Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emne eller Plot???

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:49 pm

Hey everyone ^^
Ville høre om der var nogen der havde lyst til at emne eller måske et plot?

Min karakter er Vampyr Jæger, så hvis man kunne arbejde lidt ud fra det ville det være super :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 10:09 pm

Frisk men kan først i aften når jeg kommer hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 12:50 am

bare skriv en pm når du får tid så vi kan finde ud af et plot :-D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 4:46 am

This is gonna get interesting... Jeg er en vampyr der jager folk som dig, det kan kun blive meget vildt, og interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 4:54 am

vil super gerne, men har ikke tiden til at oprette lige pt. Dog, hvis du opretter er jeg klar ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:09 am

Jeg vil gerne oprette men jeg tror ikke det bliver i aften, for jeg er lidt træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:12 am

okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:07 am

Så man tilbage igen :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 2:52 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 3:32 am

Hey Angela!
Kender du følelsen af at være oppe mod mere end du lige kan klare?
Kender du følelsen af at ville udrette mere end du upnår?
Kender du følelsen af at målet slipper fra dig?

Tvivl ikke for for med våben for Fioravanti Industries vil du kun kende følelsen af TOTAL MAGT.
Du vil kunne klare utallige vampyrer, på den halve tid og de vil aldrig kunne gemme sig hvis du er bevæbnet med det nyeste banebrydende udstyr fra en fabrikant som er kendt som intet mindre end den bedste.
Det er testet og bevist at man med udstyr fra Fioravanti Industries kan gå på vampyrjagt uden at få en plet på tøjet.
Så tøv ikke men ring tlf: +32 543 234 453 //Du skal ikke ringe, men skriv PM hvis du er interreseret// og aftal et møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 4:53 am

Måske du kunne bruge en veninde som ikke kender til vampyrer og alle de andre Wink
Hvis det er tilfældet er jeg frisk på at emne med dig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 1:48 am

jeg er også klar på et emne, så kam bare an
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne eller Plot???  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne eller Plot???    Emne eller Plot???  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne eller Plot???
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne?? Plot?? Et eller andet??
» Emne? Plot?
» Emne og plot?
» plot, emne osv.
» Emne og plot søgning - Nogle som har mod?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: