Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Aften underholdning tak!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften underholdning tak!  Empty
IndlægEmne: Aften underholdning tak!    Aften underholdning tak!  Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:42 am

Ja, James keder sig og det fredag og der skal ske et eller andet for jeg leder efter nogle in game ting


Krav:
Ingen anime billeder, jeg spiller ikke med folk der bruger anime billeder for der ikke nogle kreativt i det hos mig, sorry to say it
Ingen one liners jeg spiller normalt emner med over 500 ord!
Helst mennesker!

Søger:
James søger en person som måske kunne have lyst til og blive hans nye vampyr barn
Forvandlig og mødes skal helst ikke forgå offentligt! Så helst et mørket sted tak!
James kigger efter en lover og kønnet er lige meget og det samme er racen.
James kunne godt bruge en lille kamp hvis der nogle som er friske.


jeg har ikke mere end det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften underholdning tak!  Empty
IndlægEmne: Sv: Aften underholdning tak!    Aften underholdning tak!  Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:04 am

Du lyder som en ubehagelig fyr - stævnemøder i mørket D:

That aside, kunne du måske tænke dig at tråde med mig? 500 ord kan jeg vist lige klare. Hvis du er super kræsen kan du vel tjekke et af mine indlæg ~

Ang. det du leder efter... Jeg kan både bruges som lover og bitchfight hvis du ikke kan finde på andet. Måske begge dele, hvis tråden folder sig spændende ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften underholdning tak!  Empty
IndlægEmne: Sv: Aften underholdning tak!    Aften underholdning tak!  Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 10:37 am

Maya, jeg frisk på begge ting dog må du stå i kø i lidt tid for jeg tager mine emner som et af gangen for eller få jeg for meget stress her for tiden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften underholdning tak!  Empty
IndlægEmne: Sv: Aften underholdning tak!    Aften underholdning tak!  Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 11:20 pm

Deal ~
Du skriver bare når du er interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften underholdning tak!  Empty
IndlægEmne: Sv: Aften underholdning tak!    Aften underholdning tak!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften underholdning tak!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aften ude - åbent
» En aften på jagt //Cam//
» En sen aften - Teemo
» fredag aften - David
» Dejlig aften //Jonas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: