Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emne? Plot?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emne? Plot?  Empty
IndlægEmne: Emne? Plot?    Emne? Plot?  Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 1:27 am

Goddag Gæst

Jeg søger nogle emner som meget gerne må være med plot, det kan være stilfærdige men også lidt mere actionagtige hvor der er lidt mere gang i det.
De stilfærdige er lidt de sædvanlige med familie, måske en bofælle eller et gammelt venskab. De mere actionagtige kan være noget med slåskamp eller måske noget med at Elaina opdager væsner.

Men jeg emner også gerne uden, hvis ikke vi sådan kan finde på noget sammen.

Mvh. Elaina Naomi Arbour
Tilbage til toppen Go down
Natasha

Natasha


Race : Menneske
Bosted : En gammel lagerbygning i Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 20/01/14
Antal indlæg : 29

Emne? Plot?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Plot?    Emne? Plot?  Icon_minitimeMan Jan 20, 2014 10:59 pm

Jeg er altid med på noget action. Jeg tænkte på at vi måske kunne lave en NPC der gav nogle problemer eller noget. Siden vi begge to bor i downtown, kunne vi støde på hinanden der.

- Natasha

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Plot?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Plot?    Emne? Plot?  Icon_minitimeTirs Jan 21, 2014 6:56 am

på trods af at jeg ikke er helt færdig med lave Ruby vil jeg da gerne åbne mig selv for et muligt emne, Ruby er en havfrue der har levet hele sit liv på land, hun er ca 125 år gammel, men hun ser stadig ud som en kvinde på omkring de 25 år. Hun er kold og kynisk uden på, men inden i er der en meget romantisk og social kvinde som der faktisk ikke er så rap kæft og kold som man ellers gå og tror, det kolde ydre er blot et automatisk forsvar overfor andre mennesker og væsner som hun ikke har haft en bekendtskab med i nu. Siden hun ikke har levet sit liv i havet har hun hellere ikke rigtigt et indblik på hvordan at hun bruger sin hale, det kom faktisk som et mindre chok for hende at hun overhoved havde en hale.

Hvad vi skal emne om ved jeg ikke i nu, men hvis du selv har et forslag kan vi altid snakke om noget her eller på PM, er til kontakt her og der (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne? Plot?  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Plot?    Emne? Plot?  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne? Plot?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne og plot?
» plot, emne osv.
» Emne eller Plot???
» Emne og plot søgning - Nogle som har mod?
» Emne?? Plot?? Et eller andet??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: