Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fredag aften - David

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:16 am

tid: 22:00
sted: baren i bloody moon
omgivelser: som der plejer at være på the bloody moon en fredag aften
vejr: regn

Fredrick sad i baren på bloody moon og drak en øl, han havde lige hørt Davids band spille, og havde klappet ivrigt da de blev færdige. Nu sad han og prøvede at få øjenkontakt med ham, prøvede at finde ud af, om han stadig ville snakke med ham, eller om han syntes han var for mærkelig.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:19 am

David var lige blevet færdig med at spille. De andre i bandet var glade, det havde været en god omgang og folk havde klappet. Det havde bestemt også hjulpet på stemningen at en fyr på gaden havde genkendt Mark kort tid før de skulle på scenen og havde rost hans musik.

David så hen på Fredrick. Han havde godt set ham da de gik igang, men havde forsøgt ikke at få øjenkontakt mens han spillede. Nu var der ikke så mange undskyldninger, så han valgte at gå ham i møde. "Hej Fredrick." hilste han og satte sig ved siden af ham i baren.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:26 am

"Hey" sagde han og sendte ham et smil, "hvordan har du det?" spurgte han og kiggede undersøgende på ham, "jeg kan se du stadig vil snakke med mig?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:27 am

"Ja, jeg håber ikke min afsked har plaget dig for meget" han sendte ham et kort smil og bestilte en øl. "Jeg havde nogle ting der skulle falde på plads."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:28 am

Han nikkede, "nej, det er helt ok" sagde han, "er de så faldet på plads?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:37 am

"Ikke helt" sagde han "men det begynder at give mening. Jeg har læst nogle bøger om det, men jeg bliver nok nød til at finde andre med kendskab til det."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:39 am

Han nikkede, "det tror jeg du har ret i" han smilede, "hvis det er, så ved jeg meget af det basis, og jeg har nogle venner med adgang til de fleste interessante bøger"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:51 am

David nikkede. "Det ville være en stor hjælp, tak" sagde han. "Vi burde nok ikke diskutere det her?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:54 am

Han smilede, "ingen grund til at takke", han så sig om, "nej, det har du nok ret i" sagde han med et grin, "her er sikkert ikke det bedste sted, hvad forslår du?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:58 am

"Jeg prøver at invitere dig med hjem, kun for min egen fornøjelses skyld" sagde han og sendte ham et smil "men jeg byder på kaffe hvis du siger ja"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:00 pm

Han smilede stort, "det lyder godt, bor du langt herfra?" spurgte han og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:04 pm

"15 minutter" sagde David og drak det sidste af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:54 am

"det lyder ikke så slemt" sagde han med et smil, "lad os gå så, medmindre du har andet du skal her?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:22 am

"Nej, vi er færdige for i aften" sagde David og vinkede kort til resten af bandet som tegn til at han ville gå.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:23 am

Fredrick nikkede og begyndte at gå mod udgangen, "så lad os tage afsted" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:28 am

David nikkede. Han førte Fredrick mod sit hus. Der var som fortalt ikke mere end 15 minutters gang. Det var et kollegieværelse.
Han låste døren op og viste Fredrick ind i en lille, temmelig rodet stue. "Min roomate er ikke hjemme" fortalte han og gik hen til sit værelse. Det var tilgengæld en del renere end stuen. Han satte guitaren bag døren og lod sig dumpe ned i sin seng. "Sæt dig hvor der er plads" sagde han og gjorde tegn til en stol der stod i rummet. Der var ikke særligt stort, der stod en bærbar på gulvet ved siden af nogle store højtalere. Væggene var malet i en falmet grøn, møblerne var billige og der så kun ud til at være de mest nødvendige ting. Og så teknodimser.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:30 am

Fredrick så sig om og smilede, "Det er nogle ret nice højtalere" sagde han, da han satte sig på stolen, "har de været dyre?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:32 am

"Lidt" svarede David "men så spare man bare på de ikke vigtige ting.. mad for eksempel" han trak på smilebåndet.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:35 am

"ja, det er jo ikke noget man skal bruge" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:38 am

"Men du kan forklare mig om magi? De mest basale ting?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:41 am

Han nikkede, "ja, det kan jeg godt" han tænkte lidt, "hvor meget ved du om de forskellige racer og de tre former for magi?" spurgte han, "du sagde du havde læst lidt"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:43 am

"Jeg vidste for eksempel ikke at der var 3 formor for magi, og jeg er ikke sikker på hvilke racer der findes og hvilke der bare er eventyr. Der er vel nogle væsner der kun er eventyre?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:48 am

Han nikkede, "ja det tror jeg, men så igen ..." han trak på skuldrene med et svagt grin, "dem jeg kender til, er mennesker, elvere, sortelvere, vampyrer, varulve, dæmoner og engle. Du er en engel, et menneske med hvide vinger, som kan hvid magi, den ene at de tre typer, og lever længe" forklarede han, "jeg er en varulv, hvilket betyder at jeg ikke kan magi, men til gengæld kan jeg blive til en ulv, når jeg vil" han tænkte lidt, "når ja, de tre typer magi, der er hvid magi, sort magi og alt det andet, hvilket går under betegnelsen farvet magi, hvid magi er healing, lys og varme og sort magi er sygdom, kulde og mørke", han holdt en pause.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:50 am

"Leve længere?" holdt David fast ved "jeg lever længere end et gennemsnitsmenneske?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:52 am

Han nikkede "ja, en hel del endda" sagde han med et grin, "så vidt jeg husker 500 år" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fredag aften - David Empty
IndlægEmne: Sv: fredag aften - David   fredag aften - David Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fredag aften - David
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En aften på jagt //Cam//
» overvandstudier - David
» Aften underholdning tak!
» en aften på Bloody Moon
» Aften ude - åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: