Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 plot, emne osv.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




plot, emne osv.  Empty
IndlægEmne: plot, emne osv.    plot, emne osv.  Icon_minitimeMan Nov 25, 2013 10:52 am

hej alle sammen ! Very Happy

Jeg mangler at få gang i et plot eller emne eller noget, men problemet er, at jeg er total ide-løs -.-''
Anyways! Jeg ville høre om der var nogen der evt. ville emne. Eller finde ud af et plot i samarbejde med mig, som vi så kunne føre ud i livet? (Dybt Surprised)) Kort og godt. :-D

En lille beskrivelse af Clarissa

Clarissa er nok det man ville kalde for en meget fjendtlig varmpyr.
Hun er ikke lige den person, der har et flertal af venner, men måske et flertal af fjender.
Ikke sagt at hun ikke ville kunne gå over og få en ven eller to, men det ville kræve at disse personer, er minimum ligeså provokerende, og spydige som hende. Clarissa er som sagt lidt hård i munden, lidt(MEGET) provokerende, og er altid med på en god "fight" her eller der. Men det kunne også være dejligt hvis hun en dag kunne møde en der kunne sætte hende lidt på plads. Hun er singel, og er hetero.. men heller ikke bange for at eksperimentere.

Jeg gider ikke til at skrive en halv roman omkring Clarissa .. men lad os da sammen finde på nogen OVER FEDE plots ! Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




plot, emne osv.  Empty
IndlægEmne: Sv: plot, emne osv.    plot, emne osv.  Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 4:59 am

Hvis du vil emne med Blake stiller jeg hende gerne til rådighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




plot, emne osv.  Empty
IndlægEmne: Sv: plot, emne osv.    plot, emne osv.  Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 5:03 am

har du ider til et plot måske ?? :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




plot, emne osv.  Empty
IndlægEmne: Sv: plot, emne osv.    plot, emne osv.  Icon_minitimeTirs Nov 26, 2013 5:04 am

Hvis det plot du tænker på vil jeg råde til at du kigger under min egen emnesøgning for der stå alle min ideer indtil videre (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





plot, emne osv.  Empty
IndlægEmne: Sv: plot, emne osv.    plot, emne osv.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
plot, emne osv.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne? Plot?
» Emne og plot?
» Emne eller Plot???
» Emne og plot søgning - Nogle som har mod?
» Emne?? Plot?? Et eller andet??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: