Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:13 am

Hun så mistroisk på ham, han havde ikke sagt klart ja, og han havde snakket om at tage væk i længere tid, "mest sandsynligt?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:14 am

Azreal sukkede "jeg.. har det lidt svært lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:14 pm

Hun så undersøgende på ham, "hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:26 am

"Der er bare sket så meget" Azreal så ned på sine hænder "så ja.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:28 am

"... så fordi vi var under havet et par dage, har du det dårligt og rejser væk?" spurgte hun en anelse forvirret, det lød lidt mærkeligt, "... har du hjemve?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:35 am

"Nej" sagde Azreal og undgik at se direkte på hende "men.. jeg tror måske jeg passer bedre ind der"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:37 am

Hun kneb øjnene sammen, "det tror jeg ikke" sagde hun bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:39 am

"Så er vi uenige.." han sukkede "vi kan stadig snakke sammen en gang imellem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:41 am

Hun så ned og nikkede så, "ja ... det kan vi vel ... så tror jeg også jeg flytter ud igen"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:43 am

"Nej nej du må gerne blive" sagde Azreal og knyttede sin næve lidt "hør.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:45 am

"... hvis du rejser, så gør jeg også" sagde hun stædigt, "hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:46 am

Azreal sukkede og rejste sig. Han gik hen og tog sin pizza ud af ovnen og begyndte at skære den i stykker "jeg tror ikke jeg kan være venner med dig.. ikke lige nu i hvert fald"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:49 am

Hun nikkede en enkelt gang, "... fint, så pakker jeg mine ting" sagde hun og rejste sig også og begyndte at gå ud af rummet.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:49 am

"Sabrina.. du må ikke være sur" Azreal fulgte efter hende "jeg kan ikke gøre for det, det er jo derfor jeg tager hjem.. måske går det over?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:55 am

Hun fortsatte med at gå, blinkede et par gange hurtigt med øjnene og sank en klump, så trk hun vejret og prøvede at holde sin stemme rolig, "oh, jamen det er jeg da glad for" sagde hun og begyndte at finde sine gamle tæpper frem, "det havde været trist vist du rejste væk af en anden grund end at du ikke har lyst til at være sammen med mig mere, men ved du hvad, nu behøver du slet ikke at rejse, jeg skal nok holde mig væk ..." hun snakkede hurtigt og undgik at se ham i øjnene mens hun foldede tæpper.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:56 am

"Det er jo ikke fordi jeg ikke har lyst til at være sammen med dig" sagde Azreal, frustreret over at han ikke kunne gøre sig forståelig. "Sabrina, please.." han tog hendes ting ud af hænderne på hende "snak med mig, du kan ikke bare gå hvis du er vred på mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:01 am

"oh ... fordi du må godt bare gå, hvis der er noget der ikke fungere?" spurgte hun og så stadig væk fra ham, hun fandt et andet tæppe, som hun foldede i stedet for, "det er ikke mig der bare rejser, og hvis det ikke er derfor, hvorfor så? du sagde vi ikke kunne være venner, og det var derfor du tog væk". Hun havde en klump i halsen, men prøvede at holde den ude af sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:04 am

"Fordi jeg godt kan lide dig.." Azreal klemte øjnene sammen og vendte ryggen til hende "jeg ved godt jeg ikke må føle sådan her" sagde han frustreret "jeg mener en ting er at kunne lide dig nok til at være venner med dig men dette her.. jeg er ked af det, jeg føler ikke sådan med vilje. Hvis jeg kunne havde jeg skåret mit hjerte ud og givet det et par slag til det opførte sig ordenligt, men jeg ville jo nok dø af det, og da jeg ikke nære noget ønske om døden så.. jeg snakker som et vandfald, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med mig selv. Jeg næsten smage jalouxien i munden og jeg kan ikke holde op med at tænke på dig. Det hele ville være så meget nemmere hvis jeg ikke kunne lide dig, hvis det ikke gik mig på når du så trist ud hvis det ikke.. men det gør det og jeg jeg.." han så helt fortvivlet ud, men havde stadig ryggen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:06 am

Sabrina drejede hovedet og så overraskede på ham, det havde hun ikke rigtigt forventet, "så ... du kan godt lide mig og derfor tager du af sted?" spurgte hun først, så var der noget andet af det hanhavde sagt der fangede hendes opmærksomhed, "hey, hvorfor er det forkert at kunne lide mig?" spurgte hun en smule indigneret.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:08 am

"Fordi du er en elver.." Azreal så på hende.. "fordi det ikke er meningen at elverfolk og sortelver folk skal.. og så fordi du tydeligvis ikke føler det sammen og det er bare smertefuldt og.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:10 am

"oh!? så fordi jeg er en elver" sagde hun nu irriteret, "og hvordan kan du vide noget som helst om, hvordan jeg har det?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:11 am

"Du opføre dig som et forelsket pigebarn i nærheden af ham havmanden" sagde Azreal surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:15 am

Sabrina så irriteret på ham, "oh, så fordi der var en fyr, som åbenbart ikke ment jeg var for dårlig til ham, og så så viste lidt interesse, så er jeg pludselig forelsket?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:17 am

"Du rødmede da han kyssede dig.." sagde Azreal og bed tænderne sammen ved tanken "og jeg har aldrig sagt noget om at du ikke var god nok til mig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:20 am

"hvad handlede alt det med elvere så om?" spurgte hun irriteret, "du kan bare ikke lide lyshudede folk eller hvad? og du havde måske ikke rødmet, hvis en eller anden fremmede pige kyssede dig sådan uden videre, hva?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal   Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal - Page 28 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
Tilbage til toppen 
Side 28 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste
 Lignende emner
-
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» På natclub i byen - Sabrina
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» .... - Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Deep Reef-
Gå til: