Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nogen der vil emne?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:26 am

Hey, som overskriften siger, så er jeg interesseret i at finde nogen at emne med ^^ jeg har ingen krav og er ligeglad med om der er plot eller ej Smile
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:32 am

Min Herre. *Knæler for dig* Jeg vil med glæde stille mig til rådighed for et eller flere emner.. alt efter hvad der ville behage dem.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:34 am

Jeg er også frisk :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:39 am

nogen jeg ikke allerede emner med? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 2:42 am

What about me? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 5:08 am

Samuel !

Hvis du stadig gerne vil have flere emnepartnere, så vil jeg gerne emne med dig Smile

Hilsen fra
Millicent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:47 pm

Nice ^^ det vil jeg gerne, hvem laver og skal vi have plot? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:50 pm

Super Smile

Ja, det synes jeg da vi skal.H is du har et er jeg lydhør, og så opretter du....
- Ellers giv mig lige en smule tid, så skal jeg nok brygge et eller andet sammen, og så opretter jeg.

Deal ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 9:54 pm

Jeg har ikke noget xD hvis du har en ide kunne det være ret nice ^^ ellers kan jeg godt lave, hvis du fortæller mig hvor Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 10:18 pm

Mit hoved har ikke spyttet noget ud, endnu....men opret på hmm...en club eller gade ...det betyder ik så meget... Smile
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 10:45 pm

jeg vil også gerne emne med dig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 8:39 am

Yay ^^ hvem laver, og skal vi have plot? ^^
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 9:41 am

Du må gerne oprettet, nej synes bare vi skal tage tingene lidt som det kommer x3
Synes det er svært at lave et plot når man ikke kender hinanden først Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 7:40 pm

ok ^^ hvor skal det være henne? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 7:58 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 8:13 pm

Tak Smile

Skal nok kickstarte det, så snart jeg kan Smile
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 10:30 pm

Hmm det ved jeg ikke.. på en bar måske ? Eller i Downtown eller slumkvateret (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 6:29 am

Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 9:18 am

Tak! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen der vil emne? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?   Nogen der vil emne? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der vil emne?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nogen der vil emne? :3
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne
» Er ny her :) Nogen der vil emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: