Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Den første tur i parken (Fortsættelsen)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:36 pm

Natten var kølig, og himlen var klar. Gadernes lys dækkede de fleste stjerner væk, men få kæmpede sig stadig igennem til at lyse ned på gaden. Gaderne var ikke så befolkede, som de plejede at være. Kun nu og da gik få mennesker forbi, da de fleste var hjemme, og på vej til drømmeland på dette tidspunk.

Rose og hendes ven havde fulgt Rekoj til en café, ved navn "The Happy Corner". Caféen havde et grønt tema, med stedet navn stående med røde neon-bogstaver. Så læne-sofaer rundt om små hyggelige border stod ude, med en parasol i midten, til hvis regnen skulle komme. Det hele mindede om en velhavende havefest, hvor man kunne sidde ude, som om man var inde.

Indenfor var temaet et andet. Gule vægge var omringet af de normale røde båse, som man havde set på ethvert stop langs motorvejen, hvor en typiske servitrice gik rundt i en lårkort blå uniform, og man kunne sidde oppe ved disken og få sin mad og drikke der. På døren var der et lille skilt, som pænt informerede om, at stedet var døgnåbent.

Rekoj kiggede over på de to gæster han havde taget med, og spurgte efter deres mening; "Hvor ønsker i så at sidde?" Han smilte til dem begge, og lade en håndbevægelse til både den indendørs og udendørs del af "The Happy Corner"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:55 pm

Safre kiggede hurtigt omkring. "Udenfor ville jeg nok forestække." svarede hun venligt og ydmygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 3:05 am

"Vejret er fantastisk så det vil næsten være en synd at side inde." sagde Billy og vendte sig imod et bord udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 3:44 am

"Lyder som en rigtig god idé. Jeg fik vist ikke fat i deres navn herre?" Sagde Rekoj, mens han viste dem over til hans eget lille ynglings sted at sidde, og selv tog plads i hjørnet af en V formet sofa, som lå omkring et lille bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:24 am

Safre satte sig hurtigt og kiggede menu kortet igemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:41 am

Billy satte sig roligt ned i den ende af sofa'en som var længst væk fra de andre og kiggede også på menu kortet. Han løftede kort blikket og så hurtigt henover bordet i søgen efter et askebæger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:48 am

Rekoj viste allerede, hvad han skulle have. Han havde kun været her 2 gange før, men han havde allerede fundet, hvad han syntes passede bedst. Mens de ventede, gentog Rekoj hans spørgsmål til manden; "Herre, jeg fik vist ikke fat i deres navn. Mit er Rekoj."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:59 am

Safre smilede. "to pandekager med is og en kop varm kakao i dagens andledning." svarede Safre glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 7:25 pm

Billy rettede sin opmærksomhed imod Rekoj. "Navnet er Billy." stoppede kort. "Og hvordan er Kaffen her?" sagde han mens han lagde menu kortet ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 8:30 pm

"Kaffen er fin nok, men lidt for bitter til mig. Jeg fortrækker faktisk deres hjemmelavede urtete, som man næsten ikke kan finde andre steder her i byen, efter hvad jeg har hørt." Rekoj smilede stort, og tog en lille blok frem. Han begyndte at skrive på den, mens han læste hvad han skrev højt; "To pandekager, en varm kop kakao, 1 måneskins-te, var der andet jeg skulle bestille?" Rekoj kiggede op, og smilede til dem begge to.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:03 pm

Safre gjorde store øjne. "Måneskins-te?" spurgte hun forsigtigt og nysgerrigt. Hun havde aldrig hørt om måneskins-te før men det lød intresandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 9:52 pm

"Bare en kop kaffe til mig." sagde Billy og rettede kort på sine handsker. Det var nok at én person kendte hans hemmelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:46 pm

"Ja Rose, det er en te stedet her selv har lavet, hvis jeg ikke tager meget fejl." Rekoj skrev det sidste ned; "Og en kop kaffe. Jeg går ind og bestiller." Rekoj smilede, og rejste sig fra sit hjørne, og gik indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:55 pm

Safre så med store øjne på Rekoj. "måneskins-te" Hun fandt sin notesblok frem og skrev navnet på stedet ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 4:04 am

"Hvad skriver du" spurte Billy halvt af nysgerrighed og halvt for at undgå en pinlig stilhed. Han lagde sin fedora på bordet og så over på Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:48 pm

Safre smilede. "Bare adressen på stedet, jeg må komme igen senere og smage måneskins-te, har du noget imod at jeg ryger?" sagde hun venlig, skrev færdigt og så spørgende på billy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:47 am

"næ jeg ryger selv." sagde Billy mens han trak sin egne cigaretter frem. Han overvejede det kort og lagde den ned i lommen igen. Han kiggede ind i butikken for at se om Rekoj snart kom ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:07 am

Safre smilede og fandt sin pibe frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:09 am

Rekoj kom ud igen, bærende på en bakke, hvorpå der stod rygende kopper, tallerkner med pandekager, og tilbehør som sukker og marmelade. Han satte sig ved bordet; "Sådan, det skulle være det." Rekoj smilede, og tog en lille tår af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:22 am

Safre lagde piben væk så snart hun så Rekoj, hun prøvede at kunne dufte teen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:35 am

Billy rakte ud og tog koppen med kaffe. Den var dejlig stærk. "Nå hvad ville du så tale om?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 4:32 am

"Det var stadig ikke noget bestemt, jeg ville bare gerne prøve at få nogle venner her i byen. Men hvis du gerne vil snakke om noget, vil jeg da gerne have lov til at spørge. Hvor kommer de fra Billy?" Rekoj smilede, mens han stod med sin kop i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 4:40 am

Safre smilede venligt og lyttet nysgerrigt med. Hun begynde at spise sine pandekager.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 5:10 am

Billy strøg en hånd igennem sit hår. "Hvor jeg kom fra er ligegyldigt nu. Jeg havde brug for en ændring og havde hørt at der var gode muligheder i denne by." sagde han med et let anstrengt smil og tilføjede meget lavt i en hvisken. "så de ikke finder mig." Han kiggede op på Rekoj og spurgte "Hvad bringer dig til denne by?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:51 am

Rekoj havde ingen problemer med at hører Billys hvisken, men lod som ingenting; "Jeg er her af en meget simpel grund. Jeg har valgt at finde et sted, hvor jeg kan slappe af, efter at have rejst rundt i lang tid. Jeg var her for nogle år tilbage, og fandt dette sted rigtig dejligt. Byen har ændret sig meget, men af hvad jeg har set i de 2 uger jeg har været her, så kan jeg godt lide det." Rekoj tog endnu en tår af sin te, og kiggede derefter over på Rose, og skyndte sig at fortsætte med et nyt spørgsmål; "Hvad med dig Rose, hvordan finder du byen her?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den første tur i parken (Fortsættelsen) Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den første tur i parken (Fortsættelsen)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Den første tur i parken
» første dag på et nyt job (Natsu)
» Vampyrfyrsten- Min første side :D
» første dag på den nye skole - Jaxon
» Det første møde //Natsu//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: