Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 nogen der vil emne

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 7:57 pm

hey er der nogen som vil emne med mig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:00 pm

en lystig demon som har interesse for at emne, det kan jeg som Sort Elver aldrig afslå, hvor har de lyst til at møde? ^_^

eventuelt har de nogle former for plot i tankerne eller skal vi blot lade historien i tilfældighedens hænder ;3
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:02 pm

jeg leder også efter nogen at emne med :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:11 pm

Azariel: jeg vil med glæde emne, har du nogle ideer til plot, det eneste jeg kan komme på er at vi kommer op at slås

Jonas: har du nogen ide om et plot eller skal vi bare se hvordan det går
Tilbage til toppen Go down
Kat

Kat


Race : Blandning race mellem menneske og Elver
Bosted : En lejlighed i Centrum
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1683

nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 9:24 pm

hmm nej ikke rigtigt :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 9:29 pm

ok, hvor og hvordan skal vi mødes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 4:27 am

Tja, kære Neal, jeg tvivler du ønsker at slås med en troldmand for den mørke side, men lad gå ^^
eventuelt et sted hvor der ikke tiltrækker mange, eller vil du havde at vi laver en smugle rod med andre folk skrigende over alt, dog skal det være af andre racer end mennesker da jeg har en hvis blod aftale med de højere magter((AKA ADMIN)) at jeg ikke må afsløre min art. .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 5:53 am

jeg har ikke noget mod en slåskamp, hvis du ikke har et problem med at kæmpe mod en dæmon, som kan forvandle sin hud til stål, få dine skygger til at kvæle dig og er en mester i kamp, så kunde jeg bryde ind i sortelvernes by og så finder di mig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 6:38 pm

lyder som en god mulighed, ((selv om det er en meget meget lang lang vej at komme til der hvor azariel bor XD ))
men lad os tag et emne i sortelvernes slum kvater hvor kun slaver, og mistede hus/hjem bor, og der har de mulighenden for at være ''street fighter'' hvis det er det de nu har interesse for, og hvem ved, måske får de en ny fjende eller en ny allierede Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 7:04 pm

laver du eller skal jeg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:13 pm

kan man lokke dem til det Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:41 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 10:33 pm

Jeg takker dem ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nogen der vil emne Empty
IndlægEmne: Sv: nogen der vil emne   nogen der vil emne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nogen der vil emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne? :3
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» Er ny her :) Nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: