Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:22 am

"Jeg har ikke noget imod lyshudede.." Azreal rystede frustreret på hovedet "hvorfor taler du om det som om det ikke er et problem? Vores folk er bare i en kæmpe krig med hinanden, og jeg er jo kun opvokset et stod hvor elvere ville dræbe dig hvis de mødte dig, og du dræbte dem først."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:23 am

Hun så stadig irriteret på ham, "fordi det kun er et problem, hvis du gør det til et ... du havde jo nok ikke fortalt dine forældre at vi hang ud, hvis du bare kunne lide mig dom en ven, hvad er så forskellen nu?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:25 am

"Hvad snakker du om?" Azreal så frustreret på hende "jeg har lige fortalt dig at jeg er håbløst forelsket i dig, og du opføre dig som om det ikke er et problem?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:26 am

"Hvorfor er det et problem at jeg er elver nu, nå det ikke var før?" spurgte hun igen, stædigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:28 am

"Hvorfor?" sagde han forvirret over hendes reaktion "fordi.. fordi vi ikke ville kunne være nogle steder...?" han følte sig helt paf og kunne ikke tyde hendes reaktion overhovedet "fordi vi ikke kunne blive gift, eller få børn eller.. eller.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:32 am

"og hvorfor skulle vi ikke kunne få børn?" spurgte hun irriteret, "og vi kan vel være lige så mange steder, som vi kan nu, jeg kan ikke så, hvor forskellen ligger?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:38 am

Azreal så fortvivlet på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:44 am

Hun rynkede brynene, "medmindre det er fordi elvere er ok at have som venner, men ikke mere en det?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:45 am

"..." Azreal så forvirret på hende "folk ville være mere skeptiske ja.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:50 am

"Hvilke folk?" spurgte hun irriteret, "fordi så vidt jeg ved er min familie væk og din ven tror jeg er død, så jeg kan ikke helt se, hvem det er der skulle være skeptiske?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:53 am

Azreal var forvirret og vidste ikke hvad han skulle sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:59 am

Hun fnøs irriteret, og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 8:00 am

Azreal satte sig ned. Han vidste ikke hvad han skulle sige og følte sig underlig forsvarsløs..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 8:11 am

".... fint" hun sukkede, "du kan også bare tage væk, hvis det er så forfærdelig en tanke" sagde hun irriteret og fortsatte med at folde ting sammen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 8:35 am

"..." Azreal så ned på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 8:44 am

Hun blev færdig med at folde sit tæppe og tog det tilbage, som Azreal havde taget tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:14 am

Azreal sukkede svagt og knyttede sine hænder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:18 am

Så kiggede hun sig om efter de få andre ting hun havde og begyndte at samle dem op.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:19 am

"...du må ikke gå" sagde Azreal stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:23 am

Hun kiggede hen mod ham, "... jeg troede det var det du ville have?" spurgte hun, stadig en anelse irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:23 am

".. nej" sagde han og så ikke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:27 am

"hvad så?" spurgte hun forvirret og irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:29 am

"..." Azreal kunne mærke irritationen og følte sig meget dum. Han vidste ikke om han skulle undskylde, eller lade hende gå, eller om han bare burde få det overstået og kaste sig ud fra en bro. Det sidste lød som det mest lokkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:38 am

Hun skulede til ham, "først vil du væk fordi du ikke kan klare at kunne lide mig, så må jeg ikke gå fordi du godt kan lide mig, hvilket er forfærdeligt og derfor bliver du nødt til at komme væk fra mig, men jeg skal stadig blive, kan du ikke tage en beslutning?" spurgte hun frustreret og prøvede på ikke at lyde såret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 9:40 am

"Jeg.." Azreal så op på hende "ville først og fremmest væk fordi.. jeg ikke kan klare du ikke føler på samme måde med mig.. og så blev du forvirrende" han tog sig til hovedet "selvfølgelig synes jeg at det er problematisk at jeg er en sortelver, jeg ville tro at du af alle ville synes det var direkte frastødende at jeg tænkte sådan om dig.. og nu virker du vred over at jeg.. jeg ved det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 29 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 29 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» På natclub i byen - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Deep Reef-
Gå til: