Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Er der nogen der vil emne?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Er der nogen der vil emne? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:46 am

Min karakter er også midt i noget personlig udvikling, han er en relativt ung vampyr, der samtidig er et, hvis ikke enestående, så næsten enestående træk ved at være gjort til vampyr som barn, hvilket vil sige at hans krop stadig er et barns. Han har tidligere været et voldligt uhyre, men er begyndt at tænke om det bahøver at være sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:47 am

Beatrice: Det er da en start, jeg opsøger dig et sted, og snakker med dig om det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:50 am

sådan kan vi godt begynde hvis det er

men kan det vente til i morgen jeg ved og dø af træthed nu godnat ^^''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:54 am

Det er ok jeg har skriftlig dansk eksamen imorgen, så jeg så også i seng... g'nat.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 6:40 pm

Dansk har jeg selv været oppe i lykke til ^^''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:33 am

Tak ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:52 am

Hvordan gik prøven så?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:56 am

Gik godt... tror jeg, den er jo skriftlig, så karakteren har jeg ikke fået endnu ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 3:28 am

jeg venter os på min ^^''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 3:38 am

Luck to you ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 3:39 am

tak jeg håber jeg består den her gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 3:44 am

Gjorde du ikk det sidst?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 4:38 am

Fik 02 x.x prøver og gør det beder den her gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 4:41 am

Nårh ja... lykke til en gang mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 4:56 am

Leder du stadigvæk efter folk at emne med?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 5:46 am

Sure
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 5:47 am

Beatrice: Vil du lave eller skal jeg?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 5:49 am

Laver du eller laver jeg og skal der være plot
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 5:54 am

jeg vil gerne have et plot, men jeg har svært ved finde på noget. Jeg kan godt lave et, hvis du har et sted din karakter kan lide at være, eller noget han kan lide at lave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:02 am

Han kan lig at være i storbyen, bor i skoven og elsker at køre hurtigt på motercykel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:14 am

Ok jeg tror jeg har noget, jeg laver et emne og sender et link.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:26 am

okay Razz
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:51 am

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:06 pm

Hey Thomas og Caspian? Fik vi bestemt noget med det der emne?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 12:44 am

Vi har ikke fundet på et plot
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Er der nogen der vil emne?   Er der nogen der vil emne? - Page 2 Icon_minitime

Er der nogen der vil emne?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» nogen der vil emne? :3
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne
» Er ny her :) Nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum