Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emne og plot søgning - Nogle som har mod?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Empty
IndlægEmne: Emne og plot søgning - Nogle som har mod?   Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 7:15 am

Godaften/Goddag Gæst


Som overskriften nu nok har afsløret, så søger jeg nogle som har mod på sig at tage et emne med mig.
Jeg søger også meget gerne plot, og eftersom jeg ikke har gjort nogen bestemte overvejelser med Clarice, så er jeg åben over for alle foreslag til plots.
Familie, venner, kærlighed el. fjende, you name it! Kom med det, jeg er på ingen måder sart.

Mvh Clarice Odette Charpentier
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne og plot søgning - Nogle som har mod?   Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Icon_minitimeTors Mar 21, 2013 7:49 pm

jeg vil gærne emne med dig

PS. det er lettere at finde på et plot, hvis man ved noget om din karakter, som en BG eller en beskæftigelse, så vi ved hvem din karakter er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne og plot søgning - Nogle som har mod?   Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:21 am

Jeg er frisk ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Empty
IndlægEmne: Sv: Emne og plot søgning - Nogle som har mod?   Emne og plot søgning - Nogle som har mod? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne og plot søgning - Nogle som har mod?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» FOLLOWERS OF THE SHADOW! I SOMMON YOU! ((STØRRE PLOT OG FÆLLES EMNE SØGNING))
» Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning
» Emne? Plot?
» Emne og plot?
» plot, emne osv.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: