Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nogen der vil emne?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:18 am

Hej med dig tak fordi du tager dig tid til at kigge forbi

Lynie mangler nogen at tale med da hun føler sig ret ensom, men vær så venlig lige at læse hendes profil først inden du siger du godt vil emne Smile

Jeg har kun et enkelt krav som siger, at du skal skrive mindst tre linjer ellers bliver det kedeligt medmindre du lige siger du er løbet tør for krea så er det fint

Men endnu en gang tak for at kigge forbi håber du vil møde Lynie
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 7:03 pm

Hej Lynie jeg kunne godt tænkte mig at emne med dig xD jeg vil lige sige jeg normalt ikke er fan af det med bestemte linjeantal, men jeg vil godt bestræbe mig på at komme op på 3 linjer Smile af hensyn til at læse din profiltekst, er det noget du meget gerne vil have? Kiggede nemlig lige, og det ligner din karakters baggrunds historie (havde jeg nu nok også regnet med Razz) men det tager jo lidt af overraskelsen af at lære karakteren igennem ingame xD jeg har ikke noget imod at læse den hvis det er et stort ønske, men ellers ville jeg hellere lære din karakter at kende før jeg gik igang? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:43 pm

Hej Natsu dejligt at høre, det er helt fint har det bare sådan at det nok bliver lidt kedeligt når det er under tre linjer, men dejligt du vil bestræbe dig Very Happy
Altså nej det behøver du ikke har det bare sådan at der måske lige nogen små detaljer som man burde vide om hende, men ja det kan du jo finde ud af når vi starter emnet, Very Happy
Men til de sædvanlige spørgsmål
Hvem laver?
Plot?
hvor henne?
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:06 pm

Jeg er ligeglad hvem af os der laver, men hvis jeg skal vil jeg gerne lige have noget plot på plads xD jamen har du noget specielt i tankerne??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 3:23 am

Frisk :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:17 am

Natsu: Okay, kan du så lave? vi kan tage plot over pm Smile

Tara: Fedt Smile hvem laver? noget plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:30 am

Nej jeg har ikke så mange ideer pt, eller søger du noget særlig for så kan Tara måske bruges der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:31 am

Nah ikke noget særligt som sådan, skal vi så ikke bare sige tilfældigt Smile

og hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:16 am

Kan godt lave hvis du har et sted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:31 am

Fedt Smile hvad siger du til centrum?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:39 am

Det fint med mig hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:50 am

Okay
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:38 pm

hvis du gerne vil emne med en charmerende og ualmindelig flot kunst-tyv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:44 pm

Kunne godt ske jeg ville Very Happy hvem laver og noget plot? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:45 pm

har du nogle ider til et plot Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:48 pm

Nej har du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:50 pm

et godt tyverig er altid sjovt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:53 pm

Jamen så lad os det Very Happy hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 4:18 am

Sorry hvis jeg ikke har lavet emnet i nu men har en masse og se til for tiden :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 4:21 am

Det er fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 6:18 am

Jeg vil gerne emne med dig Lynie Wink Måske du kunne bruge en bedste veninde eller noget i den stil ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 1:17 am

FEDT! Smile Ja det kunne da tænkes lyder som en rigtig god ide Smile hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Dec 27, 2012 12:19 am

Hej Lynie, søger du stadig nogen at emne med? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeSøn Dec 30, 2012 10:52 am

Ja det gør jeg faktisk Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der vil emne?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne
» Er ny her :) Nogen der vil emne?
» Er der nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: