Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:52 am

Oliver kiggede lidt på ham og så ned "Undskyld.." hviskede han stille og stirrede lidt på pølen.. det forklarede glassårende.. hm. "Havde jeg vin med?" hviskede han stille og sukkede.. hvorfor kunne han ikke huske noget? Hvad var der galt med ham! "Jayden.." hviskede han og prøvede at finde Jaydens øjne.. hvad var det.. for noget.  "Huske hvad?" hviskede han stille og så ned og rødmede lidt.. selv om han var bleg.. mhm. "Undskyld.." hviskede han stille, "det var jo ikke med vilje.. " hviskede han stille og så ned igen, og pillede det der glasskår ud af sin arm.. der var sikkert flere men han orkede det ikke lige nu. Han så op da Jayden truede ham med at sende ham på sygehuset. "NEJ!" sagde han højt og rejste sig så han blev svimmel igen, han rakte frem og hev telefonen ud af Jaydens hånd og afbrød samtalen. "Nej nejnejnejnej!" sagde han højt og lagde telefonen på bordet, "Det vil jeg altså ikke!" hviskede han og lod sig falde tilbage i sofaen inden han blev dårlig igen.. han hadet sygehuse.. der var så.. ulækkert.. ard.. han ville ikke!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:04 am

Jayden sukkede tungt og rystede på hovedet "Som sagt.. skal du ikke undskylde.." mumlede han og nikkede da han spurgte til vinen. Han blev dog lidt overrasket da han greb telefonen og lagde på. Han sukkede lidt højere og gned sig i ansigtet "Helt ærligt Oliver.." hviskede han stille "Er det her en syg joke? Jeg gjorde det jo kun fordi jeg skulle bruge hendes sjæl, jeg har ikke taget en i evigheder, jeg har brug for det! Jeg dør uden!" sagde han opgivende og så lidt på ham.. han så ud som om han havde det rigtig skidt. "Det må have været en hård dør.." mumlede han stille for sig selv og greb kluden med isterningerne i og lagde den blidt på hans pande "Forstår du da ikke at jeg godt kan lide dig?" mumlede han så "Hvor mærkværdigt det end lyder ovenpå alt det her.." mumlede han og strøg en hånd gennem sit hår. "Jeg... du er jo ikke ligesom alle andre, hun var jo kun til fordi jeg blev nød til at tage en sjæl.. og den eneste måde jeg kan gøre det er via munden.. kys f.eks." mumlede han. "Men jeg vidste ikke at vi havde noget.." mumlede han så, og så kort ned på sine hænder og så hen på den enorme vinplet og sukkede. "Jeg skal nok køre dig hjem.. men jeg er nød til at få det der vin af vejen inden det farver mine sofaer" han tilføjede i sit stille sind at det måske allerede var sket. Han skævede til hans arm og stoppede lidt op "Du har glasskår alle vejne!" sagde han så, måske lidt hårdere end han egentlig burde.. for pokker da. "Oliver.. altså.." mumlede han og trak ham blidt op og stå og støttede ham ud på badeværelset "Først din arm så! Og så mit gulv.." mumlede han ogfandt en pincet og trak forsigtigt et par glasskår ud.. og rystede også lige hans trøje.. hvis der skulle sidde nogen i den også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 10:20 am

Oliver kiggede lidt på ham og rystede på hovedet "Jeg kan bare ikke særlig godt lide at være på sygehuset.." hviskede han stille og blinkede lidt igen, mhmm.. han var virkelig rundtosset, han trængte vidst til at sove.. måske var det bare det.. et underskud af søvn.. men det var selvfølgelig ikke det.. det var.. han var.. han var syg, og havde spise forstyrrelser og tvangstanker.. og hans personlighed fuckede.. men det var selvfølgelig ikke noget Jayden skulle finde ud af.. og det var ikke engang noget han havde tænkt sig at finde ud af selv.. nix, han var gangske normal! Bare lidt tynd og sådan. "Hva?" hviskede han stille og kiggede lidt på ham, hvem? Hvilken.. han sukkede stille og prøvede at finde rundt i det.. i det rod.. som han havde fået skabt i sit hoved.. "Men.." hviskede han stille og fulgte med ham ud på toilettet.. han tog en dyb indånding og lagde sine arme omkring halsen på Jayden, "Hey.. " hviskede han stille og strøg ham over kinden, "Du må godt få min?" hviskede han.. altså hans sjæl.. hvis han ville.. det var jo.. det.. han ødelagde jo også alting jo. "Jeg vil bare.. jeg ved det ikke.. men det var jo derfor jeg kom.. fordi jeg.. ville snakke med dig.." hviskede han stille, "Fordi jeg godt kan lide dig.." hviskede han og lænede sig frem og kyssede ham forsigtigt på læberne. "Jeg skulle bare have ringet.. og nu har jeg ødelagt dit gulv.. og din sofa.. og jeg skal nok betale for det, det lover jeg.." hviskede han stille og så lidt ned over sig selv og sukkede. "Og jeg skal nok gå nu også.. hvis du.. vil have det.. jeg tror godt jeg kan gå nu selv.. og tage en taxi eller noget.. så.. kan du jo.. tænke over det.. ik? Og ringe.. til mig når du.. har fundet ud af noget.." mumlede han og gav ham et kort kys på kinden og trak sine arme til sig.. puhh.. det var svært.. det var virkelig svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 11:14 am

Jayden så på ham og trak vejret dybt "Det forstod jeg, det er også okay" mumlede han "Men så må du blive her.." sagde han så mere bestemt. Han lod ham ikke gå i den tilstand, han kunne have hjernerystelse.. egentlig ville han helst ligge ham til at sove.. men det kunne jo være farligt hvis han havde hjernerystelse. Han så på ham da han kom tættere på og puttede sig ind til ham, mens han tilbød ham hans sjæl. Jayden blev helt kold ved tanken, og lagde armene om ham og strammede grebet om ham så hårdt at han nok fik blå mærker "Det må du ikke sige... det må du Aldrig! sige.." hviskede han sammenbidt og bed sig i læben.. det lille dumme menneske altså! Hvad vidste han om at tilbyde ham sin sjæl? Han havde lige givet ham lov.. Jayden kunne tage den nu..hvis han ville! Men det kunne han ikke, det var jo Oliver! "Jeg forbyder dig det.." hviskede han til det med sjælen. Han så på ham med et lettere forvirret blik i øjnene "Jeg.. det.." begyndte han og skævede mod stuen "Det er fint.. glem sofaen.. og gulvet.." mumlede han og rystede hurtigt på hovedet "Nej, du bliver her.." sagde han bestemt og holdt fast omkring ham, selvom han slap. Jayden løftede blidt Oliver op i sine arme.. nu var det vidst bedst de lige talte med hinanden.. stille og roligt... Oliver skulle slappe af, og komme til sig selv. Han bar ham ind i sengen.. den store og lagde ham blidt ned og lagde sig ved siden af ham "Oliver..." sagde han blidt "Tal til mig.. stille og roligt... hvad kan du huske?" spurgte han og betragtede hans ansigt "Bare det du kan huske, du skal ikke anstrenge dig..." fortsatte han, han skulle nok prøve at udfylde de passager han ikke kunne erindre. Han skulle slappe af.. det var vigtist.. finde den rigtige Oliver ud igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 8:01 am

Oliver tog en dyb indånding.. han kunne vel godt blive.. bare lidt, det var vel okay? Men så skulle han også have noget vand.. han kom i tanke om vandet på bordet, og gik hen og drak cirka halvdelen.. mh.. bedre. Han så op og blev en smule forskrækket da han blev klemt sammen da Jayden.. argh!" Luft" hviskede han forvirret, og prøvede at skubbe Jayden lidt væk.. ihh! "Hvorforrrrrr" hviskede han, han vidste jo ikke hvad det betød.. han tænkte nok det bare var ligesom med vampyrer der tog lidt blod? Så tog han vel bare lidt.. og så kom det nok bare igen af sig selv.. eller hvad? "Hva?" hviskede han stille og mærkede at han blev løftet op og gispede let med lagde så sine arme om Jayden. "Jeg kan godt gå selv.." hviskede han stille og sukkede.. mhmm.. han var ret træt.. han gabte stille og puttede sig ved Jaydens hals.. så længe turen til soveværelset nu varede. Han smilede lidt da han blev sat ned, og lagt ned.. og Jayden ved siden af ham, "Du svarede ikke.. mig.." hviskede han og så ned imens han ligesom rødmede lidt.. og hukommelsen kom tilbage.. bid for bid.. "Er du gift!!" udbrød han så forskrækket.. den havde han ikke set komme, men hvem var damen så! Åh gud dog! Han satte sig forvirret op. "Jeg kan huske.. hende" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 9:34 am

"Fordi jeg siger det.." afsluttede han bare. Han ville ikke diskutere det med ham det var simpelthen for fjollet. Han rystede bare på hovedet.. han skulle ikke ligge der.. og bilde ham ting ind, nu skulle han bare ligge der, og putte.. og slappe af.. og komme til sig selv! Han så spørgende på ham "Svarede på hvad?" brummede han og himlede så med øjnene "Kan du måske se nogen ringe på mine fingre..?" spurgte han og holdt sine hænder op så han kune se dem "Jeg er ikke gift, hun var en prostitueret.." mumlede han så.. han var ikke ligefrem stolt af det. Han strøg ham blidt over kinden "Jeg har brug for at indtage sjæle.. jeg tog hende med herhjem, forførte hende.. kun med det formål.. og så kom du.. og spildte vin ud over det hele og slog hovedet mod døren ude i gangen.. på vej væk.." forklarede han ham stille, og ventede på om han havde tænkt sig at springe op og flygte mod døren igen... eller.. det kunne selvfølgelig undgås! Han satte sig hurtigt overskrævs på ham og betragtede ham indgående "Oliver.. du er nød til at høre på mig, jeg ville dig ikke noget ondt med det jeg gjorde..." sagde han så stille, og sank.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 10:13 am

Oliver kiggede lidt på Jaydens fingre, "Nåe.." mumlede han, men hvem var hun så? Han fik dog ikke tid til at tænke over det særlig længe før Jayden selv.. kastede bolden op.. fyrede brænde på bålet.. ja hvad man nu sagde. "Men hvorfor.." hviskede han stille og så på ham da han satte sig oven på ham.. nej.. nej han gik ikke, han ville gerne høre det.. han ville gerne.. rede trådende ud. "Kan du ikke få.. bedre end det.." hviskede han stille, og fik så ligesom en forklaring på det hele, "Det.. det forstår jeg godt.." sagde han så stille.. "undskyld.. skal jeg ikke tørre det op nu?" sagde han, og tænkte på gulvet.. men Jayden havde heldigvis sort gulv, så måske kunne det ikke ses så meget? "Jeg havde faktisk en blomst med også.." hviskede han stille.. "Nej nej det er okay.. jeg.. jeg forstår.." sagde han stille, "Men det betyder ikke at jeg ikke kan lide det.. altså ikke at du.. spiser.. for det skal du jo.. men at du bliver nød til at.. forføre.. dem.. og tage.. deres tøj af.." mumlede han stille og sukkede, "Men nej.. jeg vil gerne vide.. hvad du så.. vil mig.. for jeg er lidt lost.. med det her, med os to? Hvad er vi.. hvad vil du gerne være med mig? Bollevenner.. er det, det, det hedder?" Mumlede han, "for jeg kan faktisk ret godt lide dig.. og måske lidt mere end bare en bolleven.." sagde han stille og kiggede op på ham og rødmede lidt.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 8:59 am

Jayden sukkede og kastede hovedet tilbage og så op i loftet. "Fordi... hun var en person som ikke havde... rigtige relationer, jeg antog at siden hun var prostitueret ville hun nok ikke have familie... venner.. noget socialliv.. ingen ville ligge mærke til noget, ingen ville tro hende.." mumlede han og skævede til ham og smilede så lidt stille.. måske en smule ironisk for sig selv. "Det var faktisk.. sødt sagt.. at du tror det.." mumlede han, og så ned på ham som han lå der under ham "Det har jeg også.. jeg har fået bedre.. mange gange.. også for nylig.." mumlede han og lod sit blik glide nedover hans overkrop for at skære det ud i pap for ham, hvem det var han havde mødt for nylig. "Men det er ikke et menneske jeg intenderer at tage en sjæl fra.." mumlede han så stille og skævede ud mod gangen "En..rose.. right?" mumlede han så og så på ham, han ville heller ikke være uhøflig, han havde set den... han mente det havde været en rose. Jayden rystede stille på hovedet og kørte kort en hånd gennem sit hår og så lidt frustreret ud, det her var jo ting.. han altid gjorde. Han tænkte ikke over konsekvensen.. han havde ikke tænkt på Oliver... "Nej, det forstår jeg..." mumlede han og så ham i øjnene da han spurgte ham hvordan de hang sammen... hvad de var. Den der samtale. Den der.. alvorlige... De var nød til at gå i dybden, med... hvad de var.. Han sukkede tungt "Jeg vil dig, fordi jeg godt kan lide dig.."begyndte han så, og trak lidt på smilebåndet af det han sagde.. det var dog alligevel lidt trist, for hvad forventede Oliver af ham? At han gik ned på knæ, at de skulle have hund og villa og adoptiv børn?? "Hvad vil du have fra mig Oliver?" hviskede han så og bøjede sig ned over ham og så ham i øjnene "Jeg holder... meget af dig.. Der er ikke nogen i mit liv.. som jeg.. som jeg gerne vil se altid, og jeg vil gerne se dig! Hvis du forstår? Jeg vil altid gerne.. tilbringe tid med dig?" mumlede han i et forsøg på at forklare det for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 9:38 am

Oliver så lidt ned, og nikkede forsigtigt, det gad han faktisk ikke.. høre om, han brød sig ikke om alt sådan noget.. det var der han normalt vendte det andet kind til, det var det nemmeste, så behøvede han ikke tænke så meget over det. ja. Han smilede lidt og så op og så ned igen.. det sårede ham faktisk lidt, "Nå ja.. okay.." hviskede han og så kort op igen, da Jayden kiggede ned over Oliver, og så eksploderede han i rødmen! Ih! "Skal du.. skal du side der!" hviskede han og greb ud efter en pude og gemte sig ansigt i det.. han kunne jo ligesom ikke rigtig komme væk.. Jayden var alle vegne ih! "gååå væææk" pev han og prøvede at styre sin rødmen, "så.. nu har du ødelagt det.. jeg kan ikke koncentrere mig mere.. så hvorfor smider du ikke bare tøjet og.." mumlede han bare og prøvede at lyde sur.. men det lykkes ikke så godt, fordi han var så.. pinlig.. argh. "Ja nej det.." mumlede han tille og nikkede under puden, "det ved jeg ikke.. jeg vil nok bare gerne have.. at du ikke fjoller rundt.. med andre.. imens vi.. ser hinanden.." mumlede han stille.. og så rødmede han igen da Jayden sagde noget mere, "åh." hviskede han stille og fjernede forsigtig puden. "Det var virkelig.. sødt sagt.." hviskede han og lænede sig op til ham, og tog forsigtigt fat om hans trøje.. krave.. og hev ham langsomt ned til sig, for at møde ham i et forsigtigt.. blidt kys.. sådan havde de ikke kysset før.. men det var rart.. og det gav ham virkelig.. sommerfugle i maven.. men ikke fordi han havde.. lyst til sex.. som sådan.. bare fordi.. Jayden.. var sød.. virkelig sød, under alt det der.. hårde ydre.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 10:13 am

Jayden betragtede hans ansigt og smilede måske en smule skadefro af hans rødmen.. helt ærligt, han kunne da ikke lade være når han lå der! Og blev helt rød i hovedet, hvor var det nuttet! Han blev dog siddende "Nej for hvad nu hvis du går før vi har talt færdigt?" sagde han stædigt og rykkede sig lidt mere til rette og så på ham mens han rødmede mere, og tog en pude og alting! "Hey! Jeg sad lige og så på den der rødmen der!" brummede han og så kort ned af sig selv "Det her er ikke et nøgent tidspunkt!" forsvarede han sig, alle andre tidspunkter.. måske også.. om nogen minutter, men han måtte lige vente lidt, de var jo ikke færdige. Han tænkte over det.. tyggede lidt på det.. ingen sex.. med andre.. ingen fjol.. inkluderede det også kys? Men hvordan skulle han så få sjæle! Han sukkede tungt og gned sig i panden "Mamma mia.. " mumlede han og korsede sig "Det er en tung byrde.. jeg må forsøge at lave en plan for hvordan jeg får sjæle!" brummede han, og indvilligede dermed.. lidt, på Olivers betingelse. Han skævede til ham og lagde hovedet på skrå "Sødt?" gentog han afsporet.. what? Folk der kendte Jayden.. kaldte ham ikke sød. Aldrig. Han skiftede dog mening da Oliver kyssede ham... okay.. måske.. kunne han godt være lidt sød.. ved Oliver.. nogen gange.. og resten af tiden en djævel! Mm.. Han gengældte det blide kys, selvom det nok aldrig ville blive forsigtigt fra hans side af. Olivers sjæl fristede drillende, nærmest hånende! Men han ignorerede den og skubbede puden helt væk så han havde ham for sig selv! Puden måtte ikke være med. Han trykkede ham blidt ned og ligge helt så han ikke skulle læne sig opad, men at Jayden kunne nøjes med at læne sig ned til ham. Han slap langsomt hans læber med et lille suk "Okay.. så ingen andre... heller ikke fra din side.." mumlede han "Er der andre regler du gerne vil have styr på?" mumlede han så og lod sine fingre glide ned langs hans side og lege en smule med hans trøjekant.. det var vel snart ved at være nøgentid?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeFre Sep 20, 2013 8:53 am

Oliver rødmede lidt igen, "jamen jeg går ikke jo.." hviskede han prøvede til sit forsvar, han følte sig virkelig sådan fanget der.. ikke fordi det føltes dårligt, eller han fik det skidt over det.. han blev bare.. rød i hovedet, og.. pinlig.. lidt ligesom at være bundet og det vidste han ikke helt hvordan han havde det med.. han tror han ville dø.. af skam.. hvis det skulle være. "Nej kig væk" hviskede han og prøvede ikke at skamme sig sådan.. det var bare svært.. ja. "Nej undskyld.." hviskede han forsigtigt.. det var jo ikke fordi han ikke ville være alvorlig.. men det.. han var faktisk ikke særlig god til den slags.. i hans få andre forhold havde det altid været den anden person der havde tage de store beslutninger.. taget skridtet videre og sådan.. Oliver.. var bar hoppet lidt med på det, sådan stille og roligt.. tjaa. Han så op.. "Åh.." hviskede han stille "undskyld.." pev han igen, det var jo ikke fordi han.. han ville, "Du skal ikke.. det behøver du ikke.. det må du godt.. undskyld" hviskede han, han gad jo ligesom heller ikke være den kommanderende i forholdet vel.. så skred Jayden jo bare om ikke så længe.. hm.. det ville han gerne undgå.. han var virkelig.. ved at få følelser for den fyr.. selv om han prøvede at minde sig selv om at han skulle slappe lidt af.. så det ikke gik galt, det var bare virkelig svært.. at styre sådan nogen ting. Han smilede forsigtigt stadig rød i hovedet.. men Jayden havde jo ligesom taget puden fra ham. "Ja.. sødt.. du er virkelig sød.." sagde han lidt forsigtigt og så ham kort i øjnene og så ned igen, for at prøve at holde rødmen lidt på afstand, i mere end 10 sekunder af gangen altså. Han gav et stille suk fra sig, da Jayden gengældte hans kys, men med lidt mere intensitet, men det nu heller ikke så meget.. han havde faktisk helt vildt lyst til ham.. han ville bare have ham.. helt tæt på.. og bare holde om ham.. alt for længe.. og så se ham ind i øjnene, og bare.. være glad.. ja.. åh gud.. måske var han ved at blive.. njææ nej! nejnejnej! Det måtte han ikke. "Bliver intet problem" mumlede han stille, Oliver ville jo ikke have andre end Jayden, det var jo det der var hele pointen! Han sukkede stille, måske lidt mere støn end suk, da han blev presset ned og ligge, og rødmede lidt igen.. åh. "Eh.." hviskede han stille da Jayden begyndte at pille ved hans tøj.. ih.. nu gjorde han det jo bare umuligt at tænke! "Hva.." hviskede han og mærkede bare en underlig bip tone i sit øre, "Du gør mig helt.. " hviskede han og rystede på hovedet og skubbede Jayden lidt væk, "Jeg kan ikke" hviskede han og rødmede så igen bare dobbelt så meget som før. "Mhmm, skal jeg ikke.. tørre det der.. vin op nu.. inden det begynder at dryppe ned til underboen?" mumlede han stille, for at prøve at svinge det her emne ind på noget.. andet.. argh..!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeFre Sep 20, 2013 10:02 am

Jayden brummede kort, og rykkede sig så en smule.. men ombestemte sig så "Ved du hvad, jeg kan egentlig godt lide at sidde her.." drillede han så stille og smilede skævt ned til ham.. Mmhm.. yndlingsmenneske! Han bøjede sig ned og rystede på hovedet da han ynkede sig og undskyldte "Hold op... ingen yndskyldninger i min seng" brummede han og rystede på hovedet før han trykkede sine læber tæt mod hans inden han kunne nå at sige mere vrøvl, det var fjollet. Han rystede på hovedet "Du må være fjollet... den eneste søde heromkring er da dig" hviskede han og lænede sig lidt tilbage og lod ham få lidt luft. "Hmm..? Hvad sagde du?" hviskede han drillende da han hørte hans suk, som nok mindede mere om stønnen. "Det vil jeg hellere høre end undskyldninger.." mumlede han og kørte sine hænder op under hans trøje for at mærke den bløde.. varme hud under sine fingre. "Hvad gør jeg?" mumlede han stille og smilede skævt, og lod sig skubbe.. selvom han helst ville.. have været tæt på.. helt tæt på. Hm. "Kan du ikke?" mumlede han undrende og lagde hovedet på skrå, hvorfor nu det? "Mit gulv er sort, og min underbo er blind og døv, og ligeglad, kys mig!" beordrede han og trykkede sine læber mod hans igen. Han aede ham blidt ned af siden og kærtegnede hans hofter "Træk vejret smukke.." mumlede han og bøjede sit hoved ned til hans øre "Lad mig forføre dig?" hviskede han og nappede ham let i øreflippen og smilede så lidt mod den varme hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeFre Sep 20, 2013 7:14 pm

Oliver kiggede forvirret op på ham og rystede på hovedet "Nej du kan ikke.." sagde han højt og daskede kort til ham, hvilket ikke gjorde nogen egentlig forskel.. han blev bare sidende, ihh, men der kunne han jo ikke side! Oliver kunne jo ikke komme væk! Eller gemme sig.. åh gud altså. "Jamen.." hviskede han stille.. det var vidst tydeligt at Oliver ikke rigtig havde noget magt.. tilbage.. overhovedet.. han ar ret sikker på at Jayden var gået over i.. drille-mode.. og nu slap han nok ikke, ikke om han skreg.. pis også! "Mhmm nej.. " hviskede han og rettede sit blik mod ham, og rakte op og kærtegnede kort hans kind, "Jeg synes at du.. er virkelig sød.. når du altså vil.." sagde han og lagde hovedet lidt på skrå, "du er for det meste en rigtig ballademager.. og rigtig god til at drille.." grinede han og rystede lidt på hovedet, "og kom så ned derfra!" pev han og prøvede at rykke lidt på sig, men han var virkelig.. låst fast.. altså han havde jo selvfølgelig sine arme.. men det.. hjalp ham jo ikke til at komme fri.. og han kunne jo ikke bare.. skubbe ham væk.. vel.. ih! Hans ansigt eksploderede så igen da Jayden kommenterede hans lille støn.. argh! "nej!" pev han og gemte sit ansigt i hænderne.. nejnejnej! "Stop.." hviskede han, og mærkede hvordan hans hjerte bare.. hamrede.. afsted.. han kunne overhovedet ikke kontrollere det. "Fordi jeg.. Fordi du gør mig helt.. argh!" sagde han ynkligt og så kort ud mellem sine fingere.. og måtte fjerne dem da Jayden kom tæt på.. argh! "Jamen.." pev han og rødmede.. og så kyssede de.. og.. han gispede let.. åh nej det gik jo slet ikke.. ikke når han begyndte at stønne.. bare af et kys! Åh! Åh nej altså.. "Jeg.." hviskede han stille men kunne slet ikke koncentrer sig om.. noget som helst.. overhovedet. "Ah.." hviskede han stille og gav bare et stille støn fra sig.. han kunne ikke.. kunne ikke mere.. han gav op.. Jayden var for.. for.. argh!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 6:33 am

Jayden grinede lidt af ham "Hov hov.. ikke slå!" mumlede han og lænede sig ned og kyssede ham på næsen og smilede skævt til ham. "Jaja.. en gang imellem.." brummede han, som om.. han var ikke sød, han blev det aldrig, hvor meget Oliver end håbede på det, eller misforstod hans selvoptagede opførsel! Tsk! Han smilede frækt til ham "Jeg er en djævel.." knurrede han og nappede ham drillende i kinden "Aldrig.. jeg hygger.." brummede han og trykkede et par varme, våde kys nedover hans kæbe. "Kig på miiiig.." hviskede han drillende og kørte sine hænder ned over hans krop og smilede lidt. Stønnet gjorde ham kun mere drillesyg! Oliver var faldet i de forkerte hænder.. eller.. måske de rigtige når man så det fra Jaydens point of view. Han lyttede og smilede skævt "Shh..." hviskede han og grinede stille og trak hans trøje op og til sidst over hans hoved, og lænede sig ned og trykkede sine læber mod hans igen og lagde sine hænder mod hans mave, og nussede den varme hud under sine fingre, inden han lod sine fingre glide ned til hans buksekant og trak let i dem... mmhm.. fuck rødvinspletter og blod og hvad der ellers var.. det kunne han ordne senere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 7:20 am

Oliver så ned, jamen.. han slog da heller ikke gjorde han? Det var jo bare.. ja "Jeg slår ikke.." hviskede han stille og så kort op og nikkede, "Ja.." mumlede han, det passede meget godt, en gang imellem, ja han kunne også godt være.. alt muligt andet, dog havde han ikke set ham sur endnu, okay jov lidt sur, men ikke sådan rigtig sur.. og det var han ret glad for, han vidste ikke om Jayden var typen der slog når han blev vred.. det ville han helst ikke.. være med til, de slags forhold var han forbi nu.. han blev nok nød til at spørge ham på et tidspunkt, inden deres forhold blev for intenst og så der.. skete alt muligt.. og Oliver skulle igennem et knust hjerte igen, for det orkede han virkelig ikke. "Jov.. væk med dig!" hviskede han og prøvede at trække vejret gennem næsen så han ligesom.. trak vejret lidt mere roligt.. for hans hjerte pumpede jo der ud af! Åh gud da også! "nej.." hviskede han stille, det ville han altså ikke være med til, sådan noget fandt han sig ikke i nå! Nå.. nej.. nejnej. "Shh selv!" mumlede han, han kunne da ikke holde op med at.. larme.. bare.. sådan.. det kunne han da ikke forlange.. han sukkede stille da Jayden trak hans t-shirt op og gav et ynke støn fra sig, og pev lidt mere.. inden han mærkede sine læber mod hans.. han sukkede højlydt.. opgivende, og lagde så endelig sine hænder rundt om Jaydens nakke, og kørte dem op i hans hår og trak en smule til.. ej der var ingen vej uden om.. og han var ligesom også ret.. tændt.. allerede.. for fanden altså! Det var pinligt! Ih. Men han var bare så.. skide lækker.. og sød!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:21 am

Jayden smilede stille og kyssede ham blidt igen "MMhm.. det ved jeg godt.. rolig" hviskede han og kærtegnede hans hofter "Mmhm.. om lidt.." mumlede han og åbnede hans bukser og lod sine hænder glide længere ned end hofterne.. mmhm! Hovsa! Der var vidst en der var lidt tændt. Han grinede af de små hidsige udbrud der kom, dog blev de afbrudt af støn, og klynk og skrig! Så var det iorden! Han sukkede stille mod hans læber da han trak ham i håret... åh. "Frækkert, er det noget jeg har lært dig?" drillede han stille og lod sin tunge glide over hans underlæbe. Han trak hans bukser af, og hans underbukser, de kunne ligeså godt få det overstået, og pillede varsomt hans sokker af hans søde fusser! Hæh! Han kastede et kort blik på den nøgne krop under sig og kom med en lyd der kun kunne tolkes som en slags uimodståelighed. Han lænede sig op fra ham og trak sin trøje af og smed den ud i rummet inden han bøjede sig nedover ham igen og genoptog kysset fra før, men lod det snige sig i en mere intens retning, med nogen undertoner af... hah, sex? Selvfølgelig. Han havde dog en plan.. om Oliver kunne lide det vidste han ikke helt, men nu kunne de jo prøve! Han kærtegnede hans krop som han havde, mere eller mindre fri adgang til.. lyttede til de utallige små lyde der kom fra ham.. åh, det kunne være sjovt at drive ham helt ud på grænsen. Han slap hans læber og så lidt på ham og trak så på smilebåndet "Har du lyst til at vi... måske.. legede lidt?" hviskede han og stak diskret hånden ud og fik fat i sin natbordsskuffe og greb et stykke stof og snurrede det lynhurtigt om hans hoved og øjne og greb hans hænder og holdt dem op over hans hoved og så nedover hans krop.. yum. "Bare rolig, jeg skal nok være sød.." hviskede han drillende og slikkede ham let på hagen inden han grinede og fandt et par håndjern.. sådan nogen med plys på så de ikke gnavede, og satte dem om hans håndled så han ikke lige kunne fjerne stoffet om hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 10:26 am

"Men.." hviskede han forvirret, "Jayden.." mumlede han stille og sukkede.. eekk.. han gav endnu et ynk fra sig da Jayden åbnede hans bukser, "Ikke så.. hurtig.. argh" mumlede han og så forvirret ned og trak lidt hårde i hans hår, for at få tankerne hen på noget andet.. han blev jo helt.. han kunne jo ikke.. det.. det duede jo ikke.. "Jeg dør af skam.." hviskede han og puffede kort til Jayden, "Må jeg ikke godt få lov til at.." mumlede han stille og prøvede at finde på en grund til han skulle.. væk.. derfra.. "Jeg skal.. lige.. have luft.. JAYDEN! Stop!" begyndte han men blev så bare knald rød i hovedet igen, det blev der sgu da snart permanent! Han stønnede igen.. lidt højere.. fordi.. han var over alt og.. hans tøj var væk og.. omg altså.. "Nej.." hviskede han, og stoppede med det samme med at kramme Jaydens hår.. og lod sine fingre glide ned på hans skuldre i stedet for..  Han sukkede stille, "Jeg kan ikke.." hviskede han stille og rystede forvirret på hovedet.. nejnejnej.. han kunne ikke.. han kunne altså ikke! Selv om hans krop var total imod ham.. men forhelved! "Jayden.. luft.." hviskede han forvirret, og fik et hurtigt syn af hans overkrop.. inden han mærkede hans læber mod sine igen.. åh gud altså, han gik da også bare ud over alle grænser den fyr! "Hva?" hviskede han forvirret.. legede de ikke allerede? "Hvad mener du.." mumlede han og sukkede.. han var nøgen.. og.. det.. det kunne da vidst heller ikke blive værre.. åh altså. Han blev først rigtig forvirret da alt blev mørkt, "Hvad laver du!" sagde han hysterisk og skubbede let til Jayden, men så tog han hans håndled og.. og OMG FUCK! "JAYDEN!" skreg han højt og prøvede at hive sine håndled til sig.. "Jayden nej.." hviskede han hysterisk.. omg omg omg, nej det kunne han bestemt ikke.. "Kalder du det at være sød?" hviskede han forvirret.. og stønnede lavet.. ved det der slik.. ihh.. hvorfor skulle han også være så tændt.. hvorfor tændte det ham! Argh, nej nej. "Jeg dør af skam Jayden.." hviskede han stille og mærkede hvordan det bare.. brændte.. over alt.. mest i kinderne.. han ruskede lidt i håndjernen igen.. han ville ikke være bundet.. eller jov.. eller nej, nej!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 10:59 am

"Rolig... vi tager det stille og roligt" hviskede han blidt til ham og smilede lidt skævt. "Nejnej.." mumlede han roligt "Til hvad?" spurgte han mens han ordnede de sidste ting omkring håndjernene så de sad behageligt. Han lod en hånd glide ned langs hans side til hans lår og nussede ham stille på låret "Mmhm, det er en... speciel leg.." hviskede han og grinede stille. "Såsåså.." hviskede han beroligende og kyssede ham blidt på kinden "Træk vejret.. træk vejret dybt ned i maven.." hviskede han stille og lod sin anden hånd glide ned over hans brystkasse til hans mave "Se.. fra brystkassen.. til maven, al luften ned i maven.." drillede han stille og grinede så lidt, inden han bøjede sig ned og trykkede et par våde kys mod hans brystkasse "Slap af..." hviskede han igen og spredte hans ben og lod sine hænder glide ind på hans inderlår "Træk vejret... nyd det.. slap af.." hviskede han og skævede op til ham, så fik han også lige lov at udforske.. han fik jo aldrig lov at se Oliver ordentligt, nu lå han der uden tøj! Hah! Han slap ham et øjeblik for lige selv at tage resten af sit tøj af og lagde sig helt ned til ham så han kunne mærke at han ikke var alene om at være heeeeelt.. nøgen! Han så på hans ansigt der var delvist skjult af stoffet og kærtegnede blidt hans kind "Slap nu bare helt af.." mumlede han stille og trykkede sine læber mod hans i et blidt kys inden han fortsatte nedover igen med et skævt smil om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 11:31 am

Oliver rystede på hovedet, "Jamen.. det kan.." mumlede han stille, ih.. han sukkede og rykkede sit hoved ned af, han kunne jo overhovedet intet se, og det gjorde ham helt.. rastløs! "Mhmm" mumlede han og prøvede at.. tænke på noget andet.. end den hånd.. på sit lår.. "Men du kan jo se alt.." hviskede han ynkeligt.. han var jo så blufærdig.. han kunne jo ikke.. tåle det her! "Men.." hviskede han stille da han bare.. kyssede ham på kinden og tyssede på ham.. som om alt var helt fint! Argh! Han havde lyst til at skrige.. skrige højt jo! For at få alt den.. lyst ud.. og.. åh gud altså! "Jayden" stønnede han lavt og rykkede lidt i håndjernene igen, han ville bare.. holde om ham.. det her var virkelig.. ud over alle grænser.. og sindsyg pirrende.. åh! "Mhm.." brummede han, det virkede ikke helt.. men han gjorde et godt forsøg.. men hvem kunne dog slappe af.. oven i sådan noget her! Som om han selv ville kunne.. argh! Han lagde nakken lidt tilbage og lod endnu et støn glide over sine læber da han spredte hans ben.. han følte sig virkelig.. virkelig blottet.. og rød i hovedet.. og.. argh, det var så pinligt, "Hvis du er heldig kan det være jeg dør af lyst inden jeg dør af skam.." hviskede han stille og grinede stille.. og gav så bare et højt gisp fra sig da Jayden.. kom tilbage.. og var.. helt.. nøgen, og han kunne mærke ham over alt.. mhmm, fuck altså! Han bed sig hårdt i læben for at beherske sine små gisp.. lidt.. han skælvede også let.. rystede en smule.. og så sad hjertet helt oppe i halsen på ham! Åh.. "Åhmhmå.." stønnede han højt og trykkede sin krop lidt op mod Jaydens, han kunne ligesom ikke rigtig trække ham ned til sig.. eller røre ved ham! Åh det var så skide uretæfridgt altså! "Jamen.." mumlede han men afbrudt af et kys.. der var ret.. pirrende.. fordi det var jo slet ikke pirrende nok i forvejen, ih! han stønnede igen højt.. hans støn blev ligesom.. højere og højere.. "Du kan bare vente dig.. kan du.." hviskede han stille.. en lidt forsigtig trussel.. man han følte ikke rigtig han kunne true nogen lige nu, det endte med det gik ud over ham selv, og han kunne ikke holde til mere.. det her var slemt.. nok i forvejen.. ikke slemt.. men... frækt.. og grænseoverskridende! Han slap hans læber da Jayden fortsatte ned af hans hals.. mhm.. han stønnede igen.. argh.. ih! Så pinligt! men han kunne bare ikke holde dem inden, for fanden ih!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 11:55 am

Jayden grinede bare fornøjet og lod sine kys fortsætte ned på hans brystkasse, hvor han lod sin tunge glide over hans ene nipple. "Shh mon cheríe.." mumlede han bare og grinede stille. Han var ikke fransk, men da han var et par hundrede år yngre var det meget in at tale meget fransk. Så han kunne en smule.. men ikke noget han rigtig praktiserede, men nu fik Oliver en forsmag på lidt af de overraskelser han kunne vente sig, både af Jayden, men også af en ganske almindeligt sex.. eller.. almindeligt? Var måske så meget sagt. Han lyttede til de små støn og gisp og nød dem! Mere af det! Han snusede langsomt ind ved hans hud.. åh det var interessant at man kunne dufte.. liv. Jayden var ikke sikker på han havde en sjæl, hvis han havde en var den dybt formørket af alle de sjæle han havde stjålet.. men han havde en teori om at han netop ikke havde en sjæl, det var derfor han tog andres! Han lyttede, og rystede på hovedet "Der er ingen der dør i aften" mumlede han og smilede skævt inden han lod sin tunge glide hele vejen ned af hans mave og stoppede kort lige under navlen for at høre de famøse sidste ord, de små søde bønner.. der altid fulgte med. Bønnen om at blive skånet, når han jo inderst inde meget gerne ville.. alting. Det hele... Han lod sine hænder glide op langs hans sider, hele vejen op "Mmhm... så smuk.." hviskede han mod det bløde maveskin og smilede frækt inden han fortsatte længere ned "Mm.. jeg glæder mig allerede" hviskede han og og lod sin tunge glide over hans lem inden han tog ham i munden og lagde sine hænder på hans lår mens han bevægede sit hoved op og ned. Han forsøgte ikke at smile og grine af de mange små lyde og klynk og selvfølgelig! De uundværlige støn. Han slap ham kort og lod sin hånd overtage "Mm.. bliv endelig ved.." brummede han og trykkede et kys mod hans inderlår og stak så to fingre i munden inden han trak dem ud igen og lænede sig ned og lod sine læber synke ned over hans lem og lod så sine fingre glide op i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 12:29 pm

Oliver skælvede let igen og lod de små rystelser glide gennem kroppen, imens han lukkede øjnene tungt i bag bindet.. han prøvede virkelig.. virkelig at nyde det.. men det var bare så.. svært at give sig.. helt.. hen, det var.. han.. åh, han stønne selvfølgelig igen.. kunne ikke lade være, de små støn blev ved med at glide over hans læber, i takt, med.. 5 sekunders.. mellemrum.. det var svært.. at holde det inde. "Mhmm" mumlede han bare, han kunne ikke koncentrere sig.. om alt den.. snak.. hmm. "Jayden.." stønnede han stille og rykkede lidt på sig.. ihh.. han ville bare.. røre.. det var ret pirrende.. men også sådan.. straf agtig! Men han skulle nok få sin hævn, på en eller anden måde! Han var ligeglad han skulle nok finde på noget! Så Jayden kunne få lov til at blive lidt.. pinligt.. og skam.. agtig.. tsk! "Åh.. nejnej.. nej.. kom tilbage" hviskede han og hev lidt i metallet igen.. argh altså! "Jayden.." hviskede han og rødmede da han sagde han var smuk, "Neeeej!" sagde han bare højt og stønnede igen.. mhmm.. og mærkede.. Jayden.. og.. han argh.. han løftede kroppen kort og mærkede hvordan det.. sitrede igennem hele hans krop.. og han stønnede højt.. rigtig højt.. "Mhmm nej!" hviskede han og rystede på hovedet.. nejnejnej! Mhmm åh gud.. "Jayden.." stønnede han højt.. så ydmygende.. men.. argh! Ih! Han kunne godt mærke hvor han var på vej hen med.. "NEJ!" skreg han højt og mrækede.. hans fingre.. og skreg igen, det var bare så skide.. overraskende.. og grænseoverskridende! Der var aldirg nogen der havde gjort.. sådan noget.. før.. sådan noget underligt noget.. han kunne ikke finde ud af at reagere på det.. men.. argh.. hvor var det godt! "Mhmm.. nej.." hviksede han så stille og fortsatte med at stønne højlydt.. åh gud altså!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 12:58 pm

Jayden mærkede de små rystelser under sine hænder og sine fingre. Han tog ham til roden mens han lyttede til de høje støn der steg og steg og smilede svagt for sig selv, og bevægede blidt sin hånd frem og tilbage. Han slap ham dog efter noget tid, slap først hans lem og kyssede ham på maven, på inderlårene.. og trak så sine fingre til sig og smilede skævt inden han rejste sig på sine knæ og trak ham op til sig og trykkede så sine læber længselsfuldt mod hans, og strøg ham blidt ned over hans hals og nakke. Han kærtegnede blidt hans krop, fornemmede enhver centimeter under sine fingre, lod ham mærke at han tog på ham fordi han kunne. Hah! Han kørte blidt sine hænder ned på hans røv og nussede ham lidt der.. mmhm. "Du må endelig sige til hvis du har indskydelser.. eller ideer.. jeg kan altid finde en pisk hvis du skulle have lyst til det?" drillede han helt stille, tæt ved hans varme læber. "Smukke.." hviskede han blidt mod hans læber og smilede skævt og rejste sig langsomt så hans ansigt var lige ud for... hm.. "Åbner du lige munden lille skat?" drillede han og kærtegnede blidt hans kæbe og lod sin hånd glide op i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 1:36 pm

Oliver sukkede stille.. "Mhmm.. åh stop.." hviskede han stille, kunne ikke mere.. alt.. alt var for godt.. alt for godt.. kunne ikke.. åh. "Jayden.." mumlede han og fornemmede han stoppede og sukkede stille.. "Det er en lidt voldsom leg.." hviskede han stille og rystede lidt på hovedet, "Det.." mumlede han og vred sig lidt.. "Mhmm Jayden altså!" gispede han, og trak lidt i lænkerne.. mhmm forfanden! "Jayden.." hviskede han og mærkede hvordan han kravlede op.. af ham.. og.. var.. et sted.. hvor.. argh! nej! "Men jeg kan jo ikke se noooooooget!" klynkede han og vred sine hænder lidt, "Eller røre noget!" mumlede han og gispede let da han.. bedte ham.. åbne.. munden.. åh gud åh gud åh gud! Han rødmede ekstremt igen, og sukkede stille for sig selv.. han var helt.. mh! Men så.. åbnede han da alligevel forsigtig munden, og stønnede lavmeldt da.. han mærkede.. Jaydens lem.. aha.. mhmm! Hm! Det var.. underligt.. når man ikke selv.. var den der styrede det.. han var et kort sekund bange for at blive kvalt.. men.. Jayden.. var ret.. sød.. ved ham.. på en ond måde.. "Mhmm ka.. go få.. længere.. in!" mumlede han med.. Jayden.. over alt.. ih! og smilede lidt da han kom dybere ind i ham, Jov Oliver kunne godt klare det! Han var faktisk ret tjekket til at give blowjobs.. syntes hans selv! Hæh. Han smilede kort.. hmm! "doo.. skaa ha' pisssssk!" mumlede han og suttede videre!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 1:52 pm

Jayden himlede med øjnene, det ville der blive masser af tid til bagefter! Men lige nu... havde han mere lyst til at de legede! Og lyst til Oliver.. "Voldsomt? hviskede han drillende "Er det for meget for dig?" mumlede han drillende og lænede sig ned til ham "Det er mit navn ja.." grinede han stille og lyttede "Jeg skal nok tage lænkerne af dig.. på et tidspunkt.." mumlede han flyvsk.. det kunne der ikke blive tale om! I hvertfald ikke endnu! Han grinede stille og rystede lidt på hovedet da Oliver tog imod udfordringen, men syntedes at han skulle snakke imens. "Fjolle, man må ikke snakke når man har noget i munden" drillede han frækt, og gav et støn fra sig.. mmhm.. Han var ikke dårlig til det med blowjobs.. overhovedet ikke. Han trak vejret dybt og gav nogen støn fra sig undervejs..strammede let sin hånd om hans hår og fugtede sine læber "Mm.. frække.. menneskebarn" hviskede han og stoppede det efter noget tid så han ikke kom, det ville jo være trist. "Mmhm.. vi kan lave en aftale.." hviskede han så stille og løsnede hans håndled fra håndjernene og lod ham få lov at.. bevæge sig. "Men du får ikke det her af endnu" drillede han og lod kort sine fingre glide blidt henover stoffet for hans øjne, og lænede sig så ned og trykkede sine læber mod hans og trykkede ham ned mod madrassen og fik fat om hans ben og lagde dem om sig med en lavmældt brummen mod hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 2:02 pm

Oliver mumlede et eller andet, men han var bleven lidt for optaget, så han fik først rigtig mulighed for at svare da Jayden ligesom, trak sig lidt tilbage, han trak vejret dybt og rødmede lidt, "Mhmm næh!" sagde han bare højt, "Tsk.. jeg kan tage alt!" grinede han bare, han skulle da ikke tro.. men det var godt nok lige op over grænsen.. var det.. men nu kunne han da heller ikke finde på mere, så han kunne godt lade sig udfordre lidt endnu.. haha. "jovjov.." mumlede han og sukkede stille.. og gav et støn fra sig.. der var så meget nøgenhed, og så meget Jayden.. alle steder.. åh. "Du er.. fræk.." hviskede han og stønnede igen.. mhm.. hm! "Hvilken aftale?" hviskede han stille.. lidt forsigtig.. åh nej, nu fik han ikke flere ideer.. vel.. i så fald ville han være ret glad for at få lov til at se! "Må jeg ikke nok.. ihhh!" Så heller være bundet.. ned at miste synet.. Jayden var jo så lækker.. og dog.. han længdes sådan efter at røre.. virkelig! Han trak hurtigt sine hænder til sig, og lagde dem mod Jaydens brystkasse, kørte dem op i hans nakke og hev ham ned tils ig så han kunne kysse ham.. havde virkelig brug for at røre nu! Åh.. han lod sine fingre glide ned over hans ryg og tegnede lange lyserøde streger under kysset.. og stønnede igen, lidt højere.. "Og hvis jeg fjerne det?" hviskede han drillende mod hans læber.. og trykkede bare sine ben tættere omkring ham da han blev lagt.. på plads, eller hvad man nu skulle sige.. åh endelig åh! Nu havde han sgu også trukket den længe nok.. hm!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: