lagde hans ben bedre til rette om sine hofter og lænede sig tæt ned til ham. "Breath... or don't, your choice.." hviskede han og begyndte så at bevæge sig, og slog over i vampyrfart. Det fik sat tingene lidt på gled og for hans eget vedkommende, kom han kort efter med et højt støn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 18 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 18 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: