Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 6:18 am

Hver hilsen Gæst


Trishia skal i gang med at emne, og dertil vil jeg meget gerne se om jeg kan få stablet nogle plots på benene, da jeg finder denne slags meget underholdende.
Jeg søger intet bestemt i øjeblikket og vil meget gerne hører hvad I kunne bruge en som Trishia til. Jeg kan love at jeg sikkert vil være med på jeres ide, og eller kan vi sikkert finde på noget sammen i fællesskab.
Eftersom jeg skal have gang i Trisha, så vil jeg ikke sætte nogle krav til jer, da jeg ikke ønsker at begrænse dem som jeg vil skrive.

Men i hvert fald, hvis I skulle have mod på et tage et emne og måske et med plot, så skriv endelig til mig her eller over en pm.


Venlig hilsen,
Patricia Rae Shannon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 6:23 am

Hey Trishia c:

Jeg vil da gerne emne med dig her når jeg engang er færdig med sæt Embry oppe c:

Embry er en sky vampyr for sige det lige ud, hun var engang et menneske som slog stoffer og det gør hun stadig men det dog med omhu for hun var en fighter som var uheld og heldig på samme tid. Det er sket var at hun tjent en stor sum af penge på salg af vampyrblod og det var der en vampyr som ikke helt var særlig glad for og derfor staf han hende med dræbe hende og forvandlig hende til den ting som hun tjent penge på og de ført til at Embry end med blive en ret så sky og asocial vampyr, men hun har stadig sin styrke til kæmp for de ting som hun gerne vil opnå men hun bare svært ved komme an nær for hun ganske bange for gør skade på andre..

Jeg ved ikke om du kan bruge hende til noget men her lidt om hende so far
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 8:56 pm

Altså de kunne altid blive gode veninder? Jeg har ingen andre ideer lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 9:30 pm

hmm tja det kan jo os være en start hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeMan Apr 08, 2013 3:25 am

De kan jo feste lidt eller noget i den stil, men hvem laver emnet?
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 1:38 am

Frisk hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 2:43 am

Super, skal vi finde på et plot eller se hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 3:20 am

Kunne vi godt hvis du selv kan være med til og komme med ideer til hvad der kan ske c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 3:22 am

jeg vil også i gang med at emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 5:27 am

Semiazas; Altså hun er jo "kunstner" så måske ku du være en mulig model? Har ikke andre ideer lige nu

Dresden; Super, skal vi finde på et plot eller bare se hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 5:32 am

Lyder faktisk som et okay forslag hvis det er c:

Jeg har desværre lige bruget alt mit krav på mit længest indlæg noglesiden så nu jeg selv død på krea .3.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 5:38 am

Skal vi så ikke tage det? Skal det være aftalt på forhånd at han skal stå model eller møder de hinanden tilfældigt, hvor hun så får lyst til at tegne ham?
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 6:27 am

Det kunne godt være en aftale hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 6:42 am

vi kunne mødes på en bar, og falde i en samtale om vores respæktive kunster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 7:38 am

Semiazas: Skal det være en som måske kender dem begge, som har foreslået Semiazas som model til Trishia?

Dresden: Kan vi sagtens aftale, kan jeg lokke dig til at lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 7:44 am

ja det tror jeg godt at du kan, hvis du spørger rigtig pænt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 8:06 am

Vil en charmerende og flot mand som dig, Dresden, ikke lave emnet? Det ville være så skønt hvis du gjorde :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 6:18 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning   Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skulle nogle have mod, så er dette det rette sted - Søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne og plot søgning - Nogle som har mod?
» Dette er mit hjem. //Åbent for alle der kunne have lyst //
» Det var ment at skulle ske - Clarissa
» En hemmelighed der ikke skulle ud.. - Jonas
» Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: