Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Det første møde //Natsu//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:12 am

Formiddag ved en 15 tiden.

vejret, overskydet, lidt blæstene

Daniel var i et supermarket for, at handle ind til sin pølsevogn. Der var en del mennesker i butikken, men ikke så mange at det gjort noget.
Daniel havde taget sig en kurve, og var igang med at finde de forskelige ting, lidt brød, salat, dressing. Han kunne så heller ikke trække det længer ud, nu skulle han hen til køledisken, for hun skulle havde nogle pølser. Han hadet været skridt han tog imod køledisken. Han gik foroverbøjet og sukkede dybt, i det han gik hen til pølserne.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:15 am

Natsu gik igennem forretningen i dybe tanker. Det sidste stykke tid havde ikke været let. Følelserne havde haft lettere ved at få frit spil og hun vidste stadig ikke helt hvad hun skulle gøre ved det. Hendes nødplan havde været en dårlig plan. Hun stod og så på forskellige slags is med et trist blik, overvejede om hun burde købe noget hjem og trøstespise.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:27 am

Daniel var nu kommet hen til pølserne, han så med væmmelse på dem. Han tog med 2 finger omkring en pakke, han lavet nogle grimasser, og sagde lavmælt "ad" og "Jeg hader det her" Han fik taget de pølser han skulle bruge. Han rettede sig op, og så sig omkring. Han gik lidt videre, hen til isene, for han synets at han havde fortjent noget godt. På vej hen imod køledisken med is i, fik han øje på en kvinde med rødt hår, hun så meget trist ud, mere trist end hvad folk plejer til dagligt. Han stod og studeret hende.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:29 am

Natsu stod et øjeblik. Her i supermarkedet virkede som et tidspunkt hun kunne have lov at være alene med sine problemer og sørger.. hun rakte ud efter en liter is, tænkte ikke rigtigt over hvilken smag.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:40 am

Daniel så på den rød håret dame, han kunne se at der var noget klart, så han kunne lade vær med at gå hen til hende. "Undskyld mig frøken, må jeg spørge om hvad der er galt?" spurgte han og smilte et lille smil til hende, det har han lært er den bedste måde at begynde en samtale på.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:42 am

Natsu blev revet ud af sine tanker og så overrasket på Daniel. Havde hun set så trist ud? Hun smilede blidt til ham "oh ikke noget, jeg stod bare i mine egne tanker.."
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:46 am

Daniel blev glad over at hun smile igen til ham. "Det må være nogle meget deprimerende tanker" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:47 am

"Det er virkelig ikke noget særligt" Natsu smilede til Daniel, havde ikke tænkt sig at bekymre knægten
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:51 am

"Jeg kan ikke hold ud at se et menneske der er trist, hvor jeg ikke for muligheden for at kunne hjælpe dem" Sagde Daniel " Så sig mig, hvad kan jeg gøre for at hjælpe?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:52 am

Natsu så lidt overrasket på ham og kom til at smile af ham "det er venligt af dig, men der er virkelig ikke noget du kan gøre" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:57 am

Daniel kom til at se lidt trist ud. "Kom nu" sagde han lidt barnligt. "Jeg vil virkelig gerne hjælpe til"
Han kom også i tænke om at han snart også skulle til at finde en som han kunne vær en skytsengel for. Denne her dame virket som en lovene kandidat for den post. En dame der har svært ved at åbne sig for andre mennesker og fortælle om sine problemer. Hun virker også flink.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 7:59 am

"Det er pænt af dig at tilbyde.." Natsu begyndte at blive lidt urolig, denne her fyr virkede ikke helt normal "men det er nogle personlige problemer i hjemmet"
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:04 am

Daniel spæret øjnene lidt op. Hun har problemer der hjemme, det er nok noget med parforholdt, eller har hun ikke nok penge til at klarer sig igemmen måneden! "Du skal bare vide at jeg er her hvis du vil tale om det"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:05 am

"æhm.. tak" Natsu smilede "nå jeg må hellere" hun smilede kort og skyndte sig mod kassen, væk fra den underlige fyr
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:08 am

"Du må da ikke bare gå" sagde Daniel helt overraskede over hun gik. De plejer hellers at blive og snakke med ham, så hun må havde det ret dårligt! Daniel skyndte sig efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:09 am

*Åh nej..* Natsu sukkede indvendigt da han fulgte efter hende. Hun gik meget målrettet hen til kassen og stillede sig i kø.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:16 am

Daniel kom hen til hende. "Jeg kan se, at du har det hårdt, så hvis du nu forbrud for at tale med nogle" Sagde han og fandt et visitkort frem "så kan du alt ringe, eller komme hen på det her sted" På visitkortet stod der som overskrift 'Daniel's pølsevogn' nedeunder det stod der hans mobil nr. og hvor pølsevognen har adresse. Han smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:19 am

"Ja, mange tak det skal jeg nok" løj Natsu og tog imod den tossede fyrs kort.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:23 am

Daniel smilede til hende. og gik så lidt væk. *Jeg må nok heller give hende lidt plads* tænkte han. men han holdt stadigvæk øje med hende, hun kunne jo være den hel rigtigt at være skytsengle for.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:25 am

Natsu sukkede svagt og følte sig ret udmattet, kunne man nu ikke engang gå ud og handle? Hun stak kortet i lommen og gik op for at betale for sine varer
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:36 am

Daniel så ned på sin kurv. *Der er vigtigere ting på spil* tænkte han. Der gik lidt af ham i stykker, da han ikke kunne sætter sine varer på plads, for han skulle efter hende her damen, for at finde mere ud af hende. så han havde lagt en lille note ved kurven, der stod "Hej kære medarbejder, jeg må på det dybeset beklage at jeg ikke kunne nå, at sætte mine varer på plads, håber du må få en god dag Very Happy p.s. hvis du spiser kød håber jeg at du vil overvejer at lade vær ^^" Daniel gjorde sig usynlig, og fulgte efter damen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:37 am

//x'''D Daniel er dejlig

Natsu fik købt ind og forlod forretningen
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:41 am

// Natsu tager det rigtig pænt Smile
Danile fulgte efter. Han bliver mere og mere overbevist over at han skal være skytsengle for hende.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:43 am

Natsus mobil ringene. Hun så på sin telefon og sukkede svagt "Det er Natsu. Ja? Aha.. nej det er klart.. ok" hun lagde på og sukkede "arbjede, arbejde.. familie, arbejde" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitimeSøn Dec 14, 2014 8:51 am

*Natsu* tænkte Daniel *Så det er det du hedder* han var så tæt på hende at han hørte hvad hun mumlede. * du arbejder meget, men bare rolig min dejlig Natsu, jeg skal nok hjælpe dig!*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det første møde //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Det første møde //Natsu//   Det første møde //Natsu// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det første møde //Natsu//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» første dag på et nyt job (Natsu)
» Den første tur i parken
» Den første tur i parken (Fortsættelsen)
» første dag på den nye skole - Jaxon
» Vampyrfyrsten- Min første side :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: