Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emne?? Plot?? Et eller andet??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 3:07 am

Hello!!


Jepsen så skal jeg jo i gang med at emne, så selvfølgelig ville jeg høre om nogle ville emne og så ville jeg også hører om nogle havde lyst til et plot??
Altså jeg søger jo noget familie, venner, veninder, BFF'er og selvfølgelig the true love Wink Måske også noget arbejde??

Men i hvert fald hvis nogle skulle være interesserede så svar da Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 4:19 am

Self, jeg vil gerne emne
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:13 am

Hey hey xD jeg er altid frisk på et godt emne! Jeg er sikker på jeg kunne være en god veninde!... måske ikke den bedste one true love xDD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:54 am

jeg vil også gerne være med til emne, di kan bare sende en PM hvis du er interesseret Cool
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 7:02 am

jeg er frisk vis det skulle vær. du kan bare skriver vis du har lyst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 9:54 am

Jeg er frisk hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 6:01 am

Dejligt at se så mange der vil skrive Very Happy
Kan I ikke lige sende mig en PM hvis i stadig vil skrive med mig? Så er det også lettere at aftale hvad der skal ske Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne?? Plot?? Et eller andet?? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne?? Plot?? Et eller andet??   Emne?? Plot?? Et eller andet?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne?? Plot?? Et eller andet??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne eller Plot???
» plot, emne osv.
» Emne? Plot?
» Emne og plot?
» Emne og plot søgning - Nogle som har mod?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: