Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 første dag på et nyt job (Natsu)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:41 am

Natsu vågnede efter noget tid.. hun så sig lidt om..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:00 am

Martin kom ind, smilede venligt til sin patient ''du besvimede, det var tydelig vis blodmangel, du bliver desvære nød til at blive her natten over til obsaviasion''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:00 am

"Åh nej.." sukkede Natsu og så på Martin.. "nå, jo tak.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:10 am

Martin andlagde et professional ansigt ''jeg er meget ked af et jeg er den som skal overbringe dig denne nyhed, men vi kan først lade dig forlade hospitalet, i morgen tidlig''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:18 am

"Ok ok.." hun rullede øjne og så anklagende på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:20 am

''se ikke sådan på mig, hvis det stod til mig fik alle smukke kvinder sin vilje, men det gør det ikke, så du må bar finde dig i det'' sagde han forsvarende
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:23 am

"Hm.. du smigre" sukkede Natsu "lad gå, jeg kan vel blive her en enkelt aften.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:26 am

Martin smilede ''det var heldigt, ellers ville jeg være nødsagiet til at stoppe dig''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:27 am

"Mhm, som om du kunne.." mukkede Natsu og sukkede. Hun havde godt nok ret ondt.. hun havde næppe kunne nå langt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 5:51 pm

''det vil overraske dig hvor let det ville være for mig, du er skadet, du har stadig for lidt blod i kroppen, desuden kan jeg gøre dette'' Martin strifede hurtig hendes skulder, og stoppede nærveimpulserne til hendes arme og ben (nu kan hun ikke bevæge dem) i 5 sekundter
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 7:24 am

Natsu blinkede overrasket... hun så på ham "en farlig læge.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 7:38 am

Martin smilede ''det eneste jeg ikke kan er at slå ihjel, det er faktisk den samme besværgelse som jeg brugte til at fjærne dine smærter''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 7:53 am

"Hvis man kan lamme folk så kan man slå ihjel" hun så anerkendene på ham "sikke talent"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:03 am

Det blev Martin en smule fornærmet over ''jeg er læge, JEG SLÅR IKKE IHJEL'' det sidste blev sagt med meget bestemt, som om det ikke er til diskussion
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:44 am

"Der er forskel på hvad man kan og hvad man gør" Natsu hævede et øjenbryn "jeg kan få job i en børnehave, men det betyder ikke jeg gør det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:57 am

''du har rat jeg kunne dræbe alle jeg mødte bare med en simpel berøring, ved du hvor med jeg gør for ikke at tænke på det, det er ikke en rar tanke, især ikke når man ønsker at REDE liv'' sagde Martin bestemt
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 11:11 am

"Ja ja" Natsu trak på skuldrene "det ændre ikke dit talent"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 6:37 am

''det er sandt, men nu vil jeg anbefale at du får noget ville'' sagde Martin
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 7:39 am

Natsu sukkede "javel kaptajn" mukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:33 am

''måske når du er blevet udskrevet kunne vi mødes på en bar eller noget i den stil?'' spurgte Martin

(måske skulle vi fortsede dette i et andet emne)
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 5:10 am

Natsu hævede et øjenbryn "jamen doktor, flirter du mig mig?" spurgte hun.

//Kan vi godt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 3:14 pm

''hvad er der ved at se så godt ud, som jeg gør, hvis jeg ikke kan flirte med kønne piger'' sagde Martin
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:40 pm

Natsu kunne ikke lade være at le og smilede til ham "godt svaret"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:02 am

Martin gav hende et visit kort og sagde ''giv mig et kald på et eller andet tidspungt'' og der efter gik han sin vej

//out
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 7:15 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første dag på et nyt job (Natsu)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Det første møde //Natsu//
» Den første tur i parken
» Vampyrfyrsten- Min første side :D
» Den første tur i parken (Fortsættelsen)
» første dag på den nye skole - Jaxon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: