Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

første dag på et nyt job (Natsu)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

første dag på et nyt job (Natsu) Empty
IndlægEmne: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 9:28 pm

Tid: 15:20
Sted: skadestuen
Omgivelser: der en næsten ingen på skadestuen.
Påklædning: Martin er klædt i en klassisk hvid kittel og hansker

det var Martins første dag som læge, det fyldte ham med stolthed, dette var hans drøm.
det havde været en stille dag her på Aterswells skadestue, der var et bar som havde forstuvet en finger og en mand som skulle have et sår syet sammen, det var en smugle skuffende da han havde håbet at han ville få travlt allerede den første dag.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 3:48 am

En ung kvinde blev kørt ind på en båre. Hun havde et skudsår i siden og lå og bandede af smerte. Hun havde rødt hår, gyldenbrune øjne og var klædt i sort læder. Hun virkede ikke videre begejstret for at blive båret ind, men havde vidst opgivet at tale dem fra det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 4:50 am

Martin bed sig i læben, det var ham der havde syndes at det var for kedeligt, det kan man kalde skæbnens ironi, men han vidste udmærket hvordan det skulle klares.
kvinden blev lagt på et operationsbord kulen skulde ud før der kom blodforgiftning af blyet, og Martin var den eneste som var uddannet til dette, han så på såret med sit magiske syn, kulen kulen var en 6 mm så ved mindre den ramte direkte i et af de indre organer, hovedet eller halsen, den sad ca. 4 cm inde og var ikke dødelig, men han så også noget andet, nemlig at Kvinden var magiker.
Martin lagde sin hånd vedsiden af såret og brugte sin magi til at mindske smerten, så han ikke behøvede at bruge så meget bedøvende.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 6:39 am

Natsu bed tænderne sammen af smerte, og så på lægen der var igang med at kigge på hendes sår. Hun følte sig stadig tåbelig for overhovedet at lægge her, men fortsatte sit banderi inde i sit eget hoved. Hun sukkede af lettelse da smerten begyndte at mindskes.. hun sendte Martin et lille smil "hm, tror du jeg overlever?" spurgte hun i en jokende tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:06 am

Martin smilede venligt og sagde ''du overlever helt sikkert'' han satte han fandt rynken-billederne og så på dem ikke fordi han havde brug for det, men han var nød til at spille skuespil, hor ikke at afsløre sin magi.
''det ser ikke ud til at den har ramt nogle indre organer, men den har revnet et af dine ribben, og den skal fjernes ellers får du blyforgiftning, mit navn er iøvrigt Dr. Fellmore''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:13 am

”Når du siger den skal fjernes..” sagde Natsu og så alvorligt op på Martin ”så håber jeg du mener patronen, og ikke ribbenet..” hun tog sig kort til siden, i det et lille jag af smerte gik igennem hende. ”Mit navn er Natsu, vi kunne nok have mødt hinanden under behageligere omstændigheder”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:22 am

Martin grinede lidt ''bare rolig du får lov til at beholde dit ribben'' han fandt en lang tynd pincet ''og ja vi kunde nok have mødt under mere behaglige omstændeligheder, men jeg kan gøre det en lille smule mere behaglig for dig'' han berørte såret læt og fjernede smerten helt
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:26 am

Natsu så overrasket på Martins fingre.. og så, så op på ham.. hun nikkede blot for at vise det havde hjulpet, var ikke sikre på hvor mange af dem omkring dem på hospitalet der kendte til magien. Og magi var hun næsten sikker på der var blandet ind i det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:32 am

Martin vidste godt at bruge magi var en smule af en risiko, men det var sundere for kropen end morfin som smertestilne, han smilede, Natsu havde helt sikkert opdaget det Martin sagde venligt ''du bør nok se væk''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:36 am

Natsu overvejede kort. Hun betragtede ikke sig selv som den sarte type.. men så igen. Der var ingen grund til at udsætte sig selv fore mere blod end nødvendigt. Hun vendte blikket væk og så på loftet istedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:50 am

Martin tog pincetten satten den ind i såret, fandt kuglen tog den ud, dette vilde have været meget smertefuldt, hvis han ikke havde fjernet smerten.
operationen gik uden de store problemer, Martin syede såret sammen, med tre sting ''nu kan du se igen, du skal nok ikke lave noget hårdt fysisk arbejde i ca. to uger, for selv om jeg nyder at se et kønt ansigt, så vil jeg helst undgå at se dig her, vil du have kuglen, eller skal jeg smide den ud''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:56 am

"To uger?!" udbrød Natsu forfærdet. Hun så bestemt ikke tilfreds ud "det kan jeg ikke jeg.." hun bed sig i tungen for at stoppe sine talestrøm "hrm, jeg kan ikke melde mig syg fra arbejdet i to uger, er der ikke noget de kan gøre??" spurgte hun og så på kuglen.. "smid den ud"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:03 am

''jeg sagde bare ingen hårdt arbejde, du har en revne på dit ribben det kan knække og det kan lave et hul i din venstre lunge, og det vil du højest sanselig dø af, men det er kun en anbefaling fra din læge, jeg kan ikke bestemme hvad du skal gøre'' sagde Martin
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:06 am

Natsu sukkede.. hun ville få problemer med at få det forklaret. "Og der er intet du kan gøre?" spurgte hun og så alvorligt på ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:11 am

Martin trak på skulderne ''ikke andet end at give dig noget smertestilne, go give dig en tid til at få stingene fjernet, jeg er ked af det, men jeg er ikke nogen troldmand'' det sidste blev tydelig sagt sarkastisk
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:15 am

"Men hvis du nu var..." Natsu blev mere alvorlig "tror du så der var en måde.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:22 am

Martin smilede ''hvis jeg kunne heale sår og knogler, ved at mumle nogle få ord, hvad skulle jeg så med min meget dyre og langvarige uddannelse''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:25 am

"Få et job" Natsu så bedene på ham.. "jeg kan ikke være væk i 2 uger..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:31 am

''det er stadigt kun et godt råd, men jeg kan give dig en lægeerklæring så du kan blive sygmeldt med løn, rent faktisk skal jeg gøre det'' sagde Martin
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:34 am

"..." Natsu sukkede. Det var ikke problemet.. "det er ligemeget" mumlede hun opgivende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:44 am

Martin smilede forsigtigt ''jeg er ked af det, men som jeg sagde er det bare en anbefaling, du er fri til at gøre hvad du vil'' et lille stykke papir faldt fra Martins lomme ned ved siden af Natsu, på det stod der: dette er adressen på en healer jeg kender, men han er meget dyr, xx-xxxx-xxxx (det er adressen) ps. du skylder mig en tjeneste
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 8:54 am

Natsu så på papiret.. hun smilede svagt og kom det i lommen. Formede ordet "tak" med sine læber og lukkede udmattet øjnene. Det havde været en hård dag og det havde taget på hendes kræfter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 7:35 pm

Martin grinede stille af en personelig joke og sagde ''der er ingen grund til at takke mig, jeg har ikke gjort andet end fjerne en kugle, hvilket er det jeg bliver betalt for''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 7:06 pm

Natsu faldt i søvn.

//Jeg tænker vi lige springer lidt til hun vågner op? Og eventuelt ligger på en afdeling? xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:32 am

det ser ud til at hun har mistet for meget blod, Martin tager en blodprøve, det var heldigt O-, han fandt en pose blod, (det er lige meget hvilken da alle blodtyber passer til O-) Martin satte blodtransfusionen igang og fik hende end på en ene stue
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: første dag på et nyt job (Natsu)   første dag på et nyt job (Natsu) Icon_minitime

første dag på et nyt job (Natsu)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Det første møde //Natsu//
» Den første tur i parken
» Vampyrfyrsten- Min første side :D
» Den første tur i parken (Fortsættelsen)
» første dag på den nye skole - Jaxon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: