Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 kom an, hvis du tør <Azariel>

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:40 pm

Tid: lørdag eftermiddag
Omgivelser: der er en masse dårligt vedligeholdte huse, nogle få sortelvere er er igang med deres daglige gøremål, men ingen prøver at finde ud af hvem Neal er
Påklædning: Neal er klædt i en sort hættetrøje, med hætten trukket op så den skjulte hendes ansigt, og jeans, flade sko, og hansker med nitter på knorene, en kæde raslede fra hendes hofte.

Neal havde hørt om den underjordiske by af en af hendes få overnaturlige bekendte, en varulv, ved navn Alex. byen var mildest taget en skuffelse, hun havde forvænnedet et storslået og magisk sted, ikke en slum, Alex vil komme til at mangle nogle tænder for dette.
hun havde også håbet på at nogen ville angribe hende, også i dette var hun blevet skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 10:33 pm

En skygge lod sig ned i slum kvateret, dog iført sin kamp rustning som vises på hans profil, de fleste sortelver gik en stor bue uden om ham, vel viden at dette var en person som kom fra de højere magter, men Azariel lod blikket rundt i den underjordiske by, hans tanker lod sig omkring hvordan hans kære dronning mon havde tanker i at gøre imod ham når hans plan blev sat i værk, eller om hun blot ville lade ham tag den ur gamle magt som engang var gemt, men tankerne stoppede da han lod blikket på et væsen som havde hætte over ansigted, men måske for at skjule sit sande jeg eller bare pga en hud sygdom, uanset lod hans opmærksomhed på væsnet, og han nærmede sig nu Neal ''sig mig kort, hvad er deres grund til at bære hætte på dette sted'' sagde han kort og lod en hånd kort på hendes ene skuldre, men lod sig parat hvis dette var en fjende, Azariel havde som altid sit lilla belte omkring sin hofte som symboliserede royal, men stadig under dronningen, hans hvide øjne lod sig stadig forblive på Neal, hans anden hånd lod på sit sværd i tilfælde af fare som skulle opstå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 11:04 pm

Neal forvandlede sin hud til stål, bare for en sikkerheds skyld, manden stod bag hende, hvilket naturligvis var en stor svaghed for hende, men det sænkende ikke hendes kamplyst, dette kunne blive sjovt.
''jeg frøs bare ørene lidt'' sagde hun kækt, hun vente sig så manden i øjnene, hendes hud var af skindene som blankpoleret stål, nu så hun at manden bar et sværd, dette kunne blive sjovt ''det er der vel ikke noget galt med'' nærmest grinede hun, hendes is-blå øjne nærmest lyste, kom nu angrib mig, tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 11:35 pm

et let smil blev lagt på hans læber ''tja, hvad er din interesse her i underverden, da jeg regner med at et væsen som dig har en god grund til at være her'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende, efter han havde ladet sin hånd til sig, og lod blikket hvile på hende, ''jeg håber den er god for ellers bliver du nok nød til at følge med'' sagde han tilføjende og lod blikket ikke hvile, hans blik forblev stadig og hendes øjne samt hendes hud så ud til at være en som elskede kamp, men måske ligefrem en gade kæmper tænkte Azariel kort, men tankerne blev afbrudt af en sortelver som kom løbende mod ham, med et sværd i hånden, stormende *fjols* tænkte Azariel kort og lod sig omkring ham, og før sortelveren nået noget som helst lå han på jorden, med et let slag over sit bryst mens blodet stod ud, hans blik af vrede stoppede og han faldt til jorden med et brag. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 2:25 am

Da Neal så blodet smilede hun grumt, det var tydeligt at hun hade spidse tænder, men at de ikke er lange nok til at være vampyr tænder ''du kan være lige glad med hvad jeg laver her nede, kan du ikke'' sagde hun med en sukkersød stemme som overhoved ikke passede til hendes morderiske ansigtsudtryk.
Hun begyndte at lege med den døde sortelvers skygge, en fangarm rejste sig fra den, og snoede sig hen mod Azariel, det skulle nok irreettere ham til at angribe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 4:50 am

hans blik lod på hende, og han lod en sølv kniv frem og parat til at kaste den, ''jeg forslår at du lader din magi ligge, ellers ender det med du selv bliver ramt for en forbandelse'' sagde han kort før han lod sværdet fra sin anden hånd ned i hans sværd skede(sværd holder), blikket forblev på hende og han ventede toldmodigt mens hvis hun lod et træk mod hans hånd hvor han havde alfe støvet ville han uden tvivl bruge sin evne Mösüs

Fakta om Mösüs: Mösüs betyder på old gammel sortelvisk Smerte, og er særdeles brugt både ingame i live RP, samt andre steder, det bliver hyppigt brugt af sortelviske kvinder til at holde deres mænd under kontrol og i frygt, mens de vrider sig i smerte, da det er en illusion og et demonisk forbandelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:28 pm

Neals krops holdning ændrede sig, da hun fik sin galskab under kontrol.
derefter sagde hun ''hvis jeg stopper min magi har du stadig dit sværd, hvilket betyder at du er klar til at dræbe, men så må du også være klar til at dø, men som du kan se er jeg ubevæbnet (hun kan dræbe så ledt som ingenting med de bare næver) då det er kun fair hvis jeg har min magi og du har dit sværd syntes du ikke, men vi kunne også have en ubevæbnet kamp uden magi det ville være det sjoveste''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 10:27 pm

hans blik forblev på hende '' kamp er ikke noget jeg leder efter, kun viden, hvis du opsøger kamp kan jeg tilbyde dig muligheden for gladiatore, samt give dig muligheden for bedre metoder inde for kamp kunst, men hvis det er smerte, og evig lidelser du er kommet efter, har du med stor held mødt den rette'' sagde han kort og lod blikket på skyggen, og afventede mens hans anden frie hånd var klar til at ligge sin knive mod hendes øjne, allerede nu havde han fundet 1 enkelt svagt punkt, så muligheden for at gøre hende blind var bedre. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:04 am

da Neal hørte ordet gladiator, smilede hun og lagde sin stålskinds-besværgelse ''når du siger gladiator, hvor meget vil jeg så kunde vinde på det, hvad kan jeg komme til at kæmpe mod og vigtigst, hvad får du ud af det, jeg ved at sortelvere aldrig gør noget uden at i selv får noget ud af det''
nu da hendes skind ikke længer glinsede af stål, fik en af sortelverne mod til at angribe Neal, med en kniv. men han var ingen erfaren kæmper, og det var ingen sag for Neal at stoppe angrebet ved at blåkere hans arm ''dumt træk'' sagde hun og med en grum knasende lyd sendte hun sit knæ ind i hen angribende sortelvers ribden, og han faldt sammen. (4 af dem er brækede)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 10:22 pm

azariel lod blikket på sortelveren, og et let smil kom på hans læber ''frygt, ved et sammarbejde mellem os to, kan jeg sikre at du slipper for mordere i hælen, og jeg modtager den frygt, og dermed en let alliance kan blive dannet, man kan vel kalde mig en sponser for dem som elsker kamp, men hvis du hellere vil slås mod uerfaren modstander så værsegod, men når du endelig er interesseret i en ordenlig kamp så sig til, og jeg skal sørge for at der kommer en smugle spændende folk tæt på dig'' sagde han kort og lod posen med alfe støv ned over skyggen, og lod blikket forblive på hende, hvor efter han tog der efter sin sorte bog, og lod få hvisken af ord, ''Siprä Märë'' ((Neutraliserings forbandelse)), hans blik lod på skyggen, som så ud til at dens greb stille forsvandt, og han sendte en venlig tanke til Lodur for hans bog om neutralisering, men ventor irriterret sig over at han hele tiden skulle bruge alfe støv, og meget var der ikke tilbage i hans pose, et let smil lod på hans læber, lod bogen tilbage idens holder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Nov 23, 2012 10:51 pm

'ok, men jeg har nogle krav, jeg forlanger at jeg ikke kommer til at til at kæmpe mod elvere, jeres knogler er simpelt hen for skrøbelige'' sagde Neal for at provokere ''og at jeg kun kommer op mod kæmpere, som er trænet i kampteknik, ikke bare varulve og vampyrer, som kun har deres fysiske evner'' sagde Neal, hun savnede at kæmpe mod trænede kæmpere i stedet for mænd, som troede at de kunde vinde bare fordi hun er en pige, hun savner Tailand ''men først må jeg se hvad du kan, da jeg ikke kan sammen med nogen som ikke kan kæmpe'' sagde hun og gik i kanpstiling
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:43 pm

Azariel sukkede, og lod blikket forblive på hende ''jeg har ingen interesse i kamp, og hvis du kun har interesse for at slås gav jeg dig muligheden for at komme ind i en arena for at teste dit mod og din styrke, og bider du hånden som fodre dig med udfordringer mister du dine godbider og chance, men valget er dit'' sagde han kort og lod foden klar til en forsvars position, mens hans blik forblev på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:28 pm

Neal grinede og sagde ''min plan var ellers bare at skaffe mig så mange fjender som muligt, og så håbe at nogle er sjove at kæmpe mod, jeg ser ikke så langt frem, det eneste jeg tænker på er om det er sjovt nu, men fint hvad er dit fulde tilbud, i detaljer, og hvis jeg finder ud af at du prøver at snyde mig, forvanler jeg dine knogler tin støv''
Neal gik igen ud af kampstands og satte sig på resterne af en vældet væg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 2:49 am

Azariel lod blikket forblive på hende ''du gør op som en kamp hund, og hvis dine maner ikke bliver bedre har jeg intet brug for dig, du er ikke andet end en kamp hund i en arena, og lader du dig ligge en skarp tone igen lover jeg dig at dine muligheder for at se nogle form for skygge aldrig vil finde sted, blot et hvidt rum, fyldt med krystaller som stille og roligt dræner din energi ud af din ynkelige krop, så for sidste gang, bid aldrig den hånd som fodre dig'' sagde han skeptisk og lod sig vende ryggen til hende og lod hånden forblive i sin alfe pose i tilfælde af at hun skulle finde på noget ''men tid til forretning, hvis du altså gerne vil oppe imod nogle spændene væsner, eller er du måske en kujon?'' sagde azariel kort og lyttede for at høre om hun lod hurtigere eller rolige skridt imod ham. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 11:15 pm

Neal smilede grumt, hun havde ikke tænkt sig at angribe først ''du har rat jeg er en hund jeg elsker kamp, men det betyder ikke at du bare kan sige nogle få ord, og så vil jeg vrikke med halen for at få et klap på hoved, du er nød til at skabe dominans'' hun vidste at sortelveren har magi, men hun tvivlede på at han kunde tilføje hende fysisk skade ''hvad siger du til et lille spil, hvis du kan skære min hud, med dit sværd, vil jeg gøre alt hvad du siger, jeg forsvare kun''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 4:34 am

hans blik lod kort på hende ''så det vil sige at hvis jeg påførte dig en ulidelig smerte, så tilbyder du mig evig troskab?'' sagde han mens hans hoved halvt havde blikket mod hende ''tja, at bruge krafter på en demon, som oven i købet er ALT for ung, og dårlig nok kender sine begrænsninger bør være en let mulighed, men at dominere kvinder er kun pålagt inde for sexuelle tilnærmelser for mig, og hvis det er kamp ser jeg det kun som at slå modstanderen ned, hurtigt og nemt, uden at spilde for mange vejre trækninger på det'' sagde han roligt og fortsatte videre, ''følg med og du vil møde Sëkra, som er en af de førende inde for kamp, han er en engel som har svored troskab overfor en rival af mig, og han er sikkert ingen ting for en demon som dig'' sagde han roligt mens Azariel stille nærmede sig indgangen til undergrunds aranaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 8:15 am

Neal fnyste, manden underuderede hende fordi hun er en kvinde ''ok, men hvis jeg opdager at du dolker mig i ryggen så vil jeg få det du beskrev før til at føles som en masage''
hun gik hen til ham og trådte med vilje ham over hans venstre fod og sagde ''vi lever i det 21. århundrede vi kvinder er ikke mænd underlegne på nogen måde, især ikke en kvinde som har brugt hele sit liv på at blive bedre end alle andre''
hun hik tilbage til sin mur ''ok ham englen Sikra eller hvad det er han hedder hvordan kæmper han, jeg vil vide hans kampstil, magi og krops-bygning''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 10:03 am

han lod blikket på hende koldt som is ''udnytter sin modstander's svaghed, dvs. i dit tilfælde din agrasioner, og tempramang, og udover dette, din mindre toldmodighed'' sagde han kort og vendte sig rundt for at forsætte ''hans kamp kunst er inde for brasiliens kamp områder, han bevæger sig hurtigt, og unytter den selv samme teknink om vi sortelver bruger i kamp, at ligge et hurtigt og dødeligt slag på sin modstander, hans våben er hænder og tryk punkter'' sagde han kort og lod blikket på hende ''og i dit tilfælde, dine øjne''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 6:44 pm

''du siger at han udnytter sin modstander svagheder, så er det heldigt for mig at jeg ikke har nogen, tryk punkter har ingen effekt på mig, desuden vil mit øjne være det eneste sted han KAN angribe, så jeg kan lokke ham i en fælde, en anden taktik ville være at vende hans styrker mod ham, hurtige kæmpere forventer aldrig at deres modstander er hurtigere end dem'' sagde hun og smilede grumt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 7:26 pm

han lod blikket kort på hende ''aldrig undervudere din modstander, uanset hvor svag han kan være, og hellere ej lad din overmod ligge for højt oppe, for selv en spinkle tændstik kan vise at være en frygt indgydende modstander'' sagde han kort og trådte ind af døren til arenaen, mens han lod blikket kort tilbage, for at se om hun fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 7:35 pm

''faktum er at jeg vinder'' sagde Neal
hun gik ind af døren hun undreviderede aldrig en modstander, men hun vidste hvad hun selv kunne gøre, og det hun kunne gøre var at vinde den her kamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 10:31 pm

Azariel lod blikket rundt ''vent her'' sagde han kort mens allerede nu lyd det fra arenaen, 2 fyre var igang med at gå i flæsked på hinnanden, dog havde den ene noget ved sine hænder mens den anden med lette skridt lod sig rundt i ringen, han lod to fingre mod sin modstanders hals, og det store brød på 2 meter i højden faldt med et brag mod jorden, og i højtalerne lyd ''Endnu en sejre til Sëkra!!!'' hvor blikket fra englen som stod over sin modstander gik ud af ringen, men havde et hals bånd på, han var kendt for at være nåde's løs uden at give sin modstander et vink, Azariel lod blikket kort på ham og lod sig over til dommerne for at melde sin kamp hund

Dommer: ''Navn?''

Azariel: ''Azariel, og alder er ikke vigtig, jeg ligger en kamp hund som vil sikre et godt show''

Dommer: ''og det er du sikker på?'' sagde han kort og kiggede mistroisk på azariel

Azariel: ''hvis ikke kan du selv tag en kamp mod hende'' sagde han kort og lod blikket på Neal

Dommer: han kigggede kort på hende og der efter på Azariel ''udemærket, men hvis hun falder kender du reglerne, no mercy''

Azariel: han nikkede kort og smilede let ''forstået''


Billede af Modstanderen som Sëkra slog i gulvet.
kom an, hvis du tør <Azariel> D9123319-865a-4740-8932-48ac0e7482cd

Billede af Sëkra
kom an, hvis du tør <Azariel> 561681_10151308348391147_1715382332_n
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 11:41 am

Neal trak sin hættetrøje og sko af, og stod nu kun i bukser hansker og en sports-bh, dette afslørede skulder og overarms muskler, som kunde gøre en sværvægt bokser grøn af misundelse.
i de få øjeblik hun havde set sin modstander kæmpe havde hun opnået en komplet forståelse af hans fysiske form, og hvad hun så fik hende til at smile, han var en god kæmper, men han havde en skade på sin venstre knæ, det var ikke engang sikkert at han selv vidste de, men et slag de ville ende kampen, men det ville ikke være så sjovt.
hun gik hen mod sin modstander og sagde koldt ''du bør få nogen til at se på dit venstre knæ, for jeg vil ikke have at folk skal sige at jeg kun vant fordi at du var skadet'''

ps. styre vi begge NPCen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 3:29 am

Azariel lod kort blikket på hende, da hun nærmede sig den modstander hun skulle oppe imod, han undret sig lidt, men måske var det for at starte et tidligt slagsmål, hans blik forblev på dem, og en fremmed dukked op som fik azariel's opmærksomhed, en som havde fulgt efter dem, men måske ville denne mystiske fremmed deltage, uanset var han ikke velkommen i azariels tanker.


Ps. du styre bare NPCen Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitimeTors Dec 20, 2012 8:46 am

den fremmede gik hen til Neal og sagde med en stemme som kunde være både en mand og en kvinde ''hvis du ikke vil kæmpe mod ham så kan det være at du vil kæmpe mod mig''
Neal studerede personen, den var omkring 1,80 m høj og klædt i en kutte, med hætten så man ikke kunne kende ansigtet.
Neal smilede og trak på skulderen og sagde ''jeg er klar til at kæmpe mod hvem som helst som har evnerene til at gøre det''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kom an, hvis du tør <Azariel> Empty
IndlægEmne: Sv: kom an, hvis du tør <Azariel>   kom an, hvis du tør <Azariel> Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kom an, hvis du tør <Azariel>
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» kom ind.. hvis du tør - Alice
» forberedelser - Azariel
» Alene hjemme - Azariel
» metro møde - Azariel
» Blodige træer //Azariel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Lowtown-
Gå til: