Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 7:22 pm

Dag: det er torsdag
Vejre: sommer,solen skinner, 25 grader.
Tid: 12:12
Omgivelser: masser af folk i badetøj og bikini



Det er sommer og solen skinner, det er sådan en dag hvor alle bare tænker på at hænge ud på stranden.
Midt i alle den larm af folk der snakker i munden på hinanden, så det lyder som ren volapyk, sider tori i sin frækkeste bikini og nyder den vidunderlig varme sol.
En bold kom flyvende og landede lig i maven på hende.
"Hey se dig lig for, spade" en fyr kom løbende sikkert for at tag bolden.


Sidst rettet af Tori Tirs Jul 23, 2013 12:46 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 7:57 pm

Det er en varm dag, hvor Jack og sine såkaldte menneske-venner hænger ud, han falder stadig ikke rigtig hvordan det er gået til at han lig pludselig fik menneske-venner. Det skete der han var på den der bar, hvis navn han ikke engang kan huske, hvor han var omgivet at piger i forskellige former og størrelser, der kom disse fyre hen til ham og snakkede med ham som om det vi var gamle venner.. Tja.. Overraskende nok, så havde jack faktisk ikke noget i mod det, men sommetider for han lyst at dræbe dem.. Han er født og opvokset i blod og ydelæggelser.. Så ikke at kunne for love til at dræbe, er som ren tortur..
De spillede volley der en af drengene kastede bolden lidt for langt, så den landede på en eller anden brunette med frække bikini og solbriller..
"Jeg henter det" Jack løb over for at hente bolden da han hørte pigen sig "hey se dig lig for,spade"
"Også goddag til dig" jack gjord en bævelse mod bolden som om han lig stod og sag "kast lig bolden" og så afventende på hende..


Sidst rettet af Jack Søn Jul 21, 2013 9:49 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:32 pm

Drengen så ud til at være i tori's menneske alder, ok-langt sort hår og krystal-klar blå øjne.
Tori ignoreret hans bemærkning men lagt godt mærk til hans afventende bevægelser, hun holdt bolden tilbage mod sit venstre hofte.
"Niks, du for ikke bolden.. Medmindre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:52 pm

Jack blev irriteret der brunetten ikke kastede bolden som, så han ståd der utoldmådigt og ventede...
"Medmindre hvad?" Sagde han. Hvis ikke at det var et offenlig sted, vil brunetten være død indenfor 5 min.
"Jeg har sgu ikke hele dagen kvindemenneske, kast nu det skide bold så jeg kan komme videre med mit liv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 4:20 am

tori blev irriteret.
" madmindre at jeg må join"
der var noget ved ham.. hun havde det lig på tungen, og det passede vist også på hans måde at være på og hans påklædning.. han kan ikke være.. eller kan han?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 12:59 am

Jack blev gal nu.. Der var noget ved den pige som han fandt tiltrækkende hvilket irriteret ham.
Hans øjne blev røde i et kort øjeblik, nok til at pigen ser det, så hun måske vil blive bange og skynde sig at giv ham det pokkers bold..
Han svare ikke, men stod blot der og prøvet på at skæmme hende.
Men der var alligvel noget over hende.. Noget ved hendes lyse hovedet. Altså det der lyse hår fik hendes hovedet til at se lyst ud, utroligt, synes Jack. Hun kan da umulig være.. Eller er hun?
Hm.. Måske tager han fejl..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 1:12 am

*jeg vist det!* tænkt tori *han ER en dæmon*.. Alle tori's beregninger var rigtige, han er en dæmon, ikke et menneske.. Men der var nu noget ved den fyr. Noget, hun ikke rigtig kun sette en finger på..
"Okay fint, her" tori smed bolden over til ham og prøvede på at se bange og overrasket ud, der hans øjne lig blev røde i et øjeblik *og han ved ikke engang hvad jeg er* tænkte tori, hun plantede et smil om munden, og prøvede at se uskyldig ud.
Tori rejst sig, og begyndt at pakke sine ting og begyndt at gå i retningen af skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:53 am

Alice gik en tur forbi stranden, da hun havde set en smuk kvinde der snakkede med en person eller rettere sagt diskuterede-
Uden at hun selv havde bemærket det havde hun taget sig selv i at stirre endnu en gang, men hun kunne ikke lade vær. Kvinden var smuk og hendes bevægelse var yndefulde. Alice fandt hende interessant. Hun var pludselig begyndt at pakke sine ting, men havde glemt noget.
Hun skyndte sig hen til kvindes sjal og løb i retningen af, hvor hun var gået.

"Undskyld mig! Undskyld mig" råbte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:48 pm

jack var nu helt sikker på at pigen ikke var menneske der han ser hende lad som om hun blev overrasket, og derefter gik sin vej.
jack gik tilbage til sin venner og gav dem bolden, senere der han vendt sim om for at kigge på pigen, havde hun retning mod skoven, men så også noget mere interresant, en anden pige løbt efter den lyshåret pige. Det her vil jack ikke gå glip af, så han gik og fandt et mere mennesketom sted, og blev i et med skyggerne og fuldte efter disse to ikke-mennesker.. for den anden pige kan umulig være et menneske..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:50 pm

Tori vendt sig om der hun hørte en stemme bag sig. En lyshåret pige var fuldt efter hende, men hun var ikke et menneske kunne tori se. Tori stoppede op og ventede på pigen " oh.. Jamen Hej med dig.. " sagde hun med et smil på læben, pigen måtte være en elver eftersom hendes øre var utrolig lange, høj var hun vist også.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join   Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skulle bare lig prøve - Dem som har lyst til at join
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Join Hogwarts!!
» Menneske pizza? det må jeg prøve! //Anthony//
» Det var ment at skulle ske - Clarissa
» Lyst til at emne? :D
» En hemmelighed der ikke skulle ud.. - Jonas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Stranden-
Gå til: