Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Er ny her :) Nogen der vil emne?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 1:41 am

Er ny her :) Nogen der vil emne? Create.php?text=Nogen%20der%20vil%3F%20%3A%29&name=JennaSue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 3:04 am

Er ny her :) Nogen der vil emne? Create.php?text=Please%21%20%3A%29&name=JennaSue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 4:45 am

Er ny her :) Nogen der vil emne? Create.php?text=Hallooooo%3F%3F%20%5E-%5E&name=JennaSue
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 5:06 am

vi kan da god prøve hvis det er, men du skal nok bruge en normal tekst hvis det er vi skal skrive indlæg c:

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 5:09 am

Jeg ved det godt, det er for at gøre det pænt ^.^ Har du nogen ideer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 5:11 am

Altså ikke sådan i det store lige nu men det kommer an på hvad du kan bruge en vampyr til? For Vivian bor normalt ikke i Aterswell
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 6:01 am

Hmmm, hun er vel tørstig... Måske møder de hindanden i en bar.
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 7:35 am

"Let's play a game off two i'll play god and your play you"

Play God - Deathstars

Ej jeg vil da gerne møde din karakter men det nok ikke så smart og smide godmode ind over xD Jeg havde dog lyst til start samtalen med min ynglingslinje fra den sang c:

Så hvad skal vi finde på, for Semmi er en gammel syd stats dæmon som er inden for militæret, men jeg ved ikke om vi kan bruge det til noget som helst c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 7:38 am

Dejligt Smile Vi kan da godt lave noget i den stil, nogen ideer?
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 7:52 am

Altså nu ved jeg jo ikke om din karakter har nogle form for relationer til militæret? For ellers har jeg ikke så mange ideer igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 8:05 am

Hendes far var i militæret, hun har lært meget af ham. Han døde i krig, men har lært hende at bruge et maskingevær, og at overleve forskellige steder. Er ikke færdig med min profil, sorry.
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 8:45 am

Det går skam nok, men det kunne være at de kunne have mødes til hendes fars begravelse for Semmi er jo kommandør indefor militær og derfor kunne han jo have kendt dem begge på den måde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 8:50 am

Lyder godt! Laver du den, er lidt træt..
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 8:54 am

Kan jeg godt hvis du siger et sted for der ikke militær område her på siden så vi må eventuelt tag det på et alternativet sted c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 9:00 am

Parken? Der kan vel godt være en begravelse der ^,^
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 9:16 am

det kunne der skam god være c: så laver jeg det med det samme men der efter bliver jeg nødsaget til gå i seng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 9:18 am

Ok, vi skriver bare igen imorgen :-)
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 10:20 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:20 am

Lucy er frisk Smile





It's okay to be scared
Er ny her :) Nogen der vil emne? Tumblr_inline_mh57b2XLjX1rd8zda
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:24 pm

Dejligt Smile Nogen forslag?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:41 pm

Måske du troede jeg var en ganske normal unge kvinde og vi har det sjovt indtil fuldmåne kommer frem. Smile







It's okay to be scared
Er ny her :) Nogen der vil emne? Tumblr_inline_mh57b2XLjX1rd8zda
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:59 pm

Lyder godT! De kan mødes på en bar eller noget, og så når fuldmånen kommer, får Rosa sig NOGET af en overaskelse!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 8:01 pm

Jeps, lyder godt.
Hvem laver?



It's okay to be scared
Er ny her :) Nogen der vil emne? Tumblr_inline_mh57b2XLjX1rd8zda
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 8:04 pm

Jeg melder mig! Putter et link på når jeg er færdig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 8:09 pm

Ok du os bare sende en pm men det bestemmer du selv.

It's okay to be scared
Er ny her :) Nogen der vil emne? Tumblr_inline_mh57b2XLjX1rd8zda
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er ny her :) Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Er ny her :) Nogen der vil emne?   Er ny her :) Nogen der vil emne? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er ny her :) Nogen der vil emne?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne? :3
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: