Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Er der nogen der vil emne?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 9:14 am

Hej jeg vil gerne have nogle at emne med, har været væk i nogle dage, men er tilbage nu.

Jeg kunne godt tænke mig at emne med nogen, både nogen jeg har emnet med i forvejen, og nogle nye. Jeg emner gerne med flere af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 9:33 am

Jeg vil da gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 9:34 am

Awsome, har du nogle bestemte steder du kan lide, ellers finder jeg bare på et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 7:46 pm

Nej, stedet er sådan set ligemeget, bare det forbliver i Aterswell. Det må også gerne være i Havet, men jeg tvivler på at vampyrer kommer der så tit. :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 9:09 pm

Så hvidt jeg ved trækker vampyrer ikke vejret, så de kan vel godt, men jeg tror ikke han kan tale under vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm

Det er irrelevant Wink

Hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:41 pm

Hvis du gider, ville det være godt, ellers skal jeg nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 3:03 am

Det gider jeg skam gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 5:21 am

Ok, skriv hvor den er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:23 am

Hov hov vent. Har vi et plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:09 am

Nej, men vi kan da godt finde på et, har havfolket noget magi, eller nogle magiske ting der kunne være interessante?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:12 am

Jeg vil da gerne prøve og emner med dig hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:13 am

Jeg vil også gerne Razz hvis altså du vil med mere end en havperson..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:20 am

Ja, jeg har tænkt mig at have noget magi, men jeg skal lige finde på dem først. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:25 am

Beatrice: Det vil jeg gerne, vi kan bare mødes tilfældigt i byen, er du ny i byen eller har du boet i den længe?

Caspian: Ja gerne, hvis der er noget vi kan emne om så sig til, ellers finder vi på noget, hvor kan din karakter lide at være? Du kan også emne med både mig og Christopher samtidig, hvis ikke han har noget imod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:26 am

Christopher: Ja vi kan også mødes tilfældigt, eller er det for kedeligt?
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:28 am

Altså jeg spiller allerede med Christopher, men det betyder selvfølgelig ikke jeg ikke vil lave et til xD hvad siger du Christopher??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:29 am

Beatrice har kun været i byen i en uge ca
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:30 am

Det bliver det ja, og der er ikke stor sandsynlighed for at nogen bare ville begynde at snakke med folk tilfældigt på gaden. Der bliver nødt til at være en grund til det.

Desuden.
Jo jeg er frisk på et gruppemne ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:36 am

Ja det kan godt være du har ret. Min karakter er ekspert i magiske genstande, han har en fod inden for mange steder. Hvad kan jeres karakter lide at lave/ Hvor kan de lide at være?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:38 am

Altså Beatrice har ikke nogle steder hun hader som sådan, men hun holder sig mest til hendes job
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:38 am

Det ved jeg ærlig talt ikke, jeg har ikke været har i ret lang tid...

Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:38 am

Min karakter er meget ny på land Razz indtil videre har han udforsket de forskellige slags spisesteder, og hvor sørgeligt det end lyder har han ikke noget meget mere spændende hobby i øjeblikket xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:40 am

Beatrice: Har du snakket med andre vampyrer, jeg kan ha være bedt om at tale til dig, i forbindelse med at være ny ankommet i en fremmet by.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:43 am

hmm nej jeg har ikke snakke med dem i nu
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er der nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er der nogen der vil emne?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» nogen der vil emne? :3
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne
» Er ny her :) Nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: